Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1717128 keer)

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #525 Gepost op: 1 april 2012, 23:59:39 »
Thanks Rolly, tournée générale dan maar !  :P :P


Vooruit dan maar, maar geen "black label" voor mij maar een platte water. De dames verwachten voor hun 50 euro van mij wel topkwaliteit!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #526 Gepost op: 2 april 2012, 00:02:23 »
Hé hoerenlopers santé. By the way : werkt die Miauw op zondag ? Heb nog eens zin om deze kat ( er ) open te trekken.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #527 Gepost op: 2 april 2012, 00:03:57 »
Hé hoerenlopers santé. By the way : werkt die Miauw op zondag ? Heb nog eens zin om deze kat ( er ) open te trekken.


Schol want als je niet drinkt, blijft ze vol!  Ik heb haar al op zondag gespot! Dus stuur je bolide al maar naar Antwerpen! Eerst een snauw en dan een Miauw!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #528 Gepost op: 2 april 2012, 00:06:47 »
Hé hoerenlopers santé. By the way : werkt die Miauw op zondag ? Heb nog eens zin om deze kat ( er ) open te trekken.
Schol want als je niet drinkt, blijft ze vol!  Ik heb haar al op zondag gespot! Dus stuur je bolide al maar naar Antwerpen! Eerst een snauw en dan een Miauw!
En Kamikaze, als je Miauw niet vindt, kom er dan maar ene pakken met roberto en mij in onze stamkroeg.  :P :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #529 Gepost op: 2 april 2012, 00:09:06 »
Hé hoerenlopers santé. By the way : werkt die Miauw op zondag ? Heb nog eens zin om deze kat ( er ) open te trekken.
Schol want als je niet drinkt, blijft ze vol!  Ik heb haar al op zondag gespot! Dus stuur je bolide al maar naar Antwerpen! Eerst een snauw en dan een Miauw!
En Kamikaze, als je Miauw niet vindt, kom er dan maar ene pakken met roberto en mij in onze stamkroeg.  :P :P

Dat gaan we zeker nog eens doen. Maar nu nog een uur rijden zie ik niet zitten hoor.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #530 Gepost op: 2 april 2012, 00:41:33 »
BREAKING NEWS

Roberto en bema gaan internationaal, zij spreken sinds gisteren meestal frans met elkaar.  :P

En neen, zij hadden niet te veel whisky gedronken.  >:D


C'est aussi nécessaire Bema autrement tout le monde ne peut pas suivre nos conversations! Je suis heureux que je peux améliorer ma français là parce que dans la rue, c'est seulement "la pipe, l'amour, cinquante euros"! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #531 Gepost op: 2 april 2012, 01:20:20 »
Bema,


SM - meesteres Eva is bereid om portier te spelen van ons café! Verder vind ik dat het achter de toog nog wat onbemand is zeker in de nachtelijke uurtjes.


Doe me dus maar een voorstel voor een knappe blonde dame met lekkere (Antwerpse) bollekes!


Mooie Anna zal de stamgasten verblijden met heerlijke danspasjes op de beats die DJ - Roberto uit de boxen laat knallen!


Pitbull - Give Me Everything ft. Ne-Yo, Afrojack, Nayer
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #532 Gepost op: 2 april 2012, 10:32:51 »
Roberto, het overweldigend succes van onze stamkroeg op dit forum, en het feit dat wij 24/24 7/7 geopend zijn, noodzaakt ons voldoende personeel aan te nemen.

Ik denk hier o.a. aan:

- Die SM dame Eva als buitenwipster is goed, maar misschien nog een lelijke trans er bij, kwestie van moeilijke klanten snel buiten te krijgen.  >:D

- 1 bijkomende thekefrau. Zoals je zelf zegt een knappe blonde dame met lekkere (Antwerpse) bollekens. We zullen samen eens uitzoeken wie daarvoor het beste in aanmerking komt.  :P

- 2 "binnenloksters".  :P

- Enkele bijkomende danseressen.  Buiten Anna die je reeds als danseres aangenomen hebt, zou ik in elk geval zeker die blonde ( weet haar naam niet !) van Verversrui 22/1 aannemen, die heeft ons tijdens onze wandeltochten toch al voldoende bewezen dat zij wat in "haar mars heeft".

- 1 WC dame; daar had ik eigenlijk die "Ada" op het oog, die jou toch al eens iets van "golden shower" voorgesteld heeft, toen je er ca. 2 j. geleden eens door uw zatte vrienden van die avond binnengekieperd waart.

- 1 kuisvrouw;

Denk dat we bij voorkeur moeten recruteren bij dames die in het SKW werken; grote voordeel voor hen is dat zij gratis mogen werken bij ons en ons niet moeten betalen en door bij ons te werken kunnen zij misschien heel wat klanten voor hunzelf winnen.  :P

Afin, bekijk het maar eens !  :P  :P  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #533 Gepost op: 2 april 2012, 12:53:17 »
Inderdaad Bema maar vindt maar eens goed personeel in hoerenland!


Uiteraard heb ik niks te zeggen want jij bent de kastelein maar ik verzet me tegen een lelijke trans. Dat ontsiert de Charivari...


Die extra Thekefrau die gaan we dinsdag in de straat kiezen. Ik stem voor dé mooie Nicole van Schippersstraat 39/1 want zij is werkelijk heel lief en gedistingueerd maar vooral supermooi! Vermits ik stamgast ben, eigen ik mij een zitplaats op de hoek van de toog toe, zo kan ik haar mooie benen en dito lijf constant bewonderen en moet ze constant langs mij passeren om de andere gasten te bedienen.


Die dame van Verversrui 22 noemt naar de mooie naam Christina en als je die een contract aanbiedt, zal je de muur nog moeten kapot kappen en het pand van de "Rijn en Maas" aanslaan! Zij heeft alles om de mascotte van uw kroeg te worden.


Dat Ada WC madam wordt is niet meer dan logisch en ik ben zeker dat ze met die 50 centen nog meer verdiend dan in de Villa Tinto! Tja, die kuisvrouw heeft maar een rol achter de schermen en hoeft voor mij niet mooi te zijn, kies dus zelf maar.


Uiteraard recruteren we enkel dames die in het Schipperskwartier werken of gewerkt hebben. De anderen mogen mijns inziens hun kandidatuur al intrekken!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #534 Gepost op: 2 april 2012, 19:00:26 »
Wat betreft die danseres Christina van VR22/1: ik geef mijn fiat om deze snol aan te nemen ! :P

Wat die afgelopen wandeltocht aan geile dansjes liet zien :D Niet te doen deze blonde snol. Met haar tong, continu neukbewegingen maken ... Had ze achter haar vitrine gestaan dan had ik deze knotsgekke meid geklipperd ipv die del van VR14/2. >:D Die Christina had ik maar al te graag eens op mijn paal zien dansen haha
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #535 Gepost op: 2 april 2012, 20:48:00 »
Ha Civicskse welkom, speciaal voor jou hebben we een hele voorraad Glennfidich ingeslagen! Schol! Als je het heel lief vraagt aan Nicolle dan schenkt ze ietsje meer in dan normaal...


Christina de danssnol is al volop voor jou aan het dansen geslagen op de beats van "Sexy Bitch" maar wel je grijpgrage handjes thuishouden eh kameraad!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #536 Gepost op: 2 april 2012, 20:57:32 »
Volgens mij is ons café zo leeg als wat heren, of vergis ik me?  ;D ;)
Die danseressen staan achter hun raam of geven ze een lapdans op uwe pa zijne schoot Roberto?  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #537 Gepost op: 2 april 2012, 21:00:59 »
Volgens mij is ons café zo leeg als wat heren, of vergis ik me?  ;D ;)
Die danseressen staan achter hun raam of geven ze een lapdans op uwe pa zijne schoot Roberto?  >:D


Neen, mijn pa doet momenteel zijn dutje. Hij mist wel wat want de schoonheden van de dagshift stromen binnen.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #538 Gepost op: 2 april 2012, 21:38:31 »
Volgens mij is ons café zo leeg als wat heren, of vergis ik me?  ;D ;)
Die danseressen staan achter hun raam of geven ze een lapdans op uwe pa zijne schoot Roberto?  >:D


Neen, mijn pa doet momenteel zijn dutje. Hij mist wel wat want de schoonheden van de dagshift stromen binnen.
Breng die stoot met die tattoo's maar tot hier, Roberto, ik heb zin in een geil sletje vanavond  ;) :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #539 Gepost op: 2 april 2012, 21:44:51 »
Haar kutje is kapot kameraad. Ze is vandaag bezocht door een heel leger rakkers die daar nog een recensie van moeten schrijven... :P
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...