Auteur Topic: Sandra (Hongaarse)  (gelezen 42905 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sandra (Hongaarse)
« Gepost op: 13 juli 2013, 08:59:21 »
Ik was eigenlijk voor Nora naar VG getrokken, maar die blonk gisteren veelal uit in afwezigheid. Ik ben dan maar rustig beginnen rondkijken en mijn oog belandde altijd weer bij een mooie zwartharige vrouw met mysterieuze ogen. Ik ging naast haar zitten en het bleek Sandra te zijn.

Sandra is een hele mooie vrouw, blijkbaar nog maar 18 lentes jong (hetgeen mij toch even heeft doen twijfelen of ik wel met haar zou gaan kameren. Normaal gezien kamer ik niet met meisjes onder de 21 jaar). Sandra ik Hongaarse. Ze heeft een heel mooi gezicht, met donkere, bruine ogen. Ze heeft een mooie natuurlijke B-cup, een heel mooi poesje, een lekker kontje en mooie, lange benen. Ze heeft een piercing in haar bovenlip en 2 tattoo's: 1 in haar zij en 1 op haar onderrug.

We hebben zeker 3 kwartier gepraat en geknuffeld en dan heb ik Sandra toch maar een sleutel laten halen. Op de kamer was alles top. Zoenen was zoals je het normaal gezien enkel met je vriendin kan doen, pijpen hebben we overgeslagen want Piet stond zo hard dat er gewoon dringend moest geneukt worden. Alle standjes waren top. En wat een zicht in de spiegels op die mooie meid. Ik ben met een knal klaargekomen.

2 uur na de eerste kamergang nog een 2de keer met Sandra gekamerd, ditmaal een uur en omg: wat een kamergang was me dat. Ze is misschien maar 18 jaar, maar dat blijkt werkelijk uit niets hoor. Deze meid weet van wanten. Ze heeft me probleemloos een 4de keer gisterendoen klaarkomen. Wat een knal was me dat weer!

Na de fysieke arbeid hebben we nog een kwartier in elkaars armen nagenoten (allez, ik toch), waarbij ik heel diep wegzonk in Sandra haar mooie, mysterieuze ogen. Damn. Ik zou zo verliefd kunnen worden op die meid. KanariePiet zweeft nu nog steeds op een wolkje! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Sandra (Hongaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 22 augustus 2013, 23:48:43 »
Is dit dezelfde Sandra die nu op hun website staat (25 jaar)?

http://fkk-vangoch.com/dt_portfolio/sandra/

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Sandra (Hongaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 26 augustus 2013, 13:00:30 »
Is dit dezelfde Sandra die nu op hun website staat (25 jaar)?

http://fkk-vangoch.com/dt_portfolio/sandra/

Nee dat is niet de zelfde deze komt uit bulgarije en is daar niet meer werkzaam.
De andere komt uit hongarije een hele mooie meid omte zien,maar is nu op vakantie.
Ze weten ook niet 100% zeker of ze terug komt.
Doe wat je moet doen.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sandra (Hongaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 14 april 2014, 15:06:21 »
Sandra is ondertussen al weer een hele tijd aan het werken in PT Dorsten. Werknaam: Chanel.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum