Auteur Topic: Schippersstraat 24/3 Carla (RO) dag  (gelezen 4781 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3 Carla (RO) dag
« Gepost op: 29 juni 2021, 14:25:41 »
Carla is een nieuw meisje dat na de heropening op het toneel verschenen is en ook in de stiel nog nieuw is. Zij was me al enkele keren opgevallen door haar innemende lach en haar vlotheid. Bij een gesprekje met haar aan de deur was de beslissing dan ook snel genomen om hier eens binnen te gaan. SS24 is overigens dat pand in de SS dat voorheen al een paar jaar leeg stond.

Carla is geen slanke strijkplank. Er zit iets meer grip aan, maar haar als 'dik' omschrijven zou heel fel overdreven zijn. Ze heeft dus een vrolijk gezicht, en dat werkte aanstekelijk op mij. Ik deed er ondertussen al twee dates mee, dus het moet zijn dat mijn pietje haar wel lust. Haar borsten zijn wat minder strak en ook wat kleiner dan degene die ik gewend ben  ;D maar niettemin blijven het hele leuke jongemeisjesborsten.

Carla is ergens vooraan in de twintig. Zij heeft een welomschreven doel voor ogen, en daarvoor komt zijn hier ook werken om de nodige centjes te vergaren. Ze maakte een degelijke, intelligente indruk. Haar poesje is een hemels speelgoedje voor beffers, met die leuke Roemeense lipjes. Een mooi kontje ook, waar je jammer genoeg niet in mag, maar dat respecteer ik met plezier. De seks die zij me gaf, deed deugd. Je voelt nog hier en daar wat gebrek aan ervaring, maar zelfs tussen de beide dates met haar leek het wel of ze al wat bijgeleerd had.

Liefhebbers van kinky zullen Carla saai vinden. Liefhebbers van spontane goedlachse meisjes die intelligent genoeg zijn om tijdens de seks ook nog zinvolle dingen te vertellen, zullen daarentegen haar hoog GFE gehalte ten zeerste waarderen.