Auteur Topic: Ema (Roemeense)  (gelezen 9940 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Ema (Roemeense)
« Gepost op: 29 mei 2016, 21:08:19 »

[box title=EMA]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Duits, Engels
Leeftijd:         18, didn't ask
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          ca1,65m
Model:            slank
BH:                75 B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      donkerbruin-zwart
Haarlengte:    schouderlang at least
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC Likken Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Lekker lijf
+ Vervulde m'n wensen
- Prijsdiscussies, rekt de tijd.
[/box]
[box title=extra info]
Te lange kamer volgens in vgl. met wat service voorstelde, dubbel gevoel door het rijdrekken dus.
Ze is blijkbaar nog jonger dan ik dacht, dus we zullen ze maar leertijd geven.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2016, 22:18:55 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Ema (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2016, 21:11:39 »
Ema
15 Mei 2016 bij recensie http://relaxxxboard.com/index.php/topic,2212.msg78467.html#msg78467
 
Ema was eens met m'n wensen en nam haar mee op kamer. Ze deed wel alles goed. TZ deed ze ook. Lichtjes  maar de nadelen met deze meid is idem als Maya de bij: prijsdiscussie. Waar Maya de bij in Mondial wel van haar woord is, is dat bij deze meid niet of minder. 1x seks ja, maar om een 2e maal te hebben bleek een hele opdracht dat nog mislukte ook. Ze rekte de tijd. Dat ik me zo heb laten doen is maar zelden maar goed het gebeurd wel. Ik heb dan wel een 2de maal buiten haar klaargekomen terwijl ik haar streelde en zij mij. Ema is wel lekker om aan te zien, mooi gestroomlijnd sexy lijfje, draagt halskettingen. Ik heb een dubbel gevoel bij deze kamer. Goed en niet goed. Vanwege haar smeken om verlengingen maar het half of niet inlossen van beloftes daarbij. Bedrogen maar toch kunnen profiteren van haar te strelen. Teveel betaald ook. Dit soort extra werd niet in rekening gebracht cfr Mondial. We praatten ook wel wat. We gaven elkaar massages. Op dat vlak ook geen probleem. De tijd vloog extra snel voorbij. Ik ga er verder niet teveel woorden aan vuil maken.
 
De enige seksbeurt was wel zeer goed maar op dat vlak ben ik ook snel tevreden. Klaarkomen tijdens de seks is al gezien als goed. Klaarkomen al aftrekkend zoals in geval van Mila in Babylon vorige keer, niet. In dat geval is deze kamersessie toch beter maar niet ideaal. Dubbel gevoel omdat het ook in een half uur had gekund.  ::)
 
Nee ik ben geen pannenkoekenbeer. Niet met tijdverlenging-smekende dames op kamer, daarin zal ik nog trachten deze te dure les te leren in de toekomst. Hierdoor zal ik wel een kamer minder presteren dan voorzien in Babylon, de laatste club dit weekend.
 
Score: ***
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2016, 22:20:54 door Vazkor »

Offline Aurélio

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Ema (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2016, 11:23:34 »
Eerste kamer van de dag met Ema. Haar lichaam is perfect voor wat ik zoek (jong, slim), en ze heeft in haar gezicht iets Aziatisch die me veel aantrek. De min punt is dat ze niet graag praat nor glimlach.  Onmiddellijk komt het woord “room” in haar mond en toen je zegt dat je nog een paar minuten babbelen wil, antwoordt ze dat ze niet genoeg Engels kent!

In de kamer ligt ze onmiddellijk op het bed en laat je het initiatief nemen. Haar erectiele tepels reageren goed, en ook haar pussy tijdens de cunni. Vreemd genoeg was de stap “blowjob” vergeten. Ze bleef ook met haar lipstick, wat me deed denken dat ze niet graag kus (en ik heb het niet geprobeerd).

Ze beweegt op een energieke manier haar lichaam tijdens de laatste fasen (missio en doggystyle), zodat de conclusie vlug komt.

Besluit:

Een van de mooiste meisjes in de huidige Samya team volgens mijn criteria, maar een te groot gebrek aan sympathie. Ze doet de job en niets meer. Merkwaardig was haar houding in de kleedkamer: ze nam mijn euros zonder in mijn richting te kijken, het hoofd al naar de uitgang georiënteerd. Ik heb mijn euro’s teruggenomen in haar hand, en heb de operatie opnieuw gedaan, met een glimlach en een “Thank you”. “You welcome” antwoordde ze kort, met een mechanische glimlach…

Traduction façon bing amélioré en français :

Première chambre du jour avec Ema. Son corps correspond parfaitement à ce que je recherche (jeune, mince, peau mate) et elle a quelque chose d’asiatique dans le visage qui m’attire beaucoup. Le point négatif est qu’elle ne parle pas volontiers ni ne sourit. Le mot « room » arrive directement dans sa bouche et si tu lui dis que tu veux parler encore avec elle un peu avant de monter, elle te répond qu’elle ne connaît pas assez l’anglais !

En chambre, elle s’allonge aussitôt sur le lit et te laisse prendre l’initiative. Ses tétons érectiles réagissent au quart de tour et sa chatte est également réceptive au cunni. Etrangement, l’étape fellation a été zappée. Comme elle avait gardé son rouge à lèvres, j’en ai conclu qu’elle n’embrassait pas et je n’ai d’ailleurs pas essayé.

Bouge son corps de façon énergique pendant les dernières phases (missio et levrette), si bien que la conclusion ne s’est pas fait attendre longtemps.

Conclusion :

Une des plus belles filles de l’équipe actuelle du Samya selon mes critères, mais un manque total de sympathie. Elle fait le job et rien de plus. Symptomatique  fut son comportement dans le vestiaire : elle prend mes euros dans me regarder, la tête déjà tournée vers la sortie. Je reprends alors le billet de sa main et recommence lentement l’opération en souriant et en lui disant « Thank you ». Elle répond « You welcome » en me gratifiant d’un sourire mécanique contraint ...