Auteur Topic: Brigitta (Roemeens)  (gelezen 5690 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Brigitta (Roemeens)
« Gepost op: 1 september 2016, 19:33:55 »


[box title=Brigitta]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits, Engels en Roemeens
Leeftijd:         29 something
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m-1m65
Ogen:       donkerbruin
Model:            slank
BH:                 C
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang, over schouders
[/box]
[box title=DIENSTEN]
NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
[/box]
[box title=pro en contra]
+ presales, beetje aftersales
+ GFE Light
[/box]
[box title=extra info]
Leuke dame, goede klik
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Brigitta (Roemeens)
« Reactie #1 Gepost op: 1 september 2016, 19:35:24 »
Brigitta
2 Augustus 2016
Bij deze recensie

Maria en Rebecca brachten me naar een tuinhuis maar Brigitta nam me mee naar een hele mooie ruime kamer. Mijn te korte tijd met de vriendelijke geile Brigitta begon zalig: staand naast het bed kusten en streelden we elkaar: fijne zachte TZ, als een verliefd koppeltje. Langzaam zakte ik naar beneden en deed haar broekje af. Ze maakte lachend draaiende beweginkjes. Daarna haar BH terwijl we TZ deden. Niet simpel zo 2 dingen tegelijk maar 't lukte me en deed die traag af. Wat ik zag was zo lekker om zien: ze had grote borsten, C I guess. Ze hangen maar soit, ze waren lekker zacht en ik masseerde ze graag en zoog er lekker aan. Ik likte haar lekkere lijf, tot beneden, en befte haar een beetje aan de rand van het bed. Ik ben er echter nooit een grote fan van. Na een tijdje kropen we op bed en stoeiden heen en weer, body 2 body, lekker in elkaar. Ze pussy sliding, teasde me zoals ik haar vertelde dat ik dat het liefst had, speelde mijn meesteres in liefde en seks. Dat laatste was erg zalig, we waren goed ingespeeld en zij boven me bepaalde lekker goed het ritme. Ik kwam na een fijne neukbeurt in haar klaar, bleef in mijn orgasme voor enige minuten. Daarna we bleven we nog gezellig keuvelen. De tijd werd ruim vol gemaakt en met een laatste TZ verlieten we de kamer om af te rekenen. 50€, geen gezaag, geen geklaag, geen neerwaartse trend, zoals het zijn moet.
 
Brigitta deed me ergens denken aan Monika in Babylon met wie ik het ook goed kan vinden maar dan zonder de sili's maar natuur. Ze heeft iets van haar Roemeense uitstraling, ravenzwarte haren, de guitige ogen, alleen lang niet zo stout als Monika.
 
Score: ***1/2
« Laatst bewerkt op: 1 september 2016, 19:51:07 door Vazkor »