Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1126949 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #600 Gepost op: 22 april 2016, 10:27:14 »
Ook ik heb er maar geen gras over laten groeien om met een RB-kortingkaartje de hot imps te gaan bezoeken. Rond 1 uur stond ik met een partner in crime (die net te laat was voor een RB-kortingkaartje) voor de deur, met alvast geile gedachten omwille van het traditionele blote ontvangstcomité.

Een beetje bijzonder was we nog voor alle andere plichtplegingen van de blonde theke moesten oordelen of los lang haar nou al dan niet mooier was dan een knot (een poetsdoek noemde zij het) bij enkele meiden. De keuze was duidelijk en eenvoudig, hoewel ik natuurlijk normaliter de dames enkel in de ogen kijk  :movingtits.

Het viel best mee qua drukte, wellicht was de voetbalavond (met Duitse deelname) daar niet vreemd aan. De omgevingsfactoren waren weer uitgesproken positief, zoals altijd. Prima eten: als (late) lunch Kartoffelsalat met schnitzel en rijstpap met warme kersen als toetje. Tussendoor nog enkele stukken pizza en ’s avonds mijn klassieke Schweinesteak met jagersaus. Alles overgoten met N-A bier (en een enkele Kölsch).

Op mijn shortlist stonden een zevental namen: Raluca, Monika, Theresa, Anna, Sarah, Jeannette en Paula. Die laatste en Theresa waren er niet. Uiteindelijk ben ik voor de zekerheid gegaan: Monika. Zie haar topic.

Een en ander was zodanig goed dat ik mij tot één kamergang beperkt heb. Waarschijnlijk zou een tweede sessie toch maar tegengevallen zijn.

Maar een herhaling komt er zeker en vast snel van (wellicht met een andere meid van de shortlist hierboven). En voor één keer die leuke afsluiter van een collega-wandelaar lenend: ook ik ben nog lang niet uitgewandeld, daar in Elsdorf.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #601 Gepost op: 22 april 2016, 11:24:42 »
Kwakje on the search for the hot imps of Babylon

Vorige week vrijdag een bezoekje gebracht aan babylon. Bij binnenkomst mijn liefdesbrief overhandigd en deze deed zijn werk want ik kreeg onmiddellijk €30 korting.
Dank aan RB en natuurlijk ook Bab voor deze gulle gift.

Het was vrijdag en dus een volle aanwezigheidslijst. Rond 12.00 al menig wat dames aanwezig. Ik had geen haast dus eerst wat gegeten een sauna en wat whirlpool.
Iets later dan toch maar eens rondgekeken of ik geen van de Imps kon vangen.
In de kino lag er een lekkertje die ik reeds kende. Adriana. Blijkbaar heeft ze van de kino haar werkdomein gemaakt. Ze lag daar rustig te relaxen en heb me er dan maar bijgelegd.
Een praatje wat geknuffel en lekker zoenen. Dan maar naar de kamer. Altijd leuk als de dames nog wat weten van de vorige sessie. Ze had nood aan een lekker
potje vrijen zei ze, hier hebben we dan ook voor gezorgd. Was voor mij wederom een super sessie met deze meid.

Ondertussen kwam er al wat meer volk binnen, redelijk veel Belgen, geen echt praatje mee gemaakt. Ik zag hier later op de avaond ook nog een chef rondleidingen aanwezig, misschien één van de andere hier schrijvende beren.
Nog wat gegeten en een whirlpool sessie, wat in de bar rondgehangen en volgende kamer opties overwogen.
De line-up was Ok, maar de minste van mijn 3 bezoeken. Daniela had nog zeker een kans maar was langdurig bezet door een andere beer. 

Maya was al een paar keer voorbij gewandeld en haar figuur kon me wel bekoren. Even een voorstellingronde en dan hop naar de kamer. Sessie met alles erop en eraan.
Wederom een goede sessie, ik blijf mij verbazen over de uitstekend geleverde service van de dames in Babylon.

Vermoedelijk snel weer naar deze fantasiewereld met z'n hot imps.

Offline Koot@Zuur

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #602 Gepost op: 23 april 2016, 11:23:45 »
Koot@Zuur on the search for the hot imps of Babylon
Allereerst hartelijk RB&Eddie voor deze kortingskaart!

Afgelopen woensdag was een mooie dag om eens op onderzoek uit te gaan in Babylon.
Na grondig diverse forums te hebben doorgenomen moest ik maar eens kennis gaan maken met de Duitse Lady's Jessica & Jeanette.
Er zijn verschillende goede recensies over deze 2 dames gepost.
Ik heb wel een zwak voor Duits bloed sinds ik in YY het bed met enkele schoonheden uit het oosten gedeeld heb.
Om geen hinder van 'Stau' op de A61 te hebben gekozen om mooi de toeristische route binnendoor te nemen.
Binnen een uurtje stond ik dankzij de goede aanwijzingen van een aardige dame in het dashboard op de parking in Elsdorf.

Bij binnenkomst stond het FKK ontvangstcomité al klaar. Netjes betaald en vervolgens omkleden, douchen en op onderzoek uit in de club.
De club ziet erg gelikt uit met een aparte ruimte om te eten, ruim bargedeelte met bankjes en fauteuils en buiten nog een grote tuin.
Beneden bevindt zich het wellness bereik, niet super groot maar ruim voldoende, op de eerste etage vind je het kino met daglicht. Persoonlijk ambieer ik dit meer dan het donkere hol ergens in de kelder verstopt bij YY.

Ff wat gegeten & gedronken, beetje praten hier en daar, kennis gemaakt met Eddie [du bist eine Woche zu früh, wir bauen eine neue Bar].
Ik kreeg nog even een kleine rondleiding, ik geloof hij was nog nuchter..haha.
Volgens mij spotte ik een rond de 20 nackte schoonheden. Oeps hoe vind je nou datgene waar je eigenlijk voor komt zonder bij elke dame een sollicitatieronde af te leggen.
Geluk bij een ongeluk dat het er maar 20 zijn. Ik moet er niet aan denken dat er 60, 80 of meer dan 100 [zaterdag YY] dames aanwezig zijn. Dan breekt mij de zweet uit.....haal daar maar eens de goede uit. Ik heb vaak aan 1 of naar wat later zou blijken 2 dames genoeg om een leuke tijd te hebben.

Jessica&Jeanette
Na enkele rondjes door de club plaats genomen op een bankje in de buurt van de bar. Op het eerstvolgende bankje neemt een blonde dame plaats die overduidelijk Duits spreekt. Ik kijk haar aan en zeg du bist eine richtige Deutsche oder liege ich da falsch? Sie: Nö das stimmt!
Ze stelde zich voor als Jessica. Ik bedacht me geen seconde en hopte naast haar.
Er volgt een zeer aangenaam gesprek en op een bepaald moment liet ik me ontvallen dat ik eigenlijk voor haar en Jeanette acte de présence geef.
Jeanette ist meine Freundin und wir gehen auch öfters zusammen aufs Zimmer. Ich werde mal gucken ob Sie frei ist , dann kannst du auch mit Ihr bekanntschaft schliessen.
Even later komen er 2 blondines mijn kant op. Damned Jessica is al niet verkeerd, maar Jeanette is werkelijk een beauty.
Dit resulteerde dus in een trio-kennismaking en war voor één!
Ze zijn absoluut niet vies van elkaar en geven een super service richting mij. Geweldig tongzoenen, Französisch beidseitig, Deep Throat [met Jeanette's geweldige ogen die je als puppy's aankijken], Eierlecken en Cowgirl.
Het leuke is dat ze beide een verschillende service aanbieden die eigenlijk alles dekt wat je je als man wenst. Het was een geile ontmoeting die naar meer smaakt. De volgende keer boek ik ze wel eens apart, volgens mij kun je dan nog meer plezier hebben als je je volledig op 1 dame kunt concentreren.

Later op de dag kwam ik in gesprek met 2 landgenoten die ook beide een trio met J&J hadden gehad. Ook zij waren zeer te spreken over de geleverde service.
Via een verdwaalde Engelsman die 1 keer in de 3 maanden binnenwipt als hij voor zaken in Duitsland is ook kennisgemaakt met een alleraardigste Belg. Vele handige in&outs van deze club en het clubgebeuren in het algemeen uitgewisseld. Hij attendeerde mij tussen neus en lippen door welke dames interessant zijn voor een 'Zimmer'. Ik heb het opgeslagen voor een volgend bezoek, want ik kan deze club wel waarderen.
Ik geloof door de positieve verhalen over Jessica zag het een verzetje met haar wel zitten. Na afloop was hij vol lof over haar, volgens mij had hij wel een leuke tijd met haar.

Later op de avond toonde Daniela dat ze vroeger haar geld als table danseres verdiende. Ze kwam een tijdje présealen, maar ik vond het genoeg geweest voor vandaag. Ik was niet van plan om mijn mooie ervaring van vandaag misschien wel te verpesten met een minder 'Zimmer'.
Onderweg naar de lockers kwam ik Jeanette nog tegen die ook klaar was voor vandaag. Ze ging nog ff de sauna in. Ik vroeg beleefd of ze er bezwaar tegen had als ik meeging, lekker nog wat kletsen. Nö kein Problem!
Gezellig over van alles en nog iets liggen kwebbelen, samen een douche gedeeld en afscheid genomen met de woorden I'll be back!
Ik had een topdag en had daar eigenlijk maar 2 dames voor nodig.

Thanks J&J voor de geile tijd en RB&Eddie voor de kortingskaart!!
« Laatst bewerkt op: 23 april 2016, 12:23:29 door Koot@Zuur »

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #603 Gepost op: 23 april 2016, 12:33:57 »
Woensdag bij den Ed

Er zijn deze week nieuwe bouwwerken gestart. Het betreft de barruimte die volledig vernieuwd wordt. Hierna wordt ook het aanliggend tuintje aangepakt. Ik heb even de plannen kunnen inkijken op verzoek van de cheffe. Er is toch grondig over nagedacht en het zal een verbetering zijn voor de klanten als voor het personeel. Er komt een heel grote toog , over gans de lengte een rook-afzuiging , een rechtstreekse verbinding bar - opslagruimte , nieuw verwarmingssysteem , + vloer , + plafond,... De nieuwe barruimte zou tegen begin mei klaar moeten zijn. Hierna de heraanleg van het tuintje. Dus de komende dagen mag men nog wat lichte hinder verwachten.  Een geïmproviseerde mini-bar was in het nieuwe gedeelte geïnstalleerd als alternatief.

Het dames aantal lag tussen de 15 - 20 , idem voor de gasten. Zeker aanbod genoeg.

Jannette en Jessica deden als trio-team gouden zaken. Er waren drie Nederlanders die elk na elkaar een trio deden met deze twee Duitse knallers. Ik kwam met de heren in gesprek en ze waren allemaal zeer onder de indruk. Onder hen was er een YY-ganger en het eerst in Babylon. Het beviel hem goed , ook trouwens een leuk gesprek mee gehad over het club gebeuren.

Het eten a-la-carte was in orde. Een paar Leffe's en wat gezellige gesprekken , sfeer maak je tenslotte zelf.

Ik had twee top-sessies met Monika en Jessica.

Nu wachten tot de werken achter de rug zijn.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #604 Gepost op: 23 april 2016, 14:01:08 »
Vorige week mocht ik de hot imps of Baylon nogmaals met een gesponsord bezoek vereren. Zowel Babylon als dit forum veel dank voor de korting. Ik heb me weer vermaakt.

Na aankomst was de check-in vlot erledigt. Omkleden, douchen en de arena maar betreden. Natuurlijk had ik de AWL van te voren bekeken en wist dat de overheerlijke Jeanette er moest zijn. Mss zou ze later komen want ik spotte haar pas tegen het eind van de middag.
Niet getreurd want de andere overheerlijke dame, Alice, liep al rond. Kreeg een lieve knuffel nadat ze me, met een beetje hulp, toch herkende. Tijdens mijn verblijf ben ik haar overigens enkele keren tegen gekomen en telkens deed ze leuk en lief terug. Commercieel ding is het toch en ze heeft gelijk. Kan menig dametje een voorbeeld aan nemen, zelfs hiero.

Twee service kanonnen waren er dus en ik wilde zo langzamerhand een keus gaan maken. Maar deze hobby kan je toch voor lelijke hoofdbrekens stellen nietwaar? Om nu twee keer in korte tijd met dezelfde dame op kamer te geraken, hoe lekker ze ook zijn, …………….. dat is toch ook wat, he. Heb me nl lang geleden voorgenomen, nadat ik maar liefst 20 jaar met dezelfde dame had liggen knarren, dat nooit meer te doen ….. Wat een dilemma en dus maar weer verder gekeken.

Van de AWL was mij bij gebleven dat er ene Sarah rondliep en de foto's van haar beloofden spektakel. Toen ik die spotte was de keus snel gedaan. Een werkelijk prachtig, lolita achtig, figuurtje met een behoorlijk fraai stel borsten erop. Mss net iets te groot voor dat lichaam, maarrrrrrr ….. lekkerrrrrrrrr. Woww. Gevoelsmatig ervoer ik wel een klein nadeel bij deze 19 jarige dame; ze heeft weinig mimiek in d'r gezichtje. Beetje pokersnuitje. Jammer wel. En dan kom je op een bankje terecht en kan het geknuffel beginnen.
Dat viel op dat moment ietsje tegen, maar ja de druk moest er af en dat figuurtje is gewoon niet te versmaden. Op kamer startte de sessie met een redelijke pzc. Niet bijzonder want ze stopte telkens om weer door te gaan enzo. Op zich deed ze het niet onverdienstelijk maar voor mij mag het een onsje steviger en vooral doorgaan. Wat ook opviel was dat als je er wat over opmerkte dan verstond ze je niet. Nu bleek haar engels en duits al heel slecht. Maar kreeg er geen beter gevoel bij. Dus over naar de andere standjes die ik prefereer en uiteindelijk in missio afgemaakt. Kan niet zeggen dat ik ontevreden was, maar super blij was ik nu ook niet precies. Denk niet dat ik haar nog eens opzoek ook al heeft ze een waanzinnig lekker lijf.
Oh, by the way, een kameraad suggereerde dat zij Cathy is uit H7???

Na een lekkere douche maar eens aan de verzorging van de inwendige mens begonnen en lekkere steak met frietje besteld. Zonder zout! En wat is dat dan toch weer fraai in dit land. Begint die lieve dame met dat petje op allerlei vragen te stellen over de hoeveelheid zout, waarop wel en waarop niet, en hoe wil je dat dan ….?? Noemen ze duitse gruendlichkeit. Ik mag dat wel, prima volksaard.
Maar goed zout lazer ik er zelf wel op moppie! Okay dan, en een prima voorbereidde dis aangeleverd gekregen. Top.

Na het uitbuiken en een overheerlijk biertje begon ik wat krap in de tijd te zitten.
Ze was me al eerder en vaker opgevallen omdat ze regelmatig door de hele club wandelde en ik wist niet hoe ze heette. Niet al te groot, een hele mooie glimlach, zonnebank gebruind, verzorgd niet al te lang haar, mooi figuur en borsten, een derrière een fractie teveel maar ohzo lekker om naar te kijken. Adriana dus.
Ze lag in kino met haar phone te spelen en ik ging er maar naast liggen. Paar flauwe grappen en het ijs was gebroken. Ik raakte echt onder de indruk van die mooie glimlach en de zachtaardige houding van haar. Keus stond dus vast en na wat geknuffel en gekietel naar een kamer getogen.
Aldaar aangekomen kreeg ik vlot een keuzemenue voorgeschoteld van CIM tot de achterdeur. Nou, toch maar even niet en ze zette een klasse PZC in. Na de eerste ervaring kon die me eigenlijk niet lang genoeg duren. Dit is een topwijffie die haar vak verstaat. Dat was snel duidelijk en wederom wat standjes geprobeerd om uiteindelijk heerlijk in mijn favo missio het CD vol te maken. Een klasse dame die ik op zeker terug ga zien. Meer dan voldaan de kamer verlaten en haar hartelijk bedankt voor de heerlijke service en afscheid van haar genomen.

Wederom lekker gedoucht en een getapt biertje besteld. Al mijmerend terug denkend aan een heerlijke tijd in dit lustoord van hoog niveau m'n biertje uitgedronken en mentaal voorbereid op de terugreis. Die verliep vlot en ik moet zeggen dat ik de nacht heerlijk heb gedroomd van ………….. iets lekkers!!
Babylon, hopelijk tot snel de volgende keer!

Grtz
K

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #605 Gepost op: 23 april 2016, 22:00:58 »
Zaterdag 16-04 ben ik na Babylon gegoten het was een rustige dag in elsdorf de aanwezigheid lijst was niet kloppend maar er is maar een ding kloppend in je leven en dat is je hart als dat niet Moor klopt ben je dood .toch was het een geslaagde dag ma het is ma bij een kamer gebleven met Mieke een aanwinst voor Babylon van Duitse kom af en herhaling is zéker van toepassing . ook het eten was mijn zeer na wens het poosmix aperaat is verlopen vóór een koelkast

Hier bij bedanken ik Babylon en RB voor de korting coupon en tot gauw Babylon :039:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #606 Gepost op: 23 april 2016, 22:07:32 »
het is ma bij een kamer gebleven met Mieke
Ennuh, heeft Jeanette afgedaan voor je?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline BenGunn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #607 Gepost op: 26 april 2016, 21:47:49 »
Saturday 23.4

Arrived around 3 PM, I find a smaller club than usual.The part with the bar was not accessible. A new bar should be ready on Thursday or Friday.
The area for the lunch is thus much quieter than usual since the activity was concentrated in the other room.
It reminded me of the Babylon before the extension ;D.

There was a lot of new girls since my last visit in the club. There was 2 girls seen last year in the Magnum. I'm not sure they will stay cause they were not looking very satisfied.

Not many clients were presents. At 6 PM the official count was 42 clients for 21 girls.

I spend lot of time talking to Alice, Klara is back from holidays... and for once Jeanette was available but strangely I preferred to book a spot with Milenka for a massage (sometimes I surprise myself :o).


My sessions:

Elli: Soon after my arrival I joined Elli. In the room she's very soft and take a good care of her client.

Theresa: Someone told me that Theresa has a basic service with most men, but when she likes someone she could be very good. It looks like she must really like me cause this was excellent. Her style is more energetic and she's also very nice after the room.

To sum up, I good day with two great rooms in two different styles :)).

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #608 Gepost op: 1 mei 2016, 15:00:58 »
Gisteren op de valreep van afloop nog gebruik kunnen maken van mijn kortingskaart, waarvoor mijn dank aan forum en club. Kortingskaart werd probleemloos geaccepteerd. Aangezien het voor mij eerste maal was dat ik deze club heb mogen bezoeken, zal ik een en ander beschrijven wat ik van deze club vind.

Mijn eerste indruk is dat de club er van binnen strak, netjes en uitnodigend uitziet. Dit laatste geld echter niet voor de buitenkant maar goed daar hebben meerdere clubs last van en niet zo van belang om te vermelden. Wat ik ook jammer vind is dat ze helaas geen badjassen hebben. Voor mij was het wel even wennen om met een baddoek om je middel te begeven in de club. In het omkleed gedeelte welke zich bevind aan de linkerkant van de ingang zijn de meeste lockers van kleine formaat. Er zijn ook in minder mate aantal grote lockers aanwezig. Ik zelf kreeg een kleine locker toegewezen wat leidde tot proppen van mijn kleding. In het omkleed gedeelte zijn er ook douchen aanwezig. De douchen zijn van de stort variant. De gieterij van de stortdouche is gelukkig wel lang genoeg waardoor je niet telkens hoeft in te drukken.

Omgekleed of beter gezegd uitgekleed  ;D "en op naar de bar, waar ik Eddy aantrof. Als een echte nette gastheer vroeg Eddy mij of ik wat wilde drinken. "Nou een cappuccino gaat er wel in na zo een lange reis" zei ik. Eddy vertelde mij dat alle warme dranken zich bevinden in een apparaat welke in het restaurant aanwezig is. Het restaurant is tussen de receptie en de bar. Eddy vertelde mij dat Cupido ook aanwezig is die niet lang na binnenkomst de kamer op was gegaan met een zwarte parel. Lesjeux zou ook later komen. Nadat ik me koffie had ingeschonken kwam er een mij wel heel bekende dame aanlopen. Eddy zei al gelijk, "die dame ken jij natuurlijk". Deze dame was niemand minder dan Denisa waarmee ik in het paasweekend een super sessie mee heb gehad in Acapulco Gold. Na Cupido moest ik ook me verontschuldigen aan Eddy om mij te kunnen focussen op Denisa. Het bloed kruipt nu eenmaal waar het niet kan en we weten wel allemaal waar het bloed zich verzameld. :lol  Na wat voorspel op de plek van Denisa, welke zich bevind tegenover de bar in een hoek onder de porno tv gingen we de kamer op. Op de kamer wederom een geweldige uur met Denisa gehad.

Na zo een intensieve sessie terug naar het restaurant om een hapje te doen. Het eten was culinair gezien niet hoogwaardig maar vulde wel. Wat ik heb begrepen is, dat ze normaal gesproken a la carte hebben, maar in verband met party en inwijding van de nieuwe bar hadden ze hiervan afgezien voor deze dag. Of het inderdaad eenmalig is zal de toekomst uitwijzen. Aan eettafel waren Eddy en Cupido aanwezig en we hadden een gezellige gesprek. Op de achtergrond hoorden we het toepasselijke liedje "By the rivers of Babylon We zagen Lesjeux binnenkomen. Eddy merkte op of Lesjeux ook gelijk een sessie zou doen. Cupido zei "hij zal vast alleen even zwaaien naar ons en naar een dame gaan". Toen dit daadwerkelijk ook gebeurde lagen we met zijn drieën in een deuk van het lachen. Lesjeux begreep het niet en vroeg waarom we aan het lachen waren. Toen we het hem vertelden vond hij het ook wel plezant.

Na het eten werden Lesjeux en ik rondgeleid door Eddy. Met de receptie achter je bevind zich aan de linkerkant een hoekje war je gokautomaten en wc hebt. Hier is ook een ingang wat leidt naar het lounge gedeelte. In het lounge gedeelte bevinden zich leren bankjes welke behoorlijk comfortabel zijn en een danspaal. Via het lounge ruimte loop je in een cirkel klokwijs richting de bar, het restaurant en uiteindelijk kom je bij de receptie.

De trap naar beneden via de receptie leidt naar het wellness gedeelte. In het wellness bevinden zich een zeer goede jacuzzi met allerlei functionaliteiten, een hete sauna en een bio sauna. De sauna's zijn top. In de hete kun je makkelijk heel snel al je zweet kwijt. De bio sauna oogt wat oosters en hierin bevinden zich leren zit en lig vlaktes, wat ideaal is om langdurig te relaxen.

De trap naar boven via de receptie, aan de linkerkant bevindt zich een zonnebank en massageruimte waar je lekker onder handen genomen kan worden door de masseuse Melinka. Aan de rechterkant kom je terecht in de porno kino. Moet zeggen dat het gedraaide porno in vergelijking met andere clubs zowel in de kino als op het scherm in de bar kwalitatief gezien hoogwaardig is. Deze club heeft ook een terras aan de achterkant en voorkant. In de zomer is het hier ongetwijfeld vast lekker vertoeven.

Na de rondleiding ging Eddy de kamer op met zwarte parel Cherry. Eddy vertelde ons dat ze een prachtige roze klit heeft wat behoorlijk opzwelt. "Dat is vast de reden waar ze haar naam aan te danken heeft zei ik.

In de avond genoten we nog van een trio wat zich afspeelde aan de bar. Een beer werd om de beurt verwend door Nikita (Albanese) en Dorethea (Bulgaarse). Wat een schouwspel was dit zeg. Over inwijding van de bar gesproken.  ;D " Eddy had zich voorgenomen om de club uiterlijk voor 21.00 uur te verlaten. Echter door de gezelligheid en onverwachte sessie met Gaby liep dit uit. De schouwspel aan de bar duurde te lang en Eddy nam afscheid van ons.

Paar uur later ging ik met Nikita de kamer op. Ze kust wel maar is helaas niet zo van het tongen. Gebeft worden vind ze heerlijk en ze kan goed pijpen. Op cowgirl positie bereed ze me gewillig. Hierna nam ik haar in doggy waarvan ze intensief van genoot. De lucht van haar vaginavocht kwam los. Stond op het punt om klaar te komen maar in plaats daarvan kreeg ik ineens een ontzettende hoofdpijn. Blijkbaar had dit te maken met slaaptekort van afgelopen nacht waardoor ik een beetje gaar was die dag. Hierdoor de sessie afgekapt en Nikita betaald en bedankt voor de sessie.

Om de hoofdpijn te stillen heb ik 2 paracetamols ingenomen. Vervolgens even gaan liggen op een bankje eerst in de lounge en daarna in het wellenss gedeelte om bij te komen. Cupido vertelde mij dat het mogelijk was om in Babylon te overnachten mocht het niet goed gaan met mijn hoofdpijn. Na deze tip nam wenste Cupido mij beterschap toe en nam afscheid. Toen ik mij in het wellness gedeelte bevond ging ineens er een alarm af. In eerste instantie dacht ik dat dit het alarm was voor het sluiten van de tent. Achteraf bleek dit een valse brandalarm te zijn omdat een beer en een dvp hadden gerookt in een kamer.

Na de rust en werking van paracetamols trok de hoofdpijn gelukkig weg, wat een mooi moment was om te verrekken. Op weg naar de locker zag ik dat Lesjeux seks had met Dorethea tegenover de bar. Dit had ik van hem niet verwacht.  :-\

Nog even snel een koffie genomen, omgekleed en afscheid genomen en deze prachtige club verlaten. Babylon zal mij binnen twee weken weer tegemoet zien. Nogmaals mijn dank aan forum en Babylon voor het kortingskaart wat er toe heeft geleid dat ik nog een mooie club kan toevoegen tot mijn favorieten.
« Laatst bewerkt op: 1 mei 2016, 15:20:05 door pret »

Offline 24HOURS

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #609 Gepost op: 5 mei 2016, 14:18:33 »
First visit since maybe 8 months in Babylon. Me and Ppm arrived for 14.15...

The day was good. Maybe 25 girls, sun, barbecue, some speaking with some men, girls and Eddy. Beautiful girls like Jeannette or Raluca... But I wanted a black one  ;D
Iman? Already tried maybe for a next visit. Her face is always so beautiful.
Cherry ? Already tried also. Look more beautiful and happy than before. Beautiful smile yesterday but I wanted to try something new.
2 possibilities Naomi or Vanessa. Naomi was my first choice after saw her very hot and sexy with a man in the sofa. But she was not possible to book for me yesterday. Maybe she didn't want me  ;D

Then I went finally in the room at 20.35 with Vanessa. More than 6 hours in a club to finally go in the room. Certainly a record for me. It was a sport session. Very good and with a lot of intensity like I like. She will probably see me more in the future. After this room, I was completely off... I become an old man... :17: ;D

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #610 Gepost op: 6 mei 2016, 23:06:18 »
Bezoek aan Babylon: waarin een geheel nieuwe ervaring, en ontmoeting met een heerlijke meid.

Vandaag mijn kortingskaartje van dit forum bij Babylon ingeleverd.
Het was mijn derde bezoek aan deze club en daar waar de vorige twee bezoeken (van meer dan een jaar geleden) me niet overtuigden, heb ik er vandaag een heel geslaagde dag gehad.

Ik verwachtte bij het opengaan van de deur een stel blote meiden als ontvangstcomité te kunnen begroeten maar dat was niet zo. Misschien hebben ze dit veranderd?

Na me in de Hessendress te hebben gekleed even de club herverkend. De tuin mocht ik de vorige keer nog niet betreden maar ziet er nu mooi uit. De eerst wat klein uitgevallen club heeft er zeker meer cachet door gekregen.
Afijn, maar eerst een Leffe bij Eddy halen en me in de zon buiten op een van de ligstoelen gedrapeerd. Daar rustig het clubgebeuren wat gadegeslagen. Er waren een paar dames buiten, maar de mannen hadden veruit de overhand. Binnen was het een beetje 50-50. Er zouden die dag 27 dames aanwezig zijn en ik geloof het graag en heb ze niet geteld.

Toen het me te warm werd in de zon ben ik in de "oude" tuin in de schaduw gaan zitten. Daar vroeg een zwarte dame of ze naast me mocht zitten. Ze zag er aardig uit dus daar zei ik geen nee tegen. Bleek Cherry te zijn.
Ik heb wat meegemaakte ervaringen in Sierra Leone met haar uitgewisseld en besloot met haar op een kamer te gaan. Het werd een gedenkwaardig uurtje! Cherry kan lekker zoenen met haar stevige tong. Na een tijdje vroeg ze of ik zin had door haar mijn reet te laten likken! Ik dacht meteen aan mijn avonturen met Kim in YY, de latere miss Ijsbeer 2015. Dat was me goed bevallen en dus zei ik nu: okay. Mijn God, Cherry liet er geen gras over groeien. Ze ging stukken verder dan waar Kim ooit gegaan was. Het klinkt smerig, en is waarschijnlijk ook smerig, maar het voelde o zo lekker. Waarom zijn smerige zaken vaak zo fijn?
Na mij verwend te hebben was het de beurt aan mij om Cherry te verwennen. Haar clit begon al snel te groeien. Zelden zo'n grote gezien als die bij haar. Lekker om aan te likken totdat Cherry "af ging".
Ik moet ook nog vermelden dat het pijpen van C. top is; goed dt. Ook Scrotum's scrotum werd niet overgeslagen!
Neukend afgemaakt in de ruiterhouding. Daarbij toch nog twee minpuntjes: na alle lichaamssappen vond C. het toch nog nodig om wat smeermiddel op het condoom te doen. En ze hield tijdens het klaarkomen van mij al vlug op met me berijden. Daardoor hield ik nog een restvoorraadje dat er pas bij het schoonmaken met doekjes uitkwam.
Aan het einde nog een tiental minuutjes in elkaar verstrengeld relaxed op het bed gelegen.
Ik heb haar netjes het uur tarief gegeven. Vervolgens vroeg ze waar de 25 extra was voor het reetlikken. Ik zei tegen haar dat ze daarvan niets had gezegd. Okay, dan laten we het zo maar weet ik het voor de volgende keer zei Cherry. Vind ik goed afgehandeld door haar.

Na weer wat in de zon te hebben gelegen met een Leffe naast me, me te goed te hebben gedaan aan de Barbecue en een tijdje in de jacuzzi, was het weer tijd voor een nieuw avontuur.

Ik had al een paar keer een erg leuke verschijning langs zien komen die dag. Een mooie meid met een blije vrolijke uitstraling. En daar zat ze opeens alleen op een bank!! Toen ik naast haar ging zitten bleek het om Romina.
te gaan. En het was een goed keuze. Wat zeg ik, alleen al voor Romina kom ik graag terug in Babylon. Wat een leuke meid, vol met onbevangenheid, grappig en nog beeldschoon bovendien. En ze heeft een beugel :)) Wanneer ik voor het laatst gekust heb met iemand met een beugel kan ik me echt niet meer herinneren. Maar je merkt er eigenlijk niets van. Ook wel fijn trouwens, met het oog op het pijpen ;D.
Qua sex, eigenlijk niets echt speciaals. Maar ik had gewoon een heel leuke en geile tijd met haar. Gewoon top.
Ja, ik geloof dat ik vandaag gevallen ben voor Romina. Maar goed dat Babylon zo ver weg is ;)

Na een koffie en een cola om 20.15 na een verblijf van 5 1/2 uur het pand weer verlaten.
Bab. en forum, bedankt voor de aktie!

Offline BenGunn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #611 Gepost op: 8 mei 2016, 21:03:02 »
Saturday 7.5

It's sunny, warm, there is a garden, food and beverage and all this for 30€ thanks to a tombola win... direction Babylon to seize the nice weather.

The new bar is up and running, it gives less space in the old part so most of the clients are now in the new one which is nice.

Lot of models (and clients) were absent. There was thus not many models at my taste. I'm not sure the girls made lot of cash this day except 2 or 3. Some models left quite early (around 22h) which left a bar space full of men looking desperately for feminin presence. But Shana and Alice were there for the fun.


My sessions:

Romina: Once again with the sweet Romina. Longer red hair are quite nice on her. It was like always great in the room. I'm under the impression she's part of the ones who worked quite well (and it well deserved).

Sonja: For my second room I tried something new. I was quite disappointed. I found her too pro and simulation is quite obvious. Her service is correct but the extra usage of kleenex is breaking the little magic. She was probably one of the most beautiful girl though. No chance to go with her again.

To sum up, I went to enjoy the sun and just relax... job done!

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #612 Gepost op: 9 mei 2016, 15:22:56 »
Babylon en de zon

Omstreeks 14u aangekomen op een prachtige zonnige dag in Elsdorf. Eddy maakte even melding dat er enkele Roemeentjes nog huiswaarts waren voor het Paasfeest. Maar goed... over naar de huidige line-up. Vaste waarde : Iman , Alice , Jessica , Monika , Rose , Sonja en Elli. Opvallend veel Afrikaanse dames. De roma lelijke make-up gezichten club en drie afdankertjes van GT. ( lees buiten gesmeten ) Niet te vergeten de ééndagsvlieg Mila was er ook. De TMM van Babylon Diana nog steeds aanwezig , ondanks dat ik van overal klachten hoor ? Niet te veel gasten in the house.

De nieuwe bar is klaar. Het ziet er strak , minimalistisch en lounge uit. Het bier van de tap loopt van geen meter of is nog niet goed afgeregeld. Meer schuim dan bier tot frustratie van de barvrouw. Het aangrenzend tuintje is nog niet vernieuwd. Toch was het daar lekker toeven in het zonnetje. Rond 16u kwam de Zwarte wolf van Vlaanderen binnen : Vazkor ! Alweer een tijdje geleden en dus wat info uitgewisseld tussen pot en pint.

Eerste sessie met Mila : top. Tweede sessie met Jessica : flop. Derde sessie met Mila : super top !

Het was weer BBQ-time. Niet men favoriete ding. Vlees met salade en stokbrood.

Veel gasten verlieten snel de club na één sessie. Waarschijnlijk vreemdgangers ?

In de nieuwe tuin nog wat zon gepakt.

Omstreeks 20u de tent verlaten. Weinig sfeer en ambiance. Ik zag net nog Vazkor met Mila naar de kamer vertrekken toen ik afscheid nam.

Besluit

De gedane verbeteringen zijn goed. De concurrentie strijd is hard in saunaclub land. De cheffe heeft een luisterend oor en een lezend oog. Maar een top-club , wat de cheffe er van wil maken is Babylon nog zeker niet. Er zijn nog kleine zaken die daarvoor moeten verbeterd worden. Orde netheid van de wc's + douche. De vliegen zijn er ook weer. ( openstaande saladbar + bbq-vlees ) Dames bestand van zondag tot donderdag = minder. Optic = max drie. Toch al enige tijd een groepje Roemeense newbies die het concept van de club niet begrijpen. Babylon scoort zeker goed in het algemeen. De meeste vaste dames verlenen een zeer goede service.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #613 Gepost op: 10 mei 2016, 21:11:34 »
Weerzien met MAYA

Woensdag met mijn kortingskaartje van de Spring Break  “I love the hots imps of Babylon “ het paradijs bezocht .
Mijn vaste dame (Mila) zou er niet zijn ze had een afspraak met haar Friseur , dus liever centjes uitgeven dan er te  verdienen , het was ook een beetje mijn fout ze had me pas donderdag verwacht .
Op de aanwezigheidslijst had ik wel Maya (Biene ) zien staan en het was al een tijdje dat ik met haar geweest was ( laatst een fantastische trio met Mila ) en het verlangen was groot om nog eens met deze topper samen te zijn .
Bij mijn binnenkomst, aanvaarde Jacqueline de kortingskaart probleemloos en vroeg me of Mila ook kwam , jammer genoeg moest ik haar bevestigen dat ze niet kwam , ze troostte me met de mededeling dat Maya er was , maar er was echter geen Maya te bespeuren wel een vriendelijke begroeting door Cherry , wat een mooie lieve dame , ze heeft nog een paar keer komen polsen voor wat meer dan een glimlach maar mijn verlangens lagen bij Maya .
 Hier en daar navraag gedaan waar Maya was , Rose wist me te vertellen dat ze vrij  genomen had en Jacqueline wist niet waar ze was , alle verdiepingen grondig verkennen , uiteindelijk in de Kino wat relaxen en nagedacht over de alternatieven , Cherry was ondertussen in gezelschap .
Elli  is toch ook een mooie dame , ze lag samen met haar zus Rose en Lea te bladeren in een folder over schoenen in de Kino , een korte blik met Elli en ze vroeg me bij haar te komen zitten , Lea maakte zich diskreet uit de voeten en mijn hand gleed over het lichaam van Rose , ze begreep mijn uitnodiging voor een trio met deze twee zussen ,  wat voorspel in de Kino  en een kamer opgezocht .
Elli  heeft een mooi gezicht , Rose is niet zo mijn type maar ik was geil en wilde me verder opgeilen we gingen er tegen aan , beffen , likken , zoenen ,vingeren , Rose was niet te vinden voor Pussyglijden , Elli begon me te berijden na wat glijmiddel te hebben aangebracht op het rubbertje , maar weldra raakte ze vermoeid en ging ze niet meer verder , het half uur was om en mijn gedachten dwaalden af , dus heb ik deze sessie maar afgebroken , het was leuk , maar toch niet meer dan een goede opwarming , ze waren wel ontgoocheld , afgerekend met een kleine fooi .
Douche genomen en toen ik in de bar kwam hoorde ik luid mijn naam roepen en ja MAYA viel me in de armen we omhelsden elkaar innig , wat zag ze er mooi uit , ze wordt mooier met de jaren , ik ken haar nu al 5 jaar .
Wat volgde , was zalig , 2u op kamer elk 2 X klaar komen en een fantastische sex afwisselend PSE en GFE het was een geweldig weerzien , we waren allebei kapot .
Met een voldaan gevoel kon ik afscheid nemen even later ging ook Maya naar huis .
 .

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #614 Gepost op: 11 mei 2016, 11:34:19 »
Gisteren gebruik gemaakt van mijn kortingskaartje, hartelijk dank ervoor.
Eigenlijk is de club voor mij nét te ver rijden maar dat nadeel smelt weg wanneer je er binnenkomt en alle naakte, beschikbare dames je staan op te wachten. Ik merk dat op dit moment  donkere dames een enorme aantrekkingskracht op me hebben en ik had deze middag twee favorieten op mijn lijstje staan: Cherry en Naomi. De laatste zou pas later komen maar Cherry stond samen met de eveneens donkere Vanessa al mooi vooraan in het ontvangstcomité. Vanessa vind ik net wat te veel opgemaakt en had een mindere aantrekkingskracht op mij. Later zag ik haar ook, terwijl ze met een collegabeer zat te zoenen, een sigaret roken en da's voor mij een afknapper.
Maargoed, douchen en een handdoek om, blijft wennen - heb liever een écht ijsberenvel, en wat te drinken halen. Cherry en Vanessa zaten aan de bar maar in een mum van tijd zaten Cherry en ik te tongworstelen op een van de bankjes, heerlijk. Of ik op een kamer wilde of en plein publique het eea wilde doen? Ik wist niet dat dit gebeurde hier, maar toch maar een kamer opgezocht. Later zag ik dat er een (nieuwe? ik ben er al een tijdje niet geweest) tuin is met grote bedbanken waar twee koppels bezig waren. Dat zou ik nog wel eens willen proberen... Terug naar Cherry en daar heb ik een heerlijk halfuurtje mee beleeft. Lekker zoenen, kroelen, knuffelen, gfe dus. Ze heeft een prachtig lichaam en een dito koppetje wat mij betreft een plaatje. Ik heb haar lekker gebeft en ze heeft een mooi uitstekende kittelaar, erg speciaal. Daarna een heerlijke pijpbeurt die ik heb moeten afbreken om niet te snel te komen. Ze heeft het rustig in cowgirl afgemaakt. Daarna nog even met z'n tweeën nagelegen. Een mooie start.
Daarna recupereren. Helaas was het weer wat omgeslagen (anderes had ik mij tweede sessie wellicht buiten gedaan) dus binnen wat gegeten en gedronken. Eigenlijk wilde ik wachten op Naomi maar die heb ik helaas niet gezien. Omdat de tijd toch wat begon te dringen heb ik voor de tweede sessie weer voor Cherry gekozen en daar heb ik geen spijt van gehad. Het was wederom een heerlijk halfuurtje.
Kortom, de club is net wat te ver maar toch kom ik er graag. De service is er goed en er zijn genoeg plekken om je even met een boek terug te trekken, ook beneden waar niet gerookt wordt. Helaas net te koud voor buiten gisteren, met een badjas zou het wel uit te houden zijn geweest ;-) De line-up met donkere dames was iets klein vandaag maar ik heb me prima geamuseerd. Kom ik terug? Natuurlijk, vooral als Precious weer eens op de agenda staat, want deze donkere duivelin staat ook nog in mijn geheugen gegrift. Gisteren geen latina's gezien, jammer. Relaxxxboard, nogmaals bedankt.