Forum > AMSTERDAM

Amsterdam, Oude Nieuwstraat 22L. Britney (Thais)

<< < (2/3) > >>

TnA Addict:
Dame overdag in de Trompettersteeg (Wallen) gespot. Of dat eenmalig was of dat ze permanent voor een andere werkplek en andere werktijden heeft gekozen vinden we hopelijk snel uit  ;)

TnA Addict:

--- Citaat van: TnA Addict op 10 december 2015, 19:41:32 ---Dame overdag in de Trompettersteeg (Wallen) gespot. Of dat eenmalig was of dat ze permanent voor een andere werkplek en andere werktijden heeft gekozen vinden we hopelijk snel uit  ;)

--- Einde van citaat ---
Dame werk inderdaad voortaan overdag, geen vaste kamer in wat wel het Sint Annenkwartier wordt genoemd, dus een van de stegen Sint (dwars-)Annenstraat, Dolle Begijnensteeg, Trompettersteeg enz

Megaboob:
Britney  :tietjes, Thaise, Trompettersteeg 5-3, Amsterdamse wallen, 2-2-2016

Ik had Britney al weer lang niet gezien en was haar alweer een beetje uit het oog verloren, mede door al haar vakantiereizen. Maar nu stond ze opeens in de Trompettersteeg, en natuurlijk kon ik niet om haar, en haar enorme boezem heen.  Ik werd als vanouds weer vriendelijk en vrolijk binnengelaten, geen tijdsdruk, en de dame kwebbelt er lustig op los.  Na het uitkleden dan toch overgegaan naar de seks, waarbij ik eerst lekker door haar toeten werd gestreeld, daarna lekker Russisch genomen werd tussen haar meloenen, en vervolgens met condoom ook nog eens lekker gepijpt werd. Dat ging allemaal in de PSE stand, en ik was gek genoeg nog niet helemaal 100% opgewonden door al dit tieten geweld. Mar niet getreurd, er zou geneukt moeten gaan worden en dus bracht ik mezelf even op oorlogssterkte, en kon ik daarna Britney in missionaris penetreren. Een heerlijk gevoel. Maar ook in dit standje kwam ik nog niet klaar. Dus het condoom verwijderd, en de zaak zelf in de hand genomen. Lekker boven en tussen Britjes heerlijke tieten klaar gekomen met een heerlijke lading, en dat voelde goed! Heerlijk om haar massieve 1600CC borsten  :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes vast te houden, en dan lekker alles er tussen en overheen te kunnen spijten. Echt lekker, en alles verliep dan ook naar wens. Rustig alles even schoongemaakt, ik was de laatste klant van Britney voor de dag (nu dus daghift, van ca. 09.00 tot 18.00. Nog een paar weekjes en dan is ze weer 3 maanden op vakantie naar Thailand.)

Prettig afscheid genomen met drie zoenen en een zacht kusje op de mond. Ook weer het gebruikelijke snoepje na. Britney is zeker een aanrader, goede service, geen klokkijkster, en geile tieten!

Megaboob
 ;D

Davey:
Aantal jaren geleden haar een aantal keren bezocht. Ze wisselde na een periode steeds wel van uiterlijk. Nu al een aantal jaren niet gezien. Ze schijnt te zijn uitgeweken naar Belgie en soms terug in Nederland. Doet ook SM nu in clubs. Niet echt mijn ding. Zou wel weer een keer willen zien hoe ze er nu uitziet.

sexmachine:
Welkom op RelaxxxBoard ...
Laat het je smaken  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie