Auteur Topic: INES  (gelezen 13683 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
INES
« Gepost op: 27 februari 2016, 14:54:00 »

[box title=INES]
Land:             Douce France, Roemeense roots
Taal:              Frans, Engels
Leeftijd:         30
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,75m
Model:            slank maar curved on right places, lekker ding
BH:                 75B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    schouderlang
Oogkleur: bruin
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC FT (duh...) Likken GFE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Optics superbe
+ Wist met precisie op m'n juste buttons te slaan
+ kan je mee praten
[/box]
[box title=extra info]
Op de site van Samya staat dat ze TZ doet. Maar ze was erg duidelijk in dat ze dat niet deed.
Als TZ niet meteen een vereiste is, kan je een prettige tijd beleven met haar.
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
INES
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2016, 14:57:56 »
Ines (FR-RO)
14 Februari 2016
Bij recensie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=2212.msg74310#msg74310

Ik nam wat mee uit de lockers en volgde Ines naar boven. We hadden een prachtige kamer met jacuzzi die we niet gebruikten en een groot bed. Het ontkleden was meer werk deze keer: een lastig berenvel moest worden uitgespeeld. Ik was gewoon erg opgelucht in de kamer te zijn en zuchtte van opluchting. Ines merkte dat en zei 'yes, finally quiet'. Ze hield niet zo van die muziek, zei ze. Ik was echter opgelucht omdat al de spanning vervloeide in pure seksuele lust en opwinding.

Ines zegt van Nice afkomstig te zijn uit la douce France en beweert een Roemeense mama te hebben. Dat laatste is hoogstwaarschijnlijk correct(er) dan het eerste.  ::)

Ik kroop op bed in blijde verwachting en zag haar in al haar sexy schoonheid op bed komen. :-P Ook aan haar vroeg ik alras haar haren los te laten hangen. Geen blowjob. Damn, nog zo'n lekker beest: lichtjes gebruind, prachtige killerbody, mooie tieten om te aaien, te bespelen, perrrrrfect.  :laughingchick Ze teasde en verleidde me genadeloos, sabbelde aan m'n oren en likte m'n lichaam. En haar strelingen deden me rillen van 't genot. ;D Ze deed alles goed en meer dan goed. Mijn smachten naar haar prachtige lichaam was groot en ik streelde haar lekkere lijf, haar glooiingen, haar zachte borsten. We nestelden ons in elkaar in een body2body strelingsactie en werd door haar overal lief gekust. Ze beet af en toe in m'n hoe heet dat? Male nipples? Deed een beetje zeer wel. Alles wat ze deed wierp een sterk genot in me op dat me opslorpte zoals geen andere keer. Ik gaf haar de schoonste namen en ze liet me genieten tot het einde. Dan moest de seks nog beginnen: zachtjes deed ze het condoom om en ging op me zitten. Een zalige neukbeurt volgde met veel tempowisselingen net als m'n vorige DVP eerder. Met een diepe zucht en een kreun kwam ik klaar in deze prachtmeid van wie ik m'n ogen geen seconde kon afhouden. Heftig seksgenot met een hypnotiserende schoonheid, een jongensdroom. Opnieuw...en opnieuw en  straks terug...effect waaw   
:shakekontje

! No longer available

We hadden nog tijd en hebben nog wat nagepraat en een van de vragen die ik haar stelde was waarom ze geen TZ deed. Dat vond ze te intiem. Seks niet? 'Nee, TZ is met het hart, dat doe ik niet met klanten'. Hmm. Tijdens dit gesprekje lag ze ostentatief op haar buik. Je kon de interessantste plekjes niet meer bereiken: borsten, gleufje, lekker buikje...doet erg afstandelijk en dat is wel jammer. Ze rekende er echter niet op dat ik die strakke lekkere rug van haar behaaglijk streelde. Ze deed wel de kamertijd uit. De schermafdruk bleek nodeloos in dit geval.

Score kamersessie: ***
Score optick fick: ****


het had meer kunnen zijn wegens de afstandelijkheid op 't laatst. Het kan een typisch Samya-verschijnsel zijn, aftersales zijn non-existent van in de kamer zelve. Maak de tijd vol, stel als je kan je orgasme wat uit tot een 5-tal minuten voor 't einde. Makkelijk gezegd natuurlijk....
« Laatst bewerkt op: 27 februari 2016, 15:06:16 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
INES
« Reactie #2 Gepost op: 29 mei 2016, 20:58:00 »
Ines
15 Mei 2016 Bij recensie http://relaxxxboard.com/index.php/topic,2212.msg78467.html#msg78467
 
 Meteen met sexy Ines op kamer gegaan en een stomend hald uurtje beleefd dat al even goed zoniet beter was dan vorige keer. Een goed lijfelijk contact, Ines die me meesteresselijk bespeelde met die zalig diepe geile blik in haar bruine ogen. Ines heeft een zalige dikke kont en kon m'n handen niet van haar billen afhouden. Tijdens de seks hield ik ze ook stevig vast en bepaalde het ritme van ons stoeipartijtje door die kont heen en weer te bewegen.  Ze heeft een sportief lekker lichaam en het was een feest weer bij haar te zijn. Geen TZ, ook deze keer niet. Seks met haar was even heerlijk als de vorige keer, zelfs nog beter misschien. Ik had haar lekkere kont goed vast terwijl ze heen en weer bewoog met die kont.


 :shakekontje

Na de beregoeie seks praatten we wat bij. Een gevuld half uurtje plezier en Ines die er pas sinds 2 dagen weer was, ziet me zeker nog terug.
 
 Score: ****
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2016, 22:20:24 door Vazkor »

Offline east_side_beat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
INES
« Reactie #3 Gepost op: 19 juli 2016, 23:29:02 »
Nationalité / langues parlées : franco roumaine parlant parfaitement français
Age : 23 ans je crois
Visage : un canon à mes yeux
Cheveux : Blonds
Taille : 1m70 au moins, sans ses talons
Poitrine : seins normaux
Silhouette / corps : ah un corps auprès duquel j'aimerai me réveiller tous les matins !!
Tatouages - Piercings : RAS
Fellation : oui et c'était quelque chose !
Cunni : pas testé
Embrasse (oui- non) : non
Autres caractéristiques : parle français mieux que roumain m'a-t-elle dit.C'est la 1ère qui me dit qu'elle ne rentre pas en vacances en Roumanie mais dans le sud France où se trouve sa famille. Une fellatrice de 1ère catégorie et un corps de rêve mâtiné.
De prime abord un peu froide (elle sait qu'elle plait) mais se déride après quelques minutes de bavardage.
Seul bémol, elle aimerait que ça aille vite en chambre et j'ai limite dû justifier les changements de position. Faut juste lui rappeler que la session dure 30 min, ensuite tout roule et plutôt bien !

Récidive : probablement !! Mais après avoir mis les choses au clair en salle.