Forum > IDEEËNBUS - HANDLEIDING - ONTSTAAN

SSL

<< < (3/3)

sexmachine:

--- Citaat van: brosserke op 23 juli 2020, 15:32:04 ---ik dacht al dat je geveld was door Covid-19.... toen ik de de virusmelding kreeg begin van de week...

--- Einde van citaat ---
Je hebt geen virusmelding gekregen, brosserke  ;)
Je kreeg een melding dat je creditcard- en persoonlijke gegevens niet veilig waren.
Was grote bullshit uiteraard, maar dat kan je niet uitleggen tegen normale mensen.

Die volidioten (ik noem ze ook mongolen op chat, kan geen kwaad, zijn Indiërs en Paki's  ;D  ) hebben deftig met mijn voeten gerammeld, ik zal nog even het verloop weergeven.

Melding door mij dat ik een ssl cert van hun wilde kopen .... raad eens, dat was op 15 minuutjes gefikst.
En toen kwam de melding, bedankt en een goede avond.
W817 (wacht eens even), eens checken .... neen, werkt niet.
Na vijf uur op chat (en die chats worden iedere 30 minuten onderbroken en dan krijg je NOOIT MEER dezelfde te pakken) kwamen ze tot de vaststelling dat hun oude server geen ssl 1.2 en volgende versies ondersteunt.
Had ik nu net niet daarvoor bij hun een eigen certificaat gekocht?

En dan pas begon de ellende ... we lossen dat probleem zo voor je op, je neemt een nieuw hostingpakketje, kijk maar wat je best past, en we fiksen dat onmiddellijk, je zit namelijk wel op heel erg oude servers.
Duuuuuuuuh, het zijn jullie servers, en ik moet overschakelen, goed, DOE MAAR.

Meneer, wil je eerst even langs de kassa passeren en afrekenen?
Duuuuuuh, jullie server ondersteunt geen ssl, dus ik moet zowaar naar een andere server, en IK moet dat betalen?
YES
Duuuuuh, begrijp ik dat goed?
Ok, op 1 voorwaarde .... mijn volgende factuur moet betaald worden op 09 augustus, zet de due date van deze ook op 9 augustus, die wordt toch gecrediteerd en de boel is opgelost.
NO
Hoezo neen? No, you have to pay, it is our policy

Dude, je begrijpt me niet goed, als ik vandaag niet gemigreerd ben, ga ik weg en reken maar uit op 10 jaar.
No Sir, you have to pay.

Ikke dus de achterlijke uitgehangen, een nieuw pakket samengesteld, en bij de afrekening een verkeerd creditcard nummertje ingegeven .... FAILED .... service actief, met een due date op eergisteren      :lol_hitting: :sex

Nu moet je slimmer zijn als de vos zelf, en eens zelf de chatverbinding verbroken, terug iemand gecontacteerd, geroepen en geschreeuwd dat ik net een service heb GEKOCHT en dat ik DIE service engineer nu terug wil
Dat gaat niet lukken meneer.  Die is bezet
Dusse, ikke sluw, en hem uitgelegd dat ik een pakketje heb gekocht maar dat er een foutje is gebeurd en de due date op 9 augustus moest staan. Wat doet die lompe boer, die doet dat nog ook.
Wat hij ook deed, ik vroeg ze dus die oude rekening van 9 augustus te crediteren en aangezien die niet betaald is en moest worden, zou dat geen probleem zijn.

Die mongool doet een refund op een al betaalde rekening, waardoor in hun systeem een belletje gaat rinkelen, en die due date ineens 2 weken terug in de tijd geplaatst wordt. uiteraard gaat er dan nog een achterlijkere idioot onmiddellijk op de SUSPENDknop drukken.
Account locked.

Ik had toch al zeventig keer mijn draadloze muis door de kamer gesmeten, dus op naar 71.
Andere engineer, andere chat, andere wetten.
Intussen was de migratie zogenaamd al gestart. NIET DUS.

Ik denk bij mezelf, niet opgeven, en ik laat die engineer de suspend teniet doen, want die rekening is betaald, en dan kunnen ze ook niet anders.
Okidokie, nu witten we met 3 facturen, waarvan eentje betaald en refunded met een vervaldatum van 9 augustus, ik lachte al een beetje bij mezelf, want ik kon er nog aan uit, zij al lang niet meer. kop noch staart .... komt ervan als ze proberen met mijn klootjes te rammelen, dat is voorbehouden voor lekkere dames  :pica

En dan kwam de ellende van de migratie, waarbij ze me nog eens 2 x 7 uur hebben beziggehouden op chat.
Uiteindelijk ALLES in orde gezet, zelf, maar zij moesten wel de juiste knopjes indrukken, ik heb daar uiteraard geen rechten voor.

Om een lang verhaal kort te maken, ik doe een aanvraag dat oude account te verwijderen nadat ik alles 7 keer had gecheckt .... MOOI
Na nog geen 2 minuten account deleted .... fijn, ik kijk ook bij de rekeningen en BINGO   :dance2 :lol_hitting: :lol :cheer:
De oenen deleten dus ook automatisch de 2 rekeningen, en deden een refund voor eentje.
Bende uilskuikens, je weet toch als je een klant delete dat ook, als je een ietwat deftig systeem hebt en daar de boekhouding aan gekoppeld is, dat ook die facturen gedelete worden.
Nee, dat beseffen ze dus niet.0


Het werd dus een zeer dure grap, maar uiteindelijk gaan ze me 1 maand terugbetalen en hebben ze 2 rekeningen weggehaald, en betaal ik uiteindelijk vanaf 9 augustus.

Dus die oenen hebben me, after all, 2 maand gratis hosting bezorgd.
En nu ben ik weg uiteraard, dat ze de rekening maar naar foots sturen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Om het nog korter te maken, normaal zou ik ingrijpen en hen helpen met die rekeningen, maar een kudfirma met zulke kudservice, die iedere maand 273 euro schept voor niks te doen ..... naaaaaaaaah, ze mogen het lekker zelf uitzoeken.

En nu is alles voorlopig naar wens, ik ben uiteraard wel de website walhallah kwijt, maar daar zet ik me volgende week wel achter, ik heb namelijk de database volledig gebackuped en de rest is maar Wordpress, op 2 daagjes geklonken en ready


So, en dan nu lekker lezen en schrijven, ik heb gen Covid-19, maar wil wel Jessica1.2 eens lekker aan mijn pietje laten trekken (en veel meer)

brosserke:
Zo te leze zit het diep,zeer diep SM...
Precies nog nooit zo diep gepakt geweest :17:

Ronny Bovenaars:
Seksmasjien is nen HELD!!!! Bedankt en ik kniel voor u!!!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie