Auteur Topic: Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)  (gelezen 80779 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #30 Gepost op: 8 januari 2020, 17:41:22 »
Ook "uitgefeest"- of gaat het echte feest nu :censored pas beginnen ?- en dus terug paraat:
Rushi !!!!

  :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #31 Gepost op: 9 januari 2020, 01:58:17 »
Ook "uitgefeest"- of gaat het echte feest nu :censored pas beginnen ?- en dus terug paraat:
Rushi !!!!

  :welcome:
Ik heb haar al gezien toen ik er begin deze week 's morgens voorbij stapte. Speciaal effe nieuwjaar gewenst, en dat vond ze tof dat ik daar de moeite voor deed. Ze zag er vriendelijk uit, stralend, goedlachs. Klaar met de batterijen opgeladen om onze zak af te laden denk ik  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #32 Gepost op: 28 juni 2021, 16:06:59 »
Sinds onze trouwe vriend Be(d)tweter deze taak niet meer vervult, zouden er hier en daar enkele nummertjes van adressen van vaste 'meubelstukken' van het SKW moeten aangepast worden. Zo ook bij Rushi, die al geruime tijd, van voor de sluiting al, recht tegenover haar vroegere stek werkt. De overzijde van de straat dus. Nummer 7 dacht ik.

Ik ben vandaag met haar nog eens een praatje gaan maken, en er bleek eens te meer een sterke dataverbinding aanwezig tussen mijn ogen en mijn benen, zodat ik totaal ongewild  ;D naar binnen stapte. Voor mij geen nieuwe ontdekking. Het was wel heel lang geleden dat ik bij haar nog eens gaan spelen was, maar het kwam toch nog altijd vertrouwd over. Een heel mooi meisje, heel erg mooie tieten die voor de liefhebber van jonge dames vrij dicht bij het ideaal komen, en ook onder de gordel (die trouwens snel uit ging  ;D) zit alles netjes en strak. Nat poesje, ferm kontje, en vriendelijke ontvangst in haast perfect Nederlands. Blij dat ik er eindelijk nog eens bij geweest ben. Ik ben er vroeger vaak heel tevreden buiten gekomen. Al een keer dat het minder meeviel. Maar ze blijft mooi, en de seks van vandaag zat toch weer op haar aloude goede niveau. Toffe meid voor seksplezier.

Een welbekend gezichtje in het SKW, maar nog steeds een leuke.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #33 Gepost op: 28 juni 2021, 16:26:17 »
Sinds onze trouwe vriend Be(d)tweter deze taak niet meer vervult, zouden er hier en daar enkele nummertjes van adressen van vaste 'meubelstukken' van het SKW moeten aangepast worden. Zo ook bij Rushi, die al geruime tijd, van voor de sluiting al, recht tegenover haar vroegere stek werkt. De overzijde van de straat dus. Nummer 7 dacht ik.

Flauwe plezante ....
De dame is verhuisd naar nummer 7  .... DACHT IK  :-\ :-\ :-\
Als je wil dat de adressen aangepast worden, denk dan met uw hoofd en niet met uw pietje, en geef het correcte huisnummer/raamnummer door .... soepkieke
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #34 Gepost op: 28 juni 2021, 16:45:01 »
Alhoewel ik vandaag niet door de Verversrui gewandeld ben kan ik toch bevestigen dat het correcte adres van Rushi VVR 7/4 is  ;)

VDB heeft mogelijk vandaag maar "half" gezien waar hij binnen stapte, wellicht iets te snel achter zijne piet gelopen zeker?  :lol_hitting:


VVR 7/4 is trouwens het adres waar tot vóór het virusbeest heel lange tijd de Bulgaarse Daisy gestaan heeft.
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2021, 17:35:15 door Kippenneuker »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #35 Gepost op: 28 juni 2021, 23:43:04 »
denk dan met uw hoofd en niet met uw pietje, en geef het correcte huisnummer/raamnummer door .... soepkieke
Van die ene waar ik met mijn hoofd aan denk  :happy, weet ik het adres goed genoeg hoor  :dance2 En al die anderen, waar ik alleen maar voor 't pietje aan denk, dat zijn er zoveel he. Ik heb sinds de heropening al 'goed mijn best gedaan'. Op de duur begint een mens dan te twijfelen aan een nummerke. Ik loop er elke dag zo vaak langs. Maar 't is inderdaad de 7/4, al van voor de sluiting.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #36 Gepost op: 28 juni 2021, 23:47:00 »
VDB heeft mogelijk vandaag maar "half" gezien waar hij binnen stapte, wellicht iets te snel achter zijne piet gelopen zeker?  :lol_hitting:
Neenee, VanderBEFfen loopt meestal sneller achter zijn tong dan achter zijne piet

 :lol_hitting: