Forum > VILLA VANILLA - Grefrath

Lora (Bulgaarse)

<< < (3/3)

Taylor:

--- Citaat van: Vazkor op 10 juni 2019, 16:42:07 ---offtopic mss: hiermee wil ik eens aantonen wat de prijsverhoging van Babylon teweegbrengt: verhuizende dames met als resultaat verhuizende rakkers. En: elders is nog steeds goedkoper dan in Babylon voor beide partijen want heb je er al eens op gelet wat onze geile lekkere Lora moeten betalen aan VV tijdens hun actie voor elven? Juist ja, helemaal niets! Geen wonder dat dames dan gaan weglopen.

--- Einde van citaat ---

Zolang de dames daar van kunnen profiteren, moeten ze dat ook zeker doen, maar op de lange duur gaat een club dat niet volhouden. Er zal toch Bani en pari binnen moeten rollen om alles draaiende te houden. Franceska (nu dus  Manuella) en Lora hebben al vaker van club gewisseld en komen steeds terug in Babylon, dus ik sluit niet uit dat ze daar weer eens verschijnen.

Feit blijft wel dat Lora een absolute aanrader is en ik hoop dat haar service niet achteruit gaat in VV.

Shakir:
Nu zie ik wie het is. Ik herken haar aan haar tattoos.

Ik zag ze ooit eens live aan het werk met een Aziaat (met een totale anti-climax):


--- Citaat van: Shakir op 19 december 2018, 22:37:09 --- Eerst neukte hij een tattoo chic met snelle achtvormige bewegingen (wat een spitstechnologie!), om zich dan vervolgens te pletter te rammen in alle denkbare posities, daarna terug palen met die achtvormige bewegingen, enzovoorts... Ondertussen zag je dat ram konijn denken: "Mannen, kom kijken! Diepe snelle stoten!". Om eerlijk te zijn had ik diep medeleven met de meid, dit was een regelrechte inbreuk op de menselijke waardigheid. Het beste moest nog komen: op zeker ogenblik haalde ze haar smartphone boven om de tijd te checken en riep: "Ja, de tijd is voorbij! Eraf! Betalen, NU!". Wat een anti-climax, zeg... Daarna zag ik ze onder vriendinnen konkelfoezen, waarschijnlijk in de trant van "die beukende zot", of zoiets.

--- Einde van citaat ---

En nu hoop ik dat Babylon zijn kamikazeacties stopzet.

Firehawk:
Dat Franceska en Lora weer een keer terug keren naar Babylon zou goed kunnen. Al is dat met Lora niet zeker want is niet vrijwillig uit Babylon vertrokken zei ze.

Als je voor een bepaalde meid gaat zeker een stuk voordeliger. Franceska vertelde al dat er veel klanten van Babylon haar al zijn komen bezoeken. (in hoeverre het praatjes zijn weet ik niet)
Kwam ook altijd met plezier in Babylon maar met deze prijsverhoging voor mij niet verantwoord. En zal Babylon helaas even links moeten laten liggen tot ze weer bij zinnen komen.

vanKees:
Jetzt Samya.

VanKees

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie