Auteur Topic: MANOU (ZOERSEL)  (gelezen 20663 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
MANOU (ZOERSEL)
« Gepost op: 6 januari 2013, 00:00:54 »
« Laatst bewerkt op: 19 september 2013, 18:39:44 door mechelen »

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
MANOU
« Reactie #1 Gepost op: 17 februari 2013, 15:12:01 »
Exact weet ik het niet meer maar het moet een drietal jaar geleden zijn dat ik deze privé 2x heb bezocht om te :fuck. Het is een villa die wat achterin ligt en niet te zien is vanaf de straatkant. Je moet een onverhard weggeltje inrijden en zo kom je aan de villa dus qua discretie is het wel een perfecte locatie. Ik kan me wel herinneren dat ik zowel qua ontvangst als van de geleverde service tevreden was. Het was destijds 150€/uur incl. PZC


De foto's van de dames op de site zijn wel fake maar dat gaf de bazin ook zonder probleem toe (bij mijn eerste bezoek) omdat de dames niet herkenbaar willen getoond worden. Mijn mening is om dan beter geen pics te plaatsen maar ja, de meeste hoerenlopers kijken nu éénmaal graag naar fotokes.:lol


In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
MANOU
« Reactie #2 Gepost op: 17 februari 2013, 16:40:42 »
De foto's van de dames op de site zijn wel fake maar dat gaf de bazin ook zonder probleem toe (bij mijn eerste bezoek) omdat de dames niet herkenbaar willen getoond worden.
Dan is het gewoon boerenbedrog  :-\


Hoe goed ze ook zijn, fake foto's is nog een pak erger dan "20-kilo-eerder" foto's  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal