Auteur Topic: hallo ik ben henk  (gelezen 2796 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline hetehenk

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
hallo ik ben henk
« Gepost op: 9 september 2014, 09:55:02 »
Ik ben redelijk nieuw in het duitse genotsleven - dus nog even op zoek naar wat mij het lekkerste ligt. Welke zaken liggen het dichtste bij amsterdam bijvoorbeeld. Als ik een half uur verder moet rijden maakt dit van een mogelijk 3 uur lang bezoek een 2 uur bezoek.

erg blij met dit forum!

henk

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
hallo ik ben henk
« Reactie #1 Gepost op: 9 september 2014, 10:24:23 »
Welkom op RB hetehenk!  ;D :welcome:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline hetehenk

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
hallo ik ben henk
« Reactie #2 Gepost op: 9 september 2014, 14:56:18 »
Welkom op RB hetehenk!  ;D :welcome:

Nog even een overzichtje - ik ben ooit een keer in laluna in Moers geweest, da's al meer dan een jaar geleden. Verder in Happy Garden, Goch fkk en Villa Venus fkk.

mooiste meiden die ik gezien heb waren in Happy Garden. Goch was okee, VV wat minder maar ook leuk, en Laluna was destijds nieuw en spectaculair maar de meiden waren toen niet de mooiste.

Verder heb ik tot nu toe kunnen vinden dat de fkk in Emmerich am rhein het dichtstbij is en als tweede Goch. Nu hoor ik nog niet al te veel leuks over Emmerich en Goch is best okee. Iemand advies voor andere fkk's of pauschalclubs die leuk zijn en het dichst bij amsterdam liggen?

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
hallo ik ben henk
« Reactie #3 Gepost op: 9 september 2014, 15:59:50 »
Welkom op RB hetehenk!  ;D :welcome:

Nog even een overzichtje - ik ben ooit een keer in laluna in Moers geweest, da's al meer dan een jaar geleden. Verder in Happy Garden, Goch fkk en Villa Venus fkk.

mooiste meiden die ik gezien heb waren in Happy Garden. Goch was okee, VV wat minder maar ook leuk, en Laluna was destijds nieuw en spectaculair maar de meiden waren toen niet de mooiste.

Verder heb ik tot nu toe kunnen vinden dat de fkk in Emmerich am rhein het dichtstbij is en als tweede Goch. Nu hoor ik nog niet al te veel leuks over Emmerich en Goch is best okee. Iemand advies voor andere fkk's of pauschalclubs die leuk zijn en het dichst bij amsterdam liggen?
een mooie club en zo 160 km van amsterdam villa marisol en in het weekend zo 30 dames aanwezig de beste wellness die ik in een club heb mee gemaakt tot nu toe . :017: