Auteur Topic: DOLCE VITA, ALGEMEEN  (gelezen 454783 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #60 Gepost op: 15 augustus 2013, 21:32:33 »
Italiaanse MILf Laura kunnen strikken MAAR dit is een te mijden dame!!!
Totale ramp op de kamer,geen TZ zelfs geen mondkusje,Pijpen totaal ongeinteresserd met condoom...
Ze is een dikke nul en heb de sessie zelf beeindigt...zeer jammer...ik ben nu totaal,gefrustreerd en ga nu terug op jacht want ik sta botergeil

Grtz,Dolfie

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #61 Gepost op: 15 augustus 2013, 22:54:30 »
Na het Italiaanse debacle terug op safe gespeeld...stomende sessie met mijn nieuw liefke :lol_hitting:
Veronika is een topdame!!
Voila en nu een pils von fass want heb hotel geboekt en het zal hier nog erg laat worden...heb zonet een andere heerlijke deerne gespot...

Grtz,Dolfie

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #62 Gepost op: 16 augustus 2013, 00:05:47 »
Zeer goede sessie van Duitse kwaliteit,Joelle...een pijpwonder :035:
Klote het bier von fass is betalend  :-\vanaf 22.00 maar goed ik probeer de schade te beperken...
Ik ga nog voor een laatste sessie...ben hier nog niet weg...wordt steeds geiler de ambi met de minuut!
Zo laatste live report want mijn batterij is bijna leeg...dat is wel een nadeel van me aiped :lol_hitting:

Grtz,Dolfie

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #63 Gepost op: 16 augustus 2013, 00:12:45 »

Tja, dann gibt’s leider auch Ladies wie z. B. die rassige Italian-MILF Laura, die sofort auf einen Red Bull kobert und ZK nur gegen einen 25 €-Aufpreis bietet ...

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #64 Gepost op: 16 augustus 2013, 12:50:34 »
15/08 The revolution club voor en door revolutionairen :bud


Het meeste is al gezegd geweest in de live reports maar hier nog enkele headlines:

- Line up : 20 a 25 zeer mooie optiek dames

- service : helaas was mijn ervaring allemaal 50/100 euro dames,beperkt TZ,zeer goed oppassen voor kamer catastrofes

- Sessies : 2 zeer goede sessies met Poolse Veronika die bewijst dat het ook anders kan,een sessie met Italiaanse Laura die ik zo snel mogelijk wil vergeten,prima sessie met Duitse Joelle en mooie afsluiter met Turkse Laura.

- Ambi : dit is het sterke punt van DV : de muziek staat perfect afgeregeld zowel,in bargedeelte als aan de pool.Prima muziekkeuze afwisselend ambi en echt relax lounge muziek.Helaas is de pool niet verwarmd,dus enkel bij hittegolf aangewezen.

- Eten en drank : doorheen heel de dag en nacht kan je lekker je bord vullen,wel jammer dat na 22.00 je 5 euro moet afdokken als je nog een biertje wil.

@Rivera : Leider hatte ich deine bericht nicht gelesen O0

Grtz,Dolfie

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Over precies een week zit ik er weer.
« Reactie #65 Gepost op: 22 augustus 2013, 21:13:30 »
Het was nog erg rustig toen ik de bar binnenkwam.  Een vijftiental dames, enkele mannen, muziek op zeer laag volume.  Je hoorde vooral geroezemoes.  Gezellige menselijke geluiden.  Een beetje fun is niet alleen mezelf gegeven natuurlijk.  Een dame bediende zichzelf van drank.  Ze deed dat van de verkeerde zijde van de bar maar het ging.  Gewoon water.  Ze deed er echter een citroenschijfje bij.  Ze deed dit in een Tequilaglas.  De bardame vroeg vijf euro.  De dame in kwestie zij dat ze het tiendubbele zou krijgen maar dat ze eerst met deze man (ik) daarvoor een kamertje moest doen.  Ik vertelde haar dat dat haar probleem is en dat ik trouwens enkel maar voor 35 euro op kamer ga in DV zo in de vroegte.  Er zou al veel moeten gebeuren als ik bij binnenkomst al direct op kamer zou zijn vertrokken. 

De rustige sfeer, de weinige dames (wel al een paar mooie dames), een beetje een verrassing voor mij.  Zo ben ik DV niet gewend.  Het zal wel aan de vakantieperiode liggen. 
Een tweede verrassing was dat de HWP werkte.  In Duitsland kent men blijkbaar niet het gezegde derde keer beste keer.  Na een tiental bezoeken aan DV kon ik eindelijk eens wat badderen in de HWP van DV.  Het is wel een aparte HWP (of was hij niet helemaal o.k.?).  Hadden ze er misschien een bidon zeep in laten vallen?  Het water schuimde zo hard dat je gerust allerlei vieze dingen kon doen onder water.  Niemand die het zo merken. 

We gaan vandaag Gery een klein beetje in de kijker zetten.  Verdient ze het of net niet?

Na de HWP vond ik het nog steeds vrij kalm in DV.  Het zou pas aantrekken tegen de vroege avond.  Laten we dan maar gewoon verder wellnessen en genieten van het zonnetje, het water, de omgeving, eten en drank.  Een saunaatje dus, een koude douche, een zwempartijtje in het onverwarmde zwembad van DV.  Na een sauna dus op ideale temperatuur. 

Nadien rust ik wat uit, in het zonnetje, in een ligzetel (waar er niet al te veel van zijn). 
Eerst maakt Gery geen attentie op mij.  Alsof we mekaar niet kennen.  Niet van GT en al zeker niet van DV.  Ineens heeft madam toch zin om me te herkennen.  Ai, ai, ai... wat doe je toch... ken je het s&f-hersenbrein nog niet dan?  Ze waait van wat verder enthousiast (beetje over acting) naar mij.  Ik waai dan uit beleefdheid gewoon even terug.  Heren die Gery kennen, weten wel dat Gery niet de stilste is en graag opvalt.  Ze komt dus niet even langs maar roept van aan de overkant van het zwembad of alles o.k. met me is.  Ik val niet zo graag op (ik ben dan ook een stuk lelijker dan Gery) en steek mijn duim naar haar op (naar boven).  Ik had natuurlijk ook mijn middenvinger kunnen opsteken.  Het schijnt echter dat dat niet gepast is, voor conflicten kan zorgen of nog erger.  Daar laat ze het bij.  Ik twijfelde daaraan bij haar.  Waarom toch?  Slechts enkele minuten later....  Ze zit heel even (ze valt graag op maar kan ook niet stilzitten - op haar kontje -) in een sofa met een fijne mooie collega.  (Nee, meestal zijn het geen vriendinnetjes als het er op aan komt.)  Bla, bla, bla... niet zo lang.  Af en toe een blik in mijn richting.  Heb ik het juist of heb ik het juist?  Er komt een triovoorstel op me af.  Dat antwoord ken ik nu al.  Beide staan ze op.  Ik deed heel nonchalant.  Wat weet ik er van dat beide dames mijn richting zouden uitkomen?  Laat staan dat ik nog maar zou kunnen raden dat zij een voorstel tot een triootje zouden gaan formuleren tot mij.  Ze komen dus mijn richting uit.  Een beetje zwalpend (als echte katten, die lopen ook nooit rechtdoor op hun doel af).  Beide kruipen ze dicht tegen me aan.  Altijd leuk om omringd te worden door twee schoonheden die 9/10 jou nog wat gaan uitdagen, verlekkeren, proberen zin te doen krijgen....  Grappig was wel dat ineens de theke (controle op naleving regelementen) van aan de overkant van het zwembad aan beide dames opmerkte dat ze niet samen in één sofa mogen zitten.  Ze waren zo dicht tegen me aangekropen, om me heen geslingerd met armen, poes, mond en benen dat de theke nog niet eens gezien had dat ik er ook nog mee tussen zat.  "Piep", deed de gevangen muis.  Een muis kan het slechter treffen.  Voor mij was het de gelegenheid om hen te zeggen dat ze misschien inderdaad beter weer alleen ergens konden gaan zitten.  Met andere woorden: ik liet hen weten dat mijn hoofd niet naar een trio stond.  (Vorige keer dat Gery er was en zo met zoveel over acting bij me was komen zitten, ben ik met haar naar kamer gegaan.)  Gery moest er dus van overtuigd geweest zijn dat ze mij wel zou kunnen overhalen tot een trio (of dan hopelijk toch minsten tot een sessie met haar).  Ze bleven mij dus maar verleiden en uitdagen.  Ze deden dat meer dan behoorlijk maar toch ook zo gemaakt.  Een doorwinterde saunaclubwandelaar ruikt dat al van ver natuurlijk.  Door hun gedrevenheid stond ik (zonder het zelf zo te willen) dan ineens toch in de belangstelling.  Behoorlijk wat dames en heren gaapten onze richting uit.  Heren, als dit voor jullie een rariteit is, bezoeken jullie de verkeerde club te veel.  Uiteraard groeide mijn lul (ik ben ook maar een mens van vis en water).  Ze moesten toch met lege handen vertrekken.  Gery haar bedprestaties ken ik al.  Nu graag andere dames.  Haar collega (Isabella) vond ik ook erg aantrekkelijk.  Ik vermoed dat haar bedprestaties die van Gery benaderen.  Waarschijnlijk iets rustiger en langzamer.  Ik wil haar echter later alleen eens aan de tand voelen.  Dan krijg je een veel beter beeld van iemand.  Isabella vrolijkte ik dus weer wat op door haar op hoop te laten leven.  Ze was een beetje down (gefrustreerd, ambetant) omdat er geen resultaat bij mij werd geboekt.  Isabella namelijk zal niet zelf op mannen afstappen en al zeker niet zo ver gaan met de pre sales.  Bijna zeker had Gery haar op dat pad gewerkt met de belofte dat het zeker zou lukken.  Ze probeerden eerst nog om er dan maar een drankfestijn met veel alcohol van te maken maar daar doe ik niet aan mee.  Isballa valt op door haar grote tatoe (gezicht van een man).
Ik liet Isabella toch maar gaan verder op de dag.  Ik hoorde toevallig aan de lockers dat ze voor 31' + € 25 probeerde te vangen bij een man. 

Ondertussen werd het wat later.  Ik was geïntrigeerd geraakt door twee mooie dames die altijd samen optrokken.  De ene had rode haren en de andere zwarte.  Toch zou het er niet van komen.  Geen trio, ook niet met één van hen apart.
Ik zou wat later met Adina op kamer gaan.  Dat hoort dan weer onder een ander draadje thuis.

In de late uurtjes nog wat genoten van de sfeer.  Eerst buiten dan binnen.  Het ging nog wel buiten maar als alle dames binnen zijn, zie ik niet zo direct in wat ik buiten nog zou kunnen doen.  Wel nog een cocktail besteld.  Ik had geluk dat de man die de cocktails uitschonk nog les kreeg van een ervaren man.  De ervaren man moest er op wijzen dat hij al meer dan genoeg alcohol in mijn glas had gedaan.  Voor één keer kon ik dus zat worden van een cocktail.

In de zomerperiode is DV een stuk interessanter dan in de winter.  Dan houdt de club zo goed als op bij de kleine bar  :douchen.             
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2013, 21:27:12 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Over precies een week zit ik er weer.
« Reactie #66 Gepost op: 22 augustus 2013, 21:49:02 »

In de zomerperiode is DV een stuk interessanter dan in de winter.  Dan houdt de club zo goed als op bij de kleine bar  :douchen .             



Tja soms lijkt het alsof Seksenfun een door ons ingehuurde comediant is waarmee wij (Sexmachine en Foots) dan het oneens zijn. Ik denk dat vele die ons niet kennen dat zouden kunnen gaan denken, want al 3 jaar hebben we vaak een verschillende meningen en toch altijd weer heel veel respect voor elkaar, terwijl ze op andere fora elkaar het hoofd in willen slaan.


Goed ook deze uitspraak hierboven ben ik in het TOTAAL oneens met onze grote vriend SEF. En ik baseer me op een bezoek van Sexmachine en mijzelf hartje winter zijnde midden december vorig jaar. Allereerst kun je naast de bar lekker warm vanuit de ruime lounge (gevuld met vele verschillende lederen kwaliteits 2 zitsbankjes) het zwembad buiten bekijken en inderdaad het zwembad buiten is veel te koud.


Maar de whirlpool die toen overigens ook prima werkte en schuimde zonder dat we daar vieze dingen in deden was lekker warm en jawel ik als koukleum nummer 1 heb zonder kou een hele tijd buiten in de whirlpool gezeten en het was heerlijk. Kijk er gerust onze recensie hier op dit board op na.


Wel vind ik het in de zomer nog beter denk ik want dat heb ik nog niet geprobeerd, maar in de winter is er bijna evenveel, behoudens het buitenzwembad, maar dat zal niemand verbazen zeker.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #67 Gepost op: 22 augustus 2013, 22:02:45 »
Ik ben het ALTIJD oneens met SEF, over Loredana, over Julia Hunger, over LR, en nu ook weer over DV.
Ik herinner het me als de beste whirlpool ooit, in de vrieskou buiten, geweldig. Het enige wat ik miste was Loredana, Dani en Evelina bij in 't bad  :sex ;D :111:


En ik heb het volste respect voor SEF, ik vind hem wel een vetzakske die te veel spelletjes speelt, maar hij vindt me een onnozelaar, die zomaar zonder respect naar een meid toe schlussel roept ha ha.


Foots schreef verder wat ik ook wilde neerpennen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #68 Gepost op: 29 augustus 2013, 10:12:26 »
Nach der Sommerpause weiß man nie genau, wo man leistungsmäßig so steht. Für eine erste Standortbestimmung bot sich das DV an. Zum Ambiente ist bereits alles mehrfach beschrieben worden. Daher beschränke ich mich auf das Wesentliche.

Nackte Weiber!!!!! Ein Anruf verhieß Gutes. Alicia, Gloria und Julia anwesend. Ideale Trainingspartner für einen Formcheck. :))
 
Über den Tag verteilt war es recht ruhig . Vlt. in der Spitze 25 Frauen und maximal die gleiche Anzahl an männlichen Gästen. Mila und ihre blonde Freundin (optisch sehr nett anzusehen) machten mir auch diesmal nicht den Eindruck, dass sie den Ansprüchen eines Wolfs genügen würden. Wer will schon Kreisklasse, wenn man ChampionsLeague bekommen kann.
Es waren noch ein paar andere leckere Mädels da, aber ich war eh auf die 3 genannten fixiert.

Im Laufe des Tages kam ich noch mit 2 DV Stammis  ins Gespräch, die mir doch noch einige interessante Tipps gaben. Zu dem Zeitpunkt hatte ich mein Pulver aber schon verschossen, bzw, die Tipps waren dann dauergebucht. Einer der beiden kennt sich auch hervorragend in einem Velberter Club aus. Leider konnte ich sie nicht zum Schreiben motivieren.

Mit Alicia hat es leider nicht geklappt, entweder war sie beschäftigt oder ich hatte zu tun.

Julia:


Einen der beiden Polenknaller erwischte ich dann doch recht schnell.
Mit ihrer vornehmen Blässe erinnert sie irgendwie an eine englische Lady. Die Konversation ist dann auch nur auf Englisch möglich. Allerdings hatte ich keine große Lust auf Konversation. Ich wollte endlich wieder ficken. Offensichtlich bemerkte Julia meinen Sabber, der mir aus dem Mund lief und wir verzogen uns schnell nach oben. Hier erlebte ich den sprichwörtlichen „polnischen“ Standard und eine Frau , die selbst auch genießen kann. Hier bedarf es auch kein falschen Zurückhaltung. Das Mädel und auch die Titten mögen es durchaus auchmal härter. Schöne Frauen sind nicht nur zum Angucken da.
Jede Stelle ihres geilen Bodys erkundete ich mit meiner Zunge und meinen Händen. Sie genoss es sichtbar. Ihr enges Fötzchen dankte es mit reichlich Nektar, von dem ich gerne kostete.
Die 45 Minuten hatten es in sich.

ZK: sehr intensiv, feucht
FO: ausgiebig, variantenreich, sehr tief,fast DT, perfekter Druck, EL, geiler Augenkontakt
EL: geiler Augenkontakt
Lecken: genießt, wird sehr feucht
Fingern: jau
GV: , Missio, Doggy
Nähe: ja
Illusion: sehr hoch
Wiederholung: na klar



Gloria: Gloria in excelsis Deo.

Der Knaller des Tages sollte aber noch folgen. Das Meisje aus unserem Nachbarland war endlich fällig. Diesmal schien mir der Zeitpunkt günstig.
Sie ist ein cleveres Mädel. Eine intelligente Gesprächspartnerin, charmant und witzig. Der PST dauerte eine Stunde, bevor wir uns endlich nach oben verzogen.
Was dann folgte, war perfekter Sex mit einer Gespielin, die selbst auch ihren Spaß hat. Man kann sie so richtig fordern. Sie mag viele Dinge, die dem kleinen und dem großem Wolf sehr gut gefallen.
Und weiß sich entsprechend zu revanchieren. Es war eine der besten Nummern in 2013. Ihre Lustschreie klingen mir jetzt noch im Ohr. Dabei werde ich schon wieder geil.
Eine Perfomance, die mich an Veronika und Svetlana aus der LuLo erinnert.
Es waren 60 geile Minuten. Vom Anfang bis zum Ende. Die Wiederholung ist bereits beschlossene Sache. Wobei Gloria anmerkte, beim nächsten Mal kennen wir uns schon und es wird noch geiler.


ZK: Knutschmonster
FO: ausgiebig, variantenreich, sehr tief,fast DT, perfekter Druck,
EL: geiler Augenkontakt, mal saugend mal nur mit der Zunge
Lecken: genießt, wird sehr feucht
Fingern: werde ich ausdrücklich zu aufgefordert
GV:  Reiter, Doggy
Nähe: mehr geht nicht
Illusion: woooooooowwwwww
Wiederholung: bereits terminiert ist



Fazit: Der Wolf zeigt sich nach der Sommerpause in beachtlicher Frühform. ;D Das DV bietet sich bei derlei geilen Mädels für einen erneuten kurzfristigen Besuch an. Dank der Tipps der Kollegen gibt es auch noch einige andere Optionen, die ich mal antesten werde.
« Laatst bewerkt op: 29 augustus 2013, 10:20:24 door grauerwolf »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #69 Gepost op: 12 september 2013, 19:02:53 »
Op een of andere manier zit ik bij de foto's van DV altijd te watertanden. Of die meiden zien er allemaal top uit of die fotograaf weet precies de hoek te kiezen om mij weer in vervoering te brengen.


Echt bijzonder in mijn smaak, groet Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #70 Gepost op: 12 september 2013, 19:38:21 »
Op een of andere manier zit ik bij de foto's van DV altijd te watertanden. Of die meiden zien er allemaal top uit of die fotograaf weet precies de hoek te kiezen om mij weer in vervoering te brengen.


Echt bijzonder in mijn smaak, groet Foots
Die fotograaf kan er wat van, maar de zever loopt hier ook steeds van mijn kin, ik kan het niet helpen...
Wat er ook van is, kwa presentatie is dit voor mij de absolute top-fotoselector, heus geen straf om die aan te maken en te onderhouden  :dance2 ;D


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #71 Gepost op: 12 september 2013, 20:31:24 »
Op een of andere manier zit ik bij de foto's van DV altijd te watertanden. Of die meiden zien er allemaal top uit of die fotograaf weet precies de hoek te kiezen om mij weer in vervoering te brengen.

Dolce Vita heeft verschillende minpunten maar daar is de optiek van de dames er niet eentje van. In Dolce Vita zien veel meiden er gewoon erg goed uit.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #72 Gepost op: 12 september 2013, 20:41:32 »
Wat zijn dan de minpunten van DV  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #73 Gepost op: 12 september 2013, 20:45:50 »
Wat zijn dan de minpunten van DV  :douchen ?
Als de meiden er goed uitzien, dan zijn er geen minpunten  ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #74 Gepost op: 12 september 2013, 21:11:15 »
Wat zijn dan de minpunten van DV  :douchen?

Zie je eigen recensies.  ;D

Een belangrijk punt vind ik zelf het ontbreken van een geile sfeer. Heeft soms iets weg van een ramenbuurt maar dan zonder ramen.