Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364630 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #60 Gepost op: 13 april 2020, 10:16:15 »

Zo, zou ik geen goede fascist zijn?

Ik vrees van niet Sexmachine. In het Tausendjähriges Reich zaten ze meer in met de gewone arbeiders dan hier nu en was sport zéér belangrijk.



Maar niet getreurd er zijn andere regimes waar je plannen wél gesmaakt zullen worden :


Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #61 Gepost op: 13 april 2020, 10:28:20 »
Ik ben benieuwd hoe het binnen 2 weken zal zijn. Veel mensen hebben de maatregelen aan hun laars gelapt en met het goede weer was er veel volk op de straten. Zelfs in het dorp waar ik woon waren er vrij veel fietsers en wandelaars. Ik dacht vorige week zondag om eens via de fietsostrade naar Antwerpen te bollen maar was al snel teruggedraaid aangezien het daar vrij druk was. Als er binnen twee weken niet een nieuwe piek aan ziekenhuis opnames en doden is dan zal het ergste wel gepasseerd zijn zeker ?

En als meer dan 70% van de slachtoffers in rusthuizen wonen en het overgrote deel van de mensen op intensieve zorgen aan overgewicht lijden zal het wel meevallen zeker ? Er zijn ook jonge en gezonde slachtoffers gevallen maar is dat met een gewone griep ook niet het geval ? Ik ben natuurlijk geen medicus en gis ook maar wat ::).

Misschien geen slecht idee om gezonde voeding en lichaamsbeweging wat hoger in het vaandel te dragen en onze natuurlijke weerstand te verhogen. Als zwaarlijvige mensen gevoeliger zijn aan zulke virussen dan hou ik mijn hart vast voor de toekomst ! Toen ik nog een jongere Mocata was was er in het school altijd 1 dikzakske. Tegenwoordig zijn de helft van de klas dikkerdjes.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #62 Gepost op: 13 april 2020, 10:45:23 »

Na zo een stoute zondag met mooi weer, waarbij wij de social distancing blijkbaar niet gerespecteerd hebben, zouden de politiezones misschien eens moeten overwegen om van tactiek te veranderen om die regels 'af te dwingen'. In plaats van 250 euro boete voor de zondaars, voor de brave mensen een geschenkbon van 50 euro voor het SKW, op te gebruiken na heropening. Zoiets als een BOB sleutelhanger, maar iets pittiger dus.

Het is nu wel duidelijk dat het crisiscentrum naar RB verplaatst kan worden. Ik lees hier dingen waar de overgrote meerderheid van de (mannelijke) bevolking akkoord mee gaat.

Zeker een goed idee om brave mensen te belonen maar ik zou de overtreders ook straffen. Geen boete van 250 euro maar een verplicht nummertje op Maggie De Blok ? Wedden dat we allemaal in ons kot blijven ?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #63 Gepost op: 13 april 2020, 12:16:12 »
maar ik zou de overtreders ook straffen. Geen boete van 250 euro maar een verplicht nummertje op Maggie De Blok ? Wedden dat we allemaal in ons kot blijven ?
Dat verplicht nummertje met MDB zou niet eerlijk zijn. Discriminerend zelfs. Erg discriminerend voor mensen die geen 30 cm in de broek hebben steken, want je hebt wel degelijk een bepaalde lengte nodig om met MDB überhaupt met je eikeltje zelfs nog maar in de buurt van haar epicentrum te geraken....
 :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #64 Gepost op: 13 april 2020, 12:47:43 »
maar ik zou de overtreders ook straffen. Geen boete van 250 euro maar een verplicht nummertje op Maggie De Blok ? Wedden dat we allemaal in ons kot blijven ?
Dat verplicht nummertje met MDB zou niet eerlijk zijn. Discriminerend zelfs. Erg discriminerend voor mensen die geen 30 cm in de broek hebben steken, want je hebt wel degelijk een bepaalde lengte nodig om met MDB überhaupt met je eikeltje zelfs nog maar in de buurt van haar epicentrum te geraken....
 :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon
Kan ik me hier uitschrijven?
En hoe moet dat?
Alles voor de gezondheid, maar MDB gaat me toch een stap te ver  :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #65 Gepost op: 13 april 2020, 14:52:02 »
maar ik zou de overtreders ook straffen. Geen boete van 250 euro maar een verplicht nummertje op Maggie De Blok ? Wedden dat we allemaal in ons kot blijven ?
Dat verplicht nummertje met MDB zou niet eerlijk zijn. Discriminerend zelfs. Erg discriminerend voor mensen die geen 30 cm in de broek hebben steken, want je hebt wel degelijk een bepaalde lengte nodig om met MDB überhaupt met je eikeltje zelfs nog maar in de buurt van haar epicentrum te geraken....
 :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon


Hoe lang is jouw tong Vanderbeffen?

 :lol_hitting:  :lol  :lol_hitting:  :lol  :lol_hitting:


Wel BLIJVEN ademen hé als je je tussen de dijen van MDB begeeft

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #66 Gepost op: 13 april 2020, 15:04:57 »
[/quote sexmachine] Alles helpt toch tegen het verspreiden van druppels, al heb je maar een sjaal voor je smoel.

[/quote]

Gelukkig is het nu dan terug kouder geworden  ;D.
Of ik nu een diploma heb of niet... maar het is ook maar gewoonweg simpel nadenken.  Je doet je sjaal om.  Je komt aan bij de supermarkt.  Je doet je sjaal weer uit.  Je winkelt.  Je doet je sjaal weer aan (maar net andersom, wie weet dat) en je eet de nog levende speekseldruppels (inclusief de Corona's) levend op.  Smakelijk  :douchen!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #67 Gepost op: 13 april 2020, 15:45:57 »
[/quote sexmachine] Alles helpt toch tegen het verspreiden van druppels, al heb je maar een sjaal voor je smoel.


Gelukkig is het nu dan terug kouder geworden  ;D.
Of ik nu een diploma heb of niet... maar het is ook maar gewoonweg simpel nadenken.  Je doet je sjaal om.  Je komt aan bij de supermarkt.  Je doet je sjaal weer uit.  Je winkelt.  Je doet je sjaal weer aan (maar net andersom, wie weet dat) en je eet de nog levende speekseldruppels (inclusief de Corona's) levend op.  Smakelijk  :douchen!
[/quote]
Koop een sjaal van Lierse he kieke    :lol :lol :lol
Langs de ene kant geel, en de andere kant zwart
Maar dan nog is het voor jou en mij te moeilijk om te weten welke kant je na het winkelen aan je smoel moet plakken  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #68 Gepost op: 13 april 2020, 16:24:57 »
WELK Lierse ??? Maak het niet moeilijker dan het al is, LOL...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #69 Gepost op: 13 april 2020, 22:11:14 »
WELK Lierse ??? Maak het niet moeilijker dan het al is, LOL...
Waar stuur je dan op aan? Malinwa misschien???? Het goedkoopste hoerenkotje van Vlaanderen. nergens waar ze voor zo weinig geld 90 minuten met uw kloten spelen....

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #70 Gepost op: 13 april 2020, 22:16:31 »
Hoe lang is jouw tong Vanderbeffen?
Meer dan lang genoeg want een Roemeens kutje met van die mooie speciale lipjes is veel toegankelijker.
 ;D ;D ;D
Wel BLIJVEN ademen hé als je je tussen de dijen van MDB begeeft
Je kan nergens beter en veiliger in quarantaine gaan dan dààr Kippenneuker.... Je komt daar echt niemand tegen.
 :sign0065: :olaaaa :1rij:

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #71 Gepost op: 14 april 2020, 21:49:14 »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #72 Gepost op: 14 april 2020, 23:06:16 »
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenland/roemeens-leger-krijgt-leiding-over-ziekenhuizen/ar-BB12C4JV?ocid=spartandhp

Geen goed nieuws voor de roemeense dames die nog in Belgie zitten.
Dit artikel vermeldt een probleem dat gekend is. Een land als Roemenie scoort goed op het gebied van het opleidingsniveau. Er zijn veel zeer goed opgeleide artsen en ook zeer bekwaam verplegend personeel.

Het grote probleem is echter gelijkaardig aan de reden waarom een aantal meisjes naar hier afzakken: in hun thuisland valt er slechts 300 - 400 euro te verdienen met een mooi diploma. Dus veel goed opgeleide mensen, waaronder uiteraard dan ook die artsen en dat verplegend personeel, kiezen voor emigratie naar het westen, waar voor hen substantieel méér te verdienen valt. Het artikel vermeldt trouwens het voorbeeld van Noord Italie, maar het is niet alleen in Noord Italie dat ze zitten.

Het land zou op dit moment al deze mensen zeer goed kunnen gebruiken, maar dat gaat zo maar niet, want door de wereldwijde crisis zijn die medici ook nodig in het land waar ze gaan werken en wonen zijn. Daar zit momenteel de grote zwakte van het systeem in Roemenie.

Of dat slecht nieuws is voor de meisjes die nog hier zijn, is een andere vraag. Zij kunnen niet terug, ok. Maar de vraag is: zouden ze anders wél teruggaan? Degenen die terug wilden, zijn vertrokken. Hun besluit was grotendeels ingegeven door de schrik voor het aanstormende virus, en de bedenking dat zij liever bij hun familie zouden zijn in het geval dat zij (of iemand van de familie) effectief ziek zouden worden.

Degenen die er nu nog zitten hebben ofwel op dit moment geen zin om hun schaarse geld te verkwanselen aan een vlucht (om dan nadien nog terug te moeten komen, wat opnieuw geld kost, in crisistijd) ofwel hebben ze bewuste keuzes gemaakt om hier te blijven omdat zij ook wel weten dat het op dit ogenblik precair kan worden in de gezondsheidzorg in hun land.



Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #73 Gepost op: 14 april 2020, 23:44:31 »
in hun thuisland valt er slechts 300 - 400 euro te verdienen met een mooi diploma.

Ben je daar zeker van ? Ik dacht dat het minimumloon tussen de 400 en 500 euro (netto) zat. Dus met een simpel fabrieksjobke zou je daar toch tussen de 400 en 500 euro moeten verdienen. Als je dan een mooi diploma hebt moet dat bedrag toch al wat hoger zitten ? Ik ken een Roemeen die hier al een tijdje woont en zal bij hem eens polsen hoe dat daar juist zit. Dat zal wel iets zijn voor als we terug buiten kunnen komen want die kerel is maar een café kennis. Ik heb nog wel een aantal andere vage Roemeense kennissen maar die vertrouw ik niet  ;) ;) ;D ;D

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #74 Gepost op: 15 april 2020, 10:13:22 »
http://www.worldsalaries.org/romania.shtml
500 klopt wel volgens deze lijst