Auteur Topic: Aarschotstraat 212, Nelly  (gelezen 23450 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 212, Nelly
« Gepost op: 18 oktober 2011, 20:36:22 »
Plaats van tewerkstelling: Aarschotstraat 212
Naam: Nelly
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: Midden in de 20?
Haarkleur: Zwart
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: C - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, Vingeren, PMC, NMC en alle mogelijke standjes
Shift: Dagshift
Kosten: 50 euro voor 30 minuten

In de week moest ik op de middag bij de Nationale Bank in Brussel zijn! Het was dus tijd om eens te passeren bij de kippetjes uit de Aarschotstraat! ;) Ik opteer in Brussel uiteraard altijd voor de Koopliedenstraat en de Van Gaverstraat wat ik toch wel een aangename vorm van prostitutie vind... Helaas is er daar op de middag weinig tot niets te beleven. :(

Toen ik in de Aarschotstraat aankwam, parkeerde ik mijn wagen eerst in de straat. Als SKW - verslaafde ben ik het namelijk niet gewend om de dames te aanschouwen vanuit de wagen. :) Toen ik uit mijn vehikel gestapt was, voelde ik me al onmiddellijk wat beter. ;D

Op het einde van de straat kwam ik een echte naturelle schoonheid tegen, die toen ik passeerde 3 vingers opstak. Ik ging binnen en gaf haar de 50 waar ze heel blij mee was. Ik ben een correct persoon en betaal de correcte prijs. Niet meer dan 50 maar ook niet minder.

Nelly was er uiteraard heel content mee en dat liet zich vielen gedurende die 30 minuten. Er werd niet op de klok gekeken, er kon gevingerd worden en al wat je wou naar raamstandaarden dan...

Eerst begon ze me lekker te pijpen om dan naar reverse cowgirl over te schakelen. Ik moest haar enthouisiasme wel temperen want mijn spies stond keihard en ze bereed hem iets te veel naar voor. Toen dat was aangepast liet ik haar c - cup als neukteugels vieren.

Dan overschakeld naar mission en zo kwam ik heerlijk in haar klaar.

Nelly zou in het SKW een topper zijn. Ik heb geluk gehad en de beste van Brussel geklipperd denk ik.


Note mechelen : adres aangepast.
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2014, 03:05:41 door mechelen »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 214 Nelly
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2012, 03:58:21 »

 
[box title=NELLY]
Land:             BULGARIJE
Taal:              FRANS, ENGELS, BULGAARS
Leeftijd:         25-30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Slank
BH:                 C cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Likken Vingeren
[/box]

[box title=pro en contra]
+Goedkoop! Voor slechts 30 euro krijg je het standaardmenu.
+Extra's zijn bespreekbaar.
[/box]

[box title=extra info]
Deze dame staat op het einde van de A-straat en daar zijn de tarieven wat lager. Dame werkt overdag.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 20 september 2013, 02:20:43 door mechelen »

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 214 Nelly
« Reactie #2 Gepost op: 13 december 2012, 14:37:01 »
Enige tijd geleden ben ik ook eens bij deze dame binnengestapt. Het was ongeveer 15.00 Hr. Voor 30€ kon je al p+n. Voor een iets uitgebreidere versie gekozen en 50 € betaald.
De werkruimte bestaat uit halfhoge muren voorzien van een deur. In het kamertje bevond zich een bed. Alles zag er proper en netjes uit.
In het kamertje eerst afgerekend. Ze vroeg ook om een tip voor madame, maar dat was niet verplicht zei ze. Ik zei dat ik bij het buitengaan wel iets zou geven. Daarna verdween ze even (waarschijnlijk om het geld weg te leggen). Ondertussen kleedde ik mij uit en even later was ze ook terug. Ze ontdeed zich van haar werkkledij :D. Even een korte "small talk" gehad. Ze vertelde me dat ze 32 jaar was. Als ze 26 jaar had gezegd had ik het ook geloofd.
Na deze korte babbel overgegaan naar hetgene waarvoor ik gekomen was. We zijn begonnen met rechtopstaand te knuffelen, kusjes (geen TZ), ...  We zijn al knuffelend op bed beland en even later begon ze kleine Nico te stimuleren (voor zover dat nog nodig was ;)), om me dan te verwennen met een lekkere pijpbeurt ;D. Niet veel later zijn we dan op een natuurlijke wijze overgegaan in een 69. Nelly liet het zich welgevallen en haar zuigkrachten werden steeds heviger :-X. Wat een lekker wijf is het toch!!
Enige tijd later werd het tijd om dit lekker dier te neuken. Ze ging omgekeerd on top. Hierdoor had ik een lekker zicht op die mooie kont. Ze bereed me echt geil en keek me ook regelmatig geil aan. Hierna nog enkele standjes gedaan, o.a. omgekeerd boven mij (op handen en voeten) waarbij ik lekker met haar tetten kon spelen :D, om uiteindelijk in doggy mijn cdtje met een heerlijke explosie te vullen. Ik heb ze dan naar voor geduwd zodat ze plat op haar buik lag en ben nog even op haar (maar vooral ook in haar :-X) blijven liggen. Al lachend vroeg ze of ik moe was. Ik moest ze nog gelijk geven ook, want ze had me verdorie platgeneukt :).

Hierna kon ik me wat gaan opfrissen aan het einde van de gang aan een wasbak. Dus niet ideaal want ik moest me dus eerst aankleden. Dit was voor mij het enige minpunt.
Hierna met een kusje afscheid genomen, madame 2 euro geveven en moe maar voldaan vertrokken.

Besluit: Voor mij een zeer geslaagde sessie bij een lieve, knappe, geile meid. De sessie heeft ongeveer 20 à 25 min geduurd.
Nelly is een toppertje, dat merk je ook aan het feit dat ze vaak bezet is.
Herhalingsgevaar? Absoluut, voor de volle 100%.


Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 214 Nelly
« Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2014, 22:34:15 »
Vanaf vandaag is ze definitief verhuisd naar nr 212.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 212, Nelly
« Reactie #4 Gepost op: 14 februari 2014, 03:06:15 »
Adres aangepast, dank om het te melden.