Auteur Topic: DOLCE VITA, ALGEMEEN  (gelezen 454774 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #90 Gepost op: 19 september 2013, 10:14:39 »
Pfft. Jullie maken het ne mens er ook niet makkelijker op zunne ;). Nee serieus: bedankt voor alle opmerkingen! :))

Zoals foots heeft gezegd: ik voel mij inderdaad in bijna elke club thuis. Maar voor elke club zijn de omstandigheden (duurtijd bezoek, alleen of niet, welness, vrouwen...) die ik daartoe nodig heb anders. Om mijn 'veelzijdigheid' even toe te lichten, zal ik voor sommige clubs eens schetsen onder welke omstandigheden ik meestal ga en hoe ik mij er amuseer:
 
GT: Ik ga meestal alleen en indien mogelijk van 11u tem 1u. Ik ga meestal op vrijdag omdat het er dan iets drukker is. Ik amuseer ik mij er (bijna) altijd de hele dag. Hier amuseer ik mij voornamelijk met andere rakkers die ik ter plaatse tegenkom (bekenden én onbekenden) en met frequent kameren (mijn laatste bezoeken waren de uitzondering op de regel, normaal gezien kamer ik 4 à 5 keer per bezoek aan GT).

HP: Hier ga ik alleen of met andere rakkers naar toe. Meestal pas vanaf 14u, liefst tot sluitingsuur. Als je alleen bent, kan het de eerste uren (11u-15u) heel saai zijn, maar nadien valt er meestal el genoeg te beleven. Hier amuseer ik mij vooral met de meisjes, zowel op als buiten de kamer.

Sixsens: Hier ga ik meestal alleen naar toe. Soms spreek ik met iemand af. Indien mogelijk ga ik van 11u tem sluitingsuur. Hier kan ik mij ook perfect een hele dag 'alleen' amuseren. Hier amuseer ik mij met de combinatie van rakkers, meisjes en welness.

Sharks: Hier ga ik zelden alleen naar toe, maar dat puur omwille van de lange rit (3,5u enkel). Ik ga altijd van 11u tem sluiting. In Sharks kan ik mij perfect een hele dag alleen amuseren met de uitstekende welness faciliteiten, de vele mooie vrouwen, het lekkere eten... Hier maak ik zelden contact met andere rakkers, vind ik in deze club niet nodig.

Van Goch: hier ga ik altijd alleen naar toe. En, alleen of met andere rakkers: hier zou ik mij nooit een hele dag kunnen bezig houden. Het is een kleine club, het eten is niks speciaal, weinig mooie vrouwen, zo goed als geen welness... Dit is een typische club waar ik naar toe ga om 4 à 5 uur te verblijven, snel 2 à 3 keer te kameren en terug te vertrekken.

LR, VV, YY...: allemaal clubs waar ik mij, afhankelijk van de club en de omstandigheden enkele uren tot een hele dag kan amuseren. Ik ben er zelfs van overtuigd dat ik mij goed zou kunnen amuseren in H7 en ACA, de 2 clubs die ik recent voor de eerste keer bezocht heb en waar ik mij toen niet goed geamuseerd heb. De omstandigheden zaten bij beide bezoeken gewoon tegen (slechte timing, slechte ontvangst...). Zeker naar H7 had ik wel samen  met een andere rakker moeten gaan en zelfs dan zal ik het er na een paar uur wel gezien hebben.

Om terug te keren naar DV en Magnum: ik had mijn vraag misschien iets beter moeten duiden. Ik was van plan om van 11-14/10 een kleine roadtrip te maken, waarbij ik achtereenvolgens Sharks, Sakura, Paradise en Finca Erotica ging bezoeken. Ik zit nu echter met een scheurtje in mijn rug, hetgeen clubbezoeken gelukkig niet uitsluit, maar wel betekent dat ik de komende weken voorzichtiger moet zijn en echt lange autoritten moet mijden: ritjes naar Frankfurt en Stuttgart zitten er maw even niet in.
Vandaar dat ik nu een mini-roadtripje aan het samenstellen ben: 3 dagen plezier, waarbij ik niet al te veel kilometers met de auto moet maken. Voorlopig is het mijn plan op vrijdag te starten in het mij zó vertrouwde GT (dik uurjte rijden voor mij), zaterdag door te rijden naar... (zie zo dadelijk), zondag af te sluiten in Samya en daarna huiswaarts te keren.

Die zaterdag dus: mijn collega-rakker, met wie ik de roadtrip ging maken, heeft verleden week moeten afzeggen, dus ik zal de 3 dagen alleen zijn. Vandaar de vraag of ik mij een ganse dag zou kunnen amuseren in DV, met die bedenking dat ik waarschijnlijk maar 2 keer zal kameren. Uit de vorige berichten meen ik toch te kunnen opmaken, dat ik er mij na enige tijd zou vervelen (tenzij ik ter plaatse een paar heel leuke rakkers tegen kom). Ik denk dus dat ik die zaterdag ga starten in Magnum (van bij de opening) en moest ik het daar tegen de avond gezien hebben, kan ik nog altijd doorrijden naar DV. In DV zal ik me immers zeker enkele uren goed kunnen amuseren.

Moest iemand anders nog een goede tip hebben voor de regio Brüggen-Düsseldorf-Keulen: (tijdens deze trip wil ik btw al zeker niet naar HP, LR of ACA gaan): altijd welkom! ;D 8)   
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #91 Gepost op: 20 september 2013, 20:50:37 »
Als 2 clubs (= ook 2 x inkomprijs) voor jou geen probleem hoeven te zijn dan denk ik dat je erg verstandig beslist hebt.  Als je je begint te vervelen in Magnum (maar ik denk het niet) kom je in DV aan op een moment dat het er druk is en veel vrouwen aanwezig zijn.
Nog een Magnum-tipje.  Probeer daar ook eerst goed te ontbijten en te wellnessen want de eerste uren zijn daar, in verhouding tot de grootte van de club, maar erg weinig (mooie) vrouwen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #92 Gepost op: 21 september 2013, 08:08:57 »
2 x inkom betalen op 1 dag is geen probleem. Dat heb ik er, zeker tijdens een meerdaagse, wel voor over om verveling te vermijden.

Het wordt dus zeker eerst Magnum en daarna Dolce Vita. Nu gewoon nog een goedkoop hotelletje vinden in de buurt van DV. 

En seksenfun: bedankt voor de tip!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #93 Gepost op: 29 september 2013, 11:13:25 »
Oktoberfest im DV (28.09.13)

Hier meine Kurzeindrücke zum gestrigen Oktoberfest:

Bereits am Nachmittag war der Club schon ganz ordentlich gefüllt, zum Abend hin wurde es dann recht voll. Um die 50 Dls sorgten für den entsprechenden Rahmen. Mottogerecht fast durchgängig in Dirndl, Respekt! Das fesche Outfit hat schon was, auch wenn es entscheidende Teile verdeckt.

Verpflegung absolut klasse, u. a. Haxen, Krustenbraten sowie die übliche Grillverköstigung. Ab abends zusätzlich Weißbier vom Fass, meiner Meinung allerdings mit zu hoher Trinktemperatur.

Musikalische Untermalung bis ca. 21 Uhr ausschließlich aus dem „Ballermann-Radio“, nicht so mein Ding. Später annehmbarer Disco-Mix.

Leider waren meine Favourites nicht anwesend. Vielleicht haben sich Gloria, Sascha und Co. auch vom Mottooutfit abhalten lassen, wer weiß. Da sonstige interessante Optikoptionen wegen Serviceeinschränkungen nicht in Frage kamen, kam es meinerseits nicht zu einem Zimmergang.

In einer anderen Sache hat sich das DV bereits für den Winter gewappnet. Im hinteren Teil des Clubs (links von den Daddelautomaten abgehend) wurde kürzlich ein (genehmigter) Raucherraum aus dem Boden gestampft. Großzügig ausgestattet mit sieben oder acht Sitzgruppen und auch sonst hochwertig und stylisch eingerichtet, passt hervorragend zum sonstigen DV-Stil. Feste Wände, sehr stabiles Zeltdach. Trotz hoher Frequentierung keine Rauchschwaden sichtbar; in Kürze soll zusätzlich eine Lüftungsanlage installiert werden.

Gegen 23:30 Uhr machte ich dann die Biege. So verpasste ich die spätere Verlosung, bei der ich (lt. einem Mitstreiter) mit meiner Schlüsselnummer einen Freifick gewonnen hätte. Erst kein Glück, dann kam also auch noch Pech dazu. Selber schuld.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #94 Gepost op: 7 oktober 2013, 21:01:25 »
Nou loopt het pad der wellustigen niet altijd over rozenblaadjes, doch in Dolce Vita was het toch een zware bevalling voor deze ongeschoren kwibus tijdens enkele bezoekjes aldaar. Nou is DV nimmer m'n cluppie geweest, en zal het dat ook niet worden, doch gunstige geluiden vanuit geërde Duitse hoek overhaalden dit gespuis om ns te gaan checken wat er daar voor sessievlees rondliep. Vooral de Poolse zustercombo werd met lovenzangen aangeprezen, dus ss ging ns piepen of daar wat voor te zeggen viel. De queeste kan in enkele ettapes worden neergepend, dus dat zal ik dan ook maar doen zeker...

Visit 1: gunstige mares werden via rooksignalen en postduiven doorgeseind, mal gucken. Aankomst: nope, dames nicht da wegens ziekte van 1 van beiden, pfff. Namiddag gevuld met quatschen mit nette Kollegen, en terloops nog een middelmatige sessie afgehaspeld die al vergeten was nog alvorens de harde valuta van eigenaar wisselden. ss niet in z'n nopjes, rondom 20 uur verdergekacheld richting Ratingen, ja dat was een schrander plan gezien de uitmuntende sessie die me daar ten beurt viel...

Visit 2: gunstige mares werden me diets gemaakt, mal gucken. Doch wederom liep ss een zusterloos DV binnen, tering. Gelukkig ditmaal wel een prima sessie met een Ollandse die tijdens volgende bezoekjes een zekerheidje werd, topic is aangemaakt, Gloria... Wederom een fijne dag mit bekannten...

Visit 3: jippiejajee: die Schwestern waren da, und ne menge nette Kollegen auch, drommels nog aan toe. Doch ss is niet van de rapsten in de eerste meters, en beide dames waren dauergebucht vanaf dit geboefte z'n smoel liet zien tot 19u30, en volgens ingewijden vertrokken ze om 20 uur, naja, tering... Een blonde Poolse toch bij de lurven gevat voor een praatje dat bovenmatig gezellig was, en zo rondom 20 uur wou mejuffer toch nog een uurtje langer blijven indien zuslief daarmee akkoord ging, oops, sms vanuit da sisterfront... ss zat op hete kolen de te voorspellen afloop af te wachten: en ja hoor, enkele minuutjes later een slechte mare: zuslief müde, Alicia was BOB dus ss tot tranens toe bewogen beduusd achterblijvend, naja... Ter compensatie een sessie met Gloria die excelleerde en nog een fijne sessie met niet nader te beschrijven dame, ok, zo is het leven somtijds...

Visit 4: ditmaal geen half werk, anrufen en ja hoor, de moppies waren aanwezig. Vierklauwens naar Düsseldorf gereden en m'n turbosloefen aangedaan in plek van die slome sleffers: ditmaal geen geklungel. En ja hoor, een blonde Poolse kwam me kwistig gedag zoenen en zich verontschuldigend voor ongelukkge gang der zaken werd er alras een kwetterend duo gesignaleerd. Na een halfuur gelal en gezever in textbook Engels een kamer opgezocht alwaar er geen getuigen waren van een exquise sessie met een witte raaf in de betaalde leenliefde as some might say...

Het lijkt me nogal wiedes dat er voorts geen ander mokkel in aanmerking kwam voor de tweede sessie van de dag: Alicia for sure...sneu voor zuslief dan maar, doch die was vorige keer ziekjes, dus eigen fout  :-P

Visit 5: geen Poolse dames want wieder nach Hause, wel een Russiche ex-Samya-dame en een zwarte dame die me toevalligerwijs bekend was uit het Brusselse, naja... Voorts nog een dame maar weet al niet meer zo goed hoe dat weer allemaal zat, m'n geheugen is niet meer wat het is geweest...

Fazit: DV was kortstondig een veelbezocht oord door dit gozertje, doch gezien het ontbreken der eventuele oogappel en voorts Gloria wel effe voldoende en voorts té veel de nadruk op drankconsumptie zal ik niet ras weer aanwezig tekenen in DV, doch het loonde wel de moeite want m'n Kollegen die me kennen hadden het bij het rechte eind zoals gebruikelijk: total ss-fähig en superlatieven dienen te worden bovengehaald bij het servicegeweld van Alicia die de hordenvolle aanloop richting uiteindelijk kameren meer dan waard was allesbeschouwd. Probleemloos de top-10 binnenfietsend deze Poolse studente die een revelatie bleek waarvan akte. Dank dus aan de nette Kollegen die me richting DV pushten, de aanhouder wint uiteindelijk... Peace out!

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #95 Gepost op: 15 oktober 2013, 22:24:03 »
A visit last week.
 
Some changes for me:
 New toilet in basements, a smoking room, a room to eat :clap:.
 
The line up will be expanded from midnight, I find it quite late :sleepy:.
 In addition, there is no beauty, but it is true that Lots are fuckable :xrated.
 
So I will talk to here and there :ecomcity:, without finding the spark to go to room  ::).
 
I think,this club and Magnum, are together because half of the girls present were in Magnum a few weeks ago. And above all, quick start of some girls with the driver of Magnum at 1 am...  :sign0065:

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #96 Gepost op: 11 november 2013, 16:28:58 »
Ben in de gelukkige omstandigheid om binnenkort, wegens een vrijkaartje van de getalenteerde jury alhier, een eerste (entreegeldloos) bezoekje aan DV te brengen.
Dat bezoek gaat op doordeweekse dag plaatsvinden.

Mijn vraag aan de mede-rakkers: wat is een goede dag in DV? Ik vind het immer prettig een redelijk ruime keus aan vrouwen te hebben (ben GT normen gewend), die er uiteraard ook nog zeer appetijtelijk dienen uit te zien. Het moet dus qua dames niet stil zijn, maar ook qua rakkers ben ik liever niet de enige in het etablissement. Een beetje aanspraak zou leuk zijn. Ik zal in de middag arriveren en rond een uur of 10 afscheid nemen.

Tips welkom !!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #97 Gepost op: 11 november 2013, 16:46:19 »
Als je drukte zoekt, zou ik uitkijken naar de volgende Messe, die plaatsvindt van 20 tot 24 november in Dusseldurf.
Dan ben je al zeker niet alleen kwa mannelijk gezelschap  ;D
En ik denk wel dat het management van DV ook rekening houdt met die events om het damesaantal hoog genoeg te houden.


Echte rakkers vind je uiteraard hier, en ik kan je niet zo uit het hoofd zeggen wie er regelmatig DV bezoekt.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #98 Gepost op: 11 november 2013, 16:53:56 »
Als je drukte zoekt, zou ik uitkijken naar de volgende Messe, die plaatsvindt van 20 tot 24 november in Dusseldurf. Dan ben je al zeker niet alleen kwa mannelijk gezelschap  ;D

Afgeladen vol zodat je een nummertje moet trekken om aan de beurt te komen is ook weer niet de bedoeling lijkt me  ;D   Ik denk dat ik die week dus maar ga mijden...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #99 Gepost op: 11 november 2013, 18:06:56 »
DV evenaart GT na 22:00.  Als je graag wacht op een kamer en graag in een herenbos zit, moet je je plannen wijzigen  :douchen.

Overdag zijn er al snel genoeg vrouwen maar geen 30 de eerste uren.  Qua mannen komt het traag op gang.

Ik vermoed dat jij zo'n persoon bent die gaat zeggen dat daar geen enkele (of bijna geen enkele) mooie vrouw aanwezig was, waard om te neuken, tijdens jouw aanwezigheid.  Op voorhand ben ik het dan al grondig oneens met jou  :))  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #100 Gepost op: 12 november 2013, 11:18:54 »
S&F, Dank voor de info. Ik vind het niet erg als het niet bommetjevol is, zolang er maar wat te kiezen is.  :))  GT na 22:00 kan best aangenaam zijn...

Waar je vermoeden van mijn kieskeurigheid op gebaseerd is weet ik niet, maar we zullen zien...  op basis van de foto's verwacht ik geen grote problemen  ;) 
Ik breng t.z.t. wel verslag uit van mijn belevenissen.   :bonken

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #101 Gepost op: 12 november 2013, 21:00:10 »
Ik deed iets dat je nooit mag doen.  Veralgemenen of iedereen over dezelfde kam scheren.  Ik scheerde je over de GT-gangerskam en hun uitlatingen en bedenkingen over vele andere goede clubs.

Dit deed me scheren.

Citaat van: Teiresas
Mijn vraag aan de mede-rakkers: wat is een goede dag in DV? Ik vind het immer prettig een redelijk ruime keus aan vrouwen te hebben (ben GT normen gewend), die er uiteraard ook nog zeer appetijtelijk dienen uit te zien.

Ben ik wat snel geweest  ;)  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #102 Gepost op: 12 november 2013, 22:16:46 »
Ben in de gelukkige omstandigheid om binnenkort, wegens een vrijkaartje van de getalenteerde jury alhier, een eerste (entreegeldloos) bezoekje aan DV te brengen.
Dat bezoek gaat op doordeweekse dag plaatsvinden.

Mijn vraag aan de mede-rakkers: wat is een goede dag in DV? Ik vind het immer prettig een redelijk ruime keus aan vrouwen te hebben (ben GT normen gewend), die er uiteraard ook nog zeer appetijtelijk dienen uit te zien. Het moet dus qua dames niet stil zijn, maar ook qua rakkers ben ik liever niet de enige in het etablissement. Een beetje aanspraak zou leuk zijn. Ik zal in de middag arriveren en rond een uur of 10 afscheid nemen.

Tips welkom !!

KanariePiet en moi gaan op dinsdag 19 november.
Misschien een idee om dan ook te gaan?

Btw ik moet m'n huiswerk nog doen maar lees erg veel wisselende berichten/recensies waar ik weinig vastigheid uit kan concluderen; dan is het weer geweldig en dan weer prut. We zullen het dus maar zelf moeten beoordelen...

Blijft natuurlijk de vraag of iemand ons kan adviseren welke dag een prima dag is voor een eerste bezoek...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #103 Gepost op: 12 november 2013, 23:02:22 »
KanariePiet en moi gaan op dinsdag 19 november.
Misschien een idee om dan ook te gaan?
met drie naar een club is leuker dan alleen...

Blijft natuurlijk de vraag of iemand ons kan adviseren welke dag een prima dag is voor een eerste bezoek...
dinsdag 19 november misschien... ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #104 Gepost op: 15 november 2013, 11:43:55 »
KanariePiet en moi gaan op dinsdag 19 november.
Misschien een idee om dan ook te gaan?

Dank voor het aanbod maar die datum gaat voor mij niet lukken. DV is voor mij sowieso wat lastig ivm de afstand. 

Binnenkort staat hoogstwaarschijnlijk wel Sixsense op mijn programma. Wordt mijn eerste bezoek daar. Misschien dan een keer afspreken ?, want heb begrepen dat dat ongeveer bij jou in de straat is....