Forum > PRIME - Velbert

RELAXXXEN IN ACAPULCO

<< < (2/55) > >>

foots:

--- Citaat van: seksenfun op 26 november 2010, 18:58:19 ---Ik weet niet of iedereen het hier weet maar ik wist en zag het nog niet  :-\ .

In Acapulco mag overal bijvoorbeeld gepijpt worden op de bank: ik zag (nu herinner ik het me weer) het uitgerekend één enkele keer buiten de kino.
Hoewel ik al eens tegenstrijdige recenties lees, zou elke vrouw dezelfde minimumservice als in PSR moeten leveren: zoenen, standje 69, nmc en pzc  ;) .

--- Einde van citaat ---

Ik wist het niet en ik heb het ook nog niet gezien dat er overal gepijpt mag worden. Wel zag ik overal rollen papier staan langs de zetels a la Freude 69 indachtig verwachtte ik dan ook ferme zetelactie  :o ::) 8) ;D .
 
Ik vind het ook een betaalbaar paradijs, want voor 105 euro kan ik mijn 2 beurten en de entree hebben betaald voor 1 dag relaxxx plezier. Dit tegenover min 145 euro in LR of 150 in PSR of PHG. Echter ik er slechts 2 of 3 keer geweest. Ik denk dat eigenlijk vooral komt doordat andere vriendelijke rakkers die ik graag ontmoet er ook weinig komen.
 
Groet, Foots  ;D
 
P.S. Eigenlijk ben ik voor een nieuw gebod, overal, niet alleen in clubs en in elk land zou er gepijpt mogen worden. Dat zou pas een droomwereld zijn voor mij.

foots:

--- Citaat van: seksenfun op 26 november 2010, 21:09:33 ---
--- Citaat van: sexmachine op 26 november 2010, 20:01:26 ---PS. Standje 69??? Eikes, viezerik, schrappen bij mij, dat is toch geen standaard in PSR hoop ik, anders ga ik wel voor een speciaal programma

--- Einde van citaat ---

Jawel, hangt nu een mini-tv-scherm aan de kino (genre menu-scherm resto) waarop staat: "69 ook hier verplicht"  :D ;) .

--- Einde van citaat ---

Relaxxxe rakkers,
 
Pardon ???? 69 verplicht voor de dame mag ik hopen en niet verplicht voor een rakker !
Verplicht 69, moet er niet aan denken, ik blijf dan alleen nog maar in het psr restaurant.
 
Groet, Foots  ;D

seksenfun:

--- Citaat van: foots op 26 november 2010, 21:24:43 ---Pardon ???? 69 verplicht voor de dame mag ik hopen en niet verplicht voor een rakker !
Verplicht 69, moet er niet aan denken, ik blijf dan alleen nog maar in het psr restaurant.
 
Groet, Foots  ;D

--- Einde van citaat ---

Oeps, daar hangt nu ook een mini-tv-scherm met de tekst: "schaaldieren vers onder tafel".  Ik begrijp het zo goed niet.  Of... ik heb toch zo een vermoeden... eu... hhmm... nu nog zoiets voor worsten "groot en klein".
Nu nog de gebruiksaanwijzing voor de sausjes. (Kan eigenlijk ook hier in ACA, hebben ook een resto: gezellig)  ;).

Tom Kroes:
Was er gisteren en sorry ik kan geen echt postitief verhaal ervan maken.

Er waren denk ik maar 30 vrouwen.
Ik kende: Jasmin, Cristina, Thea, Dilara, Jolanda, Anna, Sabrina, Siham, Dorina, Joy, Mel en Renata.

OP het groepje van 4 turkse en een marokkaanse na waren de vrouwen doods en zeer arrogant. Het leek wel of ze het al verdient hadden, wat niet zo was want er werd weinig geboekt.

Jolanda weer even me gesproken en zij was mijn slechtste date ooit inAcapulco maar gisteren oogde ze heel breekbaar en daardoor in vergelijking met de rest van de plastic poppen leuk.
Optisch zat er heel weinig tussen. Geen een highlight, heel weinig jonge vrouwen.
de schoolbus aan jonge roemeense dames was weg.

Cistina al 3 x geboekt zag me niet staan, ik riep haar een keer heel overdreven, kwam ze me kussen de trut, come we go zei ze..waarheen zei ik naar Rumania en dan trouwen we en maken een paar mooie kindjes..ze snapte het niet...maar ik was al klaar met haar.
Anna zelfde verhaal..heel arrogant had er vorige week nog mee staan praten op de vulkaan en in Acapulco 1 x geboekt..zit het hier in de lucht ? Hoe de rest van de vrouwen keken deed de rest..lekker in de sauna de verkoudheid eruit stomen en een hpop geouwehoert met duitse kennissen...die de line up ook slecht vonden en de vrouwen ook mateloos arrogant. Of concentreren ze zich hier alleen op stamgasten ?

Het eten was dramatisch..pasta bolognaise, geen smaak, niet vers gemaakt, slecht. De slabak daar zou een konijn nog over klagen.
Hoe kun je dat zo opdienen.

De sauna is net niet heet te krijgen, de nieuwe oven is te klein, kunnen ze hier niks meer goed doen ?

Ongepopt naar buiten.
Sfeer was klote vond ik, denk ook dat mijn smaak aan het veranderen is...een beetje animatie vind ik toch wel leuk.

seksenfun:

--- Citaat van: Tom Kroes op 16 februari 2012, 16:12:21 ---De sauna is net niet heet te krijgen.

--- Einde van citaat ---

En dat is al lang zo  ;).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie