Forum > H A P P Y  G A R D E N - Oedt

Carina (Roemeense)

(1/2) > >>

Shakir:
[box title=CARINA]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens/Engels
Leeftijd:         28
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                 A
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang/lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
ALLES! (wat legaal is).
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Uitstekende service. Overwegend GFE.
+ Correct.
+ Geen tijdsdruk.
+ Liegt niet over haar leeftijd (op zich al een unicum).
- Is heel populair. Ticketje trekken om in de wachtlijn te staan.
[/box]
[box title=extra info]
Shy catholic schoolgirl.
Kruis oorbellen.
Ex-H7 meende ik ergens anders gelezen te hebben.
Blijft doorwerken in de kerstperiode.
[/box]

Shakir:
Het zal u misschien verwonderen, maar er zijn wel degelijk nog Roemeense dames die het goed met ons menen. Carina is daar een goed voorbeeld van. Naar eigen zeggen heeft ze veel last van haar afkomst, want veel beren bekijken haar scheef wanneer ze hun vertelt dat ze Roemeens is.

Deze Catholic schoolgirl is te herkennen aan haar kruis oorbellen. Ik raad je aan om er snel bij te zijn, want ze is erg veel bezet. En dan zie je al die zure blikken van de andere dames dwars door haar heen gaan...

Mijn intuïtie gaf me echter in dat deze meid anders was dan de doordeweekse Rumbul-meute. Op de kamer ontvouwde zich één van de beste GFE's van het jaar. Het leek wel echt. Niets moest, bijna alles kon. Geen tijdsdruk, geen stress, maar puur genieten! We waren zelfs een beetje over tijd, maar ze rekende geen 50 euro extra aan. Is deze meid nu eigenlijk wel Roemeens? (OK, genoeg Rumbul-bashing nu). Omdat ze zo goed haar best deed, gaf ik haar bovenop de gebruikelijke 50 euro nog een vette fooi.

Uiteindelijk ben ik dan nog een tweede maal met haar op de kamer beland, of beter gezegd in een tuinhuisje. Er waren geen gewone kamers meer vrij (er werd daar goed van katoen gegeven in PHG). Het was tamelijk koud in het tuinhuisje, en ik heb mijn badjas over haar tere schoudertjes gelegd. Om vervolgens weer eens goed te rampetampen. Een derde kamer zat er niet meer in, het was al bijna 2 uur 's nachts, en dan wilt mijn trouwe vriend niet meer zo mee.

Herhaling met Carina is dan ook reusachtig groot!

vanKees:
Gutes Statement zu Carina.
Aber bleibt Sie auch 2018 in dem Business?
Vielleicht kannst Du, Shakir, diese Frage auch beantworten.
(Goede verklaring over Carina.
Maar is ze nog steeds in het bedrijfsleven 2018?
Misschien u, Shakir, antwoord op die vraag ook.)

vanKees

Shakir:
Ze zei me letterlijk dat ze niet naar huis ging, dus ga ik er van uit dat ze er in januari 2018 ook wel zal zijn.

(Sorry vanKees, ik kan geen Duits...)

vanKees:
Shakir,
danke für die Information. Mit bing translator kein Problem.
Bedankt voor de informatie. Met Bing Translator geen probleem.

vanKees

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie