Forum > ENQUETES

FEESTJE?

(1/4) > >>

sexmachine:
Wat dachten jullie van een feestje, kortelings ergens ten velde?
Niet ter ere van ons éénjarig bestaan, dat is een te makkelijk excuus om te feesten, maar gewoon eens het beest uithangen of gezellig samen komen ergens en ons eens goed laten gaan?
En om anders dan anderen te doen, waar, wanneer, hoe, wie en wat, daar beslissen we samen over.
Wij hebben het groot voordeel dat we nog steeds clubonafhankelijk zijn, dus vrienden, laat de ideeën maar komen.
Ik verwacht ook een uitgebreide motivatie waarom in een specifieke club, laat de virtuele inkt dus vloeien.

sexmachientje  ;)

sexmachine:
Ik zal zelf aftrappen.
Ergens in juli, als het bloedheet is, en voor mij maakt de club niet echt uit.
Een lichte voorkeur echter voor PSR, op de voet gevolgd door PHG, LR en VV.


PSR is gewoon een club die zich leent om lekker te genieten, lekker te freten en er een heel gezellige dag van te maken, maar mist dan weer de disco 18+ waar ik toch zo van houd.
Alhoewel, ik word ook een dagje ouder, en dan is genieten tout court ook fijn... .

Ik kijk er alvast naar uit, ben al maanden niet meer in een club geweest, en weet niet eens meer wat sex betekent momenteel, het beest in mij heeft het dringend nodig  ;) ;D



seksenfun:

--- Citaat van: sexmachine op 23 mei 2011, 14:16:14 ---ben al maanden niet meer in een club geweest, en weet niet eens meer wat sex betekent
--- Einde van citaat ---

seks  ;D  ;)

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op 23 mei 2011, 21:46:05 ---
--- Citaat van: sexmachine op 23 mei 2011, 14:16:14 ---ben al maanden niet meer in een club geweest, en weet niet eens meer wat sex betekent
--- Einde van citaat ---

seks  ;D ;)

--- Einde van citaat ---
sex(machine)  :P

dupke:
Maakt mij niet uit, ... maar ik stem nu op anders,

Morgen vroeg , wheels up naar pussy paradise in Angeles city...

Ik zal af en toe wel een vorderingsverslag uitbrengen van de andere kant van de wereld..

Dupke

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie