Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Dani (Bulgaarse)

<< < (12/12)

Taylor:
[attachimg=1]

Uiteindelijk 4 kamers met Dani gedaan op mijn verjaardag. Qua duur per kamer niet veel langer dan ik normaal met Dani doe per kamer. De jaccuzikamer was lekker ontspannen en de andere 3 kamers goede seks, met soms een vleugje kinky. Daarnaast was alles uiteraard lekker ontspannen. Niet voor niets zoek ik haar altijd op, want ik weet dat het goed zit bij haar en vandaag voor deze speciale gelegenheid  ervoor gezorgd dat ze de gehele dag beschikbaar zou zijn voor mij. Dat is voor mij lekker ontspannen, maar ook voor haar. Ze heeft geen stress om klantjes te zoeken die dag en ze kan die dag doen waar ze zin in heeft, want ik laat haar daar vrij in. De enige restrictie was om niet met andere gasten naar de kamer te gaan. Het koste me wel een paar tientjes meer, maar je bent maar 1 keer jarig in het jaar zullen we maar zeggen. En het is ook een kwestie van gunnen. Ik gun Dani een goede dag, met als bijkomend voordeel dat ze zich ook helemaal kan ontspannen.

[attachimg=2]

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup

[verwijderd door de beheerder]

Taylor:


Vorige maand Dani weer bezocht in Sixsens, tijdens het verjaardagsfeest van de Vulkaanspesjalist en Aachen61. Zoals altijd heb ik nooit te klagen over de kamergangen met Dani, maar de eerste kamergang ging voor ons beide wel heel lekker. Dani had er op de één of andere manier erg veel zin in leek het. En ik niet minder :D Later in de avond nog een tweede kamer gedaan met Dani. Omdat ik aan de bar flink wat bier heb gedronken, ging deze kamergang een heel stuk moeilijker. Niet vanwege de alcohol, maar ik zat gewoon vol met bier. Dani heeft het op allerlei mogelijke manieren geprobeerd met uiteindelijk succes. Ze heeft er dit keer flink voor moeten werken :D

Dani is tot nu toe de dame met wie ik de meeste tijd heb doorgebracht op kamer in een club en veruit de meeste tijd op kamer in Sixsens :D




Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup

Taylor:
Dani is vanaf 12 januari weer in het leuke en gezelligste puntje van Nederland, Sixsens. Bijzondere dame, romig, super service en altijd correct ;D

Taylor:


Hier heeft Dani wel iets van weg  :)) Alleen d'r haren zijn minder lang, maar net zo blond  :))

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie