Forum > MIJN EI

HET EI VAN 24HOURS

<< < (6/6)

sexmachine:

--- Citaat van: Lustman op 12 oktober 2015, 13:44:52 ---Diverse roddels gehoord dat er verschillende Babylon-dames een relatie begonnen zijn met een clubgast. Ook in gesprek geweest met een gast die een relatie heeft met een ex-clubdame. Ondertussen gaan bij hem er toch wat twijfels over de indianen verhalen van het thuisfront met geacteerde huilbuien voor geld.
--- Einde van citaat ---

Dat eerste zijn geen roddels, het lijkt wel een ziekte daar (en dan zoek ik de term ziekte niet bij het gedrag van de meiden, voor alle duidelijkheid)  ;D
't Is toch niet waar zeker, en dat wist hij niet op voorhand, daarvoor moet hij haar eerst in huis nemen ....


Wacht, er zal wel een psycholoog komen die het huilgedrag van de dame komt toelichten als .... "a disorder" ... DSM ... dom sexxx management .... :dance2
Ik noem het gewoon huilen om geld, als ze stoppen met neuken om geld is dat toch een geknipte optie, en dan moeten ze niet eens meer wijd met de benen  :lol_hitting: ;)

24HOURS:
Already come back, it was a very little "love story"  :cry ... who's next?

sexmachine:
Ik ga dit even in het Nederlands schrijven, voor de anderstaligen is er de vertaalknop.
Ik las hier net een, op zijn zachts uitgedrukt, ongepast bericht van 24HOURS.
Ongepast is netjes verwoord.


Neen, ik heb niet op de banknop gedrukt, enkel op de "verplaatsknop".
Dit bericht staat nu in alle glorie te lezen in ons modhoekje.


Ik stel me de vraag, en ik ga geen hele discussie aan, dus die vraag moet niet beantwoord worden ......


Wat bezielt je, als je hebt samengeleefd met iemend en haar uit de club hebt gehaald, en om welke reden dan ook die relatie faalde .... (dat zijn onze zaken niet eens, dat is prive tussen jou en die meid) om zulke dingen te schrijven over "de liefde van je leven", enkel en alleen met als doel die meid te beschadigen?
Is je verstand mee weg met je geld dat je kwijt bent?
Moet je zo uithalen naar iemand die jij uit een club hebt gehaald?
Moet je nu met modder gooien?
Moet heel de wereld weten of lezen wat er tussen jullie gaande was/is, en kan je het echt niet laten?


Ik verwacht geen reactie, ik denk dat het beter is, 24HOURS, dat jij je even afzijdig houdt, voor de lieve vreugde gods.


Het kan NIET de bedoeling zijn, en wij laten NOOIT toe dat hier dames door het slijk gesleurd worden omdat jouw relatie met haar op de klippen is gelopen.
Dus gedraag je, en laat iedereen in zijn waarde, zowel de meid en vooral jezelf.
HEt is erg klein dat je haar eerst "ziek" verklaart, en dat je nu met zulke posting komt, een posting die de meid, de club en het forum schaadt.


Wij laten geen van de drie dingen toe, wij vinden Babylon een fijne club, wij vinden dat meiden dat niet verdienen en wij gaan NIET op de vingers getikt worden door een clubeigenaar omdat jij met een levensgroot ei zit, dat nodig moet gelegd worden.


Ow, en indien je het niet door had, 24HOURS, dit is EINDE DISCUSSIE, en dat zeg ik maar 1 maal


sexmachine   :king:

sexmachine:
Waxht even, het is geen einde discussie, ik ben namelijk redelijk over de zeik .......

--- Citaat van: 24HOURS op 14 oktober 2015, 20:50:56 ---Then soon ... new information. In the coming days I will talk about the story of ......

--- Einde van citaat ---

Forget it, 24HOURS, no way ....

--- Citaat van: 24HOURS op 14 oktober 2015, 20:50:56 ---Maria € 10,000, your debt to pay me if you want to be relax ...
--- Einde van citaat ---

Ik denk dat dit een dreigement is, openlijk op ons forum. Neen, dit IS CHANTAGE.
En dit staat zwart op wit, IP-adres is geregistreerd en zal, indien blijkt dat 24HOURS niet zijn duivels omvormt tot nederigheid en stoppen met dreigenmenten te uiten, doorgegeven worden naar de instanties die ik acht ingelicht te moeten worden.
Wij zijn een forum, en CHANTAGE en DREIGEMENTEN laten wij niet toe.
Niet nu, niet morgen, nooit.


Ga op een ander forum uw ei verkondigen, maar hier vang je bot.


En ophouden met Maria via ons forum te CHANTEREN en af te dreigen, u bent bij deze gewaarschuwd.....
Je hebt haar uit de club gehaald, en dat jij een domme kloot was, waar wij iedereen voor willen behoeden, is noch onze, noch Babylons, noch Maria's fout, dus hoe klein kan je toch zijn hier een bedrag te plakken dat een meid jou zou moeten betalen opdat jij ze met rust zou laten. Eddy zal het graag horen, jij gaat nogal een post pakken, geloof me vrij dat hij niet twijfelt als jij met deze onzin bij hem komt aan lopen. Bespaar jezelf de moeite en toekomstige ellende, pak het verlies en ga clubben, of beter, ga ergens een lief zoeken buiten dit wereldje om.


En nu is het echt EINDE DISCUSSIE, ik wil op dit forum van jou geen woord meer lezen over MARIA.


sexmachine

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie