Auteur Topic: JESSICA  (gelezen 4474 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JESSICA
« Gepost op: 29 oktober 2012, 13:21:46 »
[box title=JESSICA]




[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijzes ervaring met: JESSICA
« Reactie #1 Gepost op: 4 november 2012, 02:36:49 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7928.msg24312#msg24312

En hiervoor was ik uiteindelijk gekomen en gekomen ben ik en hoe:
Jessica (Rom) 21 een kleine dondersteen (45 Kg) die bij mij precies de juiste snaar wist te raken en waar ik een heel goede klik mee had. 5 maal mee op de kamer geweest, waarvan 2 trio’s, samen met Georgina. Wow, haar mag je zo voor me inpakken . Ik heb sterretjes gezien. Wel sprake van een lichte taalbarrière, want haar Duits was nog maar heel beperkt. Met Italiaans kom je echter een heel eind op weg, blijkt veel overeenkomsten met Roemeens te hebben. Een geil detail dan nog: er is een kamer met een raam naar de drukke verkeersstraat. Terwijl zij in de vensterbank leunde en we naar een overtrekkend onweer keken, heb ik haar doggy van achter genomen. Zij had er ook duidelijk plezier in en speelde ondertussen lekker met m’n ballen terwijl ik in dit kleine poppetje stootte.

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijzes ervaring met JESSICA
« Reactie #2 Gepost op: 4 november 2012, 03:02:18 »
 Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7928.msg24316#msg24316

Jessica (ROE) 21. (1,50 mtr, 45 Kg, maatje 32)
[smg id=5152]
Eerder door mij uitvoerig beschreven, maar heb haar vandaag met een extra twist meegemaakt. Toen ik met haar de eerste keer naar de kamer wilde gaan, ging ze zelf een van de nieuwe meisjes erbij halen om er een triootje van te maken. Simona (ROE) 20. Ook een klein dondersteentje (Zwarte haren 1,55 mtr, 45 Kg, maatje 34 echter wel met een ongelofelijke pit).
Tijdens dit trio werd me verteld dat ze zusjes (of schoonzusjes) van elkaar waren. Dit maakt de sex natuurlijk extra geil: “sex met 2 zusjes?” Wijze Stijve begon er in ieder geval van te steigeren en de 2 poppetjes namen de regie over. Graag houd ik controle over de situatie, maar omdat Jessica mij inmiddels goed kent, gaf ik me maar over en liet gebeuren wat moest gebeuren. De sessie werd met een ongelofelijk orgasme afgesloten met Simona in doggy onder me, terwijl Jessica van achter met naar mijn gevoel tientallen vingers en teder krabbelende nagels de onderkant van m’n ballen en bilspleet verwende. Ben gedurende de dag bovendien nog 2 maal met Jessica en 1 maal solo met Simona op kamer geweest.

Wijze grijze

  • Gast
JESSICA
« Reactie #3 Gepost op: 5 januari 2013, 19:05:01 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8127.msg25103#msg25103
 
 Jessica
: Lang niet meer gezien, maar vroeger steeds topsessies mee gehad. Ik wilde er net de kamer mee opgaan, toen een mederaker zei: “wil je geen trio doen?”. Ik antwoordde: nee hoor bedankt, je hoeft me niet te komen helpen.

 Op de kamer bleek wat die rakker bedoelde: Jessica stelde zelf voor om er een vriendinnetje bij te halen; een nieuwelingetje. Haar naam weet ik niet, maar het was geen succes. Jessica instrueerde haar in het Roemeens en alles gebeurde niet echt van harte. Toppunt was toen het nieuwelingetje opeens beweerde dat ik haar in haar mond had gespoten? WTF? Ze sprong meteen op en ging met een keukenrol haar mond schoonmaken, terwijl Jessica in een deuk lag en onbedaarlijk lachte. Ik was kwaad en wilde al CSI Hamm erbij halen om een DNA sample te laten testen. In het Roemeens meenden ze me nog EUR 30,= te moeten bereken voor bewezen extra’s. Opgepleurd, deze twee fuck Roemeentjes. Wijze Grijze sexapproval: 4,0/10