Auteur Topic: Thea (Roemenie)  (gelezen 54168 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Thea (Roemenie)
« Gepost op: 30 mei 2010, 09:45:12 »
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/zwart, halflang
Lengte dame : ca. 165
Postuur/Cupmaat : Zandloper figuur, vrij lichte huid, kunstmatige C/D borsten
Nationaliteit/Taal : Roemeens, praat aardig Duits
Leeftijd : ca. 23
Tatoeages/Piercings : niet op gelet
Service: prima intake, goed voorspel, PZC, NMC
Voordelen: sympathiek op de bank, en 'hemmingslos' op de kamer (those are my girls)
Nadelen: haar borsten zijn chirurgisch vergroot, en dat zie je nog goed
Extra’s bij het bezoek: de glimlach en haar sympathieke voorkomen zijn gratis, haha

Thea lijkt op het fijnere zusje van Laura Pausini.
Vele FKK-hoerenlopers zijn akkoord met deze vergelijking, maar sommigen hebben me ook voor 'ondeskundig' verklaard in dezen. Oordeel voor jezelf.

Ze is sinds een paar weken ingevlogen vanuit Kaarst LR, waar de business voor HAAR wat begon te minderen.
Dat overkomt de besten, zulks is wel gebleken........

In mijn vorige bezoeken aan AC moest ze mij telkens forfait geven, maar iedereen weet dat de aanhouder wint.

Nou, vrijdag 28 mei 2010 was het dan zover, daar bovenop die berg.
In de kleine uurtjes van mijn bezoek wist ik Thea te strikken, en die was nog immer goed gehumeurd.
Ze lacht als een olijk lachebekkie en lijkt zich goed te amuseren in AC. De glimlach is gratis.

Ze vertelde wat over haar vorige werkgever LR en ik vertelde haar dat ik met haar op kamer wilde omdat ze in de top 5 van Timjava stond. Die leek ze niet te kennen, maar zijn echte voornaam deed wel een belletje rinkelen.
Blijkbaar leven die 2 op goede voet, want de glimlach werd nog intenser.
Wat een goede referentie al niet los kan maken........

Na 5 minuten small talk de sleutel gehaald en op de kamer was een fijne, goede sessie een logisch gevolg van de goed verlopen introductie. Niets is gelogen in de mond-op-mond reclame over haar. Thea is met recht een topper; lekker actief, sympathiek en niet flauw in de dienstverlening. Ze lijkt me ook erg constant in haar serviceverlening, ....maar daar ga ik tzt nog wel achter komen.

Haar technische service kenmerkt zich met name door fel pijpwerk (doch goed). Goed doorneuken is geen probleem.
Met respect dus een allround, fijne dame.
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2010, 09:50:22 door Jünther »

guest51

  • Gast
Thea (Roemenie)
« Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2010, 10:40:27 »
Deze Roemeense dame blijft toch wel een van mijn favoriete dames, was ze in LR een goede stand-in, nu is ze voor mij absoluut de leadinglady in Acapulco, weer twee kamer bezoeken met dit lekkere ding gehad en de ene was nog heftiger dan de andere, in Augustus gaat ze op vakantie vertelde ze me, wie weet voor die tijd nog even van haar genieten, joepie  ;D

guest51

  • Gast
Thea (Roemenie)
« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2010, 08:19:52 »
Nog even een wat later berichtje over mijn meiske in Acapulco van 26 juni j.l. Het was warm en niet zo druk in Aca, zal ongetwijfeld te maken hebben gehad met het voetbal, bij aankomst eerst maar even van de overheerlijke BBQ genoten in de tuin en daarna me even laten masseren  en even van de sauna genoten. Nog niet binnen in de lounge of Thea viel me al om de nek en het duurde niet lang of we lagen elkaar alweer te bepotelen op de kamer, wat blijft het toch een lekker ding. Om haar maar niet te vergeten als afsluiting van de dag haar nog maar een uurtje 'genomen' wat klinkt dat hè. ;) ;)

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Thea (Roemenie)
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2013, 20:05:19 »
==> clubNeby, naam aldaar: Maya