Auteur Topic: JASMIN  (gelezen 23833 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JASMIN
« Gepost op: 8 december 2013, 15:40:12 »
Mijn tweede dame deze dinsdag was de Roemeense Jasmin. Qua optiek vind ik Jasmin wel een van de toppers in van Goch, althans op deze dinsdag. Het is een lange slanke dame met lang blond haar. Ze heeft blond haar tot bijna op de billen. De haarlengte op de foto van de website is verouderd of ze heeft nu extensions (mm niets van gemerkt).
Ik had naast Jasmin plaats genomen op de bank. Het gesprek kwam maar moeilijk op gang. Maar na een 15 minuten liep het allemaal wat gemakkelijker. Haar schmuck komt overeen met haar leeftijd. Jasmin is 25 en wordt in januari 2014: 26. Het grappige is dat lengte van deze dame ook echt is. Bij veel Roemeense dames wordt de lengte fors ingekort als de schoentjes uitgaan.
Ook op het bed weet deze dame waar Abraham de mosterd haalt. Ik had aangegeven dat ik de tijd wilde nemen bij het voorspel. Dit verliep op een eenzelfde wijze als met Gina. Ze weet precies waar de gevoelige plekjes zijn te vinden. Je moet opletten, anders bijt ze je tepels er af  Een klein tijgertje is het wel. Toen we aan het zwaardere werk wilden beginnen stelde ik een 69 voor, maar ze gaf de voorkeur aan alleen beffen. Je kunt het hebben zoals je het wilt hebben, toch.....! Daar genoot ze uitmuntend van. Haar hele lichaam kwam omhoog en rustte alleen nog op schouders en voeten. Dat zag toch errig geil uit. Nadat ze was bijgekomen hebben we de rollen omgedraaid. Ook Jasmin was niet te beroerd om de 'appels des levens' stevig te bewerken met haar zalige lippen. Geen probleem mee. Naar PZC in cowgirl deze sessie afgemaakt. Op bed lag een zeer tevreden knaktuut en knaktuutje.
Samengevat: GFE, gesprek komt moeilijk op gang, maar blijkt uiteindelijk een flapuit te zijn, goed uitziend zeer slank figuur, eindeloze lange benen, TZ, eierlecken, PZC, beffen, NMC, Foto van Jasmin op de website is ruim anderhalf jaar oud en dus gedateerd. In het echt ziet ze er perfect uit. Jasmin werkt van maandag t/m vrijdag.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
JASMIN
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2014, 13:30:58 »
Wie dit meisje zoekt,werkt nu in YinYang.
you only live once