Auteur Topic: Christina (Roe)  (gelezen 8885 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Christina (Roe)
« Gepost op: 4 september 2014, 22:06:44 »
Gisteren in YY voor de eerste keer met Christina geneukt.

Na veel te lang in de jacuzzi te hebben gezeten (ik heb er zelden zo verrimpeld uitgezien) trok ik in de late namiddag naar de bar. Daar zat Roemeense Christina op een kruk, véél te mooi te wezen.

Met deze bloedmooie, 24 jaar jonge meid, had ik tijdens mijn vorige bezoek aan YY al een leuk gesprekje gehad, maar tot een kamergang was het toen niet gekomen.

Christina is 200% mijn type: mooi Roemeens gezichtje, kleurrijke ogen, lang zwart haar, niet al te groot (1,65m), slank, en voorzien van een wondermooie, natuurlijke B-cup en een killer kont. Tattoo’s of piercings kan ik me niet herinneren.

Ik ging een leuk gesprekje aan met Christina en de welness sessie had me duidelijk deugd gedaan. Mijn lust in Christina groeide razendsnel, net als mijn kleine vriend, wiens kopje na een tijdje vanachter mijn badjas tevoorschijn kwam. Deze meid moest en zou hem eens lekker verwennen.
 
Na een kort gesprekje trokken Christina en ik dan ook richting kamer. Daar aangekomen ontdeed Christina zich onmiddellijk van haar kledij, en oh my god, wat een bloedmooi, geil lichaam had ze toch. Naakt was ze nog mooier dan in lingerie.

Ik zette me op bed tegenover Christina en begon haar te zoenen. Tongzoenen doet ze jammer genoeg niet, maar de zoentjes die ze gaf voelden wel heel intiem aan. Tijdens het zoenen speelde ik voortdurend met Christina haar lekkere, borsten, billen en poes en kleine Piet kon het natuurlijk niet nalaten de nodige aandacht op te eisen.

Christina had de boodschap al snel begrepen en begaf zich naar beneden. Wat toen volgde was een mindere pijpbeurt, een beetje een anti-climax. Gevolg: Piet die zooooo zin had in deze mooie Roemeense, trok zich van ontgoocheling een beetje terug. Christina merkte dat uiteraard en vroeg me of ze iets mis deed. Ik gaf aan dat ik een pijpbeurt graag iets steviger heb: ik heb graag dat een meid aan mijne Piet zuigt alsof haar leven er van af hangt, en dat ik het gevoel krijg, dat ze Piet er letterlijk gaat afzuigen.

Christina begon me vervolgens opnieuw te pijpen en ze had de boodschap duidelijk goed begrepen: ze pijpte plots met een onwaarschijnlijk enthousiasme en ik genoot nu met volle teugen. Ze deed het zelfs zo goed, dat ze me probleemloos had kunnen klaar pijpen (en dat kunnen niet veel meiden). Een FT zit echter niet in haar aanbod, en ik wou haar daarenboven te graag neuken, dus ik heb Christina dan maar een condoom laten nemen.
 
Begonnen in missio, waarbij ik tijdens het zoenen nu toch een beetje tong voelde, en toen ik merkte dat ik het neuken niet meer lang ging volhouden, snel overgeschakeld op hondjes. Ik heb het orgasme nog een paar minuten kunnen uitstellen, maar al snel was daar toch de ontlading: BOEM! Die kwam van diep en voelde onwaarschijnlijk goed.
 
Piet werd vakkundig schoongemaakt, we hebben nog even nageknuffeld en na 35 minuten hebben we de kamer verlaten. Aan de lockers moest ik maar 50€ betalen, maar gezien de schitterende kamergang, heb ik Christina een kleine fooi gegeven. We hebben met nog een paar zoentjes afscheid genomen, waarop onze wegen scheidden.

Na mijn kamergang met Christina zou ik nog een 5-tal uren in YY blijven en Christina is me nog een paar keer gezelschap komen houden. Ze zocht ook heel vaak oogcontact en wierp me regelmatig een kusje toe.
 
Herhalingsgevaar: 200%!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline yinyang38

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Christina (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2015, 03:05:20 »
Een paar weekjes geleden ook gekamerd met deze mooie roemeense schoonheid ze kwam naast me zitten aan de bar en zij dat ze wou trouwen met mij waar ik een beetje van verschoten was en begon te lachen:d, dat zij ze zeker om te lachen en een goede gesprek te beginnen, ze kan goed engels dus aan de bar wat gekletst en dernaa afgesproken op kamer te gaan, het was een zeer geslaagde kamer sessie alles was bijna perfect alleen ze was wel stipt met de tijd binne half uur waren we al uit de kamer wat ik niet echt leuk vind, want na het sex wil ik nog wat bijpraten en rustig nog efkes liggen maar dat wou zij blijkbaar niet, voor de rest was alles prima, de kans dat ik haar nog is bezoek is groot.