Auteur Topic: Kathy  (gelezen 9704 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Kathy
« Gepost op: 5 juni 2015, 10:44:34 »
Katy is Roemeens en 24 jaar oud. Ze heeft cup 68B, 1.60m , lang zwart haar en ze heeft een heerlijk mooi slank figuurtje. Ze spreekt Duits, Grieks, Italiaans en een klein beetje Engels. Het is een erg lieve meid. Ik ben 2 keer 1 uur met haar op de kamer geweest. En beide keren naar volle tevredenheid de kamer verlaten. TZ was in het begin op de bank nog voorzichtig maar eenmaal op de kamer ging ze er vol voor. PZC deed ze vol overtuiging waarbij ook mijn ballen niet vergeten werden. Ook probeerde ze DT wat haar niet slecht afging. Ik heb haar heerlijk in diverse standjes mogen neuken en heerlijk in doggy het condoompje volgespoten. Katy is een lieve gevoelige meid dus behandeld haar met nog meer respect dan dat iedere DVP zoiezo al verdiend.
« Laatst bewerkt op: 25 november 2015, 01:23:58 door Rolly »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Katy
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2015, 17:53:18 »
[box title=KATHY]
Land:             Roemenie
Taal:              Duits
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           mocht iets minder vol
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ mooie meid, heel goede service
-  ging net te hard voor een FT (wat bij mij zelden tot nooit zal lukken...)
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Katy
« Reactie #2 Gepost op: 23 november 2015, 11:22:23 »
Gisteren heb ik in PSR voor de eerste keer gekamerd met Kathy.

Kathy is half Roemeense (en half iets anders, maar dat ben ik al weer vergeten :-P), 25 jaar jong, lang zwart haar, lijkt qua gezicht heel fel op Janina Sixsens, is 1,62m groot, normaal gebouwd, B-cup met leuke, priemende tepels en een redelijk volle kont. Tattoos of piercings kan ik me niet herinneren.

De presales, met kusjes en aanrakingen op alle juiste momenten, waren heel leuk en een kamergang was dan ook vanzelfsprekend.

De kamergang zelf was ook heel goed. Tongzoenen mocht iets dieper, maar voldeed. De pijpbeurt was zaaaalig. Ik heb Kathy zeker 10 minuten met Piet laten spelen en ik heb van elke seconde genoten.

Neuken was heel goed. Kathy was in het begin een beetje afstandelijk, maar na een tijdje kwam ze volledig los en werd het een uitstekende seks partij.

Ik ben knallend klaargekomen tijdens hondjes.

Herhalingsgevaar is heel groot 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum