Auteur Topic: Sibel, Bulgaars/Turks.  (gelezen 55611 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Sibel, Bulgaars/Turks.
« Gepost op: 9 maart 2013, 11:58:10 »
haarkleur/-lengte: zwart/heel lang
ogen: bruin
lengte dame: 1,45
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A/B.
nationaliteit/taal: Bulgaars/Turks - Goed Duits, Engels
leeftijd: Begin 20
tatoeages/piercings: ?/?
service: Goed TZ, PZC, NMC, beffen .
voordelen: Heel aardig meisje, lief, vriendelijk.
nadelen: Niet gemerkt.
opmerkingen: Mooi slank figuur, lekkere borsten en billen, maar alles net een maatje kleiner.

Geknipt uit Algemeen:

In de sauna zag Sibel me zitten en kwam naar me toe, de vinger langs de keel halend. Dat is te verwachten als je vreemd gaat. We zoenden het ter plaatse weer af, binnen een minuut was de zijsprong vergeven en vergeten. Echtgenotes irl hebben daar doorgaans andere ideeën over. Nadat ik me had afgekoeld, snel deze tuinkabouter van globaal geschat 1,55 op hakken opgezocht, drankje erbij en in de serre gaan zitten om wat bij te praten. Ze kreeg nog een klein cadeautje van me, het was tenslotte vrouwendag. Dit gebaar viel zo goed in de smaak dat de presales uitdraaiden op een pijpbeurt en plein public, en ik met een  dikke uitstulping onder de badjas achter haar aanliep om de sleutel. En een vol uur bezig geweest met deze kleine deugniet. Haar eerst een schokkend oraal hoogtepunt bezorgd, toen mezelf langdurig overgegeven aan dat zachte zuigmondje. En weer vol interesse geconstateerd dat de paal er zonder problemen tot aan de aanslag inschoof. Nadat we onszelf goed in het zweet gewerkt hadden, weer verder met het handje en het mondje. En haar verschrikt lachend achteruit zien schieten bij de eerste witte stralen. Nog even samen nagedoucht, kusje aan de locker en tot later :adult.
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2013, 19:35:43 door Laurent74 »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sibel, Bulgaars/Turks.
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2013, 19:21:18 »
Sibel spreekt geen Engels  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sibel, Bulgaars/Turks.
« Reactie #2 Gepost op: 30 maart 2015, 21:25:02 »
Zat ook in de bus met Bulgaarse dames  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man