Auteur Topic: BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW  (gelezen 25390 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Gepost op: 16 maart 2020, 23:32:19 »
Vandaag is het onvoorstelbare gebeurd. Het zat er al een tijdje aan te komen. Het SKW is gesloten.

Voor drie weken? Voor een langere tijd? Niemand kan dat op dit moment voorspellen. Voor velen onder ons is het een ongemak dat we een tijdje niet meer kunnen gaan wandelen. Alhoewel dit in de huidige crisisomstandigheden toch steeds minder een optie aan het worden was. Blijf binnen, luidde de boodschap al enkele dagen.

Wel, jullie zitten denkelijk binnen als jullie dit lezen. Misschien zelfs in de luie zetel, uitblazen, met een hapje en een drankje.

DENK DAN OOK EENS AAN ONZE MEISJES, DIE VOOR 'ONBEPAALDE TIJD' ZONDER INKOMEN ZITTEN.

Ook zij hunkeren naar een hapje en een drankje.

Van verschillende mensen lees ik of hoor ik wel eens dat ze 'goed staan' bij bepaalde meisjes. Als ik alles moet geloven wat ik hier en op 'een ander' forum lees, dan zijn er nogal wat mensen die o zo graag vertellen dat ze 'vriendje' zijn met hun favorietjes. Jullie hebben nu allemaal een buitenkansje om te tonen wat jullie onder het woord 'vriendschap' verstaan.

HELP JULLIE VRIENDINNETJES !!!!

Veel wandelaars hebben een telefoonnummer van hun favorietjes. Tracht hen te bereiken. Je moet niet noodzakelijk een date betalen zonder te daten. Nee, ga er gewoon eens op jouw kosten de supermarkt mee binnen. Het kost misschien minder dan jullie wandelbudget. Toon jullie hart !!! En als dat te veel gevraagd zou zijn, zwijg dan aub nadien over jullie vermeende vriendschapsbanden.

Bij de ontruiming daarstraks, rond 15.00u, was VDB blijkbaar een van de weinigen (de enige?) die met volle grote zakken in de hand zijn close vriendin bijstond en kwam ophalen. Waar zaten ze nu ineens allemaal, al die 'goeie vrienden van de meisjes'??? Jullie kunnen dit nog goed maken. Doe onze meisjes een plezier in deze (voor ons allemaal maar speciaal voor hen) katastrofale tijden.

Ik weet dat op deze oproep niet massaal respons zal komen. Maar elk mooi gebaar maakt een meisje gelukkig. Echt gelukkig. In plaats van in recensies je eigen capaciteiten mee te suggereren (zij kwam zelf ook klaar), maak ze nu eens écht eventjes gelukkig.

Noem me gerust naïef, belachelijk, wereldvreemd,... maakt niet uit. Ik trek mij daar geen reet van aan. Ik vond toch dat ik dit moest schrijven.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2020, 00:07:41 »
Tja als er eerst her en der verkondigd wordt dat het openblijft en als dan plots de mededeling komt dat alles om 15 u dicht moet, een ogenblik dat de meesten op het werk zitten...

Dit is geen verwijt, alleen een vaststelling. En ik stel ook vast dat het aantal ads op oa Redlights fors gestegen is. Begrijpelijk maar dom, ook 1 op 1 kan je iemand besmetten.

Ikzelf heb geen contactinfo van dames, een bewuste keuze. Ik kan dus geen troost gaan bieden. Ik kan alleen hopen dat mijn favorieten niet ziek worden, dat ikzelf niet ziek word, dat mijn werkgever niet overkop gaat, dat we d'r allemaal doorkomen zeg maar.

Face it : dit hebben we nooit meegemaakt, maar onze ouders en grootouders wel, weliswaar in een nog veel ergere vorm. De oorlogen bedoel ik. Eens goed met de neus op de feiten gedrukt worden en beseffen hoe goed we het hier hebben kan geen kwaad.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2020, 02:41:27 »
Tja als er eerst her en der verkondigd wordt dat het openblijft en als dan plots de mededeling komt dat alles om 15 u dicht moet, een ogenblik dat de meesten op het werk zitten...
In principe klopt het dat de meesten op het werk zaten, maar in realiteit stel ik vast dat er vandaag veel minder verkeer was, en dat er dus heel wat mensen ofwel thuis werkten ofwel gewoon thuis waren. Ik was ook aan het werk, maar als iemand waar je veel om geeft voor zoiets belt, dan gaat dat op dat moment effe voor bij mij. Misschien kan niet iedereen zelf zijn werk regelen, dat snap ik ook wel, maar ik vond het toch wat zielig. Al die lege ramen, gedoofde lichten, hier en daar toch nog een paar 'achtergebleven' brandende neons, en dan de meisjes die afdruipen, hun plan moeten trekken. Naar 'huis' moeten, voor velen zijnde een huurflatje dat ze niet zullen kunnen betalen de komende maand.
Dit is geen verwijt, alleen een vaststelling. En ik stel ook vast dat het aantal ads op oa Redlights fors gestegen is. Begrijpelijk maar dom, ook 1 op 1 kan je iemand besmetten.
Dat klopt, er zal meer geprobeerd worden om prive te daten, waar dan totaal geen controle meer is over de omstandigheden. Ze zullen niet allemaal een kamer hebben met de faciliteiten die ze in het SKW hebben en de aansturing die ze daar hebben. Ik bedoel daarmee bv gewoon al het feit dat er gehamerd werd op verluchten, handhygiëne, niet zoenen, niet dicht bij mekaars gezicht, enz.

Of het verstandig is, is  een moeilijke vraag. Ik heb al enkele berichten geplaatst waarin ik me meer zorgen maak om ontbrekende maatregelen in bv supermarkten en bij de kinderopvang, dan wanneer iemand voorzichtig seks heeft met een meisje. Er zijn namelijk enorm veel meer mensen betrokken bij aankopen in een supermarkt, dan het contingent aan mannen dat in coronatijden toch nog eens een wipje riskeert. Voor de macro-evolutie van de uitbreiding van de virusinfectie is de activiteit in de priveontvangst waarschijnlijk niet erg significant tegenover ettelijke tienduizenden hamsteridioten in de supermarkten.

Niet elke infectie hoeft op individuele schaal een drama te zijn. Maar het financiële drama van zonder inkomen te vallen is er wél op individuele schaal. De meisjes hebben weinig of niks om op terug te vallen. Geen statuut. Ja, misschien eens een voedselpakketje, maar dan nog.
Ikzelf heb geen contactinfo van dames, een bewuste keuze. Ik kan dus geen troost gaan bieden. Ik kan alleen hopen dat mijn favorieten niet ziek worden, dat ikzelf niet ziek word, dat mijn werkgever niet overkop gaat, dat we d'r allemaal doorkomen zeg maar.
Niet iedere wandelaar heeft bv een telefoonnummer van enkele favorietjes, maar het komt toch wel vrij veel voor. Er is bij sommigen een tendens om vooraf af te spreken. Het is natuurlijk quasi onmogelijk om een meisje te bereiken als het SKW gesloten is en als je bv niet eens weet of zij hier of in haar thuisland zit, omdat je er geen telefoonnummer van hebt. Maar voor degenen die wél een nummer hebben, voor degenen die wél smsjes of whatsapp sturen om af te spreken, is het evenzeer mogelijk om nu eens te polsen hoe het zit en eventueel wat te helpen.
Face it : dit hebben we nooit meegemaakt, maar onze ouders en grootouders wel, weliswaar in een nog veel ergere vorm. De oorlogen bedoel ik. Eens goed met de neus op de feiten gedrukt worden en beseffen hoe goed we het hier hebben kan geen kwaad.
Daar zit veel waarheid in natuurlijk. De huidige 'jongere' generatie weet niet meer wat ontbering is. Een avondklok, een samenscholingsverbod, het zijn begrippen die vroeger erg ver van ons uitgesproken werden. Niet meer kunnen gaan en staan waar we willen, past niet in de moderne opvoeding waarbij velen op de duur denken dat de as van de aarde door hun gat loopt. Misschien kan de confrontatie geen kwaad, maar het lijkt me toch ook niet meteen een reden om de komst van corona toe te juichen.  ;D
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2020, 02:47:29 door Vanderbeffen »

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2020, 15:39:46 »
Iedereen is anders VDB.
Ikzelf informeer bij de dames waar ik een goede band mee heb. En ja, ook zal ik daar (diegene die in het land zijn) wellicht nog eens passeren of informeren om te helpen. Maar jouw stukje tekst, dat ik nogal denigrerend vond geschreven, had ik daar niet voor nodig :-)

Voor de rest even goede vrienden uiteraard :-)


Vandaag is het onvoorstelbare gebeurd. Het zat er al een tijdje aan te komen. Het SKW is gesloten.

Voor drie weken? Voor een langere tijd? Niemand kan dat op dit moment voorspellen. Voor velen onder ons is het een ongemak dat we een tijdje niet meer kunnen gaan wandelen. Alhoewel dit in de huidige crisisomstandigheden toch steeds minder een optie aan het worden was. Blijf binnen, luidde de boodschap al enkele dagen.

Wel, jullie zitten denkelijk binnen als jullie dit lezen. Misschien zelfs in de luie zetel, uitblazen, met een hapje en een drankje.

DENK DAN OOK EENS AAN ONZE MEISJES, DIE VOOR 'ONBEPAALDE TIJD' ZONDER INKOMEN ZITTEN.

Ook zij hunkeren naar een hapje en een drankje.

Van verschillende mensen lees ik of hoor ik wel eens dat ze 'goed staan' bij bepaalde meisjes. Als ik alles moet geloven wat ik hier en op 'een ander' forum lees, dan zijn er nogal wat mensen die o zo graag vertellen dat ze 'vriendje' zijn met hun favorietjes. Jullie hebben nu allemaal een buitenkansje om te tonen wat jullie onder het woord 'vriendschap' verstaan.

HELP JULLIE VRIENDINNETJES !!!!

Veel wandelaars hebben een telefoonnummer van hun favorietjes. Tracht hen te bereiken. Je moet niet noodzakelijk een date betalen zonder te daten. Nee, ga er gewoon eens op jouw kosten de supermarkt mee binnen. Het kost misschien minder dan jullie wandelbudget. Toon jullie hart !!! En als dat te veel gevraagd zou zijn, zwijg dan aub nadien over jullie vermeende vriendschapsbanden.

Bij de ontruiming daarstraks, rond 15.00u, was VDB blijkbaar een van de weinigen (de enige?) die met volle grote zakken in de hand zijn close vriendin bijstond en kwam ophalen. Waar zaten ze nu ineens allemaal, al die 'goeie vrienden van de meisjes'??? Jullie kunnen dit nog goed maken. Doe onze meisjes een plezier in deze (voor ons allemaal maar speciaal voor hen) katastrofale tijden.

Ik weet dat op deze oproep niet massaal respons zal komen. Maar elk mooi gebaar maakt een meisje gelukkig. Echt gelukkig. In plaats van in recensies je eigen capaciteiten mee te suggereren (zij kwam zelf ook klaar), maak ze nu eens écht eventjes gelukkig.

Noem me gerust naïef, belachelijk, wereldvreemd,... maakt niet uit. Ik trek mij daar geen reet van aan. Ik vond toch dat ik dit moest schrijven.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #4 Gepost op: 17 maart 2020, 17:47:56 »
Iedereen kan hiermee doen wat hij graag doet.
Ik ben gisteren buiten het skw om (dat kot was dicht) mijn favorietje gaan bezoeken, nu we nog met de wagen vrij mogen rondrijden.

Wat ik veel belangrijker vind dan dames geld toe te stoppen .... begrijp me niet verkeerd, DAT MAG uiteraard, is hen helpen met boodschappen te doen nu het nog kan.

En nog belangrijker, breng hen op de hoogte van alles, want de meest spreken geen Nederlands, en mijn favoke zei me gisteren nog .... snel, we moeten voor 22 u terug bij me thuis zijn, want na 22 u mag er niemand meer buiten. Ze dacht dus ook dat ze haar hondje niet meer kon uitlaten gisteren, en van die onnozele kleine dingen, ze zijn verloren in een land waar ze de taal niet 100% van beheersen.

Die meiden krijgen flarden mee, begrijpen geen of slecht Nederlands, en ze horen dit en dat en dat en geen en ginder.
Voor hen dondert het in Keulen momenteeL

Blijf in contact, whatsapp, telefoon, mailen, en houd hen op de hoogte van de maatregelen.  IN DETAIL.

En geniet eens een avondje, nu het nog kan, van je favo dame niet in haar blootje maar samen shoppen, supermarkten .... is echt ook gezellig en ze zijn er jullie eeuwig dankbaar voor.

Blijf in contact, ze willen echt de goede info, die zou ik ook graag krijgen als ik in een land zit waar ik de taal niet van beheers en de wereld in brand staat

Dat gezegd zijnde, wens ik alle dames en mannen een aangename avond toe

gr

sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #5 Gepost op: 17 maart 2020, 18:40:29 »
Iedereen is anders VDB.
Ikzelf informeer bij de dames waar ik een goede band mee heb. En ja, ook zal ik daar (diegene die in het land zijn) wellicht nog eens passeren of informeren om te helpen. Maar jouw stukje tekst, dat ik nogal denigrerend vond geschreven, had ik daar niet voor nodig :-)

Voor de rest even goede vrienden uiteraard :-)
Wat je van de tekst vindt en of je dat nodig had of niet, interesseert me echt niet. Ik hoop alleen dat ik hier en daar ene wakker schudt, en dat er, buiten degenen die het dus spontaan zelf al deden en doen, nog enkele mensen zich aangesproken voelen en al was het ook maar een heel klein steentje bijdragen.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #6 Gepost op: 17 maart 2020, 18:50:40 »
Iedereen kan hiermee doen wat hij graag doet.
Ik ben gisteren buiten het skw om (dat kot was dicht) mijn favorietje gaan bezoeken, nu we nog met de wagen vrij mogen rondrijden.

Wat ik veel belangrijker vind dan dames geld toe te stoppen .... begrijp me niet verkeerd, DAT MAG uiteraard, is hen helpen met boodschappen te doen nu het nog kan.

En nog belangrijker, breng hen op de hoogte van alles, want de meest spreken geen Nederlands, en mijn favoke zei me gisteren nog .... snel, we moeten voor 22 u terug bij me thuis zijn, want na 22 u mag er niemand meer buiten. Ze dacht dus ook dat ze haar hondje niet meer kon uitlaten gisteren, en van die onnozele kleine dingen, ze zijn verloren in een land waar ze de taal niet 100% van beheersen.

Die meiden krijgen flarden mee, begrijpen geen of slecht Nederlands, en ze horen dit en dat en dat en geen en ginder.
Voor hen dondert het in Keulen momenteeL

Blijf in contact, whatsapp, telefoon, mailen, en houd hen op de hoogte van de maatregelen.  IN DETAIL.

En geniet eens een avondje, nu het nog kan, van je favo dame niet in haar blootje maar samen shoppen, supermarkten .... is echt ook gezellig en ze zijn er jullie eeuwig dankbaar voor.

Blijf in contact, ze willen echt de goede info, die zou ik ook graag krijgen als ik in een land zit waar ik de taal niet van beheers en de wereld in brand staat

Dat gezegd zijnde, wens ik alle dames en mannen een aangename avond toe

gr

sm
Ik kan dat enkel maar onderschrijven. Ik heb nog contact gehad met iemand van Violett. Die mensen doen wat ze kunnen. Psychologische steun is heel fijn en zeker niet onnodig, maar financieel lost dat niets op en brood brengt het ook niet op de plank. Zij hebben contact met de voedselbanken, maar je begrijpt het al: het is ook voor deze mensen onmogelijk om alle meisjes op te sporen en om voor hen dan iets te kunnen schenken waar bij wijze van spreken het geld niet voor aanwezig is. Samen shoppen nu het nog kan is idd een goed idee.

Ook wat sexmachine vraagt over 'informatie delen' is zeer nuttig. De meisjes horen inderdaad flarden maar zonder de details te begrijpen, worden er verkeerde interpretaties aan gekoppeld. Een voorbeeld: Bartje dW met zijn voorstel van avondklok en samenscholingsverbod gisteren, dat moest ik voor mijn vriendin toch wel verduidelijken want het was voor haar wel klaar waarover het ging maar niet of dat nu beslist was of niet.

En vraag regelmatig eens hoe het gaat. Het is voor hen belangrijk dat ze weten dat er hier en daar toch iemand is die iets om hen geeft. Achter de professionele dames in de vitrines, met elk hun imago en hun gespeelde uitstraling, schuilt vaak een meisje dat zich nu eenzaam en hulpeloos voelt.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #7 Gepost op: 17 maart 2020, 19:20:11 »
Wat ons dan meteen ook naar de essentie van de zaak brengt.
Wij, wandelaars, helpen meisjes die er werken.
Om de reden dat ons achterlijk kikkerland geen enkel sociaal statuut heeft voor de dames.

Onder het motto: "Wie niks in het laatje brengt kan geen sociale zekerheid genieten."
Onze regeringsleiders en die burgervader van Antwerpen op kop, hebben boter op hun hoofd.

Nu hoorde ik vandaag een oproep van een dame die de belangen van de meiden behartigt, dat er maar eens werk moet gemaakt worden van een sociaal statuur voor de werkende dames.
Uiteraard als het kalf verdronken is en VEEL TE LAAT. Dat moest al 30 jaar geleden gebeurd zijn, niet nu.

Moeilijk is het nochtans niet, ik ben geen politieker, heb geen diploma van dokter in eender wat, maar wat ik wel weet is dat pandeigenaren en 't stad rijk worden van de dames in Antwerpen.
't Stad pakt voor ieder raam (niet per huisnummer, maar per raam) 3.000 euro taksen per jaar. 400 ramen, dat is wat 't stad eraan verdient zonder een kop te doen voor de dames in ruil.
1,2 miljoen euro, daar doe je iets mee voor de dames, burgemeester, daar kan je de werkende dames een deftige vergoeding geven in deze noodsituatie.

De huisbazen verhuren tussen de 85 en 120 euro per dagdeel per raam.
Een pand met 8 ramen brengt dus op maandbasis een slordige 48.000 euro op .... ja, jullie horen het goed, net geen 50.000 euro per maand.
We weten ook dat er eigenaars zijn die meer dan 50 ramen verhuren ... reken zelf en duizel niet.


Hoe dat aanpakken, wie zijn die meiden? Wel, dat weten ze al te goed, en verplicht hen die bijdrage te betalen, in de vorm van huur, die moeten ze toch betalen als ze een raam willen.
Indien ze nu eens ballen aan hun lijf hadden, de staat en 't stad, dan verplichten ze de huiseigenaren gewoon 20 euro per meid af te dragen van de verworven huurprijs per dagdeel. Desnoods reken je iets meer huur aan (al vind ik dat dat makkelijk moet kunnen van de huur die de dames momenteel betalen, 100 euro per shift lijkt me al meer dan genoeg voor een meid om af te dragen)
Moeilijk? Neen, er is de lijst die iedere dag tweemaal moet doorgegeven worden aan de politie (op die lijst staan de echte namen van de dames, de politie en dus ook 't stad heeft dus een kopij van alle werkende dames hun identiteitskaart, hoe moeilijk kan het toch zijn, nietwaar? Koppel dat aan de belastingen en RVA, en hopla, de meiden hebben sociale zekerheid, kunnen bij ziekte genieten van een vervangingsinkomen, ook bij overmacht zoals die nu aan de gang is, en de meiden kunnen recht op pensioen en  uitkering opbouwen.

Moeilijk, meneer De Wever? Neen, want uw politiedienst krijgt die lijst, met de namen en identiteitskaarten van de dames die er werkende zijn, die dus voor dat dagdeel hun huur hebben betaald.
Pak van die huur wat af (20-25 euro), stort dat door naar de bevoegde diensten, en maak van die vogelvrije meisjes volwaardige seksmedewerkers, met een statuut en zorg er dus ook voor dat die 'taksen, onkosten, bedrijfsvoorheffing, afdraging' automatisch gebeurt, en probleem van de baan.

Dan was er nu ook niet zo een fiasco ontstaan, waardoor er meer dan 1000 sekswerksters voor godweethoelang zonder inkomen zullen zitten.

Foei, en kom nu niet aanlopen dat dit overmacht is, het skw bestaat al meer dan 150 jaar en poen scheppen gebeurt er dus al decennia op kap van de meiden.

Geef hen een sociaal statuut als seksmedewerksters, met recht op gewaarborgd loon, recht op ziekteuitkering, recht op stempelgeld, recht op economische werkloosheid.

Dat was eigenlijk alles wat ik hierover te zeggen heb, het is o zo makkelijk, het is o zo simpel, met een beetje goede wil ......

Maar goede wil vragen van politiekers die enkel aan zichzelf denken, tja, dat is dromen ...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #8 Gepost op: 17 maart 2020, 19:34:59 »
Wat ons dan meteen ook naar de essentie van de zaak brengt.
Wij, wandelaars, helpen meisjes die er werken.
Om de reden dat ons achterlijk kikkerland geen enkel sociaal statuut heeft voor de dames.

Onder het motto: "Wie niks in het laatje brengt kan geen sociale zekerheid genieten."
Onze regeringsleiders en die burgervader van Antwerpen op kop, hebben boter op hun hoofd.

Nu hoorde ik vandaag een oproep van een dame die de belangen van de meiden behartigt, dat er maar eens werk moet gemaakt worden van een sociaal statuur voor de werkende dames.
Uiteraard als het kalf verdronken is en VEEL TE LAAT. Dat moest al 30 jaar geleden gebeurd zijn, niet nu.

Moeilijk is het nochtans niet, ik ben geen politieker, heb geen diploma van dokter in eender wat, maar wat ik wel weet is dat pandeigenaren en 't stad rijk worden van de dames in Antwerpen.
't Stad pakt voor ieder raam (niet per huisnummer, maar per raam) 3.000 euro taksen per jaar. 400 ramen, dat is wat 't stad eraan verdient zonder een kop te doen voor de dames in ruil.
1,2 miljoen euro, daar doe je iets mee voor de dames, burgemeester, daar kan je de werkende dames een deftige vergoeding geven in deze noodsituatie.

De huisbazen verhuren tussen de 85 en 120 euro per dagdeel per raam.
Een pand met 8 ramen brengt dus op maandbasis een slordige 48.000 euro op .... ja, jullie horen het goed, net geen 50.000 euro per maand.
We weten ook dat er eigenaars zijn die meer dan 50 ramen verhuren ... reken zelf en duizel niet.


Hoe dat aanpakken, wie zijn die meiden? Wel, dat weten ze al te goed, en verplicht hen die bijdrage te betalen, in de vorm van huur, die moeten ze toch betalen als ze een raam willen.
Indien ze nu eens ballen aan hun lijf hadden, de staat en 't stad, dan verplichten ze de huiseigenaren gewoon 20 euro per meid af te dragen van de verworven huurprijs per dagdeel. Desnoods reken je iets meer huur aan (al vind ik dat dat makkelijk moet kunnen van de huur die de dames momenteel betalen, 100 euro per shift lijkt me al meer dan genoeg voor een meid om af te dragen)
Moeilijk? Neen, er is de lijst die iedere dag tweemaal moet doorgegeven worden aan de politie (op die lijst staan de echte namen van de dames, de politie en dus ook 't stad heeft dus een kopij van alle werkende dames hun identiteitskaart, hoe moeilijk kan het toch zijn, nietwaar? Koppel dat aan de belastingen en RVA, en hopla, de meiden hebben sociale zekerheid, kunnen bij ziekte genieten van een vervangingsinkomen, ook bij overmacht zoals die nu aan de gang is, en de meiden kunnen recht op pensioen en  uitkering opbouwen.

Moeilijk, meneer De Wever? Neen, want uw politiedienst krijgt die lijst, met de namen en identiteitskaarten van de dames die er werkende zijn, die dus voor dat dagdeel hun huur hebben betaald.
Pak van die huur wat af (20-25 euro), stort dat door naar de bevoegde diensten, en maak van die vogelvrije meisjes volwaardige seksmedewerkers, met een statuut en zorg er dus ook voor dat die 'taksen, onkosten, bedrijfsvoorheffing, afdraging' automatisch gebeurt, en probleem van de baan.

Dan was er nu ook niet zo een fiasco ontstaan, waardoor er meer dan 1000 sekswerksters voor godweethoelang zonder inkomen zullen zitten.

Foei, en kom nu niet aanlopen dat dit overmacht is, het skw bestaat al meer dan 150 jaar en poen scheppen gebeurt er dus al decennia op kap van de meiden.

Geef hen een sociaal statuut als seksmedewerksters, met recht op gewaarborgd loon, recht op ziekteuitkering, recht op stempelgeld, recht op economische werkloosheid.

Dat was eigenlijk alles wat ik hierover te zeggen heb, het is o zo makkelijk, het is o zo simpel, met een beetje goede wil ......

Maar goede wil vragen van politiekers die enkel aan zichzelf denken, tja, dat is dromen ...
Of ik mij hierbij aansluit of niet, dat zal geen moer verschil uitmaken. Maar deze tekst mag sexmachine van mij gerust doorsturen naar het schoon verdiep. Ik wil er direct mijn naam bij onder zetten, naast de zijne.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #9 Gepost op: 18 maart 2020, 17:46:36 »
En aan dezelfde wandelaars en fans ....
Je krijgt geen Coronavirus met wat leuke berichten te schrijven, mekaar wat te entertainen ... of liggen jullie allemaal op intensieve zorgen?  ;D ;D ;D ;D

En een update ...
Je mag met je vriendinnetje / schatje gaan shoppen, je mag namelijk buiten met 1 vriend / vriendin (en neem ineens het hondje mee ook)  ;) :))
Samen wandelen in het park, en achter een dikke boom kan je lekkere viespeukerij uithalen zelfs als je wil  :sex :sex :sex

Ik kom net van de supermarkt, en voor de verandering was die helemaal leeg, geen kat, enkel 3 kassiers en misschien 5 klanten.
Lange rijen aan de inkom of kassa? Nope, gewoon doorgelopen en inkopen gedaan (een dik uur rondgeslenterd) en geen enkele persoon voor mij aan de kassa.
Rekken vol ....
Straten leeg, het leek wel een autovrije zondag in 73 (petroleumcrisis destijds) .... voor jullie opmerkingen maken, toen mocht ik zelf nog niet autorijden maar wel spelen op straat  :dance2 :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #10 Gepost op: 18 maart 2020, 18:26:04 »
Ik wil dat ook wel op het schoon verdiep krijgen!

Wat ons dan meteen ook naar de essentie van de zaak brengt.
Wij, wandelaars, helpen meisjes die er werken.
Om de reden dat ons achterlijk kikkerland geen enkel sociaal statuut heeft voor de dames.

Onder het motto: "Wie niks in het laatje brengt kan geen sociale zekerheid genieten."
Onze regeringsleiders en die burgervader van Antwerpen op kop, hebben boter op hun hoofd.

Nu hoorde ik vandaag een oproep van een dame die de belangen van de meiden behartigt, dat er maar eens werk moet gemaakt worden van een sociaal statuur voor de werkende dames.
Uiteraard als het kalf verdronken is en VEEL TE LAAT. Dat moest al 30 jaar geleden gebeurd zijn, niet nu.

Moeilijk is het nochtans niet, ik ben geen politieker, heb geen diploma van dokter in eender wat, maar wat ik wel weet is dat pandeigenaren en 't stad rijk worden van de dames in Antwerpen.
't Stad pakt voor ieder raam (niet per huisnummer, maar per raam) 3.000 euro taksen per jaar. 400 ramen, dat is wat 't stad eraan verdient zonder een kop te doen voor de dames in ruil.
1,2 miljoen euro, daar doe je iets mee voor de dames, burgemeester, daar kan je de werkende dames een deftige vergoeding geven in deze noodsituatie.

De huisbazen verhuren tussen de 85 en 120 euro per dagdeel per raam.
Een pand met 8 ramen brengt dus op maandbasis een slordige 48.000 euro op .... ja, jullie horen het goed, net geen 50.000 euro per maand.
We weten ook dat er eigenaars zijn die meer dan 50 ramen verhuren ... reken zelf en duizel niet.


Hoe dat aanpakken, wie zijn die meiden? Wel, dat weten ze al te goed, en verplicht hen die bijdrage te betalen, in de vorm van huur, die moeten ze toch betalen als ze een raam willen.
Indien ze nu eens ballen aan hun lijf hadden, de staat en 't stad, dan verplichten ze de huiseigenaren gewoon 20 euro per meid af te dragen van de verworven huurprijs per dagdeel. Desnoods reken je iets meer huur aan (al vind ik dat dat makkelijk moet kunnen van de huur die de dames momenteel betalen, 100 euro per shift lijkt me al meer dan genoeg voor een meid om af te dragen)
Moeilijk? Neen, er is de lijst die iedere dag tweemaal moet doorgegeven worden aan de politie (op die lijst staan de echte namen van de dames, de politie en dus ook 't stad heeft dus een kopij van alle werkende dames hun identiteitskaart, hoe moeilijk kan het toch zijn, nietwaar? Koppel dat aan de belastingen en RVA, en hopla, de meiden hebben sociale zekerheid, kunnen bij ziekte genieten van een vervangingsinkomen, ook bij overmacht zoals die nu aan de gang is, en de meiden kunnen recht op pensioen en  uitkering opbouwen.

Moeilijk, meneer De Wever? Neen, want uw politiedienst krijgt die lijst, met de namen en identiteitskaarten van de dames die er werkende zijn, die dus voor dat dagdeel hun huur hebben betaald.
Pak van die huur wat af (20-25 euro), stort dat door naar de bevoegde diensten, en maak van die vogelvrije meisjes volwaardige seksmedewerkers, met een statuut en zorg er dus ook voor dat die 'taksen, onkosten, bedrijfsvoorheffing, afdraging' automatisch gebeurt, en probleem van de baan.

Dan was er nu ook niet zo een fiasco ontstaan, waardoor er meer dan 1000 sekswerksters voor godweethoelang zonder inkomen zullen zitten.

Foei, en kom nu niet aanlopen dat dit overmacht is, het skw bestaat al meer dan 150 jaar en poen scheppen gebeurt er dus al decennia op kap van de meiden.

Geef hen een sociaal statuut als seksmedewerksters, met recht op gewaarborgd loon, recht op ziekteuitkering, recht op stempelgeld, recht op economische werkloosheid.

Dat was eigenlijk alles wat ik hierover te zeggen heb, het is o zo makkelijk, het is o zo simpel, met een beetje goede wil ......

Maar goede wil vragen van politiekers die enkel aan zichzelf denken, tja, dat is dromen ...
Of ik mij hierbij aansluit of niet, dat zal geen moer verschil uitmaken. Maar deze tekst mag sexmachine van mij gerust doorsturen naar het schoon verdiep. Ik wil er direct mijn naam bij onder zetten, naast de zijne.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #11 Gepost op: 18 maart 2020, 19:32:59 »
Eigenlijk is dat helemaal niet zo moeilijk.
En dan gaan we er eens samen over nadenken hoe.
Want een mail sturen of een brief, ik weet niet dat dat ook maar iets uithaalt op dit eigenste moment.
Eigenlijk zouden we een 'gratis vakbond' moeten oprichten voor de dames die in het skw werken, en met die handtekeningen een petitie neerleggen "in naam van".
Met daarop beschaafde voorstellen. Voorstellen die hen beschermen tegen alles wat een werkende mens beschermd is, makkelijk zat toch om zoiets gedaan te krijgen, en de knas voor Wevertje om te tonen dat hij WEL een hart heeft.

Stof om over na te denken.

Wie heeft er zin om mee te doen, uiteraard moeten we dan deftig voorbereid zijn, de dames winnen voor dat idee (moeilijk kan dat niet zijn, zij willen ook een sociale zekerheid, zij willen ook zo goed als gratis naar de dokter, naar de apotheker, zij willen ook vakantiegeld, een pensioen, recht op een ziekte-uitkering, een gewaarborgd inkomen, recht op een vervangingsinkomen?.

En zeker na deze duistere en moeilijke periode kan het volgens mij niet moeilijk zijn alle dames in het skw achter dat idee te scharen. En ik schat zelfs de kans in dat de politiek wel gaat luisteren.

Iemand (euh, veel meer dan één mag zeker ook) om mee iets uit te werken, onbezoldigd uiteraard, dus paljaskes als frankpimpy, graag in NL de vrouwen uitbuiten en je hier buiten houden. Er valt niks te verdienen, dus we zijn allerminst bang dat jij je diensten zal aanbieden.
Entre parentaise, het zou nogal een gebaar zijn moest die uitbuiter de meisjes nu hun centen die ze hebben geïnvesteerd in zijn fameus porno-sm-web integraal en volledig terugstorten, zonder dat iemand het had moeten vragen. Maar net zoals ik tevergeefs blijf wachten op de Sint en de Kerstman, is dit ijdele hoop.
Niet moeilijk, franky, gewoon whatsappen met de dames, en stort dat geld op een bankrekening, of betaal via je smartphone, of breng het naar een afgesproken plaats.
Kan er eens iemand in mijn arm knijpen .... auw .... dank je, ik ben terug wakker, wat een leuke droom had ik net ....

Dus ideeën hoe w dit kunnen uitwerken, en liefst beschaafde ideeën zijn altijd welkom, we moeten slagkracht hebben en het beginsel van de rechten van de werkende mens ook verkrijgen voor de dames die ons een gans jaar plezier geven.
Eenieder heeft recht op werk, maar ook eenieder heft recht op een sociaal statuut, op medische zorgen, op sociale rechten, op een gewaarborgd inkomen, op pensioenopbouw, op vakantiegeld, op een vervangingsinkomen.
En dat punt moeten we hard maken, en daar beschaafde politiekers voor vinden die dit steunen.
Het zal maar je eigen kind wezen, die door onze politiekers zomaar zonder inkomen gezet wordt voor een periode van .... tja, wat gaat het zijn .... eerst IEDEREEN terug aan het werk, en zodra de horeca open mag, het skw ook ... kan gerust half of einde april zijn, en dat is dan nog zeer optimistisch ingeschat, ik vrees eerder voor 1 mei of de maandag erop.

Wie herinnert zich Lech Walesa .... SOLIDARNOSC  :king: :king: :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #12 Gepost op: 18 maart 2020, 21:29:50 »
Uiteraard aarzel ik niet om mij mee achter deze gedachte te scharen.

Als een land zomaar (alsof het niks is) een zeer groot aantal mensen van vreemde origine opneemt, en daar bepaalde 'voorzieningen' voor heeft, dan zou het niet meer dan normaal zijn dat de meisjes van het SKW ook 'iets' konden uit de brand slepen. Zij werken dan tenminste nog, zij het in een ietwat speciale job, maar ze werken ervoor ipv uitsluitend te teren op uitkeringen.

Het feit dat onze meisjes momenteel 'zwart' werken en hopen op 'goeie verdiensten' in betere tijden, doet hier niets ter zake. Zeker degenen uit andere EU landen zijn hier al 'meer legaal' in het land dan de vluchtlingen. Hiermee wil ik overigens geen enkele steen werpen maar bepaalde bevolkingsgroepen, maar ik wijs gewoon op een realiteit.

Zoals sexmachine al schreef: de stad haalt hier aardig wat geld mee binnen. Bovendien is er een gedoogbeleid, en wij weten ook allemaal waarom dat gedoogbeleid er is. Het aanbieden van seksuele diensten tegen betaling is van alle tijden, en het beantwoordt aan een bestaande behoefte. Daar is ook niets 'mis' mee. Als men de gedoogzone in het SKW niet zou hebben, verhuizen deze activiteiten naar andere oorden en ze nemen andere vormen aan, waarbij de controle veel moeilijker, zoniet onmogelijk wordt.

Antwerpen heeft al geïnvesteerd in een mooi redlightsdistrict waar de doelgerichte controle en vooral ook de menselijke begeleiding (door o.a. het prostitutieteam van de politie, Violett enz) er voor gezorgd heeft dat het SKW heel anders (en veel beter) functioneert dan andere Europese redlightsdistricten. De facto is dat een 'pluim' voor de stad Antwerpen. Het is dan ook zeker niet zo vreemd, wanneer men ook de MENS, de meisjes dus,  in dat hele project iets zou kunnen aanbieden dat past bij dit niveau. 

Uiteraard gaat er zelden een politieker zomaar iets uitdelen zonder dat daar vraag naar is. De meisjes zelf zijn geen goede 'vragende partij' want zij spreken om te beginnen al andere talen, en bovendien kennen zij ook niet de finesses van hoe dit land, deze stad in elkaar zit. Misschien kan onze hulp daarbij een bijdrage zijn aan de 'wederopbouw', zoals na de oorlog het land moest wederopgebouwd worden.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #13 Gepost op: 21 maart 2020, 01:00:23 »
Ik heb tijd, ik heb ook best de juridische kennis en het politieke netwerk. Al ben ik bij deze laatste wel niet geout als wandelaar 😬
Kortom, laat het ons concreet maken. Het is niet voor het eerst dat gesproken wordt over een sociaal statuut en bescherming voor vrouwen in deze stiel. Laat ons, eens de ideeën concreet zijn, ook de vroegere initiatiefnemers mee in het bad nemen....

Eigenlijk is dat helemaal niet zo moeilijk.
En dan gaan we er eens samen over nadenken hoe.
Want een mail sturen of een brief, ik weet niet dat dat ook maar iets uithaalt op dit eigenste moment.
Eigenlijk zouden we een 'gratis vakbond' moeten oprichten voor de dames die in het skw werken, en met die handtekeningen een petitie neerleggen "in naam van".
Met daarop beschaafde voorstellen. Voorstellen die hen beschermen tegen alles wat een werkende mens beschermd is, makkelijk zat toch om zoiets gedaan te krijgen, en de knas voor Wevertje om te tonen dat hij WEL een hart heeft.

Stof om over na te denken.

Wie heeft er zin om mee te doen, uiteraard moeten we dan deftig voorbereid zijn, de dames winnen voor dat idee (moeilijk kan dat niet zijn, zij willen ook een sociale zekerheid, zij willen ook zo goed als gratis naar de dokter, naar de apotheker, zij willen ook vakantiegeld, een pensioen, recht op een ziekte-uitkering, een gewaarborgd inkomen, recht op een vervangingsinkomen?.

En zeker na deze duistere en moeilijke periode kan het volgens mij niet moeilijk zijn alle dames in het skw achter dat idee te scharen. En ik schat zelfs de kans in dat de politiek wel gaat luisteren.

Iemand (euh, veel meer dan één mag zeker ook) om mee iets uit te werken, onbezoldigd uiteraard, dus paljaskes als frankpimpy, graag in NL de vrouwen uitbuiten en je hier buiten houden. Er valt niks te verdienen, dus we zijn allerminst bang dat jij je diensten zal aanbieden.
Entre parentaise, het zou nogal een gebaar zijn moest die uitbuiter de meisjes nu hun centen die ze hebben geïnvesteerd in zijn fameus porno-sm-web integraal en volledig terugstorten, zonder dat iemand het had moeten vragen. Maar net zoals ik tevergeefs blijf wachten op de Sint en de Kerstman, is dit ijdele hoop.
Niet moeilijk, franky, gewoon whatsappen met de dames, en stort dat geld op een bankrekening, of betaal via je smartphone, of breng het naar een afgesproken plaats.
Kan er eens iemand in mijn arm knijpen .... auw .... dank je, ik ben terug wakker, wat een leuke droom had ik net ....

Dus ideeën hoe w dit kunnen uitwerken, en liefst beschaafde ideeën zijn altijd welkom, we moeten slagkracht hebben en het beginsel van de rechten van de werkende mens ook verkrijgen voor de dames die ons een gans jaar plezier geven.
Eenieder heeft recht op werk, maar ook eenieder heft recht op een sociaal statuut, op medische zorgen, op sociale rechten, op een gewaarborgd inkomen, op pensioenopbouw, op vakantiegeld, op een vervangingsinkomen.
En dat punt moeten we hard maken, en daar beschaafde politiekers voor vinden die dit steunen.
Het zal maar je eigen kind wezen, die door onze politiekers zomaar zonder inkomen gezet wordt voor een periode van .... tja, wat gaat het zijn .... eerst IEDEREEN terug aan het werk, en zodra de horeca open mag, het skw ook ... kan gerust half of einde april zijn, en dat is dan nog zeer optimistisch ingeschat, ik vrees eerder voor 1 mei of de maandag erop.

Wie herinnert zich Lech Walesa .... SOLIDARNOSC  :king: :king: :king:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
BESTE WANDELAARS, FANS EN KLANTEN VAN ONS SKW
« Reactie #14 Gepost op: 21 maart 2020, 09:43:04 »
en het politieke netwerk. Al ben ik bij deze laatste wel niet geout als wandelaar 😬


Barti De Wever ?
Barti Tommelein ?
Barti Somers ?