Auteur Topic: Het zonlicht  (gelezen 7248 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Het zonlicht
« Gepost op: 16 september 2014, 09:39:47 »
Ja ik vroeg me al af of jij 'jorisweetwel' bent op her ander forum. Want jullie hebben verdacht veel gelijkenissen in jullie ervaringen. ;)

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Het zonlicht
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2014, 11:12:37 »
Ja ik vroeg me al af of jij 'jorisweetwel' bent op her ander forum. Want jullie hebben verdacht veel gelijkenissen in jullie ervaringen. ;)

Wie Jorisweetwel is dat weet ik niet.
Maar buiten Joris zijn er nog anderen Benny75 (onder andere), zeker zijn eerste 2 ervaringen zijn niet zo positief (zeker niet voor de volle 100%).

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Het zonlicht
« Reactie #2 Gepost op: 16 september 2014, 11:46:35 »
Ja ik vroeg me al af of jij 'jorisweetwel' bent op her ander forum. Want jullie hebben verdacht veel gelijkenissen in jullie ervaringen. ;)
We gaan Tellme niet verdacht maken omdat hij jouw ervaring niet deelt, in geen geval.
Klaarblijkelijk zijn er meerdere mannen die er zo over denken, dan gaan we niet onmiddellijk mensen verdacht maken.
Je mag dat op hookers doen of provla of ijsberenforum, hier doen we niet aan die soort onnozelheden mee, wij zijn een forum waar we komen om te genieten.
Ruzie maken of brandjes aansteken, genoeg andere fora graag, daar hebben ze dat graag, wij kiezen voor de "vriendschapsaanpak", de gezelligheid en een leuk forum....
... dat gezegd zijnde ....
Het is trouwens zo dat je nooit op de recensie van een ander moet afgaan, dames kunnen bij sommige klanten andere (betere) diensten leveren dan bij een andere. Het zijn vrouwen.


Wat Tellme enkel zegt, is dat ze op dat andere forum meer negatieve dan positieve ervaringen krijgt.
Niks om je zorgen over te maken, want als jij haar diensten wel goed vindt, des te beter.


De algemene bevindingen doen er zelfs niet toe, en zijn alleen maar een indicatie. Misschien kan je het haar zelfs zeggen, dan kan ze er wat van leren of opsteken, want ook daar dienen fora voor. Zodat de meid in kwestie bij meerdere mannen haar goede kant laat zien en toont dat ze het kan.
En wees er maar zeker van, kunnen doen ze het allemaal, het is een kwestie van willen. Het is daar waar meestal het paardje stokt... .


Verder nog even benadrukken dat de ene klant de andere niet is, dat geldt voor meerdere dames, de ene krijgt al wat meer of mag al wat meer dan de andere. En dat moet de dame in kwestie zelf weten. Wel is het zo, indien er een trend geschreven wordt, dat je daar "in het algemeen" wel kan op afgaan, en uitzonderingen bevestigen uiteraard de regel.


Zo, en ga haar nu vertellen wat er over haar geschreven wordt, dan kan die stoot er iets aan doen, of niet, of wat ze maar wil. maar dan weet ze tenminste hoe zij ervaren wordt bij de meeste mannen.


sm met een smiley  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline cycle1983

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Het zonlicht
« Reactie #3 Gepost op: 17 september 2014, 15:11:18 »
Ja ik vroeg me al af of jij 'jorisweetwel' bent op her ander forum. Want jullie hebben verdacht veel gelijkenissen in jullie ervaringen. ;)

Wie Jorisweetwel is dat weet ik niet.


laat ons wel een beetje serieus blijven he zeg.  Alsof het een schande is om te zeggen wat je nickname op een ander forum is.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Het zonlicht
« Reactie #4 Gepost op: 17 september 2014, 15:37:05 »
Ja ik vroeg me al af of jij 'jorisweetwel' bent op her ander forum. Want jullie hebben verdacht veel gelijkenissen in jullie ervaringen. ;)

Wie Jorisweetwel is dat weet ik niet.


laat ons wel een beetje serieus blijven he zeg.  Alsof het een schande is om te zeggen wat je nickname op een ander forum is.
Tellme is tellme, al de rest zijn insinuaties en doen niet ter zake.
Ik snap trouwens de hetze niet helemaal, Tellme vindt de meid in kwestie niet goed, en dat schrijft hij, zoals enkele anderen.
Om hem dan te linken aan een andere gebruiker op een ander forum is in mijn ogen een beetje te ver gezocht.
En laat ons een beetje serieus blijven he zeg, Tellme's nick op eender welk ander forum boeit me zelfs geen ene moer, wat hij hier bijdraagt is wat voor ons telt.
Lees zijn bijdragen eens goed door, Tellme is een aanwinst voor het Gentse, zonder hem waren er hier zelfs zo goed als geen berichten.
En iemand aanvallen mag, maar liefst op een ander forum.
Zoals ik al eerder zei, we houden het gezellig en iedereen mag zijn mening hebben over een meid zonder dat er nicknames (en als Tellme zegt dat hij niet weet wie die andere is twijfel ik daar NIET aan) van andere fora en gebruikers van andere fora gaan bijgehaald worden.


Trouwens, hier worden geen rekeningen vereffend van hookers, wij appreciëren ieders bijdrage, maar houden het graag plezant, aangenaam en iedereen die hier komt moet met goesting komen.


Geen oorlogen uitvechten, maar je ervaringen neerschrijven....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline cycle1983

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Het zonlicht
« Reactie #5 Gepost op: 17 september 2014, 15:50:14 »
Je moet me wel geen dingen in de mond leggen die ik niet gezegd heb.
- Ik maak helemaal geen hetze over die meid, integendeel, big thx to tell me voor zijn ervaring te delen.
- Ik heb helemaal niet gezegd dat hij geen aanwinst is, integendeel!  Alle respect.
- ik heb geen woord gezegd over al dan niet rekeningen vereffenen, laat staan dat ik weet waar het over gaat.

Het enige dat ik gezegd heb, is dat je wat serieus moet blijven.  Zeg dan da je het daar niet wil over hebben, maar kom niet af met 'ik weet niet wie dat is'.  Het zonlicht ontken je ook niet...

ma goed, elk heeft zijn zegje gedaan, back on topic.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Het zonlicht
« Reactie #6 Gepost op: 17 september 2014, 17:09:20 »
Je moet me wel geen dingen in de mond leggen die ik niet gezegd heb.
- Ik maak helemaal geen hetze over die meid, integendeel, big thx to tell me voor zijn ervaring te delen.
- Ik heb helemaal niet gezegd dat hij geen aanwinst is, integendeel!  Alle respect.
- ik heb geen woord gezegd over al dan niet rekeningen vereffenen, laat staan dat ik weet waar het over gaat.

Het enige dat ik gezegd heb, is dat je wat serieus moet blijven.  Zeg dan da je het daar niet wil over hebben, maar kom niet af met 'ik weet niet wie dat is'.  Het zonlicht ontken je ook niet...

ma goed, elk heeft zijn zegje gedaan, back on topic.

"ma goed, elk heeft zijn zegje gedaan"
Neen beste vriend ik nog niet.

Normaal gesproken zou ik hier zelfs niet meer op antwoorden.
Maar gezien je talrijke positieve bijdrages aan dit forum, verdien je wel een antwoord.
Als ik je zeg, "Wie is Jorisweetwel" dan wil dat zeggen dat dit niet mijn nickname is op dat andere forum. Sinds mijn banning aldaar lees ik daar wel de bijdrages, maar dan enkel om er info uit te halen die ons hier ook kan verder helpen.
Als je dit antwoord maar niets vindt of je gelooft het nog niet, hetzij zo, dan kan ik je niet verder helpen.

Trouwens, en om het spel nu op de spits te drijven (verder niets betekend), zou ik kunnen denken dat jij hier meerdere keren geregistreerd bent.
Eenmaal als cycle1983 en nog een keer als ADNOH, want uw reactie ligt in het verlengde van zijn oorspronkelijke vraag.  ;)
Dit steunt op niets dat weet ik, maar dat had ik al geschreven.
En zo kunnen we nog lang doorgaan.
Ikzelf schrijf liever over mijn ervaringen met de meisjes, daar hebben andere wandelaars wat aan.
« Laatst bewerkt op: 17 september 2014, 17:21:53 door Tellme »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Het zonlicht
« Reactie #7 Gepost op: 17 september 2014, 17:21:48 »
Je moet me wel geen dingen in de mond leggen die ik niet gezegd heb.
- Ik maak helemaal geen hetze over die meid, integendeel, big thx to tell me voor zijn ervaring te delen.
- Ik heb helemaal niet gezegd dat hij geen aanwinst is, integendeel!  Alle respect.
- ik heb geen woord gezegd over al dan niet rekeningen vereffenen, laat staan dat ik weet waar het over gaat.

Het enige dat ik gezegd heb, is dat je wat serieus moet blijven.  Zeg dan da je het daar niet wil over hebben, maar kom niet af met 'ik weet niet wie dat is'.  Het zonlicht ontken je ook niet...

ma goed, elk heeft zijn zegje gedaan, back on topic.

Normaal gesproken zou ik hier niet meer op antwoorden.
Maar gezien je talrijke positieve bijdrages aan dit forum, verdien je wel een antwoord.
Als ik je zeg, "Wie is Jorisweetwel" dan wil dat zeggen dat dit niet mijn nickname is op dat andere forum. Sinds mijn banning aldaar lees ik daar wel de bijdrages, maar dan enkel om er info uit te halen die ons hier ook kan verder helpen.
Als je dit antwoord maar niets vindt of jer gelooft het nog niet, hetzij zo, dan kan ik je niet verder helpen.
Zo, dat is fijn, de zon schijnt dus voor iedereen....
Ik splits dit topic af, ik dacht zo al dat je niet ging reageren op een beschuldiging onder een andere nick te schrijven elders, terwijl ik wel degelijk weet dat je daar geband bent en er enkel info haalt.
Zo, met de gulle septemberzon op mijn bol, splits ik dit af van de dame, want met zulke last op haar frele schouders zou de service wel eens kunnen tegen vallen  :pica ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Het zonlicht
« Reactie #8 Gepost op: 17 september 2014, 17:25:06 »
Mooie topic titel en zeker bij het mooie weer dat we nu  kennen.  ;)

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Het zonlicht
« Reactie #9 Gepost op: 17 september 2014, 18:15:59 »
Mooie topic titel en zeker bij het mooie weer dat we nu  kennen.  ;)

Zo is het juist, mooi weer en laat dit net de moderator zijn die het grootste ruzieforum heeft van Belgie en dat mag hij zo houden.

We gaan hier geen woorden meer aan vuil maken, ruzie daarvoor moet je op andere fora zijn. Kies zelf, er zijn er genoeg.

Wij doen niet aan topic dicht gooien, maar wel aan duidelijke hints hier niet verder op in te gaan.

Groet, Foots  :mistress
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Het zonlicht
« Reactie #10 Gepost op: 18 september 2014, 10:30:00 »
en ik zie ineens een nieuwe topic die deze onzinnige discussie in de hand werkt

ik las het door en zag toch wel mijn naam vallen, dus moest ik reageren op dit
Trouwens, en om het spel nu op de spits te drijven (verder niets betekend), zou ik kunnen denken dat jij hier meerdere keren geregistreerd bent.
Eenmaal als cycle1983 en nog een keer als ADNOH, want uw reactie ligt in het verlengde van zijn oorspronkelijke vraag.  ;)
aan.

onnodige insinuatie, op niets gebasseerd en dus totaal verkeerd

Je weet net zo goed als ik dat ik, om dezelfde redenen als jij, gebanned werd op Hookers.nl.
Waarom zou ik mij dan bezig houden met mij hier onder verschillende namen te registreren, you TELLME.

Je bent een beetje paranoia aan het worden, blijkbaar is iedereen die het dus eens is met mij bijgevolg eigenlijk een en dezelfde persoon?

Laat ik dan eens een oproep doen, nu we toch bezig zijn met op de spits te drijven he, iedereen die akkoord is met volgende stelling, gelieve te reageren of te liken:

laat ons wel een beetje serieus blijven he zeg.  Alsof het een schande is om te zeggen wat je nickname op een ander forum is.

Alle likers en gelijkgezinden zullen dan waarschijnlijk allemaal 1 en dezelfde persoon zijn?
Mods zouden dit trouwens gemakkelijk kunnen nagaan adhv het ip adres.
Trust me, heb het op Hookers wel geprobeerd om daar op verschillende namen te registeren maar ze hadden het telkens in de mot, ookal gebruik je verschillende emailadressen.


Om een lang bullshitverhaal kort te maken, Cycle is niet mij en ik ben niet Cycle.
Cycle is gewoon iemand die zich kon vinden in mijn bedenking, en je moet je niet aangevallen voelen Tellme, want ik leidt af uit je oorspronkelijke reactie dat je het slecht en vijandig opnam, het was niet meer dan een bedenking.
Je postte iets negatiefs over de dame in kwestie, en op dezelfde dag, op 12 minuten verschil van mekaar, las ik op hookers een inhoudelijk héél gelijkaardig bericht....dus gewoon een logische bedenking en vriendelijke vraag dat ik daar stelde op basis van wat ik zag, niets meer, niets minder.

Take a chill pill, twas vriendelijk bedoelt, met smilies en al, ik sprak je zelfs aan met waarde confrater etc :)

ps: het is geen schande dat je je op hookers.nl ook probeert lid te maken, als het je gelukt is, proficiat trouwens, no harm.
Als ik het kon, zou ik het ook doen!
« Laatst bewerkt op: 18 september 2014, 10:41:15 door ADNOH »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Het zonlicht
« Reactie #11 Gepost op: 18 september 2014, 11:18:29 »
Onnodige posting.
Dit nieuwe topic werkt geen onnodige discussie in de hand, integendeel.
Wij splitsen dit af, gewoon om aan te tonen dat dit te belachelijk is voor woorden en dat dit niet bijd e meid in kwestie hoort.
Die onnodige discussie wordt enkel ten top gedreven indien iedereen zich door iedereen gaat aangevallen voelen, en niemand eens gaat relativeren. After all delen jullie gewoon niet dezelfde ervaring, en al de rest is een gevolg van .... ja, lees maar goed, jouw insinuatie dat Tellme een ander lid zou zijn die met zijn schrijven nauw aansluit bij Tellme.
Dus aub ons of Tellme NIET beschuldigen van een vuur dat je zelf hebt aangestoken. Niet doen.

Niemand beschuldigt hier iemand van dubbele nicks.
En als jij graag blijft proberen je te registreren op hookers na je ban, daar lach ik toch ook niet mee,d aar doe jij mee wat jij wilt.


Niemand beschuldigt jou om twee nicknames te hebben, Tellme gaf dit als voorbeeld, dat je iedereen zou kunnen beschuldigen.


En neen, je hoefde echt niet te reageren, wij checken op dubbele gebruikersnamen en vragen dan vriendelijk welk account die gebruiker wil behouden.
Wij gaan niet iemand bannen, of wat dan ook. Niet voor onnozelheden, echt niet


Kindertuinen, daar zijn genoeg andere fora voor...
Ik help eenieder even....


... hookers - daar mag je je mening niet kwijt of je krijgt een ban
... provlaai - die leven van forumruzies en idioterieën




En laat ons wel wezen ADNOH, Tellme heeft gewoon een andere visie op de diensten die die griet geeft. Zijn goed recht, net als jij het goed recht hebt haar goed te vinden.
Maar JIJ bent wel diegene die Tellme associeerde met een ander lid op hookers, dan krijg je m.i. gewoon de bal terug (NIETSBEDUIDEND en met een KNIPOOG zelf).


Laat ons wel wezen, niemand hoeft met een andere mening akkoord te gaan, maar we vragen wel wederzijds respect, wij zijn een vriendenforum, dusse ....
ruzie maken: op een ander.
mekaar uitdagen: op een ander
ervaringen delen: hier


En zowel Tellme als jij zijn geband op hookers, fijn, van mij mogen ze heel veel mensen zoals jullie daar bannen, jullie zijn beiden een aanwinst voor relaxxxboard.
En als laatste, hier moeten jullie geen eindeloze nutteloze pogingen doen om gergistreerd te raken, hier zijn jullie beiden leden waar wij wat aan hebben ... ik zou zeggen: HOUDEN ZO


Bedankt voor de aandacht


sm (en foots en de mods zullen me hierin niet tegenspreken, dus ook uit naam van hen dit bericht)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Het zonlicht
« Reactie #12 Gepost op: 18 september 2014, 11:23:01 »
En duidelijker, voor eenieder die het nu nog niet begrepen heeft ...


Hou nog godverdomme allemaal toch eens op met dingen af te leiden uit postings van anderen en vergelijkingen te maken met andere schrijvers... gewoon omdat sommige mensen jullie meningen niet delen.
DIT IS EEN HOERENLOPERSFORUM .... GEEN DETECTIVEBUREAU waar we anderen gaan screenen. Ervaringen delen, en met iemand anders ervaring hoef je NIET akkoord te gaan, NIET.


Indien iedereen dezelfde mening had over dames moest er maar één enkel hoertje zitten die ons allemaal bediende, zo simpel is dat, gelukkig verschillen we allemaal van mening over de stoten die we ook wel hoertjes noemen

DE DANK IS GROOT.


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Het zonlicht
« Reactie #13 Gepost op: 20 september 2014, 19:06:34 »

Ik was niet duidelijk genoeg vorige keer.
Vuurtjestook gewoon gewist.
Bij deze, rellen op een ander, recensies schrijven en leuke berichten en prettige discussies mag hier best.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal