Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)

<< < (127/129) > >>

Sjeufke:

--- Citaat van: Laurent74 op 19 februari 2015, 20:08:04 ---Woensdgag 18/12 : richting Panthera met Marc63. De rakkers Le seigneur des anus, FMB en Manureva waren al aanwezig.

11 dames, geen sfeer. Triest....
Hier de lijst van de aanwezige dames (bedankt aan Manureva)

--- Citaat ---Etaient présentes (11 filles) : Melody, Nicole, Denisa, Selin, Marina, Natacha, Luciana, Maya, Gaby, Jacqueline, Liz
--- Einde van citaat ---
Ik heb nog Helena aan de bar gezien om 22u00.

Gelukkig heb ik een uitstekende kamer gehad met MAYA. Voor de rest, een teleurstelling.

--- Einde van citaat ---

Ik hoop niet dat er een definitieve weg naar onder is ingezet. Dat zou erg jammer zijn. 13 Maart ga ik er weer eens kijken!

KanariePiet:

--- Citaat van: knaktuut op 19 februari 2015, 20:21:01 ---
--- Citaat van: Laurent74 op 19 februari 2015, 20:08:04 ---Woensdgag 18/12 : richting Panthera met Marc63. De rakkers Le seigneur des anus, FMB en Manureva waren al aanwezig.

11 dames, geen sfeer. Triest....
Hier de lijst van de aanwezige dames (bedankt aan Manureva)

--- Citaat ---Etaient présentes (11 filles) : Melody, Nicole, Denisa, Selin, Marina, Natacha, Luciana, Maya, Gaby, Jacqueline, Liz
--- Einde van citaat ---
Ik heb nog Helena aan de bar gezien om 22u00.

Gelukkig heb ik een uitstekende kamer gehad met MAYA. Voor de rest, een teleurstelling.

--- Einde van citaat ---

Ik hoop niet dat er een definitieve weg naar onder is ingezet. Dat zou erg jammer zijn. 13 Maart ga ik er weer eens kijken!

--- Einde van citaat ---

Ik hoop het ook, maar de 'problemen' houden nu toch al langere tijd aan, en met het recente vertrek van oa Sabrina en Rebecca (samen met Shila 1 van de laatste gangmakers) zal het er in de nabije toekomst echt niet beter op worden.

Ik trek op 13/03 voor de eerste keer naar Oceans. Moest het daar tegenvallen, kom ik 's avonds wel mee voor sfeer zorgen in HP ;) 8)

oudebelg:
Ik kom ook de 13e maart als ik mag,moet dringend "oma" zien ;D
Zaterdag zie ik Rebecca in..rara..,spreek er nog wel eens mee. :o ;)
Verslag volgt maandag. :039:

sexmachine:
Alles lost zichzelf op mannen.
Ik hoor al jaren steen en been klagen over bijvoorbeeld Living Room - het einde, failliet, er moet iets veranderen en meer van die bla bla ba. Iedere zomer hetzelfde liedje....
Verleden jaar waren zelfs 2 pertinente LR-lovers zo kwaad en Foots en ik troffen ze op een zaterdag (ik weet neit meer juist wanneer, maar het  zat er  VOL franstaligen en Sudländer, bah bah bah  ;D :lol_hitting: ) in Sixsens.
NOOIT zouden ze nog een stap binnenzetten bij Living Room, het beleid trok op geen zak, en meer van die (on)zinnige dingen. Ik zet er on bij omdat ik hen toen heb gezegd dat ze in no time terug in Living Room zouden staan, dat ze onzin uitkraamden, maar o neen, dat zou NIET waar zijn. Ik kraamde onzin uit. Ja ja. Tuurlijk  :pica22
Ik heb toen met Foots gelachen, en beiden zeiden we tegen mekaar met een knipoog .... binnen de maand hangen die terug iedere week enkele malen in Living Room alsof er niks is gebeurd.
We waren fout, zo fout waren we nog nooit geweest, want Dupke en Boy69 waren de zaterdag nadien alweer in Living Room, de keet waar ze nooit meer zouden naar terugkeren .......


En om verder te gaan, soms loopt Living Room leeg, dan zitten er haast geen dames (op een zaterdag 40 dames is leeg voor Living Room) en dat herpakt zich telkens. Ik kan zo al zeggen, LR zal goed zijn tot begin juli, een dip tot rond Halloween en dan terug super. De kerstreces en vanaf de derde week van januari terug goed .... en toen kwam juli ... van voren af aan ....


HP is geen uitzondering, en de clubbeheerders zullen tijdig ingrijpen, wees niet ongerust, soms gaat het minder goed, dan weer gaat het super.
Er is maar één club die ik ken (en ik kom er zelf niet) waar ze steeds genoeg dames hebben, en waar nooit een dip is, en dat is Golden Time.


Alle andere clubs, ups en downs, en Haus Panthera zal nu in een down zitten. Komt allemaal goed.


O, one more thing (dixit foots) .... de toekomst zal het uitwijzen  :111: :cheer:


de vulkaan spesjalist:
rosemontag party in pantera op 16-02-2015

bij binnen komst moest ik 10 euro afrekenen omdat ik een vrijkaartje had en er een party was .geen probleem echter waren er niet veel manlijke gasten aanwezig . jammer de club had uiterst haar best gedaan live muziek Engels talig uitstekend buffet en als neusje op de zalm de geile marta uit lr .in pantera is haar naam maia  :039:. een kamer gang kon ik niet over slaan met deze niet de alle mooiste ma wel de alle geilste. in de kino werd ik Leker opgewarmd geen gehaast ma wel als gevolg dat ik na de kamer moest met een stijve  ;D. op de kamer kreeg ik een uitstekende dienst verlening en wel voor een 10 euro minder als in lr. zo werd de intree gecompenseerd  :laughingchick . er liep nog genoeg rond in pantera voor een ieder wat wils oa paula natascha lena en een moi jong duits ding ma die wedt geclaimt  ::) me 2e kamer was met silvia bulgaars van kom af ook een leuk samen zijn  :sex op ze tijd een natje en een droogje uitstekend verzorgt  :bud

ik bedank dan ook relax en sauna club pantera voor het vrijkaartje en wie weet tot gauw  :cheer:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie