Auteur Topic: Corry, Hongaarse  (gelezen 54738 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Corry, Hongaarse
« Gepost op: 19 september 2012, 16:07:15 »
Corry is een Hongaarse beginnelinge van 20 lentes jong, maar je zou er haar zomaar 16 zomers geven, een dotje maw. Make-uploos en schitterend qua natuurlijke pracht. 1m55/60, middellange bruine haren, bruine ogen, bleke huidskleur, A-cup borstjes met priemende tepels, spreekt mondjesmaat Duits, ietsje beter Engels. Sinds 1 week in Acapulco, eerste club, anfängerin zeg maar. Olijke presales rondom middernacht nadat ze zich had getransformeerd tot rakker aangezien ik haar m'n badjas had omgehangen want ze zat wat te bibberen in de afkoelende barruimte rondom dat tijdstip. Verkennende zoentjes in de sofa, enkele vluchtige tongzoentjes, naja, schlüssel. Op de kamer was het een aandoenlijke mix van onbeholpenheid somtijds en complete kundenorientierte service, staand tongzoenen, haar opgetild omdat het een klein mutsje is en haar ns duchtig afgelebberd zoals een kat haar jongen behandeld me dunkt. Ietwat nat achter de oren dus tengevolge in allerlei betekenissen na dit openingssalvo, haar in bed gekaprioleerd en ze kwam op haar pootjes terecht. Wat een receptief meisje, gänsehaut endiesmeer, geen kietelachtige lichaamszone tegengekomen, wat gekronkel en de exploratietocht maar ns verder gezet bij dit Hongaarse onderdeurtje, een festijn. Revanche was an sich wel benodigd vond Corry, naja, de pagina met weigeren had ik uit m'n woordenboek gescheurd onlangs omdat m'n post-it's opwaren, dus maar muilend toegestemd. Naja, niet van slechten huize, ietwat zelfvertrouwen en diesmeer ontberend somtijds, maar mettertijd werd ze zelfbewuster en innemender, het was genieten. Méér intiem was helaas een ander paar mouwen aangezien ze erg enggebaut is, dus om het schmerzengehalte niet te bruuskeren het voorts bij een vooral oraal geïnspireerde kamersessie gehouden waarover voorts geen onvertogen woord dient te vallen. Een meisje met potentieel en nog die jeugdige onbevangenheid die somtijds meer verblijdt dan routineus bandwerk van door de wol geverfde Kolleginen, het was een mooie afsluiter van een leuke dag, en dit is een ongeslepen briljante in opleiding mits goede evolutie... Voor voorzichtig ingestelde en exploratief georienteerde mederakkers een festijntje...

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Corry, Hongaarse
« Reactie #1 Gepost op: 3 januari 2013, 17:22:04 »
wieder da na een tijdje afwezigheid...

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Corry, Hongaarse
« Reactie #2 Gepost op: 5 maart 2013, 17:55:06 »
==> Samya volgens stammi...

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Corry, Hongaarse
« Reactie #3 Gepost op: 16 augustus 2013, 20:49:06 »
al effie in Planet Happy Garden... draagt een brilletje doorgaans, naam ontsnapt me effe, excusi...