Auteur Topic: DOLCE VITA, ALGEMEEN  (gelezen 454781 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
First time in Dolce Vita (saturday the 5th of April)
« Reactie #135 Gepost op: 10 april 2014, 22:07:35 »
Hello Gentlemen,

Last saturday I had the opportunity to visit for the very first time the Dolce Vita in Düsseldorf. I arrived at two o'clock, found a place in the street to park my car and walked towards the entrance. My free entrance card, granted by Relaxx, our beloved forum, was accepted without any difficulty. I had nevertheless the feeling that the Thekefrau – a fair haired young woman – was a little colder with me as she understood I would not have to pay the entrance.  ::) She speaks german and english. She seemed even a little irritated that, after having suggested her without reflecting, to give me the usual explanations in english, she discovered that I can speak german, too. 

After I was given my bear fur, I went downstairs to the cloakroom, had a shower. Then I put on the bear fur and climbed up the stairs leading to the lounge room. I did not feel the bad smell in the shower room, of which some polar bears have lately complained. The club seemed to me very clean everywhere and quite pleasant indeed. I noticed that there is work in progress, obviously to enlarge the club : the building behind the swimming pool is beeing renoved, I read on another forum that the direction plans to create 25 additionnal rooms. All the informations about this work is available on the blog of the club (second article) : http://blog.dolce-vita.com/

I appreciated very much the opportunity given to the clients to help themselves in the dining room all the day. Early in the evening, a barbecue was prepared outside, near the swimming pool. I ate several time, until I was sufficient. The food was simple, but tasteful, with a reasonnable choice of meats, vegetables, salads and even cakes.

Since the water was cold, I thought nobody would be crazy enough to dive into the swimming pool. But I was wrong : three siberian bears – they spoke russian together – did it in the afternoon. I didn't not intend to imitate them in no way. So I chose to walk around the different room, hoping to find a girl who would please me enough. It was not an unsurmountable task, anyhow, since there where a lot of good-looking or even lovey girls, most of them romanian, some german or pole. I think about 40 girls were waiting for the client in the club this saturday. Some people seem to regret the coldness of the girls in the Dolce Vita and the difficulty to get a real social time. I think they are maybe going a little far. I must admit that the atmosphere of the club is less cheerful than the one of the Haus Panthera for instance. It is difficult to have a chat with some girls, because they have their usual customers, with whom they prefer of course to spend their time. But I managed indeed to have some chat with several girls, which is quite important to me, for I don't feel like going directly in a room with a completely unknown woman.

Nevertheless one should agree that the prices in the Dolce Vita are a little higher than in some other clubs of NRW : before 8 pm, 50 € half and hour, 75 € three quarters an hour, 100 € one hour ; in the evening, every half an hour costs 50 €. Before going to the room, the girl writes on a sheet of paper the time. Besides, in each room there is a clock. The risks of misunderstanding or even of ripp-off are therefore mostly avoided and that's a good thing.

My first shot was Esther, a fair haired german lady about 23 years old. She was not slender and even somethat overpounded, but she had a quite lovely face with blue clear eyes shining and big boobs.  :showtits1 I was recommanded to her by a quite nice turkish client. Knowing pretty well the club and seeing me somewhat embarrassed, he wanted to help me, since, as he told me, « Freier müssen zusammenhalten »  ;) - « Ja, genau, ich kan nur zustimmen ». Esther's service is quite correct, but not outstanding. I just ask the girl to give me a bare back blowjob and I ended the session with a smashing cum-in-mouth. That cost me 75 € (50 € for a half an hour session + 25 € for the cum).

Afterwards I relaxed myself two ou three hours. But, in the meantime, I met in the lounge a young german girl 23 years old, of polish origines, Arabella, who seemed very attractive to me : nice and smiling face with blue-green eyes and freckles – I don't mind, sensual mouth, proportionate body, big breast – she has had a boob job, but the result is quite convincing. She was sitting on a bar stool near the access to the veranda and that seems to be her usual place. So we agreed to meet together sometime later, when I would have recovered some strengh. And, at the end of the afternoon, she went to me, sat beside me on a sofa in the veranda and started flirting. Within 15 minutes, I asked her to get a key. The session was very good. The girl is quite tender, her bare back blow job is oustanding and she rode me very efficiently.  :tietjes I chose to end once again with a cum-in-mouth. So the session cost me 75 € again, which I was glad to pay her.  :))

I left the club at about 8 pm, quite happy. As Terminator, I'll be back, even if the Haus Panthera remains my favourite club for the moment.
« Laatst bewerkt op: 13 april 2014, 10:13:03 door Laurent74 »

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #136 Gepost op: 25 april 2014, 17:03:41 »
After being in Acapulco Saturday the 19th, we decided not to go back home and try a summer club the following day, the weather being just fine.
So Here we go to the Dolce Vita. The choice was pretty obvious since I had a free ticket. Thanks relaxx :great:

Of course, on this easter weekend, we knew what to expect about girls’attendance, whether it was in Aca or DV.
- As a matter of fact, Acapulca saw its workforce divided by 2, and ambiance was sadder than ever. however, half a dozen of girls were new. Quite impressive on such a day  :o
- Concerning dolce vita, we were told at the reception that we shouldn’t expect a lot of girls this sunday. Fair enough, we came to relaxx ;D

This is only my second time in this club and some improvements have been made since my previous coming in summer 2013.
The garden has been extended. There is now a lot of space behind the swimming pool, this is pleasant and the fourniture is cosy.
Too bad the Jacuzzi and sauna were out of order. and as some guys pointed out, yes, there was a smell in the shower this sunday.
The home-made food and the BBQ (at 6pm) are as I remembered, good and tasty. especially the smashed potatoes and the grilled lamb.

At our arrival, only a couple of girls present. 15 of them when we left at 8:30 pm.
there was a big mouth girl but we haven't been bothered more than once hopefully. some girls like to stay away with their regular customer.

Girls I noticed
  • Nathalia from PHG, club where I saw her in december.
    russian, 23y, blue eyes, very nice face and body.
    hanging around with a friend from PHG too. Both girls wear a dress and stay together, but aside in a dark corner of the bar.
    Difficult for me to approcach her, again. the same occured in PHG :017:
  • Melanie from Haus Panthera, club where she started late november.
    bulgarian, 19a, still beautiful with her amazing blue eyes and breast, but her ass seems to be fatter.
    she didn’t improve her English a bit, impossible for me to chat with her. Furthermore she now looks distant.
  • Mimi, 21y, german from Mannheim.
    She’s been in this club for 3 months approx.
    Before that, she sailed around all the clubs in Francfort’s area and some in NRW (GT, LR, magnum…), even the artemis in Berlin. Quite a resume :o
    She has a really beautiful face, blue eyes, blond hair, a very nice body, but she definitely made a mistake with her recent boobs job that makes her breast disproportionate.
    Even if I had a nice chat with her, it’s a no go for me.

And then bingo
  • Raluca, 20y romanian from Pitesti
    Brunette with a smooth face.
    4 months in germany.
    Her English is excellent and allowed us to enjoy a nice and funny conversation full of jokes and teasings. I like that.
    In room, she softens and is very sweet. she provides good services, dfk, she’s quite enthousiastic in sex, grabs her legs to take it deep. Good felings
     :13:
« Laatst bewerkt op: 25 april 2014, 18:26:11 door boff »

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #137 Gepost op: 10 augustus 2014, 13:59:13 »
Donderdag 07-08-2014 Dolce Vita  :pica

 Mijn eerste bezoek aan Dolce Vita was eindelijk eens ingepland dankzij een vrijkaart van Foots  O0, waarvoor hartelijk dank.

 Ik ben rond 17.00 aangekomen, de zon scheen, en ondanks de verbouwing zag het er allemaal goed en netjes uit. :))

 + Nette ontvangst, geen problemen met mijn vrijkaart  ;D
 + Fijne omkleedruimte, genoeg ruimte, fijne douche  ;D
 + Mooie club, zeer mooie tuin, genoeg dames (ca. 30) aanwezig  ;D
 + Ik kreeg een kaartje om 10 minuten gratis te worden gemasseerd door de Nederlandse masseur. Een vriendelijke en kundige heer.  ;D
 + Er was binnen eten te krijgen, twee soorten, de rijst met kip kebab heb ik even geproefd en die was prima. Ook verse meloen schijven, dat was prima. Buiten werd er gegrild, en dat is dan toch favoriet bij me, dus daar gebruik van gemaakt. Prima keuze, goede grill, keuze uit sauzen, ook groenten op de grill, lekker. Alles prima, en ik heb dan ook goed gegeten.  ;D
 + Er is een (klein) zwembad!  ;D
 - Er is een systeem met het kopen van drankjes voor de dames, begint vanaf 25 euro. Dat hoort nu juist helemaal niet thuis in een saunaclub naar mijn mening. Snel afschaffen aub!
 - Er zijn weinig tot geen dames met echt grote (siliconen) borsten  :tietjes, natuurlijk de lokmagneet voor de boobmeister. Op zich best mooie dames daar, maar een groot gebrek aan “Boobs” helaas.
 - Dames animeren behoorlijk veel, tot op het vervelende aan toe soms.

 Na aankomst heb ik dus eerst lekker even rondgekeken en gegeten, daarna uit gebuikt. Gedurende dit proces werd ik al een paar maal aangesproken door de Bulgaarse Yelena  :17:. Een al wat oudere dame, zeer vriendelijk, maar niet met de juiste maten om mij in verleiding te brengen. Yelena voor slim of ze erbij mocht komen zitten terwijl ik at, en we hadden een op zich leuk gesprek over Bulgarije, haar thuisland. Ze vroeg een paar keer om een drankje, dat heb ik afgewezen, en drong nogal aan op een kamersessie, en wilde me haar telefoonnummer geven voor als ik weer naar Bulgarije op vakantie ga. Tja, dat hoefde dus niet, en dus afgewimpeld, maar dat kostte toch wel wat moeite, en later op de avond zag ik haar nog een paar keer voorbij komen bij me. Animeren is ok, maar meer dan een uur, terwijl ik duidelijk aangaf geen interesse te hebben is ietwat veel.

 Het was inmiddels al ongeveer 20.00 geworden door dit gedoe, en ik had nog niets gedaan helaas, dus ik begon eens rond te lopen, in de hoop een voor mij mooie dame te spotten. Dat lukte gelukkig na enige tijd, en mijn interne siliconen-meter sloeg uit toen ik Coco (Duitse) spotte. Een mooie, zeer slanke dame, Lang zwart/roodachtig haar, 400CC siliconen D cup wat mooi stond bij haar verder prachtige figuur. Ja, dit was mijn type, dus sleutelvraag vrij snel gesteld, en op naar de kamer. Daar vroeg ze netjes hoe lang we zouden blijven, een half uur dus, maar ze begon eigenlijk gelijk te vragen of ik niet langer wilde blijven. Ik gaf aan eerst een half uur te doen, en dan wel te zien, dat doe ik altijd bij nieuwe dames. Coco  :tietjes is erg van de hygiene en peotste mijn jongeheer, en vroeg me ook een ontsmettende creme op mijn handen te doen. Geen probleem, maar wel een gevalletje smetvrees leek het wel. Ze zoende me losjes op de mond (geen tongzoen helaas, maar dat was niet te verwachten na het voorgaande), en zakte af voor een PZC, die ze goed en gevoelig deed, en die me deed steigeren. Ik maande haar om haar tepels even in mijn mond te stoppen want dat hoort er nu eenmaal ook bij voor me, en dat vond ze prima, en lekker, dus dat was goed. Daarna seks met haar on top, wat goed w3as, maar door de enigszins warme kamer nog niet tot de gewenste explosie leidde helaas. Zij stelde alweer een langere kamertijd voor, maar dat zou hem niet gaan worden mede door dat aan blijven dringen, en ontbreken van tongzoenen. Jammer, want verder is het een leuke en mooie meid, met prachtige zachte siliconen D cups. Ik stelde voor dat ze het met de hand af zou gaan maken, wat ze goed en met veel gevoel deed, met behoorlijk wat spuug, en dat was dan ook een prettige afsluiting van dit samenzijn. 50 euro afgerekend, en nog even na geklets, waarbij ik mijn voorkeur voor grote siliconen borsten uit de doeken deed, en een fijne foto van Chelsea Charms liet zien. Dat was haar wel wat te veel, en dat vond ze ook echt te groot. Is op zich te begrijpen, want 30 Kg borsten meeslepen elke dag is een garantie voor rugpijn, en een heel normaal leven zal er niet mee te leiden zijn, maar dat is natuurlijk geen thema voor een boobmeister!

 Na deze sessie weer in de ruststand gegaan, de massage (10 min gratis) gebruikt, was prima, niets op aan te merken, en de sauna, die ook goed was. Ik werd nog door diverse dames belaagd  :sex, een grote Roemeense fractie, maar allemaal A en B cupjes die mij niet echt konden bekoren helaas. Daarom ben ik rond 23.30 om gaan kleden, en heb ik het bij een sessie gehouden.

 Mijn conclusie:  :laughingchick

 Dolce Vita is een mooie club, met vele pluspunten, en een paar negatieve puntjes. Op zich is herhaling mogelijk, maar dan moeten er wel echt meer dames met grote borsten zijn voor mij, dit is echter op de website goed in te schatten van te voren en dus een optie.
 Ik heb me goed vermaakt, en het eten was echt lekker, hulde daarvoor. Ik kan Dolce Vita aanbevelen voor de ijsbeer die wat anders wil proberen, of in de buurt van Düsseldorf moet zijn.  ;D

 Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #138 Gepost op: 12 augustus 2014, 16:43:57 »
Thursday 7th and Sunday 10th August, 2 times in DV, i have to admit that i did not visit very much this club in the last months because i had some bad experiences here with the girls ...

But last week, i decided to visit it because i wanted to see the improvements, bigger garden, much more rooms thanks to the building next to the main one but unfortunatly the terrace was not available because of another new improvements

First i wanted to enjoy the weather outside but the music is much too loud ! i really do not understand why they put the music so loud outside where we want to relax and look for quietness ... even on my second visit, i took some ears plugs but even with that it was not enough, the music was too much loud ... i would understand if they put it on the evening but why so loud in the afternoon ...

Anyway, it was my bad minute  ;D because i have to say that the club is really great now, much bigger and confortable with good food and also beers included for 35 in the happy hour, that is really great  :-P

Only in the evening, i decided to look around because i was really not feeling confident to go with the girls available in the afternoon, all my last bad experiences  plays against me here, unfornutatly ...

It is only in the evening when i saw Juna arriving that i decided to go with her, i already met her in Magnum, so i did not take so much risks, especially in this club

She was immediately very friendly, we had a few drinks before going to the room and it was as great as it was in Magnum, especially the blowjob which was excellent, that was exactly what i was looking for  :-P

It was a good day even with this loud music and that's why i decided to come again last Sunday with ears plug  ;D

Less girls were there on this Sunday, holidays ? and finally it is very late again that i decided to try a new girl, i know, so risky i know it  ;D and with my bad luck here in DV, of course ! i chose the wrong one  ;D

I talked to Arabella from Germany/Poland, very nice face and body despite fake boobs and big lips  ;D  and she was really friendly and more important i remembered some good reviews about her on Freiercafe, so i thought to myself that it could be safe to go with her in the room and everything went right with her, nice talking, laughing so i said to myself that it would be a great room

What a big mistake again !  8)

Everything went wrong when she started to clean my dick (i had my shower 5 minutes ago and was already very clean), then no kiss, ok whatsoever it is not the first time that happens to me and i can forgive the girls if she then provide a good blowjob and sex

Unfortunatly, i forgot that i was in DV ! she simply went down and wanted to put the condom for the blowjob ! i said to her, sorry but i prefer without ... she said : oh sorry but i have a cut in my mouth and i really do not want you to catch something bad, do you understand   8) ?
She finally sucks without but woaw that was so difficult for her, she was everytime spitting in a paper, obviously she really does not like fluids  ;D

But let's guess that she really got this cut in her mouth, she would never had the idea to tell me before going to the room ? of course ! earning 50 euros for a session with no kiss and blowjob with condom, what an excellent bargain for her business !

And this is really funny because exactly the same story happened to me 2 or 3 years ago with the hungarian girl still working in DV who pretended to have a problem at his tooth and so she could not kiss and blowjob was only with condoms for our safety !  Alleluiah  ;D

Sorry for this second bad minute ;D, i do not understand why those girls still work in a FKK if they provide a Laufhaus service ! Go to a real Laufhaus if you are so affraid of microbia, illness and whatsoever ! If i go in a FKK, it is especially for a blowjob without condom !

It was the worst session i had this year but i could only blame myself because i knew it and everytime i did the same fault here, never asking the girls about her service

DV will never change, me neither so i give up  ;D
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2014, 17:54:00 door Tikinui »

Wijze grijze

  • Gast
Dolce Vita revisited
« Reactie #139 Gepost op: 22 augustus 2014, 18:05:06 »
Ondanks de slecht weer periode leek het me een ideale dag om nog eens Dolce Vita te bezoeken. De tuin zou uitgebreid en heringericht zijn en bij minder weer was er nog altijd de fraaie wintertuin om met m’n krantje terug te trekken.
 
 Ik had gelezen dat men nog met een verbouwing bezig was, dus ik belde eerst en vroeg naar de stand van zaken: “Alles fertig? Ich habe keine Lust meinen Tag in einer Baustelle zu verbringen“.De receptioniste stelde me gerust dus ik waagde het erop. Een serieuze club lokt me toch niet onder valse voorwendsels?
 
 Ik arriveerde om 13:00. Ik kreeg een badjas overhandigd en een grote zware lockersleutel aan een halsband. Hier en daar waren wel wat onafgewerkte projectjes zichtbaar, maar die zijn als eindafwerking te classificeren. Een projectje echter dat aandacht verdient was de temperatuur van de douches: IJSKOUD. Ik had me net ingezeept en shampoo in m’n haren, toen de warmwatervoorziening capituleerde. Ik vroeg een gast die net klaar was om even iemand van het personeel erbij te halen, maar die had daar echter blijkbaar geen boodschap aan. Dus maar door de zure appel heen bijten, samen met 2 andere bezoekers die genoegen namen met een vluchtig kattenwasje. Ik deed rustig aan en meldde het probleem toen maar bij de receptie. Nog niemand van de andere heren had het nodig gevonden er melding van te maken. Vreemd.
 
 Ik maakte meteen een praatje met de aardige receptioniste en zij attendeerde me op een tijdelijke actie van de nieuwe masseur. Je kunt gratis een 10 minuten durende Schnuppermassage krijgen. Je krijgt dan een kaartje met je lockernummer en daarmee vervoeg je je bij de in een paars shirt rondlopende masseur. Dat deed ik dan ook later op de dag toen ik mijn krantjes uithad. Deze masseur, Rob, bleek een Nederlander te zijn die sinds kort hier werkt. Om zich wat bekender te maken, is hij deze actie gestart. Bovendien vraagt hij tijdelijk slechts EUR 20,= voor 30 minuten.
 
 Aangezien ik nog nooit van mijn leven een fysiotherapeut heb bezocht, en me ook niet bewust was van enig spieren- of bottenongemak last te hebben, was dit een ideale gelegenheid er eens mee kennis te maken. Aangezien hij al geruime tijd in Duitsland woont, vererfde ik hem mijn uitgelezen dagblad, zodat hij ook nog eens de banden met zijn vaderland kan aanhalen.
 
 De fysiotherapeutische behandeling was wel een aparte gewaarwording. Hij kende letterlijk de kneepjes van het vak en maakte me bewust van spierbundels en spanningen die ik nooit gekend had. Voelde ik me daarna beter of anders. Nee, totaal niet, maar het was wel een aparte gewaarwording.
 
 Het was aangenaam zonnig en ik heb enkele uren buiten gelegen. Geen enkele, maar dan ook geen enkele meid, kwam bij me buurten. Dus loop je ook geen risico om een factuurtje voor uit de klauwen gelopen presale-activiteiten gepresenteerd te krijgen.
 
 Het was goed vertoeven en ook het eten was zeer smakelijk. Een goeie Hongaarse goulash met varkensvlees en paprika. ’s Avonds werd er ook nog gegrild.
 
 Tijdens mijn verblijf binnen in de club merkte ik weer eens de commerciële attitude van de dames die hier werken. Tot 3 maal toe werd gepoogd me tot een trio te verleiden. [/font][font=]Niet subtiel, maar meteen direct: „Willst du einen Dreier mit meiner Freundin und mir?“ En als je dan vriendelijk bedankt, moet je dat antwoord ook nog eens rechtvaardigen: “Warum nicht?” Die übercommerciële aanpak werkte een beetje averechts, want de professionaliteit blonk van sommige meiden wel erg zichtbaar af. Arrogantie is een te sterk woord, maar natuurlijk, ongedwongen gedrag ziet toch net wat anders uit. Ook de controle vooraf van de dienstverlening of het servicepakket is hier geen overbodige luxe. Zoenen doen ze allemaal wel, maar niet allemaal doen ze aan TZ. Je er vantevoren van vergewissen is hier ook niet echt gebruikelijk. Heb nauwelijks spannende presales activiteiten mogen registreren. Het beste sluit je een servicecontract af voordat je naar boven gaat. Anders kan het je gebeuren dat de dame je doodleuk verklaart dat alleen aan PMC doet ipv PZC.
 
 Gelukkig zijn niet alle dames zo. Zo trof ik ook een blonde Roemeense. Zij viel me sterk op door haar vriendelijke blik en ik kende haar ergens van. Zij mij ook zoals bleek. Kelly had lange tijd in Living Room gewerkt en trok daar regelmatig met Alexa op. We hadden wel eens wat met elkaar gesproken, maar nooit met elkaar gekamerd. Kelly heeft sinds kort tijd een carrièretransfer gemaakt en is in het vervolg in dit Düsseldorfse theater te bewonderen. Ook heb ik wat slap liggen ouwehoeren met 2 echte Kölsche Mädchen en later nog een derde. Ik mag die ongecompliceerde, beetje brutale attitude wel.
 
 Sinds mijn laatste bezoek heeft de club inderdaad een positieve metamorfose ondergaan. Het buiten clubterrein is flink uitgebreid en zeer smaakvol ingericht. Er is nu ook een eigen parkeerplaats rechts naast de club. Vandaar uit kun je naar de ingang lopen. Voordat je de kleine eetruimte binnengaat, is er aan je linkerhand nog een nieuwe aangebouwde rokerstent. Echter nauwelijks herkenbaar als tent, want zeer smaakvol ingericht met overal contactbankstellen. Groot voordeel is dat er geen muziek is, zodat je tenminste een fatsoenlijk gesprek kunt voeren.
 
 Daar kwam ik met een groepje van 5 Roemeentjes in gesprek en al snel werd het erg gezellig en ook een Italiaan voegde zich erbij. De beste klik had ik met Raluca:
 
 
[attach=1]

 Naam : Raluca
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels (zeer goed)
 Leeftijd : 21
 Haarkleur/-lengte : Zwart/ bruin, sluik, tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,64 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 49 Kg, maat 34, 80C-cup
 Wijze Grijze sexapproval™: I did not have sex with that woman
 
 Raluca heeft tenminste zinnige dingen te antwoorden en heeft ook wat achtergrond. Dus het gesprek duurde wel heel lang en had niets meer met de erotische omgeving te maken waarin we ons op dat moment bevonden. Ik wilde zelf wel een stap verder gaan, maar op de een of andere manier pikte Raluca die signalen niet op, of ze wilde niet. Op een gegeven moment stond ze zelfs op en ging weg. Ik was verbaasd. Wat was dat? Waarom?
 Na een tijdje kwam Raluca echter weer terug en we spraken verder met elkaar. Ik vroeg haar of ze soms niet met mij wilde kameren. Inderdaad. Raluca wilde de essentie van ons gesprek eigenlijk levend houden door niet met me te kameren en het gevaar te lopen eventueel afbreuk te doen aan het wederzijdse respect dat tussen ons ontstaan was. Tsja, zoiets is me ook nog niet eerder gebeurd. Ik had ook de indruk dat Raluca wel een beetje klaar is met deze periode in haar leven en dat ze er binnenkort/ eerstdaags een eind aan breit en naar Roemenië terugkeert.
 
 Ongepopt verliet ik korte tijd later Dolce Vita en begaf me met overdruk in m’n ballen en een steigerende Wijze Stijve in m’n broek naar de Vulkan in Duisburg. Daar vond ik weer een pareltje dat me zo goed beviel dat ik na de eerste wip een rondje ben gaan lopen en er daarna bij dezelfde meid nog eens terugkeerde voor een reprise (beide keren FT inbegrepen voor EUR 30,=). Maar met het Duisburg topic ben ik verder klaar, dus daar schrijf ik niet meer in.
 
 Dan tenslotte nog iets aparts. ’s Middags toen ik tegen 13:00 aan kwam rijden, reed ik langs een Shell tankstation. Dieselprijs: EUR 1,309. OK, een 50 liter paste wel in de tank, dus die zou ik ’s avonds wel even tanken. Wat schetst mijn verbazing: om 22:00 kost Diesel aan dezelfde pomp EUR 1,489. Een prijsstijging van EUR 0,18/ltr binnen een halve dag?
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Dolce Vita vandaag: 6,5/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #140 Gepost op: 31 augustus 2014, 20:22:02 »
10-Jahresparty im DV (30.08.14)

Zehn Jahre DV. Der Club hat sich in den letzten Jahren zum für mich schönsten Club in der Region entwickelt. Besonders in der jüngeren Vergangenheit wurden umfangreiche Renovierungs- und Erweiterungsmaßnahmen durchgeführt, die den Club nochmals gehörig aufwerteten; hier seien besonders der neue luxuriöse Zimmertrakt, ein zusätzlicher Parkplatz, die Vergrößerung des eh schon wunderschönen Außengeländes sowie aktuell der neue Wintergarten genannt. Alles DV-typisch sehr hochwertig und stylisch. Zudem gingen die gesamten Maßnahmen weitestgehend zügig, geräuschlos und ohne nennenswerte Störungen des normalen Clubbetriebes vonstatten, da gibt’s ja auch andernorts negative Gegenbeispiele. Moderate Eintrittspreise und durchweg gute Verpflegung runden den überaus positiven Eindruck ab.

Dem nahezu perfekten Ambiente steht ein Line-up gegenüber, das optisch nicht viele Wünsche offen lässt. Demgegenüber scheinen die Mädels in weiten Teilen einen eingeschränkten Servicegedanken verinnerlicht zu haben, da beißt die Maus keinen Faden ab (Ausnahmen bestätigen natürlich die Regel). Meine DV-Besuche sind jedenfalls diesbezüglich stets mit einer gedämpften Erwartungshaltung verbunden; notfalls eben auf Nummer(n) verzichten und dafür die anderen Clubannehmlichkeiten genießen. Da denkt man wehmütig an den Sommer 2013, als die polnischen Schwestern Alicia und Julia ein mehrwöchiges Gastspiel gaben und mächtig für Furore sorgten. Leider gibt’s (dem Vernehmen nach) keine Hoffnung auf eine Rückkehr der blonden Engel.

Gestern sorgten 75 Dls für ein optisch mehr als ansprechendes Line-up, darunter einige, die nur aus dem Partyanlass den Weg in die Briedestraße gefunden hatten. Es hat halt ab und an schon mal Vorteile, wenn man sich auch woanders etwas auskennt; so lief mir plötzlich eine blonde Russin, die ich vor einem halben Jahr in der Finca kennengelernt und noch in bester Erinnerung hatte, über den Weg. Man kann ja auch mal Glück haben. Jana, so nennt sie sich hier, ist seit paar Wochen im Club und performt deutlich über dem DV-Level.

Schöne, lange, blonde Haare, tolle Figur mit herrlich festen B-Naturtitten und kein Silikon, ist ja auch mal was.

Die Chemie stimmte, ein Zimmergang folgte zwingend, den ich absolut nicht zu bereuen hatte. Im Gegenteil, diese charmante Dame aus Sibirien verstand absolut ihr Handwerk. Nasse, inspirierende ZK, gefühlvoll und abwechslungreich auch ihr Gebläse und nach Abarbeiten des gesamten Vorprogramms wurde in den bekannten Positionen heftig gerammelt.

Fazit:
Jana ist für mich eine optimale Dl, zwar nicht mehr die Jüngste, aber sehr attraktiv, ohne irgendwelche Abzockallüren, smalltalkfähig, vermittelt Illusion, kann sich auch mal selbst fallen lassen, küsst gut, bläst und fickt sehr gut. Was will man mehr?

Kurzübersicht Jana

RUS, 34
Lange leicht gelockte blonde Haare, KF 36, A/B-Cups (fest),
ca. 170 cm, gutes Deutsch


FO: Top, sehr variabel und mit viel Zungeneinsatz
EL: Nass, kaum eine Stelle wird ausgelassen
Augenkontakt: Stetig, hammergeil
ZK: Keine GF6-Küsse, eher Zungenraub
Lecken: Jana kann ohne künstliches Gestöhne genießen und geht lebhaft mit
Fingern: Mag sie nicht so sehr
GV: Reiter und Doggy mit voller Intensität
GF6-Faktor: Mittel bis hoch
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 50%
Illusionsfaktor Optik: Attraktive reifere Blondine
Illusionsfaktor Nähe: In hohem Maße vorhanden; schwer, mit ihr nicht klarzukommen

PST und AST kamen gestern etwas zu kurz, Zeit ist eben Geld. Ansonsten wieder eine tolle Session im Hochpulssegment, für Schmusekater dürfte sie vielleicht nicht erste Wahl sein. Im Übrigen eine gute Gelegenheit zu beweisen, dass man (noch) nicht zum alten Eisen zählt.

Abwechslungsreiches Rahmenprogramm, die diversen Outdoorauftritte wurden wegen Regenschauern auf später verlegt, dann aber Schlag auf Schlag abgearbeitet. Beim Gangbang legten sich Juna und Chiara (bekannt aus PSR hinter der Theke und Samya vor der Theke, ihren DV-Namen weiß ich leider nicht) ordentlich ins Zeug, Respekt! Auch die vielen Erika-Fans kamen beim Stangentanz voll auf ihre Kosten.

Auch bei der Verpflegung lässt sich das DV bekanntlich nicht lumpen. Sehr gutes Buffet, ständig wurden wechselnde Köstlichkeiten nachgelegt, dazu noch die übliche Grillverköstigung. Alles sehr abwechslungsreich, qualitativ hochwertig und überaus schmackhaft, klasse! Servicepersonal wie immer superfreundlich und unaufgeregt, beileibe kein leichtes Unterfangen bei dem Gästeandrang.

Zum Schluss ein zweites Mal Glück gehabt und bei der Tombola einen Gutschein über 100 € für Eintritt und Getränke gewonnen (Hauptpreis war 750 €). Besser hätte der überaus gelungene Tag nicht enden können.




Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #141 Gepost op: 12 oktober 2014, 14:02:47 »
Met dank aan dolce vita   deze club is bezocht door middel van een vrijkaartje . deze club heeft een mooie tuin met zwembad jacuzie de does is er zeer prettig je hoef er niet steeds op de knop te drukken  de lokkers zijn ruim om een voorbeeld te geven 2 keer zo groot als LR en GT . het bier is er tot 22.00 uur voor niks en alleen van de tap.  een dames drankje kost zo 25 euro gelukkig trof ik een dvp die me dat netjes melde . deze dvp heb ik dan ook beloond op gepaste wijze door middel van een kamer gang . over de sessie van deze dvp kon ik kort zijn kut  :cry ze hebben een rokers huiskamer daar door is het verblijf in de bar voor de niet rokers prettige .het eten is er goed te noemen . helaas ben ik de namen kwijt van de dames die ik bezocht heb ze hebben geen indruk op me gemaakt met andere woorden na 8 uur deze club verlaatten om naar de vulkanstrasse te gaan ik vin de gemiddelde service van deze club ook dan niet zo goed ma dat licht aan de dames . met een mooie zomerse dag zien ze me er zeker terug en wie weet lopen er dan wel wat toppers rond .
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2014, 16:20:07 door de vulkaan spesjalist »

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #142 Gepost op: 11 november 2014, 12:35:18 »
DV am 08.11.14

Freude und Oceans mögen (wieder) neu und für viele vielleicht reizvoll sein, mir war nach Bekanntem, also war nach einigen Wochen DV-Abstinenz mal wieder Briedestraße angesagt.

Line-up wie üblich optisch gut und mit rd. 50 bis 60 Dls auch quantitativ in mehr als ausreichender Stärke. Netter Plausch mit den Ex-LuLo-Girls Giulia (im DV nennt sie sich Angelina) und Nicole. Am frühen Abend wirken die Mädels sichtlich unterbeschäftigt, der Club ziemlich leer. Erst ab ca. 21/22 Uhr nahm der Besucherstrom Fahrt auf, der Club war dann gut gefüllt, aber nicht übervoll.

Buchung 1: Mira, Bulgarien

Mira ist seit drei Tagen im Club und war vorher im Magnum tätig. Irgendwie exotische Ausstrahlung und deshalb keine typische Bulga. Verbale Konversation schwierig, da sie nur über geringe Deutsch- und Englischkenntnisse verfügt. Sie kommt sympathisch und lustig rüber, drängt nicht aufs Zimmer, ist also einen Versuch wert.

ZK zunächst etwas verhalten, später inniger. Im Übrigen baute Mira einen hervorragenden Spannungsbogen auf und hielt ihn bis zum Ende. Nie kam Eile auf, was der Nummer natürlich zu Gute kam. Beim Poppen zeigt Mira eindrucksvolle Nehmerqualitäten, genießt das.

Fazit:
Guter Clubstandard. Sehr angenehme Nummer, die bei einer Wiederholung sicher noch eine Steigerung erfahren würde.

Kurzübersicht Mira

BG, 23
Lange glatte mittelblonde Haare, KF 38, B-Cups (fest)
Ca. 160 cm, diverse Tattoos, etwas Deutsch und Englisch


FO: Gefühlvoll und angenehm
EL: Hat sie sehr gut drauf, jedoch erst nach Anfrage
Augenkontakt: Wohl dosiert, sehr geil
ZK: Zunächst recht verhalten, später inniger
Lecken: Genuss bei der topgepflegten Pussy; Mira lässt sich jedoch nicht komplett aus der Reserve locken
Fingern: Nicht probiert
GV: Reiter und Doggy, beides etwas heftiger
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 70%
Illusionsfaktor Optik: Bulga mit exotischer Ausstrahlung
Illusionsfaktor Nähe: Schafft sie mit lustiger, unprofessioneller Art


Buchung 2: Parisa, Iran/Deutschland

Wow, was für eine Sahneschnitte. Parisa (gesprochen: Parißa), gebürtige Perserkatze, in Deutschland aufgewachsen und deshalb perfektes Deutsch sprechend. Gardemaße verteilt auf rd. 170 cm, dazu üppige C/D-Naturtitten und eine dicke (derzeit) rotbraune Löwenmähne. Was die Bilder auf der HP erahnen lassen, wird im Reality-Check eindeutig übertroffen; Parisa ist die Verkörperung der perfekten Proportionen. Im Übrigen nicht aufgetakelt wie viele andere, die natürliche Attraktivität reicht vollkommen. Für 20 hätte ich sie nicht gehalten, eher für Mitte 20.

Keine Hektik oder Distanz, sondern Sinnlichkeit und das Spielerische stehen im Zimmer im Vordergrund. Nebenbei hat sie noch einen guten Schuss Humor, ihre lockere unverkrampfte Art ist ein weiterer Pluspunkt.

Parisa zeichnet sich zunächst durch außerordentlich gefühlvolles, nasses Blasen, EL und wirklich saugeiles Züngeln an den empfindlichsten Stellen aus. ZK muss man sich nicht holen, sondern werden alles andere als alibimäßig gewährt.

Beim finalen GV sucht sie engste anschmiegsame Umarmung, was eine sehr starke Illusion von innigem Freundinnensex vermittelte. Augen schließen und träumen, oder besser noch: Augen auf und dieses Luxusexemplar im Spiegel bewundern.

Fazit:
Echter Glücksgriff. Topoptik gepaart mit sehr gutem Service, was will man mehr!?

Kurzübersicht Parisa

IR/GER, 20
lange rotbraune Löwenmähne, KF 36, C/D-Cups (natur, nur leicht hängend)
ca. 170 cm, perfektes Deutsch


FO: Variabel mit hohem Zungeneinsatz
EL: Zärtlich und ausdauernd, sehr geil
Augenkontakt: Hat sie schon bestens drauf
ZK: GF6-like
Lecken: Parisa genießt ohne aufgesetztes Stöhnen
Fingern: Kein Problem
GV: Reiter mit variantenreichen Finessen und Doggy; hochintensiv
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 50%
Illusionsfaktor Optik: Optikschuss mit Gardemaßen
Illusionsfaktor Nähe: Ja, zweifellos gegeben


Fazit:
Entspannter und relaxter Abend im DV. Zudem ein glückliches Händchen bei der Damenwahl, also alles gut.

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #143 Gepost op: 8 december 2014, 22:44:54 »
Ein Wochenende im DV (06./07.12.14)

X-Mas-Party im DV. Angesichts des Gebotenen bei Parties und den gegenüberstehenden moderaten Eintrittspreisen kann man da kaum was falsch machen.

DV-üblich nahm das eigentliche Partygeschehen erst im Laufe des Abends Fahrt auf. Der Club war dann auch ganz gut gefüllt, aber nie übervoll. Gleiches gilt für die überschaubare Anzahl an Topgirls, die – wie sonst auch - fast ausnahmslos erst zu späteren Uhrzeiten aufschlagen. Nicht wenige hübsche Schüsse vor Ort, leider wollte sich bei mir überwiegend kein gutes Bauchgefühl einstellen. Parisa und Pamela nicht vor Ort, Jana von befreundeten Mitstreitern kaputtgefickt.

Rahmenprogramm etwas dezimierter als sonst, auch die Erika-Fans kamen bei diversen Auftritten auf ihre Kosten. Auch bei der Verpflegung lässt sich das DV bekanntlich nicht lumpen. Zunächst das übliche „normale“ Buffet (u. a. mit Rinderroulade), später wurden exquisitere Köstlichkeiten nachgelegt. Für Fußballfans ist ebenfalls bestens gesorgt, die Spiele werden nun in der Couchecke (neben dem Zugang zum Außengelände) in bester HD-Qualität übertragen. Tombola mit Hauptpreis 500 € für Eintritt/Getränke, leider ging ich leer aus.

Neues Gesicht im DV, zudem bildhübsch und unverkennbar asiatischer Herkunft: Delia, 23-jährige in Deutschland aufgewachsene Philippinin, lange schwarze Haare, 36er-Body und feste A/B-Titten. Zuvor längere Zeit in einem anderen rheinischen Großclub unterwegs, nun möchte sie mal andere Gefilde kennenlernen.

Im Kennenlerngespräch im Raucherzelt kommt sie schon alles andere als geschäftsmäßig rüber und ihr zauberhaftes Lächeln macht Lust auf mehr. Total süßes Sahneschnittchen, absolut natürliche Schönheit.

Auf dem Zimmer ist sie zunächst der softere Schmusetyp, kann jedoch auch ordentlichen Drive entwickeln, wie sich noch herausstellen sollte. Lockere unverkrampfte Art. Schmuseorgien, geilste FO/EL-Abwechslung, Lecken, die Zeit verflog nur so. Aufgrund des Zeitfensters wurde es Zeit, die Gäule laufen zu lassen. Auch beim finalen Abschlusspoppen keinerlei Leistungseinbrüche, im Gegenteil.

Zunächst eine im Tempo sich nach und nach steigernde Reiter, verbunden mit innigen ZK, dann ficke ich sie von hinten, irgendwann knickt sie sich in der Hüfte irgendwie ab und es geht noch besser, total geil.

Fazit:
Volltreffer, weit mehr als ein Optikfick. Völlig authentisches Girl, dessen Service auch bei einem verwöhnten Clubber kaum Wünsche offen lässt.

Kurzübersicht Delia

PH/GER, 23
Lange glatte schwarze Haare, KF 36, A/B-Cups (fest)
Ca. 165 cm, perfektes Deutsch


FO: Technisch hochwertig, gefühlvoll und abwechslungsreich, eher langsames Tempo
EL: Siehe FO
Augenkontakt: Leider nicht möglich wegen seitlicher Blasposition
ZK: Innig, gefühlvoll, ausdauernd
Lecken: Delia geht sehr gut mit, lässt sich zudem aus der Reserve locken
Fingern: Kein Problem
GV: Reiter und Doggy, hohe Leidenschaft
GF6-Faktor: Mittel bis hoch
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 50%
Illusionsfaktor Optik: Bildhübsche junge Asiatin
Illusionsfaktor Nähe: Von Anfang an gegeben


Beim Auschecken noch das „Sonntagskärtchen“ mitgenommen und das Wochenende in der Briedestraße ausklingen lassen. Bei einem Eintritt von 15 € verbietet sich natürlich jegliche Art von Kritik, jedoch sollte nicht unerwähnt bleiben, dass das Line-up z. B. nicht mit Freitags- oder Samstagsabenden Schritt halten kann. Fast durchgängig beliebige Girls vor Ort, die sich mehr schlecht als recht durchs Tagesgeschäft wurschteln. Jedenfalls kam für mich keine Buchung in Betracht. Trotzdem ein Low Budget-Aufenthalt in tollem Ambiente mit allen dazugehörigen Annehmlichkeiten ohne Reue, keine Frage.

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #144 Gepost op: 30 december 2014, 05:46:47 »
Zo, net voor de jaarwisseling m'n vrijkaartje verzilverd en voor de tweede maal kennis gemaakt met Dolce-Vita te Dusseldorf. Een wrap-up van twee bezoeken met tussen poos van drie maanden.

Om te beginnen is er ruimte genoeg om te parkeren bij DV. Zowel aan de briedestrasse als afgeschermd van de openbare weg. Beide keren was de ontvangst uiterst vriendelijk en werd er gevraagd of er een kleine rondleiding nodig was. Uitstekend allemaal zo.

De kleed en douche ruimte.
Persoonlijk vind ik het er te donker. Wel sfeer vol, daar niet van, echter mijn ogen hebben moeite met bepaalde soorten verlichting en laat die nou net over vertegenwoordigd zijn in de kleedruimte. Verder merk je meteen dat het muf ruikt als je beneden komt. Blijkbaar hebben meer clubs hier last van (heb ik me laten vertellen), maar naar mijn idee is de afvoer niet helemaal op orde waardoor er altijd een wat minder aangename geur in de kleedruimtes hebt hangen. Douches verder prima in orde, geen stomme drukknoppen maar gewoon zelf aan en uit zetten en de mogelijkheid om de kracht van de waterstralen goed te regelen. Ten opzichte van andere clubs die ik reeds bezocht plaats ik DV in de middenmoot, eigenlijk alleen vanwege de muffe lucht en de verlichting waardoor mijn ogen erg moeten acclimatiseren voordat ik alles goed kan zien daar beneden.

Het bar gedeelte, restaurantje en rokersruimte.
Grote dikke plus vind ik de rookruimte. Ik heb geen hekel aan rokers, ben ook geen anti rook fundamentalist maar gezien mijn ervaringen uit andere SC's is DV letterlijk en figuurlijk een verademing. Met andere woorden, een aparte rookruimte. Gewoon gescheiden van de rest. Heerlijk, en ook iedereen houdt zich er aan. De rookruimte is net als de rest van de club smaakvol ingericht.
De bar en lounge hoek zagen er tijdens mij bezoekjes keurig verzorgd uit. Prima meubilair, voldoende zitgelegenheid, diverse mogelijkheden je midden in de club enigszins terug te trekken en zo alles relaxt te kunnen aanschouwen. Her en der hangen  TV's waar overwegend porno op te zien is maar ik zag (gelukkig) ook hier en daar wat sport kanalen voorbij komen.
Het restaurantje is te klein. Het eten wat er stond tijdens beide bezoeken was prima voor elkaar. Ten tijde van het eerste bezoek was er vanaf een uur of zes buiten een barbecue waar niets op af te dingen viel. Tijdens m'n bezoek geen barbecue gezien, maar het kan zijn dat ik deze gemist heb daar ik pas om 21 uur arriveerde.

De kamers.
DV heeft geloof ik zo tegen de 35 a 40 kamers. Met mijn huidige indrukken lijkt het me vrijwel uitgesloten dat in deze club ooit wachttijden zullen ontstaan. Ook op de kamers waar ik gebruik van maakte zag alles er uit of het vorige week pas ingericht was. Sommige zijn voorzien van een raam waardoor er frisse buitenlucht naar binnen kan, andere in zijn geheel niet. Ook qua oppervlakte wil het nog al eens verschillen. Persoonlijke voorkeur: de wat kleinere kamers waar je ca anderhalf a twee meter vrij hebt rond om het bed, de rest zal toch niet veel gebruikt worden schat ik zo.

Wellness, bubbels zwembad zweethut en tuin

Allemaal buiten. In de winter betekend dat eventjes afzien voor de kouwkleumen omdat je altijd een stukje buitenlucht zult moeten trotseren. Tijdens mijn laatste bezoek was het bubbelbad uitgezet ivm sneeuw en zo. De sauna stond volop te stomen (heetste waar ik ooit in zat, wel erg donker binnen in) en ook het zwembad was beschikbaar. Die laatste is in z'n geheel niet verwarmd en dus steenkoud in deze tijd van het jaar. In het algemeen lijtk de tuin en de aanwezige wellness in DV een absolute meerwaarde in de lente en zomermaanden. Ook hier overigens sfeervolle verlichting.

De meiden.....
Tja, wat moet ik er van zeggen... Hier spelen persoonlijke voorkeuren het meest van alles mee. Ik heb ondertussen wel geleerd dat ik niet zo van de mainstream service kanonnen ben. Inlezen wat er aan recensies stond voor beiden bezoeken heb ik dan ook achterwege gelaten.  Mijn indruk is dat de service erg verschilt van dame tot dame. Waar het in sommige clubs standaard is dat  bepaalde handeling (verplicht????)  ohne gummi uitgevoerd dienen te worden lijkt dat in DV niet het geval te zijn. In totaal vier meiden wat beter leren kennen. Twee van hen gaven op voorhand aan niet aan PZC te doen zonder dat daar om gevraagd werd door mij, een derde vroeg heel aarzelend wat mijn voorkeuren waren op dat vlak en eentje maakte er geen woord aan vuil en nam uit zich zelf aan dat de fellatio zonder voorbehoedsmiddelen plaats moest vinden. Drie van de vier dames beoordeel ik als serieus herhalingsgevaar. Met name het aarzelende dametje. Helaas bij drie van de vier ook namen vergeten, iets wat mij steeds vaker overkomt. Van de dame waar ik nog wel een naam aan kan knoppen volgt nog een stukkie tekst in de vorm van een recensie. Al met al kan DV op het dames vlak makkelijk concurreren met andere clubs die ik afgelopen jaar bezocht.

Het publiek
Tijdens het eerste bezoek wat op een zaterdag was voornamelijk 40+'ers van diverse nationaliteiten. Beetje matte sfeer maar omdat m'n wandelmaat met regelmaat net als ik goeie kolder in zijn kop heeft het voor ons beiden toch nog gezellig gemaakt voor ons zelf. Bij het tweede bezoek op een doordeweeks dag voornamelijk 20 en 30+ er's. Hoofdzakelijk van autochtone (duitse) afkomst, hier en daar een südlander. Mezelf aan niemand gestoord, geen stomdronken lui gezien (ben ik zelf zo af en toe wel eens). Gezien de feestdagen was het er erg rustig. Tijdens mijn tweede verblijf schat ik zo'n 25 klanten en gelijk hoeveelheid dames. Dat was bij het eerste bezoek ongeveer twee maal zoveel. Helaas waren beide bezoeken over een periode van ca 6 uur dus kan geen beeld geven hoe een hele dag er wat dat betreft uit ziet.

Kleine dingetjes die me opvielen:
  • de glazen frisdrank werden qua volume groter naarmate de avond vorderde. Van vingerhoedjes naar 0,4 ltr glazen

    er is de mogelijkheid met je creditcard de kamers af te rekenen. Pas hier wel mee op, er word 10% extra geregeld voor deze optie

    na twee handdoeken moet je bij de theke zijn voor verse exemplaren

    beste koffie tot nu toe

    slechts twee dame dames die (zeer) actief op ijsberen jaagden, de rest houdt iets meer afstand en respecteert  het als je even de kat uit de boom wil kijken.

Groet, BB

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #145 Gepost op: 3 januari 2015, 16:26:10 »
even wat aanvullingkjes op mijn recensie van 30-12-2014.

Enerzijds omdat er na het plaatsen me nog wat dingen te binnen schoten, anderzijds omdat ik op een ander forum een heuse scheld kanonnade via de mail mocht ontvangen. Ik zou beïnvloed zijn omdat de entree een vrijkaartje betrof en Dolce-Vita zou een gore tent zijn.... Nou ja zeg...

Anyway,

Kino
Als eerste wil ik opmerken dat DV geen Kino heeft zoals ik die uit bijvoorbeeld Living Room of Golden Time ken. Er hangen weleenswaar flatscreens waarop op porno te zien is, maar een afzonderlijke donkere ruimte zoals in de andere genoemde clubs ontbreekt. Voor mijn persoonlijk geen gemis, voor mensen die van publieke actie houden in het schemerdonker misschien wel.

Muziek
Ten tijde van mijn tweede bezoek werd er voornamelijk populaire rap-muziek gedraaid afgewisseld met TRAP-music. Dat viel bij best wel in de smaak op dat moment. Voor degene die niet weten wat trap-music is, Google eens op Yellow Claw bekend van SHOTGUN of Thunder wat inmiddels een echte after midnight vulkan klassieker is maar dat ter zijde. Tijdens mijn eerste bezoek aan DV was de muziek veel middle of the road (voor ieder wat wils)

En verder, om de schijn van partijdigheid weg te nemen hier wat commentaren van een ijsbeer die zelf zijn entree geld betaalde. Deze overwegend kritische ijsbeer was net als ik positief over de inrichting en de hygiëne in de club. Deze gequote beer is overigens op een ander forum actief.

Citaat
Heb gisteren ook voor het eerst deze club bezocht, weliswaar zonder vrijkaarje, maarja, ik heb me naar ik me kan herinneren dan ook nog nooit ingeschreven voor de tombola. Dus eigen schuld dikke bult! Ik vond de inkom à 45 euro ook eigenlijk nog wel meevallen!.......

Maar alles bij elkaar toch wel een nette indruk. Vooral het interieur van de club vind ik er mooi uit zien met al die glimmers. Heeft wel wat. Douches en hygiëne waren ook prima.

Kom ik er weer? Misschien.......als ik weer ééns in de buurt ben....
Ik heb me in ieder geval wel vermaakt in Dolce Vita!


Link's naar de  muziek waar ik in de bericht refereer
https://www.youtube.com/watch?v=-kNBkiNwu1U
https://www.youtube.com/watch?v=oIwFJNguQgY
https://www.youtube.com/watch?v=qTkRehr3iGI

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #146 Gepost op: 3 januari 2015, 16:35:28 »
Voor de liefhebbers: elke week, op maandag en dinsdag van 11:00 tot 20:00 lopen de meiden naakt rond (FKK), alle andere momenten niet.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #147 Gepost op: 3 januari 2015, 16:37:47 »

even wat aanvullingkjes op mijn recensie van 30-12-2014. Enerzijds omdat er na het plaatsen me nog wat dingen te binnen schoten, anderzijds omdat ik op een ander forum een heuse scheld kanonnade via de mail mocht ontvangen. Ik zou beïnvloed zijn omdat de entree een vrijkaartje betrof en Dolce-Vita zou een gore tent zijn.... Nou ja zeg...

Die mensen die schelden zijn de moeite niet waard.
Jij geeft jouw visie en daar moeten ze het maar mee doen.
Dat je nu binnen bent gegaan met een vrijkaartje of zonder, maakt niks, nada uit.


Ik ben zelf nog niet zo veel in Dolce Vita geweest, maar een gore tent? Een mooie tent, en toen ik er was lekkere stoten en gezelligheid troef.


Jij schrijft jouw ervaringen neer, en als je hier scheldmails krijgt, laat eht het Rb-team maar weten, wij dulden dit namelijk niet.
onze leden zijn belangrijk voor ons, en wij doen niet mee aan waar sommige andere fora op kicken, namelijk een ruziemakende boel.
Wij willen een plaats waar mensen graag komen, plezier maken, en wij zullen steeds ons best doen de ruziezoekers netjes te begeleiden naar de uitgang ... en die mogen dan zelf de deur achter zich dichttrekken ... in het slot....


Dit gezegd zijnde, bedankt voor je mooie recensie.


groet


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #148 Gepost op: 18 januari 2015, 18:00:08 »
Dolce Vita zaterdag 17 januari, “after work" met Bob0808
met dank aan vrijkaartje van Ijsberenforum

Gewapend met een vrijkaartje gingen Bob0808 en ik poolshoogte nemen bij Dolce Vita. Voor mij het derde bezoek en het eerste na de recente verbouwingen, voor Bob0808 het eerste bezoek. Een andere club als de gewoonlijke dus weer eens wat anders, immers: verandering van spijs doet eten. Zo'n "evaluatie-bezoek" is goed voor twee redenen: je kunt er een nieuwe omgeving mee ontdekken met alle aspecten van een club waaronder eten, drinken, wellness, en dames(service), of je kunt er door bevestigd worden in je keuze van de clubs die je al bezoekt (als de evaluatie tegenvalt).

Wederom later dan normaal vertrokken (Bob0808 doucht blijkbaar zeer grondig), allebei vergeten in het thuisland te pinnen en gas d'r op. Zonder verwachtingen is de beste aanpak, naar mijn mening, dus geheel open minded richting Düsseldorf. Echter, eerlijk is eerlijk, wel met een plan B. Gezien de recente (zeer prettige) ervaringen was dat Sixsens, ook omdat dat bij ieder van ons kortbij de bedstee ligt en je dus na een avondje clubben dan niet nog eens een uur of anderhalf naar huis hoeft te rijden. Maar vooral omdat je een clubavond toch graag met een geslaagde wip wilt kunnen afsluiten...

Aangekomen bij Dolce Vita was er nog steeds de aanlooproute door drie beveiligde deuren, allen te openen van achter de receptie. Nog steeds krijg ik de indruk alsof ik een zwaar beveiligde inrichting ge bezoeken...

De theke was vriendelijk doch kortaf en begon haar verhaal dus vrolijk in het Engels nadat ze ons gevraagd had of we Engels of Duits spraken en wij volmondig "Deutsch bitte" hadden geantwoord. Typisch zo'n geval van iemand die het te druk had om echt te luisteren naar het antwoord op haar eigen vragen... Zo ook begreep ze niet goed wat we bedoelden met het antwoord dat we er nog nooit waren geweest (beetje gelogen van mijn kant maar zeker niet van de kant van Bob0808, die ik uiteraard een uitgebreide rondleiding gunde). Ze nam de kortste omweg door te concluderen dat we beiden nog nooit in een club what so ever waren geweest en begin ons in sneltrein tempo niet alleen de regels van het huis uit te leggen maar tevens de grondbeginselen van het clubben in een saunaclub.... erg vermoeiend allemaal, dus we hielden maar netjes onze mond om zo snel mogelijk achter een pilsje in de bar te kunnen zitten en namen ons voor om daar aan de dames achter en voor de bar wel alle resterende informatie te vragen. Van een rondleiding was overigens geen enkele sprake, op de aanwijzing na dat we rechtsom de trap af moesten voor de kleedlokalen en de douches.

Naar de kelder om ons om te kleden (inderdaad, het ruikt er nog steeds muf) en snel naar boven voor een eerste pintje. We zaten nog geen 5 minuten en de eerste dame diende zich al aan... echter, inmiddels hebben we wel geleerd hoe we een dame op de meest vriendelijke wijze duidelijk kunnen maken dat een kamertje er nog niet in zit. De theke zou versteld hebben gestaan van het gemak waarmee wij, ondanks de volgens haar ontbrekende clubervaring, de een na de andere dame op vriendelijke, haast charmante wijze terug stuurden naar haar plaats op de uitkijk...

Op een gegeven moment hier en daar een gesprekje aangeknoopt en de dames in kwestie dachten dat dat de aanloop van een kamertje zou zijn en bleven dus een tijdje bij ons "plakken". Het betrof de Hongaarse Kira en haar blonde, gebrilde vriendin, eveneens uit Hongarije. Leuk praatje, vriendelijk en niet opdringerig en ze namen alle tijd want het ijsberenbestand was toch nog behoorlijk onder de maat... Zelfs toen Bob0808 en ik duidelijk maakten dat we eerst  de club verder gingen bezichtigen, wat gingen eten en daarna een saunaatje zouden pakken, weken de dames niet van onze zijde. Sterker nog, nadat we een hapje gegeten hadden verschenen ze weer in ons vizier (of wij in het hunne?) en gingen ze graag even mee naar buiten om een sigaretje te roken en daarna zelfs mee even de sauna in... Pas daarna dropen ze licht teleurgesteld af maar werden we alsnog op afstand in de gaten gehouden...

Na verloop van tijd, wat sigaretjes (door Bob0808, ik rook niet) en wat biertjes kreeg Bob0808 toch wel wat goesting en vertrok hij vanuit de rokerstent naar de bar, alwaar hij (vind je het gek) al gauw tegen Kira opliep. Vooraf had hij op dit forum gecheckt naar haar credentials en die waren veelbelovend, met name op gebied van een ft waar hij naar eigen zeggen wel aan toe was... Zelf bleef ik goestingloos achter in de rokerstent alwaar ik een zeer interessante tijd had met het bezichtigen van de in- en uitlopende dames alsmede wat gesprekjes had met de daar vertoevende ijsberen.

Op een gegeven moment zat ik weer aan de bar en kwam Rob, de Nederlands masseur, nog eens een praatje maken. Ik had een goede indruk van hem en dacht, ach, waarom geen kamertje doen, maar dan bij (niet mèt) de masseur? Een massage van een half uur voor drie tientjes is nooit weg en je kunt weer wat relaxen... Zo gezegd zo gedaan en de daarna volgende dertig minuten (ik dacht zelfs meer) ben ik prima onder handen genomen door de masseur. Stevige massage, wat hot stones op mijn rug en deze jongen kon er weer tegenaan. Halverwege  de massage nog effe Bob0808 geviberd dat ik bij de masseur was want ik herinnerde me dat hij nauwelijks geld bij zich had en wellicht gedurende mijn massage van de kamer kwam en dan geld nodig had om Kira te betalen, en zo gebeurde het ook.

De sessie van Bob0808 was achteraf gezien toch niet wat hij er van had verwacht en na mijn massage waren we het er beide over eens dat we in Sixsens (plan B) met zekerheid een betere afsluiting van de dag zouden hebben dan hier. Aldus de snode plannen in praktijk gebracht, omgekleed en in de Bob0808 voiture naar Lemiers gesjeesd..

Wat valt er nog te zeggen over Dolce Vita (feitenmateriaal dus)?

Veel is al gezegd, persoonlijk vind ik er wat veel regeltjes en uitzonderingetje die je moet onthouden, zoals dat er 's avonds geen 45-minuten sessie mee gemaakt mogen worden, dat bier na 22:00 uur betaald moet worden (ik geloof € 3,00 per glas), dat het € 50,00 tarief per aangebroken 30 minuten wordt berekend, dat pijpen wel inclusief is in die € 50,00 maar dat dat niet zonder meer PZC betekent en dat je dus vooraf goed met de dame moet overleggen wat er wel en niet kan en mag en als extra wordt bestempeld.

Wederom was het te merken dat er een beurs in Düsseldorf was want na 20:00 uur ongeveer werd het qua ijsberen snel drukker maar meer nog merk je dat aan de zogenaamde standaard service van de dames, die naar mijn eerdere ervaringen in 2013/2014 hoger ligt op een avond dat er geen beursgasten verwacht worden...

Er werd voldoend geanimeerd echter nooit agressief of opdringerig, dat vond ik positief.

Het eten was zo-zo, gemengde rijst met kipstukjes in de ene bak, rundvlees goulash en pasta in de andere, en uiteraard salade in de vitrine achter de glazen schuifdeurtjes. Soepje stond er ook, maar was lauw en flauw... dus misschien wel voldoende maar voor zo'n mooie club eigenlijk onder de maat... is wederom mijn mening...

Personeel zeer vriendelijk, vlotte bediening, en in voldoende getale aanwezig.

Sauna heet, echter halverwege was het alsof die was uitgevallen en koelde hij toch snel af, echter vergeten te melden bij de theke. Zwembad ijskoud, hetgeen fijn is direct na een sauna maar na een minuutje krijg je toch wel kramp in je vitale delen dus wordt het tijd om warm te douchen, waarvoor je dan weer helaas naar de douches bij kleedkamers beneden moet..

Al met al is het bezoekje bevallen, echter met plan B al in mijn achterhoofd voordat we bij Dolce Vita waren heb ik mijn geld en zaad gespaard tot de rest van de avond...

Herhalingsbezoek zit er voorlopig even niet in, er is te weinig aan de club dat me uitnodigt om er op korte termijn weer heen te gaan...

« Laatst bewerkt op: 18 januari 2015, 21:07:02 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #149 Gepost op: 18 januari 2015, 19:54:00 »
Vrijdag moest ik in Dusseldorf  zijn en ik had nog een vrijkaartje van Dolce vita. Waarvoor naturlijk hartelijke dank aan de conculega`s .   Dus daar maar eens op onderzoek uit gegaan. He ziet er allemaal keurig netjes uit. Je krijgt een polsbandje met en chip erin. Deze opent je kastje en e registreert ermee of je een betaald drankje aan de bar koopt, prima geregeld. Het trappetje naar de kleedkamers is erg smal en de spiegel onderaan is erg verraderlijk. Ik heb er 2 man tegen aan zien lopen. De sauna was lekker warm en de bediening in de bar zakelijk maar correct.  Lang geleden dat ik zo`n lekkere koffie heb gedronken.

Er liepen al vroeg een aantal mooie meiden rond, en dat werden er steeds meer. Maar het was net of je op de wallen rond liep. Er was geen erotische sfeer. Het was ja of nee. Een dame zat voor 5 minuten bij me (en werkelijk niks met elkaar gedaan) ik gaf aan dat ik niet me haar naar de kamer ging, werd ze nog boos ook. Ik had dat wel eerder kunnen zeggen , dan had ze die tijd aan een ander gespendeerd. Dus als ze naast je gaan zitten gaan ze ervan uit dat je ook kamerd(?) Maar er gebeurt in de bar of tuin niets. En juist dat is wat ik graag heb. Een handje onder de badjas en als ze er dan in de bar een kusje opgeven ben ik verkocht.

Omdat ik vind dat je bij een vrijkaartje minstens 1x moet kameren heb ik dat ook gedaan, mooi meisje, die zijn er vele daar. Maar herhalingsgevaar 0%  Deed overgens wel aan tongzoenen en best goed ook, Had ik op voorhand gevraagt.

Kortom mooie club met echt mooie meiden, maar geen porno sfeer waar ik van hou.