Auteur Topic: DOLCE VITA, ALGEMEEN  (gelezen 454768 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #165 Gepost op: 21 april 2015, 01:08:41 »
Ontvangst (personeel, thekefrauen): 16/20
Hoffelijkheid (personeel, thekefrauen, kelnerin, staff...): 16/20
Gebruikersvriendelijkheid: 7/20
Interactie met de vrouwen: 5/20
Zedigheid/netheid: 20/20
Wellness: 16/20
Uitrusting: 17/20
Line up: 12/20
Sfeer/Stemming: 6/20
Installatie/apparatuur: 15/20
Ruimte: 14/20
Muziek: 13/20
Keukenbuffet: 15/20
Gedrag van de vrouwen: 5/20
Dienst in kamer (gemiddeld): 7/20
Sociaal gedrag van de vrouwen: 2/20 (geen initiatief, Onverschiligheid, geen social time; apathisch, afstandelijk, kil...)
Genegenheid vrouwen: 4/20
Genegenheid/Beschikbaarheid/efficiëntie van de personeel: 16/20
Attentie voor Klantentevredenheid (vrouwen, Club): 3/20

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #166 Gepost op: 21 april 2015, 01:12:47 »
Als ik je cijfers interpreteer moet jij met de theke in de wellness gaan stoeien   :lol_hitting: ;D   ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #167 Gepost op: 21 april 2015, 01:29:00 »
I wish i could  ;) ;D i should say they are kind, smiling, careful and (for some) attractive. pity impossible to choose them and pity the girls are not like them. ))  :))

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #168 Gepost op: 20 mei 2015, 19:05:29 »
Hello dudes  ;D here are some fresh news of DV

I decided to visit DV on last Saturday because it is 25 euros at happy hour time for this month of May, at this price this is simply really great with Bier von Fass  :-P and barbecue grill  :13:
Breakfast was good as well with eggs, sausages and usual ham etc

Unfortunately the weather was not so great even though i spent some nice times in the couches in front of big screens watching the Bundesliga in the afternoon (a strange guy next to me with sunglasses asked me if i had some majijuana  :o ;D)

In the afternoon, there were enough girls as Esther, Sophie, Kira, Sasha, Lina for the ones i know, i decided to go with this last one, in fact Lina was Jelina in PSR, Bill Clinton's wife  ;D http://relaxxxboard.com/index.php?topic=16305.0
She has been working in DV for a few months now

I talked to her at the bar and seemed pleased that i hit on her  :-P i had only one fear : i hoped that her service did not follow with DV standard ... 8)

But in the room, it started very well with good french kisses then she blowjob was good as well but not so long, it was already like this in PSR so no complaint, i licked her and seemed to appreciate very much then good sex but i did not manage to finish (too much sex recently  ;D) so she began another blowjob but stopped again after 2 minutes, so i decided to finish with an handjob while she was kissing me so deeply  :-P so excellent  :great: her service did not change at all, it is a very good news  :111: we spent around 35 minutes in the room and she did not ask more when i gave 50 euros, Lina is still a great girl for me  :))

In the evening i only enjoyed a few beers and music was good again but as i said in previous report, it is only a pity that there are no places where we can get some rest for our ears  8) music is so loud everywhere even in the garden, i am only wondering how girls could bear this loud music everyday  :017:

It was a pleasant day, for 25 euros there could be another visit here until end of the month  ;)

Offline poefboy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #169 Gepost op: 4 juni 2015, 17:39:48 »
İk had onlangs een vrijkaartje bemachtigd voor Dolce Vita. Dat kaartje heb ik gisteren ook verzilverd. İk kwam gisteren rond 16.30u aan bij DV. Het was wat ijsberen betreft betrekkelijk rustig. Wat de dames betreft was het aanbod wel behoorlijk.  Het was helaas wat bewolkt gisteren, duikje nemen in het zwembad zat er niet in jammer genoeg. Het eten van open buffet vond ik wel tegenvallen, maar barbecue was wel heel lekker, dat compenseerde gelukkig het open buffet. Roemeense dames waren in overtal aanwezig. İk schat zo 8 van de 10 dames waren Roemeens. 1 Russische dame heb ik gesproken, genaamd Marcia en 1 Oekraïense (Katja). Helaas waren dat niet mijn types. Er waren wel veel dames aanwezig. Ik had niks te klagen wat het aanbod betreft. Wat ik wel heel erg jammer vond, was het feit dat de rokersruimte niet meer toegankelijk is. Daar was het ook wel altijd heel gezellig, lekker grote loungeruimte was het. De dames zijn gelukkig verre van opdringerig gelukkig en dat beviel me wel goed. Ik kwam daar ook de Poolse bodyguard van Vulkanhaus tegen. Hij had 4 jaar in Vulkanhaus gewerkt en sinds enige tijd werkzaam bij Dolce Vita vertelde hij mij. Hij vond het wel heel leuk dat ik hem herkende. Het personeel van Dolce Vita vond ik wel heel klantvriendelijk en gastvrij. Het is niet te vergelijken met het personeel van Golden Time. Daar zijn ze over het algemeen heel bot en onvriendelijk (mijn persoonlijke ervaring). Ik kom zeer zeker nog een keer terug naar Dolce Vita!


"MSV DUISBURG FOREVER"


"MSV DUISBURG FOREVER"

Offline Ohhlord

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #170 Gepost op: 7 juni 2015, 13:20:51 »
ten tijde van Hemelvaart was het oorspronkelijk de bedoeling om Budapest te gaan bezoeken. Helaas bleek ik op het laatste moment voor het werk toch in de regio te moeten blijven (<1 uur oproepbaar). En dan komt er ook nog een groot wolkendek en mogelijk regen over het zuiden van het land zetten...
Wat te doen?
Blijkt dat de weather app aangeeft dat net iets noordelijker het weer de hele dag wel goed is...
Er brande al enige tijd een vrijkaartje van het forum voor Dolce Vita in mijn clubtas. Tijd om hier gebruik van te gaan maken.
Auto in, routeplanner aan en een uurtje later rijd ik in Dusseldorf op zoek naar Dolce Vita. Hmm planner verkeerd ingesteld? Want op het adres van de club zie ik geen entree. Deze blijkt namelijk net om de hoek te zitten tegenover de Carglass.
Kleine parkeerplaats voor een 20 tal auto's die volledig ommuurt is.
Een metalen duur met zwaar hekwerk en een bel.
Duurt even voor er reactie is maar dan gaat de deur open. Om in een volgende gang te komen en weer voor een dichte deur te staan. Na een 2e bel gaat ook deze open.
Binnen komen in het ontvangst. Een zeer vriendelijke en lachende theke ontfermt zich over mij. Ik krijg uitleg in Duits en Engels over de club en de vrijkaart wordt enthousiast ontvangen. Er wordt een dame aangesproken en zij toont mij de weg door de club.
De ruime theke ontvangst staat in contrast met het zeer smalle stapje naar beneden (een persoon breed, echt niet meer) maar dan kom je in een zeer ruime en modern ingerichte kleedkamer met meerdere kleedruimten. Systeem van de lockers is electronisch en het polsbandje is een van de beste tot op heden. Volledig glad afgewerkt en geen scherpe randen om jezelf of een dame te kunnen bezeren.
Omgekleed als ijsbeer terug naar boven en de rest van de club verkennen.
Ik kom boven direct de bar binnen. Bar zelf is niet heel erg groot en in een hoekvorm tegen de muur geplaatst. Maximaal 10 plaatsen aan de bar waarvan de helft met dames gevuld. Links van de bar een ruimte met vele leren fauteuils. Achter de bar een TV ruimte en een kino ruimte. Dezelfde film van de kino wordt ook op een scherm naast de bar getoond. Achter de bar een smal gangetje dat langs 2 speelautomaten loopt en dan een kleine eetkamer.
En ja de eetkamer is werkelijk klein. Meer dan 3x2 meter zal het echt niet zijn. Er staan 4 warmhoud bakken met vandaag zure kool en spek en rijst met prutje klaar. Verder Duitse broodjes en een grote vitrine met toetjes. Dan nog 2 2-persoons tafels en de ruimte is gevuld.
Terug naar de barruimte en naar buiten. Want daar kom ik voor, de zon schijnt heerlijk en het is tussen de 24-25 graden. Heerlijk.
Buiten gekomen blijkt dat het terras inderdaad een uitstekende reden voor komst naar Doce Vita is geweest.
Een buiten zwembad van 4x10 meter met lounge stoelen erlangs. Ook de sauna ligt buiten net als de BBQ.
Om de hoek van de sauna een whirlpool (helaas koud en moet werkelijk iets aan gedaan worden want het water is groen en ruikt naar algen)
Naast de sauna ook de massage ruimte en een overdekt TV en bar.
Verder is er de tuin/lounch area. Deze is werkelijk fantastisch. Vele stoelen, banken en bedden  met goede dikke kussens en voldoende ruimte om even apart te zitten of te luieren in de zon.
Dat laatste dan ook uitgebreid gedaan. Ipadje, biertje, wat praten met de dames die omdat het nog vroeg is langzaam in aantal toenemen en nog niet te gejaagd zijn. Lineup veranderd in de loop van de dag van de standaard Duitse Milfs en opzichtige Roemeense zigeuner types naar een meer gevarieerde populatie. Wel blijven de dames allemaal wat meer het Duitse type van groot en iets forser, althans deze dag. Omdat ik niet direct iets van mijn gading zie wordt het na een dag in de zon tijd voor enige afkoeling. Zwembad doet goed zijn werk en voor het opwarmen dan de sauna in. Deze is goed warm zij het wel iets donker.
Uit de sauna maar de rug is nog niet helemaal los. Gelukkig komt de masseur Rob net aanlopen.
En verdomt het is een hollander. Heeft stevige grote handen en wil mij wel eens onder handen nemen om de rug los te krijgen.
Nou dat heb ik geweten. Wat volgt is werkelijk een van de beste massage om spieren en pezen los te krijgen. Op mijn vraag niet in te houden en goed door te drukken heeft hij gehoor gegeven. Hierna ook nog de warme zwarte stenen aangebracht en een vervolg hittemassage met deze warme stenen. Ik was aansluitend geheel los en ontspannen. Heerlijk. Kan deze masseur werkelijk iedereen aanraden. Niet het zachte aaiwerk maar een echte goede massage.
Ondertussen wordt duidelijk wat de doelgroep van Dolce Vita is. Congres gangers. Er is een busladingen Japanners afgeleverd en het is werkelijk amusant om te zien hoe de dames deze heren oppikken en letterlijk verslinden.
Ik besluit dit rustig gade te slaan terwijl ik mijn innerlijke mens met de BBQ worsten en haantjes vul. Helaas wordt het zicht me soms ontnomen door de blauwe walmen van diezelfde BBQ. De rook vult regelmatig het gehele terras en lounch gebied. Toch een puntje van aandacht om de afzuigend aan te passen of om de locatie van de BBQ te veranderen want het jaagt velen van het terras af naar binnen...
Kan ook zijn dat dit de bedoeling is want binnen worden de heren door de dames vakkundig opgepikt en afgevoerd :pica

Samenvattend:
Dolce Vita is een heerlijke plek om de zomer door te brengen. Een van de betere terrassen en een perfecte lounge setup.
Wellness mogelijkheden zijn aanwezig maar kunnen verbeterd worden (whirlpool conditie is echt onder de maat)
De beste masseur (Rob) die ik tot op heden in clubs ben tegengekomen
Line up van wisselend niveau, over de dag steeds beter maar ten tijde van congres niet te veel verwachten.

Herhalingsgevaar: 100% indien de zon schijnt

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #171 Gepost op: 29 juni 2015, 23:10:04 »
Hoi all,

is er iemand die in Juli naar dit Düsseldorfse oord gaat?
Ik heb een vrijkaartje dat verloopt de derde week van Juli. Door drukte heb ik drie data dat ik kan:
9, 16 of 18 Juli. Het zou fijn zijn als ik op 1 van die dagen met iemand mee heen en weer kan rijden.
Ik kan vertrekken vanaf elke grensstad in NL, ik kom daar dan wel heen.
Zelf woon ik in Nijmegen.

Grtz, Johan
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Wijze grijze

  • Gast
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #172 Gepost op: 4 juli 2015, 21:34:50 »
Het is alweer een week geleden, maar op Zaterdag 27 Juni had chauffeur ZuidPoolBeer z’n plicht verzaakt door zich op het laatste moment ziek te melden. Jammer jong, dan zul je Dolce Vita een volgende keer alleen moeten gaan ontdekken. Dus het nieuwe Wijze XL-mobiel maar zelf gestart en me naar Düssseldorf-Süd begeven. Het leek perfect tuinweer ofschoon de weersvoorspelling me sceptisch maakte. Maar ik zou geluk hebben. 24 Graden, af en toe een wolkje en geen regen.
 
Ik arriveerde vlak voor 14:00 en had nog een kleine discussie aan het ontbijtbuffet. Er waren wel nog broodjes, maar geen broodbeleg meer? Klagen helpt, dus voor Wijze Grijze werd nog even wat ham en kaas uit de koelkast gehaald, zodat de maag gevuld kon worden.
 
Echter meteen erna werd ook al het middagbuffet opgebouwd. Varkensgebraad met Wirsing als groente. Die gekookte bijlage smaakte me bijzonder goed en ik heb het inmiddels opgezocht. Het was dus savooiekool. Iets wat ik volgens mij tot nu toe alleen in Duitsland op het menu heb zien staan.
 
De doucheruimte in de kelder is inmiddels vernieuwd. Nieuwe douches met een goeie straal. Wel drukknoppen, maar daarvan is de tijdsduur op één minuut ingesteld en dat is perfect. Ook de verlichting is er vernieuwd en maakt de ruimte meteen een stuk lichter.
 
Met het buikje goed gevuld was het dus eerst maar eens uitbuiken in de tuin geblazen. De hele dag heeft men een radiozender met prettige non stop muziek met de geluidssterkte op achtergrondniveau. ‘s Avonds kwam er een DJ en die zorgde voor aangename lounge disco.
 
Er was flink wat leven in de club door de aanwezigheid van een elftal jonge viriele testosteron Duitsers uit Stuttgart. Een voetbalclub die een toernooitje kwamen spelen. Nadat ik met een van hun in gesprek kwam, had ik opeens de aandacht van de hele groep. Iedereen wilde van alles weten en al snel werden er smart phones bijgehaald om websites te checken en aantekeningen te maken. Ze hadden me beter een whiteboard met beamer kunnen geven. Misschien moet ik wel presentaties over m’n hobby gaan geven. Ze vonden dat we het in NRW maar getroffen hadden, met zoveel clubs binnen redelijk korte afstand.
 
Het was maar een vrij matte bedoening en gejaagd werd er nauwelijks. De enkele dames die wel begrepen hoe het spel gespeeld wordt, maakten dan ook de ene na de andere kamer. Bijvoorbeeld Esther, een Duitse met een opvallende tattoo onder haar rechter oor, die de een na de ander meesleepte
 
Na een tijdje viel mijn oog op een bekende weelderige zwart krullenbos met haren. Het was Maria ex Panthera. Na de exodus van enkele dames was ze, zoals bekend, in Yin Yang beland en acteerde nu sinds 3 weken in dit theater. Echter inmiddels niet meer. Afgelopen Woensdag ging ze op vakantie om in Roemenië haar 23e verjaardag te vieren. Maria wist nog niet of ze naar DV zou terugkeren. Waarschijnlijk zou het weer Yin Yang gaan worden.
 
Ook herinnerde Maria zich na 8 maanden nog mijn naam. Ze is nog steeds even vriendelijk als weleer. Natuurlijk spraken we veel over het Panthera-verleden en ze wist zich zowel de nicknames als de namen van velen te herinneren. De hartelijke groeten gaan richting Sjengenland.
 
In Dolce Vita voelde ze zich echter niet helemaal senang. “Jij geeft teveel service”, zeiden de meiden. Tijdens een trio met een DV-meid had de andere meid zich erover verbaasd dat Maria zich in haar ogen teveel uitsloofde. “Wat doe jij allemaal? Dat is toch helemaal niet nodig!” Ook verbaasde Maria zich erover dat de dames er hier lethargisch rondhangen en wat zitten te kleppen of recepten en breimotieven uit te wisselen. Publieke actie is hier onbestaand.
 
Nu wist ik dat Maria een aardige GOSP-factor had toebedeeld gekregen, dus dat moest maar eens nader onderzocht worden. Bovendien een mooie gelegenheid de GOSP-factor eens met het Wijze Grijze sexapproval™ te vergelijken. Schlüssel aub!
 
Op de kamer trok Maria alle registers open en verwende me volledig zoals het hoort. Zonder dat ik het in gaten had, werd Wijze Stijve door haar mond en tong netjes van een regenjasje voorzien, voordat ze voor een rondje cowgirl op me ging zitten. Terwijl ze haar rodeo bewegingen doet, kun je optimaal van haar weelderige haardos en haar mooie sprekende ogen genieten. Door haar gezichtsuitdrukking en ogen werd de beleving nog wat intenser. Ofschoon Maria me, als ze dat had gewild, zonder problemen ruim voor het halve uur had kunnen afwerken, heeft ze toch netjes de tijd volgemaakt. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
Ik zat naderhand weer in de tuin toen er ineens tegen 18:30 een groepje mannen het nodig vond er in gewone kleding bij te komen zitten. Vind ik altijd een beetje raar als er figuren komen die duidelijk een statement willen maken door geen badjas aan te doen. Maar verwacht dan vooral niet dat ik voor je plaats maak als je je naast me nestelt. Eentje was overduidelijk het alfa mannetje en men dacht zeker dat ik een stomme toeristische buitenlander was die niets van hun praatjes kon verstaan, want ik las toch een krant in een taal die ze niet begrepen. Mooi om dan op de eerste rij alles te kunnen observeren en te zien hoe enkele onderdanige vazallen proberen bij de baas in het gevlei te komen. Sir David Attenborough zou het dan over flemende jonkies hebben die hun plek in het roedel proberen op te eisen. Zeer amusant, vooral toen ik aan eentje van hun vroeg of hij soms op m’n schoot wilde komen zitten, toen hij zich wat al te opzichtig in m’n comfortzone begaf. Even duidelijk maken dat m’n grijze haren me ook een bepaalde status verlenen, waarmee wel rekening gehouden dient te worden. Even later vertrok de hele meute naar een kamer voor een paringsritueel.
 
Wijze Grijze sexapproval™ voor Dolce Vita vandaag: 6,0/10
 

 Adieë tsezame
 Wijze Grijze
   

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #173 Gepost op: 4 juli 2015, 23:48:00 »
Ook herinnerde Maria zich na 8 maanden nog mijn naam. Ze is nog steeds even vriendelijk als weleer. Natuurlijk spraken we veel over het Panthera-verleden en ze wist zich zowel de nicknames als de namen van velen te herinneren. De hartelijke groeten gaan richting Sjengenland.
 
In Dolce Vita voelde ze zich echter niet helemaal senang. “Jij geeft teveel service”, zeiden de meiden. Tijdens een trio met een DV-meid had de andere meid zich erover verbaasd dat Maria zich in haar ogen teveel uitsloofde. “Wat doe jij allemaal? Dat is toch helemaal niet nodig!” Ook verbaasde Maria zich erover dat de dames er hier lethargisch rondhangen en wat zitten te kleppen of recepten en breimotieven uit te wisselen. Publieke actie is hier onbestaand.


Thanks....voor het overbrengen van de groeten. Jammer dat ik haar net ben misgelopen in YinYang  :cry Ben benieuwd waar ze weer opduikt!  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #174 Gepost op: 5 juli 2015, 11:13:43 »
Was wel te verwachten dat ze het hier niet naar haar zin had.. yy zijn toch meer hollanderd waar ze meer mee heeft..
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #175 Gepost op: 12 juli 2015, 22:45:19 »
Poolparty im DV (11.07.15)

Auch das DV darf mal Glück haben. Nachdem einige der letzten Events wegen des Wetters buchstäblich ins Wasser fielen, spielte diesmal auch der Wettergott mit, so dass das tolle Außengelände entsprechend gewürdigt werden konnte. Nahezu alles spielte sich draußen ab, der Thekenbereich war zeitweise verwaist.

Bis zum Abend normaler Cluballtag in lockerer und chilliger Stimmung, das eigentliche Partygeschehen begann erst, als der DJ gegen 20 Uhr seinen Dienst aufnahm.

Dem nahezu perfekten Ambiente steht ein Line-up von rd. 50 bis 60 Girls gegenüber, das optisch schon einige Wünsche offen lässt. In weiten Teilen rumänische Massenware, zudem DV-untypisch keine Schokomäuse. Reger Gästezulauf, der Club war sehr gut besucht, jedoch nicht übervoll.

Auf die Showteile Lesbenshow und Gangbang könnte man m. E. gut verzichten, sie scheinen aber unvermeidlich zu sein. Die vielen Erika-Fans kamen beim Stangentanz voll auf ihre Kosten. Auch bei der Verpflegung lässt sich das DV bekanntlich nicht lumpen. Neben dem Indoorbuffet (was allerdings nach meinem Geschmack nachgelassen hat, seit die clubeigene Küche das Kommando übernommen hat) die gewohnt gute Sommer-Grillverköstigung, ergänzt um das Schmankerl Reibekuchen mit Lachs. Servicepersonal wie immer superfreundlich und unaufgeregt, beileibe kein leichtes Unterfangen bei dem Gästeandrang. Public Action war ansonsten nur von/mit Melody (Acelya) zu beobachten, von wem auch sonst.

Buchung: Melody – Türkei

Nach mehrjähriger Pause macht die türkische Servicebombe im Rahmen ihres Comebacks derzeit Station im DV. Melody nennt sie sich hier, für mich bleibt sie Acelya. Supersympathischer Kumpeltyp, optisch nahezu unverändert, abgesehen von Extensions, die aber gut zu ihr passen. Unvergessliche Buchungen im LR und Samya, der gestrige Zimmergang war Pflicht.

Es empfiehlt sich, Melody das Heft des Handelns in die Hand zu geben. So zieht sie alle Register und es ergibt sich eine Session, die mit einer Nummer im Autopilotmodus nichts mehr zu tun hat.

Mit ihrer überlangen Zunge erforscht sie alles und kommt wirklich überall hin, insbesondere bei ihrem berühmt-berüchtigten ZA. Auch sonst küsst, leckt und lutscht sie alles, was nicht niet- und nagelfest war.

Auch im weiteren Verlauf (fast) völlig tabulos, eine Squirtingkostprobe gab’s noch obendrauf. Abschluss nach relativ kurzer Fickerei mit ungebremster Aufnahme.

Weit abseits einer üblichen Clubnummer. Etwas Vergleichbares ist mir zumindest in unserer Clubregion nicht bekannt. Muss ich auch nicht jede Woche haben. Überdies für zarte Seelen oder Kuschelkater völlig ungeeignet.

Ansonsten: geile Party in grandiosem Ambiente. Ich denke, das werden die meisten Besucher ebenfalls so gesehen haben.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #176 Gepost op: 18 juli 2015, 09:59:29 »
Goed, het vrijkaartje had ik al een tijdje in huis, afgelopen donderdag de trein naar Düsseldorf gepakt.
Het Veolia treintje naar Venlo en verder ken ik inmiddels. Ik volg het gebeuren rondom de Maaslijn met aandacht.
Nu had ik de informatie van verschillende andere ijsberen in mijn hoofd die net als ik met het OV rijzen.
Inderdaad sluit Veolia aan op de Euregio Bahn (Maas Wupperexpress) in Venlo, maar gotsamme wat was het hollen om de Duitse trein te halen. Enfin, na uitgehijgd te zijn waren we al op weg. Mönchengladbach overstappen in het voorste treinstel. "Het achterste blijft in M." Net de NS. Maar goed dat je niet bij ALLE rijden steeds hoeft over te stappen.....
Even later reden we de Rijn over, Dusseldorp (zo heet het in het NL) binnen. Ik had van tevoren op Streetview goed gekeken waar ik heen moest. De achteruitgang van het Hbf ligt echter op het eind van een kantoorcomplex of zo. Via een krom zijstraatje kom je op een hoofdweg uit. Ik wist dat ik of de Kölnerstrasse uit moest, of deels via een groot park kon lopen. Kort gezegd: ong. drie kwartier later linksaf langs de Henkel, rechts, links, Briedestrasse.
Toen zag ik vrij snel de muur van DV. Gangetje door, deur, hek, deur, ploep een donkere deuropening in.
De Thekedame begroette me vriendelijk. Ik moest even aan het donker wennen na bijna 8) twee uur in de zon te hebben gelopen.  8)

Ik kreeg een korte vriendelijke uitleg en ze liet me de kleedkamer zien. Enfin... uitkleden maar...douchen (om de hoek, goede douche, flink in de bruine fles geknepen), badjas aan, en naar boven.
Bakkie koffie aan de bar, aanblik op me in laten werken. En glazen water, bijtanken. Gauw een babbel met wat later Kelly bleek te zijn, mijn eerste wip in DV. Zie haar thread.
Eerst rondgekeken, gewacht op het warme middageten: 14 uur. Ik zag al de Roemeense dames rondlopen.

Het geheel ziet er niet groot maar wel netjes en sfeervol uit.
De vegetarische tortellini smaakte goed, alhoewel het ook gebakken brood met gewokte groente had kunnen zijn, uit de oven met kaassausje. Soepje erbij. Na het eten laten zakken kijken of er een klik met een dame was. Nee. Op zoek naar Kelly die een goede indruk maakte. Ik trof haar aan de bar. Dat werd een goede kamergang.

Hierna zat ik buiten in de stoel net om het hoekje, toen Esther me 'besteeg'. Dat werd een hele goede kamergang. Zie haar thread.

Nog nagenietend van Esther werd het 18 uur, de grill bleek om half zeven pas klaar. Uiteindelijk weer aan de tortellini. Met puderbraten van de grill. Koffie, mineralwasser met appelsap.
Estehr besteeg in de verte nog een beer op een bank, grappig. 'Ze heeft gelijk' dacht ik.

Goed, even voor zeven naar beneden, me aangekleed, geld gewisseld voor de S-bahn, en daarheen. Drie treinen later was ik thuis.

Ja, DV is een mooie kleine club. Hygiënisch. Personeel op 1 uitzondering na erg vriendelijk, dat is wel eens anders. Er hangt een ontspannen sfeer. Ik vind het prettig dat er ook Duitse dames zijn, je kunt eens wat meer converseren.
De twee kamers die ik heb gezien waren mooi. Beiden met raam, dat is wel zo fijn voor de sfeer op de kamer. Het eten was goed, alleen zouden ze het fruit op warme dagen koel moeten zetten, dat is beter daarvoor. De eetruimte is klein, blijkbaar is het de bedoeling dat je in de barruimte of loungeruimte of buiten eet. Zoals al gezegd goede douches. WC's waren schoon, is ook wel eens anders.

Ik kom hier nog wel eens...  ;)

Last but sure not least: Willem bedankt voor het vrijkaartje.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #177 Gepost op: 18 juli 2015, 10:29:37 »
Citaat
Hierna zat ik buiten in de stoel net om het hoekje, toen Esther me 'besteeg'. Dat werd een hele goede kamergang. Zie haar thread.

Dan zijn we bij deze 'kutzwagers' Johan36 ;D. Destijds heeft Esther mij in DV ook 'ontmaagd'. Blijft 1 van de beste ervaringen die ik er gehad heb.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #178 Gepost op: 18 juli 2015, 12:49:57 »
Kort gezegd: ong. drie kwartier later linksaf langs de Henkel, rechts, links, Briedestrasse.


Tenzij je graag wandelt al vooraf kan je volgende keer met de bus tot vlakbij de club rijden of het S-Bahn station op 10 minuten lopen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #179 Gepost op: 21 juli 2015, 09:54:18 »
Surprise visit here on Saturday  :-P

I arrived at 11 in the morning and had a breakfast with eggs, ham and sausages, it was very good
It was pleasant to enjoy the sun in the garden even if the music disturbed me  8)

Around 3 in the afternoon, i had some meat and pasta, it was really excellent (hausgemacht)
It was quiet, Esther is always there, Lina was not here and all the others were usual girls in DV but unknown for me except
Kelly and a few other girls, and for the new ones there were Olga from ? with 2 friends

In the evening i had a few beers at the bar when Claudia came and talked to me, beautiful blue eyes, i had seen her the last times but did not try anything, she is a little bit too skinny for me even though she is quite very good looking
And for the first time i asked about her service, the last time was 4 or 5 years ago ! i never asked such things but unfortunately in DV i had too many bad experiences and i only wanted to know if she performs the blowjob without condom, that was the only objective of my question, french kiss is only a plus but not a must-have whereas blowjob is really a criteria for me  :))
But she answered to me straight : kuss  :))  ... okay ... but what about the blowjob ? she said : no condom ... okay! green light  :)) let's go in the room  ;D
 
In the room, her body is really perfect, i would have preferred more rounded but it was ok, i think in a few years she would be perfect for me with a few extra kilos  :-P
She immediately started with little french kisses and when she felt more comfortable, they were deeper, she even stopped and asked me if i would like to stay 1 hour together, i answered half an hour and feared a different behaviour but she kept on kissing really well, she even seemed that she did not want to do something else and after 5 minutes of kissing, i suggested her to go for the blowjob which was good but not very long enough, less than 5 minutes only
Sex was really good with a lot of french kissing again and her tits are really beautiful, small but nice and finish in doggy, quite exciting on that position with her  :-P
I did not ask about any extra so i do not know if she performs any such as finish in mouth or anal

It was a correct room with Claudia, she is clearly not a sex storm but more a GFE girl when she has some feelling with the guy but it is unfortunately clearly not my kind, i prefer nasty girls  ;D

In the evening i enjoyed again the hausgemacht meat with some potatoes, it was really excellent
DV is slowly coming back in my paper, for 40 euros in HH food was excellent and music as well in the evening even though there are no area without music where we can get some rest for our ears (i will always find really stupid for instance to put some loud music just behind the transat in the garden, what a funny idea  8) that is a big drawback for me concerning the club otherwise the service and facilities are great) and i will finally manage to get used of asking service of the girls even if it is not romantic at all  :))
« Laatst bewerkt op: 21 juli 2015, 10:00:27 door Tikinui »