Auteur Topic: Vulkanstrasse Duisburg  (gelezen 565271 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #210 Gepost op: 26 maart 2016, 16:07:59 »
Wat er gebeurd is is gewoon te gek voor woorden ma mijn vermoeden is dat de motor clubs hier totaal niks mee te makken hebben ik zit nu in LR en heb van een dame vernomen ja heren qin LR werken ook dames die op de vulkaan gewerkt hebben datver een dame problemen had dqe securety is er op af gegaan een van de securety is in het boven been geschoten en 1 in zijn buik verdere uitspraken doe ik niet omdat ik het op heden ook ma van anderen hoor

Ja. Ik denk ook niet dat de bewaking van Eros26 enige vorm van blaam treft in dit vuurgevecht. Er lopen daar momenteel gewoon teveel idioten rond daar. Vooral 's nachts. Duidelijk blijkt dat de persoon uit Moers begonnen is met deze schietpartij. De bewaking heeft zichzelf verdedigd en hebben blijkbaar ook geschoten aangezien de dikke BMW van de persoon uit Moers ook doorzeefd is met kogels. Dit zal die zelf wel niet gedaan hebben. Ik denk dat die man uit Moers nog geprobeerd heeft te vluchten in zijn auto en dat de bewaking dit heeft voorkomen.
De ware toedracht is volgens de politie overigens nog niet duidelijk. "zu den genauen hintergrunden kann die polizei noch nichts sagen" staat er in het nieuwsbericht! Dus onze vermoedens berusten puur op speculaties. Lijkt mij sterk dat een dame in LR meer weet dan de Mordkomission in Duisburg ;)
Duidelijk is wel dat zowel in als buiten Eros26 is geschoten "Wieviele kugeln vor und in dem bordell abgefeuert wurden, mussen die weiteren untersuchungen zeigen" zegt de politie.
In ieder geval is de veroorzaker nog steeds voortvluchtig. Dat maakt dat ik er weg blijf totdat die man is opgepakt want zolang dat niet is gebeurt blijft er een reële kans dat de man terugkomt om verhaal te halen en dat er nogmaals zoiets gebeurt. En daar wil je als hoerenloper niet mee geconfronteerd worden.
Btw. De eerste keer dat ik weer op de Vulkan kom ga ik zeker die lekkere blonde stoot in kamer 108 van Eros26 bezoeken. Weet jij misschien of zij gisteren nog aanwezig was. Ik heb gehoord dat zij een echte aanrader is.

de dame van kamer 108 was gisteren gewoon aanwezig toen ik kwam en over de dame die ik in LR gesproken heb de roemeense tam tam gaat heel snel bij een aantal damens heerst angst zowel in duisburg als gisteren in LR het kan helaas overal overkomen ik kan mededelen dat de fotos van de dader van het schiet insiedent zijn versprijd naar alle wandel gebieden en clubs wand die staan gewoon vast op beeld  . . ik blijf er niet weg ma verlaat duisburg altijd voor de klok van 3 als je meer info uit de duitse krant heb plaats het gerust gisteren heb ik vernomen dat de zwaar gewonden buiten levens gevaar is van de uitbater zelf of dat waar is is voor mijn ook de vraag

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #211 Gepost op: 29 maart 2016, 18:48:49 »
Volgens de WAZ is de dader nog steeds voortvluchtig.
De toestand van de in zijn buik geschoten bewakingsman is gelukkig gestabiliseerd en de man is nu buiten levensgevaar maar ligt nog wel in het ziekenhuis.
Over de toedracht van de schietpartij is nog niets bekend.
https://www.derwesten.de/staedte/duisburg/schuetze-aus-duisburger-rotlichtviertel-weiter-auf-der-flucht-id11687510.html           
BANNED

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #212 Gepost op: 30 maart 2016, 18:31:00 »
De dader heeft simpel weg eieren voor zijn geld. En zich zelf gemeld bij de politie.  na zijn cel straf zou ik als ik hem was ma gaan emigreren naar een IS land en zich zelf daar opblazen hier de link

http://waz.m.derwesten.de/dw/staedte/duisburg/moerser-stellt-sich-nach-schiesserei-in-duisburger-bordell-id11690753.html?service=mobile

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #213 Gepost op: 30 maart 2016, 18:59:24 »
Mooi zo! Hoop dat de dader de eerste 20 jaar achter de tralies verdwijnt. Beschuldiging zal minstens een poging tot doodslag zijn. En wat het motief was, daar komen ze ook wel achter maar vrees dat dit niet bekend zal worden gemaakt al was het alleen maar om de rust in Duisburg te bewaren. Een oorlog tussen motorbendes is wel het laatste waar men daar op wacht.
Nu maar hopen dat het er voorlopig rustig blijft. Dan kunnen wij weer ongestoord genieten van al die mooie meiden daar. En die waren er vorige week nog genoeg!
BANNED

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #214 Gepost op: 13 april 2016, 15:23:52 »
Ik was afgelopen maandag avond/nacht op de Vulkan.
Mij is opgevallen dat het groene licht op de grote toren achter de Vulkan gedoofd is. Ik heb me laten vertellen dat dit komt doordat de toren de komende maanden gedeeltelijk wordt ontmanteld. Daarvoor is ook een gedeelte van de Julius-Weber straat afgesloten met een houten schutting.
Verder viel me op dat de bar onderin het Vulkanhuis al geruime tijd is gesloten. Er staat nu "bar oben" op de deur aangegeven.
Wie weet waarom deze bar gesloten is?
BANNED

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #215 Gepost op: 28 april 2016, 22:25:10 »
Jammer dat juist ik als Vulkan liefhebber weer de slecht nieuws brenger moet zijn maar het is helaas niet anders want ik ben van mening dat een gewelddadig incident in een bordeel waar vrije toegang is en iedereen op eigen risico rondloopt niet voor het publiek mag worden verzwegen. 
Helaas heeft er afgelopen nacht namelijk weer een gewelddadig incident plaats gevonden op de Vulkan. En ook dit keer was het weer raak in Eros26. Tegen 2.30 vannacht vond er een heftige steekpartij plaats tussen 4 personen te midden van wandelaars en dames. Reden zou zijn dat 2 dronken broers zich zouden hebben misdragen ten opzichte van een dame. Toen de bewaking van het pand te hulp schoot en ter plekke arriveerde trok de jongste van de 2 broers zijn mes en stak een 34 jarige bewaker daarmee in zijn buik. Deze bewaker verkeert nu in levensgevaar. Pas toen andere bewakers te hulp schoten konden de beide broers definitief overmeesterd worden. Later bleek dat ook de oudere broer een mes op zak had.
Alles bij elkaar werden bij dit bloedige incident 4 mannen verwond en moesten daarvoor in het ziekenhuis behandeld worden. 
Mijn woorden over hoe geweldig het altijd is op de Vulkan neem ik dan ook hiermee terug. Want zo geweldig en veilig is het dus blijkbaar toch niet als dit soort gewelddadigheden zomaar te midden van wandelend publiek kunnen plaatsvinden 

Hier nog even de links waarin een en ander wordt bevestigd:

http://www.rp-online.de/nrw/staedte/...-aid-1.5939548

http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/50510/3313194

http://www.derwesten.de/staedte/duis...d11776759.html
BANNED

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #216 Gepost op: 29 april 2016, 08:35:00 »
Jammer dat juist ik als Vulkan liefhebber weer de slecht nieuws brenger moet zijn maar het is helaas niet anders want ik ben van mening dat een gewelddadig incident in een bordeel waar vrije toegang is en iedereen op eigen risico rondloopt niet voor het publiek mag worden verzwegen.
Helaas heeft er afgelopen nacht namelijk weer een gewelddadig incident plaats gevonden op de Vulkan. En ook dit keer was het weer raak in Eros26. Tegen 2.30 vannacht vond er een heftige steekpartij plaats tussen 4 personen te midden van wandelaars en dames. Reden zou zijn dat 2 dronken broers zich zouden hebben misdragen ten opzichte van een dame. Toen de bewaking van het pand te hulp schoot en ter plekke arriveerde trok de jongste van de 2 broers zijn mes en stak een 34 jarige bewaker daarmee in zijn buik. Deze bewaker verkeert nu in levensgevaar. Pas toen andere bewakers te hulp schoten konden de beide broers definitief overmeesterd worden. Later bleek dat ook de oudere broer een mes op zak had.
Alles bij elkaar werden bij dit bloedige incident 4 mannen verwond en moesten daarvoor in het ziekenhuis behandeld worden.
Mijn woorden over hoe geweldig het altijd is op de Vulkan neem ik dan ook hiermee terug. Want zo geweldig en veilig is het dus blijkbaar toch niet als dit soort gewelddadigheden zomaar te midden van wandelend publiek kunnen plaatsvinden

Hier nog even de links waarin een en ander wordt bevestigd:

http://www.rp-online.de/nrw/staedte/...-aid-1.5939548

http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/50510/3313194

http://www.derwesten.de/staedte/duis...d11776759.html

Zúlke incidenten gebeuren nu eenmaal vaker in een lauf hausen (schipperskwatier Antwerpen is er een voorbeeld van )bezoek dan een sauna club is de kans een heel stuk kleiner dat je zo iets mee maar het tijd stip zeg me meer als genoeg van de gebeurtenissen en daar om ben ik er altijd weg voor 2.30
 :039:
« Laatst bewerkt op: 29 april 2016, 15:25:24 door de vulkaan spesjalist »

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #217 Gepost op: 29 april 2016, 20:19:05 »
Citaat
het tijd stip zeg me meer als genoeg van de gebeurtenissen en daar om ben ik er altijd weg voor 2.30

Het is denk ik vrij naïef om te denken dat dit tuig dat schijnbaar met messen en pistolen op zak loopt er alleen maar 's nachts rond zou lopen. Dit soort loopt er ook 's avonds en misschien ook wel overdag. Ik heb er de laatste weken in ieder geval erg veel van dat vluchtelingen tuig zien rondscharrelen daar! Lijkt me ook vreemd dat deze 2 dronken broers pas om 2.30 gearriveerd zouden zijn en direct een bewaker hebben neer gestoken. Nee, die hebben daar zeker weten gewoon al een aantal uren rond gelopen en zich ondertussen bezat. Ik zie bij het eettentje voor Sexpalace altijd wel een aantal van dit half dronken tuig rondhangen en daar sterke drank kopen.
BANNED

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #218 Gepost op: 15 mei 2016, 18:52:37 »
Duisburg vrijdag de 13

Dat er criminaliteit plaats vindt na 1.30 in Duisburg was ma een elusie van me zelf. Afgelopen vrijdagavond Avonds net voor de klok van 0.00 uur . ik had na lange tijd dé Duitse Vicky bezocht en was nog in dé wolken van een top sessie . ik liep het vulkaan huis uit na Eros 26 . en daar was ik plots getuigen van een geweldsdelict. 2 mannen stonden te slaan op een auto sloegen de linker voorzijde ruit aan diggelen met de achter kant van een dolk de persoon die dat geweldsdelict pleegde waren niét van Duitse nóg Nederlandse kom af eerde Turks of Albanees .het slachtoffer vluchten met zíjn auto vol gas achter uit midden in het publiek van veel vulkaan bezoekers en knalde vol gas achteruit op de hoek van de imbus van Eros 26 de daders rende achter de auto van het slachtoffer aan . na de knal op de imbus reed de auto met hoge snelheid richting huis 11 aan de vukkaanstrasse en keerde weer richting Eros 26 met hoge snelheid ter hoogte van huis 25 aan de vukkaanstrasse reed hij bijna een onschuldige vulkaan bezoeker aan het scheelde ma een haartje de daders vluchten in de richting van het centrum.

De securety van Eros 26 was pas ter plaatse toen de auto en dé daders gevlucht waren na een 20 minuten was de politie ter plaatse én hebben ze zowel bij mijn als bij de securety van Eros 26 een verklaring opgemaakt Helaas was ik zó onder de indruk van me sessie met Vicky en de gebeurtenis dat ik het kenteken niet opgenomen heb

Deze gebeurtenis zal men in geen 1 krant vinden er is na mijn weten geen aangifte gedaan door het slachtoffer mocht er toch wat in de Duitse klanten te vinden zijn plaats het gerust

met zulke gebeurtenissen vraag ik me bij me zelf nog wel is af wat ik in Duisburg doe wat ik er te zoeken heb ik hou van me familie en op een boodschap van de Duitse politie dat ik door een geweldsdelict op de vukkaanstrasse in het ziekenhuis ligt of erger nog dat ik door een geweldsdelict op de vukkaanstrasse om het leven Ben gekomen zit ik niet te smachten en mijn familie niet op dat bericht toch was ik zaterdag 14 mei weer op de vukkaanstrasse bloed stroomt vaak waar het niet stromen moet


Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #219 Gepost op: 15 mei 2016, 20:15:10 »
VS allereerst beterschap man, een hele heruststelling dat je niks overkomen is.. Je was op een verkeerd tijdstip (vrijdag de 13  :lol_hitting:) op een verkeerd plek. Zoiets kan overal gebeuren ook in de omgeving van een sauna club of nabij je woonbeurt. Het lot heb je helaas niet altijd in eigen hand.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #220 Gepost op: 22 mei 2016, 16:32:47 »
Gisteren samen met een maat maar weer eens Duisburg onveilig gemaakt, ik was een jaar niet meer geweest en mijn maat nog nooit dus eerst deze alles even laten zien. Nou als je dat allemaal op je gemak gedaan hebt ben je al een krap uur verder. Het was behoorlijk druk in de rosse buurt uiteraard zat islamitische medemensen zoals gebruikelijk hier maar ook veel Indiërs viel me op, verder stonden de rockers van de bandidios met dit weer ook massaal buiten hun drankjes stonden te doen ( ook gek dat die zelden worden aangehouden voor een alcohol controle terwijl iedereen daar zuipt en met de motor weg rijd ), de polizei heeft wel niet zoveel moeite bijna iedere week een alcohol controle bij de GT te houden  maar dat is weer een heel ander topic. ;)

De bezetting was verder redelijk met toch wel behoorlijk wat lekkere dames in de daarvoor bekende panden en de rest tsja je loopt het wel al die trappen maar vaak tegen beter weten in veel gesloten kamerdeuren in die kleinere panden en weinig dames om echt warm van te worden daar. Verder viel me op dat er vandaag ook veel donkere dames aan het werk waren en maar weinig Aziatische zoals gebruikelijk, al trof ik 1 mooie half Aziatische dame dan. Laten we het er maar op houden dat een bezoekje aan Duisburg goed is voor de lichaamsbeweging als je alle panden minimaal 1x afloopt. Uiteindelijk een leuke dame getroffen en een kamer bezoek van ruim 20 minuten mee gehad, een beetje gegeten en gedronken bij een van de imbiss kraampjes en terug naar huis.

Conclusie er zit natuurlijk altijd wat tussen in een raamzone als Duisburg maar met meer als 100 km rijden maakt het voor mij niet de moeite hier meer als 1 a 2 keer per jaar naar toe te gaan. Maar dat wist ik natuurlijk al voor ik vertrok maar het blijft altijd even leuk om weer eens buiten de gebruikelijke ( Zuidelijke ) wandel sleur te komen  ;D

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #221 Gepost op: 22 mei 2016, 17:27:04 »
Dat de Bandidos zichzelf daar buiten vol staan te zuipen en daarna op hun machine wegrijden is mij ook opgevallen. Vaak dragen ze geeneens een helm. Vaak staat dan de politie aan de overkant van de straat en kijkt erna zonder in te grijpen. Ik krijg de indruk dat de politie bang is voor die kerels. Onschuldige Nederlandse wandelaars aanhouden en controleren op alcohol kunnen ze namelijk wel.
Maar ik blijf sowieso uit de buurt van dat clubhuis en de Charlotten strasse. Daar loopt gewoon teveel crimineel gespuis en daar wil ik natuurlijk niet mee in aanraking komen.

Met citaat reageren
BANNED

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #222 Gepost op: 22 mei 2016, 19:54:43 »
Waarschuwing als je een verklaring af leg krijg je na een weer automatisch post van de Duitse politie je zou ma een vrouwtje thuis hebben zitten dan heb je wat uit te leggen   :039:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #223 Gepost op: 22 mei 2016, 23:22:56 »
Waarschuwing als je een verklaring af leg krijg je na een weer automatisch post van de Duitse politie je zou ma een vrouwtje thuis hebben zitten dan heb je wat uit te leggen   :039:
Ik geef altijd jouw adres op  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #224 Gepost op: 23 mei 2016, 16:50:30 »
Waarschuwing als je een verklaring af leg krijg je na een weer automatisch post van de Duitse politie je zou ma een vrouwtje thuis hebben zitten dan heb je wat uit te leggen   :039:
Ik geef altijd jouw adres op  :lol
beste sjeufke id (paspoort)'auto papieren worden ook opgenomen in het proces verbaal je kan mijn adres gerust opgeven ma dan heb je je schuldig gemaakt aan valsheid in geschriften én heb je nog meer thuis uit té leggen  :lol_hitting: