Auteur Topic: Alinda  (gelezen 5040 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Alinda
« Gepost op: 22 augustus 2015, 20:10:31 »
Naam: Alinda
Age:    22
lengte:
Postuur: Normaal
cup:  Volle B-cup (geen silliconen)
Tatoe: Op haar polsen (vlinder en sterren) en bij haar lies
taal: engels en heeeel klein beetje Nederlands.
prijs:  50 euro
Service:  TZ, Beffen, PZC, vingeren en NMC (verschillende standjes.)


Bij het zwembad werd ik aangesproken door Alinda, een Roemeense dame van 22 jaar. Zij was net een maand in de club. Ze vertelde mij dat ze druk op zoek was naar een leuke vent…..dus zowaar gevonden!!!! Ik besloot om even tot rust te komen met haar op een bank met elkaar een gesprek te gaan.

Gedurende het gesprek wist ze de boel toch telkens te draaien met de vraag….of het nog geen tijd was om naar de kamer te gaan. Ik wilde eerst de boel even rekken, maar…..al na 30 min. gaf ik me gewonnen.

Eenmaal op de kamer ging het allemaal snel, ik besloot om met haar een half uurtje te verblijven, desondanks dat ze 2x vroeg hoe lang we daar zouden verblijven. Maar haar service was meer dan goed. Het tongzoenen was net als bij de meeste wat onrustig, maar verder alles gedaan tijdens dit half uur. Met alles bedoel ik beffen, TZ, PZC, vingeren en natuurlijk NMC in verschillende standjes. Het is een leuke dame waarvan ik denk dat er nog veel beren plezier aan gaan beleven. Het enige waarvoor ik je moet waarschuwen is dat zij ook wel weet hoe ze het plan moet aanpakken. Voordat we naar de kamer gingen vertelde ze mij dat als ik niet met haar naar de kamer zou gaan, zij naar huis zou gaan in Maastricht. Later na het kameren bleek dus dat daar niks van waar was….want toen stond ze alweer met andere beren te buurten.

guest9105

  • Gast
Alinda
« Reactie #1 Gepost op: 24 augustus 2015, 10:41:03 »
Voor de bekenden, is deze dvp hoogstwaarschijnlijk Alinda uit Sixsens en Andrea uit Ying Yang...die nu dus in PSR werkzaam is!!!