Auteur Topic: Carla, Roemeense  (gelezen 53907 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gert Jan

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Carla, Roemeense
« Gepost op: 29 maart 2013, 14:33:17 »
Naam: Carla
Land/Taal: Roemenië/Roemeens, Duits en Engels           
Leeftijd: 23             
Lengte/Model: 1,52 m/zeer slank
Cup/Kont: Volle cup A/heerlijk op maat         
Haarkleur/-lengte: Donker blond/Op schouder lengte
Service: PZC / NMC / TZ
Pre: Heerlijk TZ, geile opdonder
Contra: slechte gewoonte
Extra: Top GFE


 Carla zat naast me op de leuning in de grote barruimte. Mooi slank met alleen een zwart rode slip. Mooie volle A-cup borsten een mooie kop op. Opvallend goed Engels en Duits, slimme meid, realistisch over haar job met de voor- en nadelen ervan. Zeker een uur op de bank gesproken en weinig geflikflooid. Ze ging er ook niet vanuit dat het een kamer werd. Vroeg er ook niet naar. Ik heb haar enigszins moeten overtuigen dat het voor mijn kleine vriend wel tijd werd.

 Ze gaf de voorkeur aan een kamer aan de parkeerplaats zijde, dus even gewacht. Waarop ik een voorproefje kreeg wat er me te wachten stond. Teasend met haar lichaam tegen me aan, af en toe met haar tong over mijn lippen. Borsten heerlijk om vast te nemen van achter, en mijn stijve lul duwde door mijn handdoek tegen haar billen.

 Op kamer 12, direct om de hoek, rook het nog naar sigaretten. Ik vind het in ACA altijd wel leuk om in de fauteuil te beginnen, sommige dames kunnen daar goed mee omgaan. Ook Carla, die toch wel ervaren is in deze job. Zoenen was heerlijk, en opvallend lang, haar lichaam was een feest om vast te pakken, overal strak.
 De vraag voor een lekkere massage met lekker ruikende crème van haar werd graag positief aan beantwoord en kon ook op die manier haar hele lichaam verkennen.
 Na de massage steigerde mijn lul weer door een lange tongzoen, een goede trigger voor me. Likkend via mijn 2 tepels volgt ze haar pad naar mijn lul. Begint aan mijn ballen te likken, omhoog naar mijn eikel die goed verwent werd, om daarna nat en diep te worden gepijpt.

 Zeer afwisselend, zonder handen, met 1 hand aftrekkend, beide handen draaiend aan mijn tepels. Ze werd er moe van en nam af en toe een pauze. Ik was aan het twijfelen of ik het zo zou laten afmaken, of toch zou proberen te neuken. Na weer een pijpbeurt, heb ik er toch maar voor gekozen om te kijken of mijn lul in haar poesje zou passen. Met een beetje glijmiddel en tanden bijten ging het toch lukken, op haar hurken gaat ze op mijn lul zitten en bepaalde het tempo zelf. Terwijl ze me dus neukte likt en bijt ze zachtjes in mijn tepels, dat gaat op deze manier een hele tijd door zodat ik bijna op het punt stond voor af te spuiten. Helaas of gelukkig wilde ze van positie wisselen, op haar verzoek van achteren, geen probleem. Dat niet te lang gedaan, ze kon het wel hebben die harde lange stoten. Over naar missionaris, toch een van mijn favoriete standjes. Carla trok haar benen zelf wijd en nodigde op die manier mij uit voor een mooi einde. De benen in mijn nek om op die manier toch diep in haar poes te kunnen komen, daarna tongzoenend klaar gekomen.

 Leuk was de manier van haar om de tijd te rekken om over het volle uur te komen door me weer beginnen te pijpen. Het lukte haar wel om hem weer omhoog te krijgen, maar ik wilde me sparen voor een volgende sessie. Gewoon een uur afgerekend met een fooi.

 Herhalingsgevaar 100%, leuke meid, verdomd goede sex. Alleen die slechte gewoonte....