Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

Vanderbeffen

<< < (3/4) > >>

Tito:
Vanderbeffen bedankt voor t antwoorden op mijn prive bericht ik zou graag met jou ns in contact komen amicaal  maar ik kan jou hier geen prive bericht sturen precies,er staat altijd geen toestemming

Groetjes tito

Vanderbeffen:
De communicatie met persoonlijke berichten werkt hier prima. Ik heb heel fijne contacten met verschillende leden van RB via deze weg. Ik vermoed dus dat de melding 'niet teogestaan' slaat op het emailadres waarmee ik intussen al zoveel jaren geleden hier aangemeld ben. Langs de weg van prive berichten kan ik je wel andere contactinformatie geven. Het is in deze hobby altijd tof om gelijkgestemde mensen eens een praatje te kunnen maken. Het mooie aan dit forum is dat zowel de beheerder als heel wat leden open staan voor contacten.

sexmachine:
Ook hier geldt de regel: 3 berichten op het forum vooraleer jullie RB als "prive-mailbox" gaan gebruiken.
Sommigen communiceren meer per interne mail hier dan dat ze info delen via het forum.

We geven jullie nog net geen vanderbeffen@relaxxxboard.com mailbox, of in dit geval tito@relaxxxboard.com  :-\ :-\ :-\

Tito:
Oke sexmachine ik ga hier wat meer reacties beginnen schrijven  ik heb zo wat overeenkomsten met vanderbeffen,kunnen misschien ns een samenkomst organiseren met de leden hier op dit mooi forum

sexmachine:
Zijn kippenneuker en vanderbeffen nu al mod op GR?

Tegen mij vertellen ze dan dat ze de boel daar wat op stelten willen zetten ...

't Is van je vrienden dat je 't moet hebben  .... het lijken net een bende goedkope stoephoeren, die vertellen ook alles wat je wil geloven  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie