Auteur Topic: Vulkanstrasse Duisburg  (gelezen 565265 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #150 Gepost op: 5 juli 2014, 14:56:56 »
Niet echt een actueel beeld dus wat Stefdev schetst als hij er sinds 2012 niet meer geweest is.

Toch klopt de omschrijving vrij aardig. Alles wat je in en om andere Rld's tegenkomt vind je ook in Duisburg rondom de vulkaanstraat. Om het dan als onveilig te bestempelen.... Dan kun je beter helelmaal niet meer naar een Rld gaan.

Victor, als je ooit eens naar de vulkaan gaat ga dan tussen 18 en 22 uur als je angstig bent voor de zwaar overdreven criminiele activiteiten die stefdev schets. Blijf wat langer als je het wat luchtiger opneemt en je het niet in je broek doekt bij het zien van oost europesche mannen die wat verkopen of rondhangen daar in de straten. Net als veel nederlanders, duitsers, belgen, etc etc. Het is een hoeren buurt, met alles wat je daarbij kunt verwachten.


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #151 Gepost op: 5 juli 2014, 15:23:12 »
zoals Brianboitano  het beschrijft klop aardig . ik ben zelf nooit beroof bij mijn auto is nog nooit een ruit ingeslagen en ook ik parkeer soms mijn auto op de parkeerplaats bij de imbus er zijn inderdaad aan de charlottenstrasse wat Roemenen  en Bulgaren komen wonen . veder wordt je zo nu en dan aangesprooken om een telefoon te kopen ma in bochem wordt je aangesproken om een paraplu te kopen of parfum  :bud vroeger in het spijker probeerde ze rozen te verkopen  C:-) in duisburg is iedereen welkom er is geen deurbeleid of je nou zwart ben moslim belg Nederlander turk of oost Europees . dealers lopen in iedere hoeren gebied en pooiers ook helaas ma waar .  :cheer:   

guest7191

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #152 Gepost op: 13 juli 2014, 00:21:56 »
zoals Brianboitano  het beschrijft klop aardig . ik ben zelf nooit beroof bij mijn auto is nog nooit een ruit ingeslagen

Wel vreemd, want op het ijsberenforum waarschuw je juist dat wandelaars hun auto er niet moeten parkeren:
Citaat van: de duisburg spesjalist;378517
de vulkaan is top je moet de auto aleen niet achter op de parkeerplaats zetten

Je spreekt jezelf dus tegen .

p.s:
Je kunt de Vulkan ook in het museum bekijken als je wilt:

Die Duisburger Lustmeile als Kunstwerk


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #153 Gepost op: 13 juli 2014, 11:30:56 »
zoals Brianboitano  het beschrijft klop aardig . ik ben zelf nooit beroof bij mijn auto is nog nooit een ruit ingeslagen

Wel vreemd, want op het ijsberenforum waarschuw je juist dat wandelaars hun auto er niet moeten parkeren:
Citaat van: de duisburg spesjalist;378517
de vulkaan is top je moet de auto aleen niet achter op de parkeerplaats zetten

Je spreekt jezelf dus tegen .

p.s:
Je kunt de Vulkan ook in het museum bekijken als je wilt:

Die Duisburger Lustmeile als Kunstwerk

als ik mijn auto ergens parkeert staat hij meestal bij eros 26 of het vulkaan huis ik denk 2 keer per jaar ma op de grote parkeerplaats voor sexpallas en dan wel in de rij vooraan de cjalotestrasse  :039: nogmaals nog nooit een ruitje ingeslagen of open gebroken  en zo staat het ook op ijsberen (

guest7191

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #154 Gepost op: 16 juli 2014, 23:34:30 »
Vom Ausflugsziel zum Problemviertel - die Duisburger Charlottenstraße
16.07.2014 | 09:00 Uhr

Früher einmal war die Charlottenstraße ein Ausflugsziel mit bürgerlichem Lokal. Heute mischt sich das Rotlicht-Milieu mit alteingesessenen Bewohnern. Das Haus Nummer 77, das vor allem von Rumänen und Bulgaren bewohnt wird, bringt zusätzliche Probleme. Bordellbesitzer klagen über Umsatzrückgang.

Für viele Bürger sind die Charlotten- und Vulkanstraße ein Angstraum. Zusätzliche Probleme gibt es, seitdem aus dem Wohnhaus Nummer 77 eine Bleibe vor allem für Bulgaren und Rumänen wurde. Die Polizei fährt regelmäßig Streife, die Stadt schickt das Ordnungsamt vorbei und kontrolliert. „Statistisch kann man das nicht bestätigen, dass hier viel Kriminalität herrscht“, erklärt der Bezirksbeamte Michael Werzinger, der für die Altstadt zuständig ist. Er vermutet allerdings, dass die Dunkelziffer beträchtlich ist: „Welcher Mann, der ins Bordell geht, zeigt schon gerne ein Raubdelikt an. Er müsste sich ja zu Hause wahrscheinlich rechtfertigen.“

http://www.derwesten.de/staedte/duisburg/vom-ausflugsziel-zum-problemviertel-die-duisburger-charlottenstrasse-id9600446.html#plx305912642

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #155 Gepost op: 17 juli 2014, 17:50:26 »
Vom Ausflugsziel zum Problemviertel - die Duisburger Charlottenstraße
16.07.2014 | 09:00 Uhr

Früher einmal war die Charlottenstraße ein Ausflugsziel mit bürgerlichem Lokal. Heute mischt sich das Rotlicht-Milieu mit alteingesessenen Bewohnern. Das Haus Nummer 77, das vor allem von Rumänen und Bulgaren bewohnt wird, bringt zusätzliche Probleme. Bordellbesitzer klagen über Umsatzrückgang.

Für viele Bürger sind die Charlotten- und Vulkanstraße ein Angstraum. Zusätzliche Probleme gibt es, seitdem aus dem Wohnhaus Nummer 77 eine Bleibe vor allem für Bulgaren und Rumänen wurde. Die Polizei fährt regelmäßig Streife, die Stadt schickt das Ordnungsamt vorbei und kontrolliert. „Statistisch kann man das nicht bestätigen, dass hier viel Kriminalität herrscht“, erklärt der Bezirksbeamte Michael Werzinger, der für die Altstadt zuständig ist. Er vermutet allerdings, dass die Dunkelziffer beträchtlich ist: „Welcher Mann, der ins Bordell geht, zeigt schon gerne ein Raubdelikt an. Er müsste sich ja zu Hause wahrscheinlich rechtfertigen.“

http://www.derwesten.de/staedte/duisburg/vom-ausflugsziel-zum-problemviertel-die-duisburger-charlottenstrasse-id9600446.html#plx305912642

bedelaars lopen er inderdaad en wel erg jong . op de vulkaan en niet alleen op de cjalotestrasse ook op de vulkaanstrasse en de juliusweberstrasse .ik heb mijn beurs altijd in me broekzak aan de voorkant. ma mijn hebben ze nog nooit proberen te zaken rollen .op de cjalotestrasse zitten nog ma 2 bordeels huis 69 en een stukje sexpallas en sinds kort een privé huis waar eerst een sm studio zou komen . ik loop op de vulkaan net als ik vroeger in loret de mar liep. via de huizen hoef je nauwelijks op de straat te komen. ma ik wil een ieder wel een keer een rondleiding geven .het is allemaal niet zo zwart wit als het er uit ziet foots is op de filepijne en daar lopen ze ook te bedelen .hij is wel triest dat een grootte familie op 50 vierkante meter woon ma ze wonen er beter als in hun thuisland  het is er dus het laatste jaar niet beter geworden met al die Roemenen en Bulgaren :o

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #156 Gepost op: 17 juli 2014, 18:00:32 »


ik heb mijn beurs altijd in me broekzak aan de voorkant.

Slim. Dat doe ik in Brussel in de A-straat namelijk ook, en dat is daar evenzeer een 'gevaarlijke' buurt.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #157 Gepost op: 17 juli 2014, 19:27:18 »


ik heb mijn beurs altijd in me broekzak aan de voorkant.

Slim. Dat doe ik in Brussel in de A-straat namelijk ook, en dat is daar evenzeer een 'gevaarlijke' buurt.
mechelen ik loop de vulkaan apsolut niet te verdedige ma uit zeer betrouwbare bronnen weet ik dat brussel nog gevaarlijke is even kort samen gevat alle loophuizen in duisburg zijn voorzien van cameras ze hebben er security die de toudjes goed in handen proberen te houden en niet van die soft boys . ik heb niet mee gekregen dat er ooit een dvp vermoord is in duisburg ma het probleem licht hoofdzakelijk op de chalotestrasse  . ik ken dames die door de criminaliteit niet in Brussel willen werken . overigens zo oude rot in het als jij weet dat je in iedere wandel buurt op je hoeden moet zijn . :017: ik zou met jou dan ook graag een keer een rondje willen maken door de vulkaan je zult mijn gelijk geven dat de aanpak van de explotanten werk in de duisburgse loophuizen  :kissass

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #158 Gepost op: 18 juli 2014, 00:05:32 »
Ik ken dames die niet meer in die oude rothokken willen werken in Brussel. Verder denk ik dat de criminaliteit mekaar niet veel uitmaakt in beide steden...overal loopt gespuis rond...Duisburg, Brussel evenzo Amsterdam, Den Haag ja zelfs Deventer daar worden ook mensen beroofd.

Rolly 8)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Wijze grijze

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #159 Gepost op: 18 juli 2014, 00:50:55 »
Ik had afgelopen Dinsdag in Acapulco twee Nederlanders leren kennen (zie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=11.msg51024#msg51024). Eentje van Surinaamse oorsprong en tevens vader van een Nederlandse sportberoemdheid en de ander van Antilliaanse afkomst. Beiden waren vrij onervaren op Duits wandelgebied en mijn verhalen en clubbeschrijvingen hadden hun helemaal enthousiast gemaakt. Ik had hun verteld dat ik nog een afzakker naar de Vulkaan zou maken en na hevige twijfels over nog blijven in Acapulco of toch meegaan, kwamen ze aangerend toen ik net aangekleed de kleedkamer wilde verlaten. “Hey WeeeeG, waaaaacht effe, weeee gaaaaan toch mee”. I love die taaltje van jullie, swahs.
 Zij volgenden mijn limousine langs alle flitspalen via Essen en Mülheim. In de verte kon je de groene toren al zien opdoemen. Parkeren was voor beide auto’s geen probleem op de binnenhof van Haus 17-19. We arriveerden tegen 22:00 en overal was plaats zat.
 
 Ik leidde hun huis in, huis uit, trap op trap af, want uiteraard wilden zij alles zien. Bij die temperaturen was dat best nog wel afzien. We moesten het dus wel een beetje kalmer aan doen. De Surinamer was uit het goede hout gesneden en had de juiste wandelmentaliteit want terwijl ik even een praatje met een dame stond te maken, hoorde ik iets verderop geschreeuw in de gang. Een van de dames dame was op zijn rug gesprongen en hij galoppeerde ermee door de gang. Alle dames hadden er schik in.
 
 Nadat we de bekende trap op, trap af routine hadden doorlopen, was het tijd om de rondleiding te evalueren en iets op het Imbissterras te drinken. “Vergeet uw gids niet; Dankuwel!” Beiden waren het erover eens dat hier veel onontdekte pareltjes tussen zaten en dat het de kunst was om er de juiste uit te pikken. Uiteraard wees ik hun ook nog op de noodzaak van een Umweltplakette en het belang van winterbanden.
 
 Omdat er toch nog gescoord diende te worden, namen we afscheid van elkaar en ieder ging zijns weegs
 
 Ik had ook wel hier en daar een paar interessante dames gespot die het verdienden om nader kennis mee te maken. Maar zover kwam het niet, want wie liep ik vandaag weer eens tegen het lijf? Fatish! Zij had heugelijk nieuws. 11 Augustus zou ze definitief afscheid van dit leventje nemen. De 15 maanden die ze er dan hier op heeft zitten, hebben haar een indrukwekkend kapitaal opgeleverd, waarmee ze in haar thuisland een nieuw leven zal beginnen. Het zij Fatish in ieder geval gegund. Dank zij mijn half uurtje met haar is dat kapitaal nu met EUR 30,= gegroeid. Het was in ieder geval een memorabele afscheidssessie en ik zal haar ergens toch wel een beetje missen. Per slot van rekening ken ik haar al vanaf vrijwel haar prille begin. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Toen ik na gedane zaken bij m’n auto terugkwam, stonden m’n beide Vulkan-tourdeelnemers nog bij de auto een bakje bremzoute friet naar binnen te schoffelen. Beiden hadden naar tevredenheid een sessie gedaan, waarbij een van hun nog EUR 10,= extra had moeten betalen voor een PZC-sessie. Maar het was het hem waard geweest. En daar gaat het om.
 
 Nergens rondstruinende kleine gassies gezien trouwens. Wel op het eind van de straat tegenover het Bandidos café een kleine verzameling volk op de stoep, maar daar hoefden we niet te zijn.
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

Wijze grijze

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg op 06+09.08
« Reactie #160 Gepost op: 10 augustus 2014, 17:44:54 »
Afgelopen Woensdag na mijn Acapulco bezoek en Zaterdag na mijn bezoek aan Villa Vertigo bezocht ik de vulkaan. De woensdag was het regenachtig omstreeks 22:30 en dus ook navenant rustig tot stil. Bezettingsgraad schatte ik op 25 %.
 
 Toch stuitte ik tijdens mijn rondgang weer eens op een pareltje in Haus 13. Kamer 303. Raïssa
 
 Naam : Raïssa
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Zwart, licht krullend, halflang
 Lengte dame : 1,50 mtr
 Postuur/Cupmaat : skinny, 46 Kg, maat 32, stevig A-cupje
 Service: PZC/ 69/ COB/ TZ/ NMC
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 
 Raïssa stond bovenaan de trap op prooien te wachten en vond in mij een gewillig slachtoffer. Mooie zwarte oogjes en een poppenlichaampje met een slanke taille. Daar wil Wijze Grijze wel vaker voor naar de derde verdieping klimmen. Op de kamer waste Raïssa zich eerst uitvoerig aan het bidet. We stonden wat te tongzoenen en wilden ons net op het bed begeven toen haar telefoon rinkelde en ze die nog even beantwoordde. Ik verstond alleen maar “cliënte”.
 Dit kleine kruimeltje is zeer bedreven in bed. Het is lang geleden dat een meid met gespreide benen tegenover me ging zitten zich met haar handen licht omhoog stutte en haar poesje zelf over Wijze Stijve heen en weer schoof. Zo heb je mooi zicht op alles. Al vrij snel zat ik meerdere keren tegen m’n climax aan, maar door te wisselen, wist ik dat toch telkens weer op te schuiven. Uiteraard had ik haar naar de mogelijkheden van een FT gevraagd, maar dat zat niet in haar servicepakket. Ik mocht wel over haar body henspuiten, hetgeen ik dan ook graag deed. Met hulp van haar lekkere kriebelvingertjes onder mijn ballen, werd het weer een supershot. Maar goed dat ik het zelf met m’n hand wat afgeschermd had, want anders was het waarschijnlijk een facial geworden. Nadat we klaar waren, kleedde Raïssa zich ook om in haar straatkleding en hield het voor vandaag voor gezien. Met haar kleine strakke gescheurde spijkerbroek en Amerikaans collegejasje, zag ze er eigenlijk nog appetijtelijker uit. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Tijdens mijn verdere verkenning kwam ik door de hoge luchtvochtigheidsgraad, na de langdurige regenbui na een warme zomerdag, aardig aan het zweten door al het traplopen. Op de eerste verdieping van de Sexxxpalace nr 33/36 op Kamer 6 (het kamerraam kijkt uit op de Charlottenstrasse) stond Erika in de deur:
 
 Naam : Erika
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Zwart, Cleopatrastijl
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 34, B-cup
 Service: Samen douchen/ PZC
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10
 
  Erika hield me staande voor een praatje en ik gaf aan dat het veel te warm was voor uitbundige sex en dat ik liever gewoon wat oraal verwend wenste te worden. Maar van de andere kant vond ik het ook geen prettig idee om nat bezweet met een meid de lakens te delen. Als ik dat wilde, kon ik me bij Erika op de kamer douchen. “Alleen als we dat samen doen”. In m’n achterhoofd speelde niet alleen de erotische voorpret een rol maar ook een scenario dat m’n broekzakken doorzocht zouden worden, terwijl ik in de douche stond. Erika ging akkoord met samen douchen en vroeg EUR 30,= voor PZC zonder verdere seksuele activiteiten.
 We hebben inderdaad samen gedoucht met het bijbehorende inzepen en betasten. Navenant geladen was Wijze Stijve dan ook en de aansluitende PZC beurt leidde dan ook tot het gewenste resultaat. Desondanks waren haar orale kwaliteiten niet van zo’n hoogstaand niveau en scoren daarom slechts een Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10.
  ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
 Gisteren (zaterdag dus) was het weer vanouds druk en gezellig. Vele kamers bezet (ca. 60 %). Er was nog een ongeluk op de Vulkanstrasse gebeurd, waarbij een grote Nederlandse tankauto een stilstaande Nederlandse auto over het hoofd gezien had en er vanachter tegenaan gebotst was. Gelukkig alleen blikschade en geen letsel. Maar wel Polizei erbij. Dan heb je toch wat uit te leggen thuis.
 
 Uiteraard ging ik eerst weer eens bij Raïssa kijken, maar haar kamer leek onbezet, want er stond geen kruk voor de deur. Nu had ik Woensdag ook een alleraardigst praatje gemaakt met haar Ghanese buurvrouw (in de kamer waar je tegenaan loopt als je de trap naar boven komt). Zij herkende me en wist me te melden dat Raïssa verhuisd was naar kamer 307. Mooi, ze was er dus wel. In Villa Vertigo was de etensvoorziening qua hoeveelheid ondermaats geweest, dus ik ben eerst even wat gaan eten. Toen ik terugkwam, stond Raïssa in een zwart jarretelsetje voor haar deur. Waar maken ze toch zulke kleine maten sexy kleding en voor welke doelgroep eigenlijk? Ze herkende me meteen en was blij verrast. Hetzelfde ritueel als 3 dagen geleden herhaalde zich, met als voordeel dat het nu op een groot tweepersoonsbed gebeurde. Ook was de kamer veel helderder verlicht zodat ik ook optisch wat meer kon genieten. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Rustigjes aan wandelde ik, vooralsnog bevredigd, verder over de Vulkan. Ik wilde eigenlijk uiteindelijk naar huis rijden, toen de dag toch nog een negatief staartje kreeg. De beschrijving over mijn aansluitende slechtste Pay6 beleving ever, lees je hier (Lees: Zeperd van het jaar)
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

guest7191

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #161 Gepost op: 12 augustus 2014, 18:53:34 »
Duisburger Prostituierte geschlagen und um Einnahmen beraubt
11.08.2014 | 15:20 Uhr

Mit den sexuellen Dienstleistungen einer 28-jährigen Prostituierten war ein Kunde ganz offensichtlich unzufrieden. Zunächst zahlte er den Lohn nicht und dann schlug der Mann am Samstagmorgen gegen 5 Uhr in einem Bordell an der Julius-Weber-Straße die Prostituierte mehrmals mit der Faust ins Gesicht. Die Frau musste mit einem geschwollenen Auge in einem Krankenhaus behandelt werden.

Außerdem stahl der Mann die Tageseinnahmen der Prostituierten und floh. Am Tatort fand die Polizei später die Gürteltasche und die Ausweispapiere des Tatverdächtigen. Der 19-jährige Obdachlose wurde erst vor zwei Wochen aus der Haft entlassen, wie die Polizei mitteilt.

http://www.derwesten.de/staedte/duisburg/duisburger-prostituierte-geschlagen-und-um-einnahmen-beraubt-id9689589.html

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #162 Gepost op: 12 augustus 2014, 19:30:18 »
Duisburger Prostituierte geschlagen und um Einnahmen beraubt
11.08.2014 | 15:20 Uhr

Mit den sexuellen Dienstleistungen einer 28-jährigen Prostituierten war ein Kunde ganz offensichtlich unzufrieden. Zunächst zahlte er den Lohn nicht und dann schlug der Mann am Samstagmorgen gegen 5 Uhr in einem Bordell an der Julius-Weber-Straße die Prostituierte mehrmals mit der Faust ins Gesicht. Die Frau musste mit einem geschwollenen Auge in einem Krankenhaus behandelt werden.

Außerdem stahl der Mann die Tageseinnahmen der Prostituierten und floh. Am Tatort fand die Polizei später die Gürteltasche und die Ausweispapiere des Tatverdächtigen. Der 19-jährige Obdachlose wurde erst vor zwei Wochen aus der Haft entlassen, wie die Polizei mitteilt.

http://www.derwesten.de/staedte/duisburg/duisburger-prostituierte-geschlagen-und-um-einnahmen-beraubt-id9689589.html

als ik zo het kranten artikel leest gaat het hier niet om een bordeel aan de juliusweberstrasse in het vulkaangebied  :dance2 ma om de juliusweberstrasse in reinhausen volgens de krant der western dan  :o zelf betreur ik zo voorval waar dan ook de vulkaan licht namelijk in hochveld het kan ook zijn dat der western aan het blunderen is

stefdev bedank voor je info ik post dit niet om je post af te kraken ma het zijn feiten

guest7191

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #163 Gepost op: 12 augustus 2014, 19:51:06 »
als ik zo het kranten artikel leest gaat het hier niet om een bordeel aan de juliusweberstrasse in het vulkaangebied  :dance2 ma om de juliusweberstrasse in reinhausen volgens de krant der western dan  :o zelf betreur ik zo voorval waar dan ook de vulkaan licht namelijk in hochveld het kan ook zijn dat der western aan het blunderen is

Dit antwoord van je is zeer kwalijk.
Het artikel staat bij de stad Duisburg geschreven en het gaat over een duisburgse dvp.
Als je even google Maps had gepakt zie je dat er in reinhausen uberhaupt geen juliusweberstrasse bestaat. Zeer schokkend (maar ja, aan dat Vulkan paradijsje gebeurt niets. Zelfs als een dvp in elkaar wordt geslaan ontken je het nog door het verhaal te verdraaien  :censored).

guest7191

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #164 Gepost op: 12 augustus 2014, 19:55:26 »
http://www.polizei-news.net/2014/08/duisburg-freier-schlagt-und-beraubt.html

n den frühen Morgenstunden des Samstag (9-8) gegen 5.10 Uhr, schlug ein Freier einer 28-jährigen Prostituierten in einem Bordell an der Julius-Weber-Straße mehrmals mit der Faust in das Gesicht. Er war mit ihren sexuellen Dienstleistungen unzufrieden und wollte den zuvor gezahlten Lohn zurückhaben.

Neben diesem nahm er auch die weiteren Tageseinnahmen der Geschädigten an sich und floh zunächst unerkannt.

 Jetzt fahndet die Polizei nach einem 19-jährigen, wohnungslosen Tatverdächtigen, der am Tatort seine Gürteltasche mit Ausweispapieren hinterließ. Er ist erst seit zwei Wochen aus der Haft entlassen. Durch die Schläge trug die Geschädigte ein geschwollenes Auge davon, welches im Krankenhaus behandelt werden musste.