Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1706900 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #30 Gepost op: 11 maart 2011, 12:15:01 »
Heeft iemand Foots' komst aangekondigd in 't skw?  ;)
De fiets van de gids staat ook al klaar  ;D
[smg id=3572 align=center width=700]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #31 Gepost op: 11 maart 2011, 22:28:16 »
Relaxxxe rakkers,
 
Leuke reclame, maar er staat geen prijs, geen tijdsduur en geen zuigkracht bij  :( .
Is eierlecken een optie ? en wat kost FT. Zomaar wat vragen die me meteen te binnen schieten  :-\ .
 
Trouwens met deze kleur achtergrond ga ik ervan uit dat ze mij bang willen maken  ;) .
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #32 Gepost op: 12 maart 2011, 09:13:17 »
Tien jaar geleden werd de prostitutie in het Antwerpse Schipperskwartier en de Atheneumbuurt aangepakt. Met de grove borstel opgekuist. Vandaag lijkt alles peis en vree te zijn.

Waarheid, of schone schijn?

Reporters van Gazet van Antwerpen onderzochten wat de gevolgen zijn van die actie 'Grote Schoonmaak'. Ze doken onder in de wereld van raamprostituees, thuiswerkende hoeren, speurders en pooiers en gingen op pad in Antwerpens meest ruige buurten.

De neerslag van hun onderzoek leest u de volgende dagen in Gazet van Antwerpen   in zeven meeslepende afleveringen, vol harde feiten en menselijke verhalen

http://www.gva.be/dossiers/prostitutie/gazet-van-antwerpen-duikt-onder-in-het-prostitutiemilieu-2.aspx
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2011, 09:14:56 door bema »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

guest696

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #33 Gepost op: 2 april 2011, 22:39:32 »
Morgenmiddag even een wandelingetje maken om 15.00 u in het SKW en een biertje drinken.
Daarna even naar iets nieuws of bij Nancy even de boel vol pompen.

( zal Nancy wel worden omdat we dan ook even lekker kletsen en knuffelen met een red Bull )

Denk ook nog enkele ijsberen tegen te komen om 15.00 u bij de ingang van Tinto,s schuin tegenover Nancy 39/1 schipperstr.

guest696

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #34 Gepost op: 3 april 2011, 21:49:34 »
Gisterenavond is er een schietpartij geweest op het skw op zaterdag 2 april.
Een man is door de politie neergeschoten en in kritieke toestand opgenomen in ziekenhuis in Antwerpen.
Ook vandaag is de toestand nog steeds kritiek.
Het gebeurde vlak voor de ogen van Nancy schipperstr 39/1
Ze was vanmidag toen ik er was nog van onder de indruk maar na een uurtje gezellig met een red Bull en sex was ze weer wat meer opgeruimder dan voor ik kwam.
Ja Jansen was weer eens Sociaal bezig. ;D

guest285

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #35 Gepost op: 3 april 2011, 22:07:29 »
Gisterenavond is er een schietpartij geweest op het skw op zaterdag 2 april.
Een man is door de politie neergeschoten en in kritieke toestand opgenomen in ziekenhuis in Antwerpen.
Ook vandaag is de toestand nog steeds kritiek.
Het gebeurde vlak voor de ogen van Nancy schipperstr 39/1
Ze was vanmidag toen ik er was nog van onder de indruk maar na een uurtje gezellig met een red Bull en sex was ze weer wat meer opgeruimder dan voor ik kwam.
Ja Jansen was weer eens Sociaal bezig. ;D


Tja het rustig wandelen is blijkbaar voorbij in het skw,uitkijken is de boodschap als je er rondwandelt

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #36 Gepost op: 3 april 2011, 22:18:35 »
Ik durf intussen niet meer met Jansen te gaan wandelen.
Het is niet de eerste keer dat ik politie agenten kogelvrije vesten aan zie doen terwijl ik door Jansen in een vuurwapengevaarlijke buurt wordt gereden  :-X .
Jansen is een aardige vent, maar wees voorzichtig, hij schuwt geen enkel gevaar  :o .
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest696

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #37 Gepost op: 4 april 2011, 20:15:46 »
Ik durf intussen niet meer met Jansen te gaan wandelen.
Het is niet de eerste keer dat ik politie agenten kogelvrije vesten aan zie doen terwijl ik door Jansen in een vuurwapengevaarlijke buurt wordt gereden  :-X .
Jansen is een aardige vent, maar wees voorzichtig, hij schuwt geen enkel gevaar  :o .
 
Groet, Foots  O0

Hahaha toeval of niet ? ik was vanmorgen even  in Rotterdam ook in de buurt van de schietpartij in de loods van de waardetransporten.

Vrijdag in PHG zal ik als duivel met de vlam in de pijp de dames vol schieten Party in PHG Engelen en duivelinnen iets voor Foots !!

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #38 Gepost op: 6 april 2011, 23:27:46 »
Gisterenavond is er een schietpartij geweest op het skw op zaterdag 2 april.
Een man is door de politie neergeschoten en in kritieke toestand opgenomen in ziekenhuis in Antwerpen.
Ook vandaag is de toestand nog steeds kritiek.
Het gebeurde vlak voor de ogen van Nancy schipperstr 39/1
Ze was vanmidag toen ik er was nog van onder de indruk maar na een uurtje gezellig met een red Bull en sex was ze weer wat meer opgeruimder dan voor ik kwam.
Ja Jansen was weer eens Sociaal bezig. ;D
Ben je 100% ZEKER dat het om een schietpartij op zaterdagavond 2 april ging ?
Vlg mijn info ging het om een voorval op vrijdag 1 april in de vroege namiddag om een zonderling die door de politie in een wurggreep genomen werd en derhalve in een kritieke toestand verkeerde.

Dit gebeurde bovendien NIET voor het raam van Nancy op SS 39, doch een beetje verder naar het pleintje.
Doch misschien gaat het HIER om een ANDER geval.  :-\
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #39 Gepost op: 7 april 2011, 13:41:00 »
Nadat de ramen van Schippersstraat 34 enkele maanden gesloten geweest zijn, zijn deze nu opnieuw terug geopend.
« Laatst bewerkt op: 7 april 2011, 14:05:03 door bema »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #40 Gepost op: 6 mei 2011, 11:22:29 »
Gisteren nog eens door het skw gewandeld, in de late namiddag (de dagshift in volle bloei) en om een uur of half tien (de avondshift ook in volle glorie).
Is het de tijd van het jaar? Ben ik veeleisender geworden, of is het een verkeerde opvatting, maar naar mijn oog (ik zie slecht, ik weet het), was er niet veel vets (of net wel  ;D ) te zien.


Allereerst is de Poolse Agneskie (SS4/1) veel te kort bij de tettendokter geweest en nadien heeft ze wat te lang in PSR gezeten, bijgevolg is ze aan de bekken en heupen zeker zoveel uitgezet als aan de tietenpartij  :P
Eni, net van hetzelfde, al is die alleen op kamp geweest bij de curryworstenboer, buikje buikje buikje, voor de rest is die kont nog altijd lekker strak, en lekker (denk ik)  :o
Nadia, ja, ons Marokkaantje in de VL, heeft een 70's look gekregen kwa haren, lijkt wel op BoneyM, ook al om haar breder wordende bekken te verdoezelen  ;)
Manar was er ook, geen verdere commentaar ... .


Voor de rest maar weinig aantrekkelijks gezien in het skw, het zal wel een momentopname geweest zijn, maar in ieder geval is de bezetting HEEL WAT minder dan pakweg 3 jaar geleden, ik zou persoonlijk durven stellen dat, als ik in cijfers mag praten, en de schoonheid bepalend is, dat ik dan 3 jaar geleden op een coëfficient van 85 kwam en het nu met een povere 45 moest stellen.
Om het te verduidelijken voor de saunaclubliefhebbers, LR in de topdagen tegen PSR als het echt heel erg is gesteld.


Wat er wel in overvloed waren, waren travestieten. Ja, jullie lezen het goed, niks meer te zien van die prachtige transexuelen van een hele tijd geleden, maar gewoon venten met vrouwenkleren aan, en erg dat ik het moet zeggen, NIET OM AAN TE ZIEN.
Vanaf het Falconplein tot aan de pizzatent zit er vol van en tot overmaat van ramp ook meer dan 40 percent van de Villa Tinto, en zowel overdag als de nachtwacht.
En en en ook terug meer Afrikaanse Meiden die van raamtikken hun favo bezigheid hebben gemaakt. Sorry, maar als ze me 10000 euro bijgeven, dan nog krijg ik hem niet recht bij het gros van deze meiden, het leek wel de tijd van de zijstraatjes waar het vol dikke negerinnen zat (ik kan me niet van die indruk ontdoen).


Verder viel me vooral op dat er weer heel wat pooiertjes van diverse nationaliteiten rondliepen, die de meiden nauwgezet in het oog hielden, en enkelen (opgeblazen snuiters van bedenkelijk allooi) hingen gewoon aan het venster bij hun koopwaar, uren aan een stuk. Dit was het geval in de Verversrui 24, waar meneer de andere meiden de stuipen op het lijf joeg omdat hij zijn wilde hond gewoon de ramen in liet. Drie meiden op straat tot meneer zijn hond terug buiten haalde.


Dit ondanks overvloedig blauw op straat.




Mijn bericht is negatief getint, en geen reclame voor het skw, maar helaas is dat hoe ik het gisteren ervaarde, de topmeiden van weleer zijn hun pluimen aan het verliezen, voor de rest heel veel polderknollen, heel veel erg lelijke travestieten, heel veel blauw en nog meer bruin. Droevig.
Een dezer moet ik terug in Antwerpen stad zijn en ga ik nog eens een kijkje nemen op dezelfde uren, en ik hoop dat het een momentopname was, en dat het aan mij lag.


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 6 mei 2011, 11:26:11 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #41 Gepost op: 6 mei 2011, 17:04:00 »
Raar, maar het is mogelijk.
Zelfs op plekken waar doorgaans veel mooie vrouwen vertoeven kan het je overkomen dat je niet vind wat je zocht.
 
Stel jezelf dan de volgende vragen :
1. Had ik zelf wel zin ?
2. Zat er tussen de 300 er echt geen 1 bij waar je het mee kon ?
3. Werd ik niet door de vele negatieve zooi erom heen een beetje depri ?
 
Er zal vast en zeker een slecht gemiddelde zijn geweest, zo kennen we Sexmachine als hij over SKW praat.
Dit in tegenstelling tot wat hij een half jaar geden schreef. Maar bedenk dat alles zijn ups en down heeft.
Ook jezelf.
 
Groet, Foots  O0
 
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #42 Gepost op: 6 mei 2011, 17:12:11 »
Raar, maar het is mogelijk.
Zelfs op plekken waar doorgaans veel mooie vrouwen vertoeven kan het je overkomen dat je niet vind wat je zocht.
 
Stel jezelf dan de volgende vragen :
1. Had ik zelf wel zin ?
2. Zat er tussen de 300 er echt geen 1 bij waar je het mee kon ?
3. Werd ik niet door de vele negatieve zooi erom heen een beetje depri ?
 
Er zal vast en zeker een slecht gemiddelde zijn geweest, zo kennen we Sexmachine als hij over SKW praat.
Dit in tegenstelling tot wat hij een half jaar geden schreef. Maar bedenk dat alles zijn ups en down heeft.
Ook jezelf.
 
Groet, Foots  O0
1. Had ik zelf wel zin ? NEEN  ;D
2. Zat er tussen de 300 er echt geen 1 bij waar je het mee kon ? NEEN  ???
3. Werd ik niet door de vele negatieve zooi erom heen een beetje depri ? NEEN  :-X


Ik had geen zin in neuken, en uiteraard was dit een persoonlijke ervaring en niet representatief  ;)
Een half jaar geleden had ik een heel andere mening hierover, en morgen misschien weer  :P


Ik zit waarschijnlijk in een zware neukdip momenteel  :'( ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #43 Gepost op: 6 mei 2011, 17:24:20 »

Ik zit waarschijnlijk in een zware neukdip momenteel  :'( ;)

Dat was mijn boodschap en laat het woordje neuk maar weg.
 
Groet, Spyco Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest285

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #44 Gepost op: 6 mei 2011, 21:10:31 »
Sinds ons Sue er niet meer is ,is het inderdaad de moeite niet meer om er langs te gaan in het SKW.
Inderdaad veel pimps en veel onguur volk,desondanks dat er blauw op straat loopt :(
Hoop snel dat de site van cruel sue in het nl is dan kunnen we deze eens bezoeken
spijtig dat er nog niet veel over geschreven wordt over haar live act 's