Auteur Topic: Koopliedenstraat Anka  (gelezen 1257 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Koopliedenstraat Anka
« Gepost op: 18 oktober 2011, 21:25:25 »
Plaats van tewerkstelling: Koopliedenstraat
Naam: Anka
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Kleur ogen: Groen
Lengte dame: 1 meter 65
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, Beffen, Vingeren, PMC, NMC en alle mogelijke standjes en kussen maar geen tongzoenen.
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 25 minuten

Omstreeks 03.45 in de morgen nadat ik een afspraak had gehad in Brussel, besloot ik om nog eens te gaan kijken in de Koopliedenstraat. Onmiddellijk zag ik de mooie Laura die me een  :-* kwam geven. :) Laura wist dat ik haar de week ervoor nog maar had gekamerd en dat ik niet met haar zou gaan. Dat siert haar. :)

Al lurkend aan mijn sigaret en kuierend door de straat sprak ik Anka aan. Anka is een mooie Roemeense van 23 zomers jong! Mooie groene kijkers, perfect gebit, lekker blond haar. Een babe naar mijn standaarden! ;D

Tijdens het verkennend gesprekje dacht ik dat ik met deze Anka wel eens een geile sessie kon beleven. In het straat kwam ze al dicht tegen mij staan en legde ze haar hoofd op mijn schouder. Uiteraard ben ik immuun voor deze truken van de foor maar goed er was niks beters te vinden, in mijn ogen dan. ;)

Ik toog met haar naar den 2000, waar ik al een graag geziene gast ben en ging met haar op de kamer. Ze ging op bed liggen en begon mijn lijf te kussen. Hier reageerde kleine Roberto best wel goed op. In tussentijd mocht ik haar poesje lekker vingeren. We gingen in een 69 en dit voor een minuut of 5.

Na de lekkere pijpbeurt kwam ze op mij zitten en kuste me weer vol en innig op de mond. In de amazone bereed ze me wild en enthouisiast. Haar tieten schuurde ze zo nu en dan over mijn borstkas.

Dan draaide ik haar in missionaris onder mij. Mijn lul kwam niet uit haar kutje waar ze wel van verschoot, zo zag ik aan haar gezicht en lieve oogjes. :) Goed, ik voelde aan haar gekreun dat mijn tijd erop zat maar ik kon niet klaarkomen.

Ze stelde voor om het met de glijgel met de hand te doen waar ik mee instemde. Na enkele minuten moest ik mij overgeven.

Anka is een toffe dame die best wel wat moeite doet om er iets van te maken zonder dat ik haar als topper kan bestempelen. Gewoon een leuke en toffe sessie voor mijn 50 euro waar ik plezier in vond. Daar gaat het om in onze hobby!

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...