Auteur Topic: FOTOSELECTOR  (gelezen 55939 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FOTOSELECTOR
« Gepost op: 20 april 2013, 20:27:09 »
Beste rakkers,


Om jullie nog meer te plezieren komt ook hier een fotoselector;
Dus de meiden van ACA mooi rechts aanklikbaar, zodat je niet alle topics hoeft te doorzoeken naar de looks.
Ik hoop deze tegen woensdag volledig klaar te hebben, zodat het de volgende club in rij is, waar jullie eenvoudig in een oogwenk kunnen kijken wat voor vlees ze daar in ACA in de kuip hebben.


sm  :king:
 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FOTOSELECTOR
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2013, 18:41:18 »
Ik zal er vaart achter zetten, want ik zie zowel Tom Kroes als Brad Pit zich inschrijven op een niet nader bepaald forum voor vrijkaartjes van ACA  :017: :111:
Foei Tom, foei foei foei  :lol_hitting: ;D :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
FOTOSELECTOR
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2013, 20:38:35 »
Met een blik op het Ariana draadje: bij clubladies zijn ze niet echt pro actief in het aanpassen van dameslijsten. Zo is - voor zover ik weet - Estefania al een tijdje terug gestopt (als dit niet zo is, een reden om direct de berg weer te trotseren) en Maria is al in 3/4 verschillende andere clubs geweest geloof ik. Laat de plaatjes vooral staan :movingtits, maar verwacht niet al deze dames in Velbert te treffen... en Roberta heb ik in 2011 voor het laatst gezien: dat was namelijk het eerste Saunaclubmeisje van VJ :pica :)).

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FOTOSELECTOR
« Reactie #3 Gepost op: 21 april 2013, 21:02:07 »
Met een blik op het Ariana draadje: bij clubladies zijn ze niet echt pro actief in het aanpassen van dameslijsten. Zo is - voor zover ik weet - Estefania al een tijdje terug gestopt (als dit niet zo is, een reden om direct de berg weer te trotseren) en Maria is al in 3/4 verschillende andere clubs geweest geloof ik. Laat de plaatjes vooral staan :movingtits , maar verwacht niet al deze dames in Velbert te treffen... en Roberta heb ik in 2011 voor het laatst gezien: dat was namelijk het eerste Saunaclubmeisje van VJ :pica :)) .
De fotoselector heeft als voordeel dat, indien we een meid verplaatsen naar een club, en indien die club een fotoselector heeft, de meid mee verhuist naar die selector...
Dus win-win, en ik ga eerst de selector maken, geven jullie nadien de verhuis maar door  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FOTOSELECTOR
« Reactie #4 Gepost op: 22 april 2013, 01:12:45 »
Mischien was Brad Pitt even de weg kwijt, onze Bad Pritt doet zoiets niet.  :pica

Maar Acapulco is een van de mooiere clubs in NRW, niet perfekt als sommigen met alzheimer light ons willen doen geloven op een andere forum,  maar zeker met een mooie line up.

Vrijkaartjes Aca..... :cheer: :cheer: :cheer:, kan iedereen eens aan deze zaak ruiken.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit