Auteur Topic: Mona, Roemeense  (gelezen 53852 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Mona, Roemeense
« Gepost op: 19 september 2012, 16:15:20 »
Mona is een Roemeense meisje, anfang 20, al een tijdje in Aca rondhuppelend, en door omstandigheden nooit aan haar toegekomen, naja, dat is dus van de baan sinds gister. 1m60, bruingebrande huid, middellange zwarte haren, piercing boven lip, tattootje, guitig gezichtje, B-cups naturel, gestroomlijnd figuur. Spreekt vloeiend Engels en tijdens de presales kwam haar vakantie in Vlaanderen ter sprake, leuk babbelen dus, en erna maar ns naar de kamer om de sleutelbos te verslijten. Hoppa, binnengedrenteld, TZ staand naar believen, Mona die wat hurkbewegingen nodig achtte en alvast een prelude PZC weggaf van goeden huize, uiteindelijk toch op het bed terchtgekomen omdat het anders een nogal statische sessie zou kunnen worden voor mezelve... Sessie valt als zeer goed te bestempelen, TZ met allure, PZC van goed tot zeer goed niveau, NMC dito, al is daar het oordeel ietwat ééndimensionaal aangezien 1 positie volstond  ;), vollgas en energiek deze mine-wervelwind op de kamer, leuke persoonlijkheid, steeds een lach, mooi meisje, en goede skills, naja, veel meer is er niet nodig bij ss om van hoog herhalingsgevaar te gewagen. Erg leuke sessie.

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Mona, Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2013, 11:09:10 »
Afgelopen week tijdens mijn eerste bezoek aan Acapulco, viel deze dame mij op. Guitig gezicht, lekker figuur, tieten waar je U tegen zegt en een kont die ver naar achter steekt.
In Acapulco is het niet gewenst dat dames animeren, het is een hoeren club dus waarom niet. Dames zitten in een bank of op de leuning en de rakker mag er naast gaan zitten. Tijdens dat gesprek mag je dan bepalen of je naar de kamer gaat of niet. Mona was een tijdje op vakantie en dit was weer de eerste dag dat ze terug was. Ze was nog maagd, dat houdt in dat ze nog geen klant had die dag. Dat maakte alles zeer aantrekkelijk om haar eens beter te leren kennen.

Aan de bar haalt ze een sleutel en we lopen samen naar kamer 16, de laatste aan de rechterkant. Mooie kamers, groot en voorzien van een fauteuil. Ik neem daar plaats en kijk hoe de mooie, jonge Mona het bed klaarmaakt. Ik was behoorlijk geil, al een hele week geen sex gehad of orgasme.

Mona ontdoet zich van haar kleding en komt naakt op me aflopen. Ze komt op me zitten en begint me ongelofelijk heftig te kussen. Daar zit je dan, met een meid die bijna de helft van is van jouw leeftijd, te zoenen en in de tussentijd krijg je een keiharde lul.

Met haar vingers speelt ze met mijn tepels, en blijft me maar kussen. Dan springt ze op en slaat mijn badjas open, speelt een spelletje alsof ze nog nooit zo'n lul heeft gezien en neemt hem moeiteloos in haar mond. Met veel variatie pijpt ze me, strekt haar arm om ook mijn tepels te kunnen draaien. Ik ben eigenlijk al in staat om te komen maar ik wil haar zeker neuken. Die fout maak ik niet meer, ik denk aan mijn tante Tillie en onderdruk mijn orgasme.

Ik vraag om en condoom en Mona pakt er eentje van het bed waar ze alles had klaargelegd. Op het bed of stoel. Stoel zeg ik zonder te aarzelen. Ze pijpt hem nog wat en doet het condoom erom. Ze klimt op me en probeert het zonder gel, met enige moeite lukt het, zij kan het tempo bepalen en even later bereid ze me als een echte cowgirl. Ze laat me haar tieten likken en kust me af en toe. Het duurt niet lang, want 10 minuten later spijt ik het condoom al vol. Weer het bed niet aangeraakt, maar wel voldoening.

Verbaasd was ik over haar professionele kwaliteiten, maar die houden me ook tegen om nog eens met haar naar de kamer te gaan.
I like to  :dance: and have  :06: