Auteur Topic: DOLCE VITA, ALGEMEEN  (gelezen 454782 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #75 Gepost op: 12 september 2013, 22:16:05 »
Da's dan een immens verschil met GT waar de dames afwachtend op een krukje (inderdaad) voor een raam zitten mijn beste vriend (en GT-"lover")  ;D  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #76 Gepost op: 12 september 2013, 22:26:32 »
Da's dan een immens verschil met GT waar de dames afwachtend op een krukje (inderdaad) voor een raam zitten mijn beste vriend (en GT-"lover")  ;D :douchen .


Zijn dat dan "echte" ramen of zijn dat wellicht de kunststof wanden die je aan een stationhal deden denken SEF ?
Of zit er in het station in Bels ook altijd een bussel mooie vrouwen voor  ;D  ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Killah Keezy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #77 Gepost op: 12 september 2013, 23:34:16 »
Goedenavond heren!

Op 8 september ging de reis van 3 uren richting Dolce Vita. Het was de dag na mijn verjaardag, dus een feestje werd er sowieso gevierd. We vertrokken met een busje met in totaal 8 jonge jongens die allemaal zin hadden.

Eenmaal op locatie aangekomen was het even uitzoeken waar we moesten parkeren. Dit kon mooi tegenover Dolce Vita, waar je gratis kon staan op zondagen. Met de hele groep naar binnen gelopen waar we de eerste dames al naakt rond zagen lopen, eerst indruk was dus uitstekend. Ik had van te voren afgesproken met Marcel dat als we voor 15:00 zouden komen dat iedereen €35,00 entree zou betalen. Dit moest even worden nagevraagd bij Marcel, maar dit duurde hoogstens 1 minuut waardoor de hele groep mooi voor €35,00 naar binnen kon, super geregeld dus! Ik had een vrijkaartje gekregen van Foots, bedankt nog hiervoor! Ik kon dus gratis naar binnen :)

Badjassen en kluis sleutel waren overhandigd en we liepen naar  beneden richting de kleedkamer. Kleren uit en badjas aan en gas geven! Het was een nette club met een goede sfeer, alleen redelijk klein. Niet te klein, maar had het wel groter verwacht. Toen we binnen kwamen met 8 man, waren natuurlijk alle ogen op ons gericht, we zijn allemaal rond de 20-25, dus de jongste van de hele club. Begonnen met een jacuzzi buiten, maar hier zat ongelooflijk veel chloor in, wat pijn deed aan bepaalde lichaamdelen ;)

Ik had me inmiddels afgezonderd van de groep en ben binnen gaan zitten met een drankje. Al na twee minuten kwamen er twee dames op mijn schoot zitten. Normaal ben ik niet zo van dit opdringerige gedrag. Waarschijnlijk dachten ze deze jonge is makkelijk. Even gepraat voor een paar minuten en meteen werd gevraagd of ik met ze naar de kamer wou. Heb ook aangegeven dat ik net even rustig zat en dat ik niet meteen naar boven wou gaan. Toch bleven de dames even zitten om mij verder te verleiden. Toen Erika vervolgens haar hand onder mijn badjas schoof en met mijn lul begon te spelen en vervolgens Irina (als ik het goed heb) ook mee begon te doen, kon ik als gezonde man niks anders dan beide dames mee naar boven nemen. Eenmaal boven gekomen bleek dat ze geen PZC deden, wat ik eigenlijks van te voren had moeten vragen, eigen schuld dus.

Half uur met beide dames lopen stoeien en we kwamen alle 3 zwetend naar buiten. Dit was meteen een goed begin van de dag. Toen ik beneden kwam was inmiddels een andere jonge van onze groep ook al boven, en ook hij kwam met een big smile beneden.

Besloten om eens te kijken wat voor eten er was. er was een buffet aanwezig met patat, rijst, kip etc. Dit smaakte prima en werd goed aangevuld. Buiten stond een kok bij de BBQ waar je ook de hele dag gebruik van kon maken. Dit in vergelijking met Golden Dreams was top geregeld! Je kon de hele dag door eten en er werd niet raar naar je gekeken als je voor de tweede keer langs kwam.

Rond een uur of 6 zat ik samen met 4 van de jongens rustig binnen en kwam er 1 dame naar een vriend van mij toe lopen, ook hij kon de verleiding niet goed weerstaan en is met haar naar boven geweest. Voor ik het wist hingen er 2 grote tieten in mijn gezicht, wederom een nieuwe dame die mij benaderde. Tijdje met haar gepraat en ook haar maar een kans gegeven ;) Als ik het goed heb onthouden was dit Karla. Eenmaal boven met de kleren uit verloor ze haar enthousiasme en was het niet meer zoals het beneden was. Maar hier trok ik mij niks van aan en heb er zelf goed van genoten, maar deze dame is niet voor herhaling vatbaar.

Toen ik beneden kwam had iedereen inmiddels minimaal 1 keer gekamerd en wouden er een paar rond 20:00 richting Duisburg. Ik zat nog heel sterk te twijfelen of ik niet nog 1 keer naar boven toe wou, maar heb me rustig kunnen houden. Rond 20:00 zijn we dus vertrokken en hebben we nog een kijkje in Duisburg genomen.

Al met al een geslaagde dag. Foto's vertekenen inderdaad heel erg. Ik wil niet weten hoe druk het er is op een zaterdag! Dan zijn er nog meer dames en nog meer heren aanwezig, je liep nu al af en toe tegen elkaar op! De dames zijn allemaal beeldschoon, hier en daar een uitzondering natuurlijk maar dat is logisch. Plus punt vond ik ook dat ze naakt rond liepen. Kan iemand mij vertellen in welke clubs dit nog meer gebeurd? Sprak mij toch wel erg aan :D

Foots, jij nog bedankt voor het regelen van mijn vrijkaartje en de communicatie richting de club en natuurlijk voor alle info! Ik hoop dat er snel weer een dagje voor mij aankomt, want ik heb genoten!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #78 Gepost op: 13 september 2013, 00:55:11 »
Ik zie dat het een succes is geweest...

Ik weet nog goed toen ik ook voor het eerst in een FKK club kwam, zoveel naakte vrouwen  :kissass... Overweldigend en misschien voor sommigen ook verslavend.

Welke clubs hebben nog naakte vrouwen? Wel kijk gewoon in ons cluboverzicht : alle clubs met 'FKK' in hun naam hebben naakte dames. FKK staat voor FreiKorperKultur, dat betekent naturisme maar dat weet je wellicht wel.

Opgelet : in sommige clubs lopen de dames niet alle dagen in hun blootje. In Dolce Vita zijn de 'naaktdagen' van zondag tem woensdag, in Haus Panthera van donderdag tem zaterdag. In Babylon is het wel elke dag prijs...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #79 Gepost op: 17 september 2013, 21:31:38 »
Bij binnenkomst botste ik al snel op Gery.  Uit beleefdheid zei ik goedendag en ze zei dan maar snel wat terug. 

[attachimg=2]

Het was precies tegen haar goesting en later op de dag zag ze me niet meer staan.  Sinds ze me bij mijn voorlaatste bezoekje met haar vriendin in de watten had gelegd, buiten aan het zwembad, en ik niet inging op het triovoorstel, ben ik niet meer financieel interessant en dus ook niet meer interessant.

Boney (M noemt ze zichzelf in een ruk) heeft me een tijdje leuk onderhouden. 

[attachimg=1]

Beetje onnozel gedaan, gek gedaan maar wanneer ik zin had om effe te testen of ze ook zoent en zo was ze ineens zo'n stijve hark geworden.  Dan pas ik liever.

Ook nog een leuk gesprek gehad met een wat Braziliaans-Oosters uitziende wat vollere dame.  Helaas voor haar niet slank genoeg voor mij om tegen betaling te gaan seksen. 

Wat later roept een dame mijn naam ineens en wenst me smakelijk eten.  Ik kende haar niet meer maar liet dat niet merken.  Ze verklapte zelf van waar ze me kent maar ik mocht aan mijn vrienden niet vertellen waar ze nu werkt.  Dan doen we maar geheimzinnig.

In de avond had ik een leuk contact met een dame met kort blond haar, slank en lange benen.  We zaten niet bij mekaar, we stonden niet bij mekaar, het was allemaal van op afstand.  Ik liep niet naar haar toe.  De eerste stap zou van haar moeten komen.  Het was een knappe dame maar voor mij liever lang haar en liever niet zo lang van gestalte.  Vandaar dus.

's Avonds ook eens in de HWP gekropen toen het al donker was buiten.  Dat heeft wel iets.

Vandaag weer meer dan genoeg vrouwen en ook vele mooie dames.  's Morgens (de eerste uren) waren er al meteen een stuk of 20 voor enkele mannen.  De dames hebben vandaag niet gejaagd en waren best makkelijk in de omgang.

Op een gegeven moment gebeurde er iets raars.  De dames werden helemaal zot en riepen van alles wat jij en ik graag zouden horen als je de dames eens niet zou betalen voor seks.  Twee knappe jonge gasten kwamen de club binnen.  De dames postuleerden één voor een om ter origineelst.  De gastjes vonden het best o.k., voelden zich erg goed en keken wat in het rond en waren best tevreden dat het normale publiek even niet meer telde.  Des te leuker was het dan om zien dat die twee knappe jonge gastjes het onderspit moesten delven voor een oude lelijke rijke man.  Blijkbaar een stamgast.  De twee gastjes waren al duidelijk afspraken aan het maken met twee dames en ineens lopen die twee dames van hen weg en rennen naar die rijke en nog twee vriendinnen.  De rest van de avond en nacht dronk de rijke mijnheer champagne met vier dames.  Als je bulkt van het geld kan het clubleven ook leuk zijn, dus.

Vandaag dus wel wat contacten gehad met enkele dames maar vandaag geen dame gevonden die aan mijn hoge eisen voldeed (tz, spontaan, speels, wat gek, GFE, PSE en graag nog wat vettige dingen ook erbij)  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 17 september 2013, 21:39:04 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #80 Gepost op: 18 september 2013, 18:38:31 »
Vraagje: is DV een club waar je je op een zaterdag een volledige dag kan vermaken, of ga ik daarvoor toch maar beter naar Magnum?
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #81 Gepost op: 18 september 2013, 20:06:48 »
Vraagje: is DV een club waar je je op een zaterdag een volledige dag kan vermaken, of ga ik daarvoor toch maar beter naar Magnum?


Goede vraag Kanariepiet, DV is een prima mooie en nette club, ze hebben naast mooie dames ook een onverwarmd zwembad en een whirlpool die ik als koukleum in de winter wel eens neem, zo lekker warm is die in de winter. Ook een sauna en serre met comfortabele banken en een apart zitgedeelte voor te eten.


Zeker kun je qwa club je daar een hele dag vermaken, maar als je graag met andere heren praat is het handig om wat af te spreken. Geldt overigens voor wel meer clubs.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #82 Gepost op: 18 september 2013, 20:22:51 »
Mijn mening verschilt vaak met die van Foots maar dat wil niet zeggen dat die niet naast zijn mening mag staan.

Het hangt er maar van af welk budget je voorziet en waarvoor precies je naar de club gaat.  Ik bedoel dat het een kleine club is.  In het geval je van plan bent om vier keer op kamer te gaan en tussendoor te verpozen is er geen enkel probleem.  Van bij openingsuur zijn er meestal al meer dan dames genoeg en ook al enkele mooie.  Zoals in de meeste clubs (en ook buiten de clubs) geldt dat hoe later het wordt des te mooier het vrouwvolk wordt.
Tussen de bedrijven door biedt DV enkele 1 sauna en die is ook niet erg praktisch in gebruik.  Je moet je in de kelder douchen en dan weer helemaal naar boven, de bar door en zo via de veranda naar de sauna buiten.  Afdouchen na de sauna kan enkel onder een koude douche, tenzij je weer de hele trip naar de kelder aflegt.  In de zomer is dat geen probleem: het zwembad of een koude douche maakt dan de zaak niet. 
In de zomer kan je er makkelijker een hele dag blijven, ook als je niet de gehele dag wil neuken omdat je dan kan genieten van de prachtige binnentuin met zwembad en er dan veel ambiance rond het zwembad is tussen de dames en de heren.
De HWP valt wel meer dan eens is uit en dan heb die ook al niet.  (Ik was inmiddels al zeven keer in de club en de HWP werkte maar 2 keer.)
In de club kan je je niet "wegsteken" op een rustig plekje.

Ik hoop dat je wat bent met beide "beelden" van de club  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #83 Gepost op: 18 september 2013, 20:38:56 »
Foots en seksenfun: Bedankt voor de feedbacks! Beiden helpen me alvast goed verder. De betrokken zaterdag zal ik vermoedelijk max 2 keer kameren, dus afgaande op jullie feedback, zal het waarschijnlijk moeilijk worden me een volledige dag bezig te kunnen houden in DV. Ik zal die zaterdag dan vermoedelijk toch maar naar Magnum gaan.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #84 Gepost op: 18 september 2013, 20:51:05 »
Foots en seksenfun: Bedankt voor de feedbacks! Beiden helpen me alvast goed verder. De betrokken zaterdag zal ik vermoedelijk max 2 keer kameren, dus afgaande op jullie feedback, zal het waarschijnlijk moeilijk worden me een volledige dag bezig te kunnen houden in DV. Ik zal die zaterdag dan vermoedelijk toch maar naar Magnum gaan.
Foute conclusie.
Je kan je gerust amuseren in Dolce Vita, en het aantal kamers dat je maakt heeft daar niets mee te maken.
Volgens mij ook de douche niet die trapjesaf is, of de HWP die buiten staat te borrelen.


Je vindt namelijk WEL de relatieve rust in de veranda, indien je wil, kan je daar gerust een boek lezen, of genieten van de lekkere stoten.


Ikzelf kan in geen enkele club een ganse dag verblijven indien ik alleen ga, daarom ga ik steeds mee met founding father foots.


Ik denk dat DV wel een goede keuze is, jij kan het ook alleen trekken in HP, dan kan je het mijns inziens ook alleen trekken in DV.


Gewoon om het je wat moeilijker te maken....  :dance2 :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #85 Gepost op: 18 september 2013, 22:08:08 »
Alleen vrees ik een beetje dat het verschil tussen DV en HP bijna zo groot is als zwart en wit.  HP = GFE-sfeertje (pre sales...).  DV = zeer commercieel ingesteld.  Eender zo met de aangeboden service: HP = (bijna) altijd succes, DV: opletten en de "goeikes" zoeken (waar ik me dan weer wel een hele dag zoet mee kan houden)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #86 Gepost op: 18 september 2013, 22:20:48 »
Alleen vrees ik een beetje dat het verschil tussen DV en HP bijna zo groot is als zwart en wit.  HP = GFE-sfeertje (pre sales...).  DV = zeer commercieel ingesteld.  Eender zo met de aangeboden service: HP = (bijna) altijd succes, DV: opletten en de "goeikes" zoeken (waar ik me dan weer wel een hele dag zoet mee kan houden)  :douchen .
What the fuck is een GFE-sfeertje?  :dance2 :lol_hitting: :sex
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #87 Gepost op: 18 september 2013, 22:29:01 »
 :happy     bad2     :inlove     :ecomcity:    :varken     O:-)     :sign0023:   en vooral    :58:    t4533    :-*    t4517    t4515


 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #88 Gepost op: 18 september 2013, 23:06:52 »
Heren GFE en PSE,

Hier is toch geen touw meer aan vast te knopen voor Kanariepiet.
Geef die goede man gewoon wat leesvoer en lees op:
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8225.0

of kijk plaatjes van DV, die zeggen vast wel wat over grote en faciliteiten.
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8201.0

En voor wat betreft Magnum ik zou zeggen bezoek ze zelf allebei, beide zijn de moeite waard. Nogmaals neem voor beide een wandelmaat mee, da's altijd gezelliger.

Groet, Foots  O0


P.S. trouwens als jullie beide goed opgelet hadden dan had je geweten dat Kanariepiet een zeer brede smaak heeft met GT, Sixsens en Haus Panthera, dus me dunkt dat hij een hele typische voorkeur heeft met deze brede selectie aan voorkeuren. Het is gewoon een vogel die zich bijna overal thuis voelt, zo lijkt het mij.


P.S.2 GFE sfeer zijn dames die geen paardenstaart hebben, nooit zelf trio's voorstellen en het met name voorzien hebben op Antwerpse diamantairs, dus SM  :king:  die vraag had je niet hoeven stellen ;) ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #89 Gepost op: 19 september 2013, 00:17:15 »
:happy     bad2     :inlove     :ecomcity:    :varken     O:-)     :sign0023:   en vooral    :58:    t4533    :-*    t4517    t4515


 :douchen


GFE VS PSE volgens foots diamantprincipe  ;D :111:
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal