Auteur Topic: Hey ik ben Maikel  (gelezen 2182 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Maikel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Hey ik ben Maikel
« Gepost op: 2 september 2014, 14:52:23 »
Hallo Rakkers,

Ik voel me net Ome Willem. Maar nu zijn de rakkers iets ouder. Ik volg al enige tijd dit forum en het andere Nederlandse forum. Gevoelsmatig is dat andere forum iets te groot voor mij, en vind ik het hier iets gezelliger.
Nu heb ik een leeftijd waar ik zelf vind dat ik dit niet nodig heb, maar na een eerste bezoek in een Saunaclub ben ik om. Een Turkse vriend heeft me enkele weken geleden in een club geïntroduceerd, een zogenaamde Turken club in NRW. Maar wat was dat gezellig, en ik heb daar gewoon openbare seks gezien. Oude mannen die gewoon gepijpt worden op de bank, door een meid van in de twintig. Maar het heeft wel wat. Ik zal wel ergens mijn verhaal neer pennen.

Ik ben begin 40 en ik zie mezelf als een vitale jonge man, gescheiden en geen kinderen. Zelfstandig ondernemer met enkele medewerkers die het geld voor mij moeten verdienen. Na de scheiding heb ik me helemaal in het werk gestort totdat je jezelf tegenkomt, gelukkig in die periode geluk gehad en een uitstekende zakenpartner getroffen. En sindsdien heb ik niets te klagen en werk ik zelf steeds minder.

Het is een mijn zakenpartner die me informeerde over Saunaclubs en FKK-clubs. Maar uit respect voor onze relatie en zijn vrouw, ben ik niet op zijn aanbod ingegaan.
Maar die Turkse vriend van me was helemaal weg van die clubs en aangezien we beiden vrijgezel zijn toch maar een meegegaan.

Een aantal clubs wil ik toch gaan bezoeken, wel in mijn eentje want we zijn laatst bij Golden Time geweigerd. Tja, mijn maat ziet gewoon donkerder uit dan ik en dan krijg je zoiets. Voelde me wel kut daarna en zijn we van ellende naar de Wallen in Maasbracht geweest, maar daar wordt je gewoon genaaid, letterlijk.

Haus Panthera staat hoog op mijn lijst, ook vanwege de redelijke openbare seks en Babylon lijkt me super. HP staat de laatste tijd onder druk vanwege het verlies van verschillende goede meiden, maar toch.

Dus heren tot schrijvens of misschien zelfs tot ziens.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hey ik ben Maikel
« Reactie #1 Gepost op: 2 september 2014, 15:29:53 »
 :welcome: op RB Maikel! Ik kijk al uit naar de smeuïge verhalen over je belevenissen in onze geliefde saunaclubs! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Hey ik ben Maikel
« Reactie #2 Gepost op: 2 september 2014, 15:38:32 »
welkom Maikel veel plezier op relax we kijken uit na je beleving in de P6 deel het gerust met ons  :039: