Forum > AMSTERDAM

Amsterdam, Oude Nieuwstraat 22L. Britney (Thais)

<< < (3/3)

Dutchlover.ASD:
Tsja, die kleine geile Nederlands-Thaise Britney. Ik heb haar een keer of vier bezocht. Voor het eerst in de Stoofsteeg, op de Wallen, zo rond 2005 denk ik. Toen was ze een lekker klein poppetje, in Japanse Kawai stijl. Wel al flinke siliconen jetsers, zal iets van 800/1000 geweest zijn. Daarna heeft ze een tijdje in Groningen haar ding gedaan, dat straatje ging mij te ver om. Dus blij als een klein kind, met een handvol knikkers, als ze weer in Amsterdam aan het werk was. De laatste keren, dat ik bij haar naar binnen ben gewipt, is de laatste periode, dat ze überhaupt in Amsterdam heeft gewerkt en dat moet ongeveer 2014/15 zijn geweest. Ze had haar siliconen inmiddels laten bijwerken tot een imposante 16/1800cc. Ze vertelde mij toen, dat ze aan het sparen was, voor een nog grotere maat, minstens 2000cc! Sinds haar tijd in de Oude Nieuwstraat, heeft ze trouwens geen Kawai uiterlijk meer (of ze dat imago in Grun had, zou ik niet weten). Maar die enorme siliconen tieten, zo zie je er maar weinig, in het de raamgebieden. Dat ze al minstens 5 jaar niet meer in Amsterdam werkt, ervaar ik als een groot gemis.

@Davey Inderdaad werkt ze nu als meesteres in een Vlaams bordeel en afwisselend in Noord-Brabant. Haar aanwezigheid, adverteert ze op de Belgische prostitutie sites. Maar meesteres, ik kan me daar bij haar niets, maar dan ook helemaal niets bij indenken. Ze is daar gewoon veel te lief voor.

Davey:

--- Citaat van: Dutchlover.ASD op 29 juni 2020, 01:12:08 ---Tsja, die kleine geile Nederlands-Thaise Britney. Ik heb haar een keer of vier bezocht. Voor het eerst in de Stoofsteeg, op de Wallen, zo rond 2005 denk ik. Toen was ze een lekker klein poppetje, in Japanse Kawai stijl. Wel al flinke siliconen jetsers, zal iets van 800/1000 geweest zijn. Daarna heeft ze een tijdje in Groningen haar ding gedaan, dat straatje ging mij te ver om. Dus blij als een klein kind, met een handvol knikkers, als ze weer in Amsterdam aan het werk was. De laatste keren, dat ik bij haar naar binnen ben gewipt, is de laatste periode, dat ze überhaupt in Amsterdam heeft gewerkt en dat moet ongeveer 2014/15 zijn geweest. Ze had haar siliconen inmiddels laten bijwerken tot een imposante 16/1800cc. Ze vertelde mij toen, dat ze aan het sparen was, voor een nog grotere maat, minstens 2000cc! Sinds haar tijd in de Oude Nieuwstraat, heeft ze trouwens geen Kawai uiterlijk meer (of ze dat imago in Grun had, zou ik niet weten). Maar die enorme siliconen tieten, zo zie je er maar weinig, in het de raamgebieden. Dat ze al minstens 5 jaar niet meer in Amsterdam werkt, ervaar ik als een groot gemis.

@Davey Inderdaad werkt ze nu als meesteres in een Vlaams bordeel en afwisselend in Noord-Brabant. Haar aanwezigheid, adverteert ze op de Belgische prostitutie sites. Maar meesteres, ik kan me daar bij haar niets, maar dan ook helemaal niets bij indenken. Ze is daar gewoon veel te lief voor.

--- Einde van citaat ---
Ja ze was leuk toen ze in de Stoofstraat zat. Ik was eerst een beetje bang van haar met zo'n grote bril zonder glazen en make up. Diverse keren voorbij gelopen. Tot ik haar niet meer kon weerstaan en toch naar binnen ben gegaan. Heel aardig inderdaad. Wel de ene keer helderder in haar gesprekken dan de andere keer. En altijd een flesje cola mee als je weer wegging. Ze was leuk hoor. Maar had wel het idee dat ze veranderde. Heb haar jaren later nog 1 keer terug gezien in Amsterdam. Ze leek wel een ander persoon geworden. En toen ik later die advertentie van die meesteres zag helemaal. Maar toch hele leuke herinneringen aan haar.

Dutchlover.ASD:
Hier nog een link met wat plaatjes, van een fotoshoot, die ze voor een Britse grote-tieten-site heeft gedaan. De foto's zijn van 2011, toen werkte ze nog in een peeskamertje in de Stoofsteeg, op de Wallen. Als je in dat topic, verder naar beneden scrollt, staan er nog meer foto's. O.A. van een vakantie, operatie foto's van een upgrade naar 1530cc en een andere recentere shoot. :tietjes  :movingtits  :laughingchick  :showtits1
https://theperfectboobs.net/index.php?topic=5382.0

Overigens de club waar ze in België haar ontvangsten doet, staat, als ik het goed heb, in Egem. Haar aanwezigheid aldaar, zal ze wel op redlights adverteren. Doe daar je voordeel maar mee.  ;D :-P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie