Auteur Topic: Nikki (Czech)  (gelezen 9981 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Nikki (Czech)
« Gepost op: 4 september 2015, 17:43:19 »
Nationality / languages : Czech / speak german (very good) 
Age: 28 years
Figure: nice face, beautiful green/grey eyes
Hair: brown
Size: 1,60 m
Chest: natural, A cup
Silhouette / body: slim / nice
Tattoos - Piercings: no - no
Blowjob: Yes, soft and very pleasant
Cunnilingus: Yes appreciated and 69
Kiss: Yes, deep french kisses
Other features : since 2 years in PSR


Visit of September 2nd 2015 :

I knew her good reputation since a long time and I was not disappointed.
 
Afterwards, I was completely seduced by her behaviour and her high-level service  :ladyred.

Charming girl, always smiling, friendly with you before, during and after going into the room.

Nice social time but in … german  ;D.

During one hour, she offered to me an amazing service.

Preliminaries as I like it : long and sensual, deep french kisses, little games to increase the power between us … ;D.
 
Long and soft blowjob with good variations, cuni and 69 appreciated, cowgirl and reverse by changing the rhythm, missionary between the eyes and to finish by a wonderful doggy looking in the mirror… :035:.

Everything that she did was a perfect pleasure for me.

I left the room completly tired …. but very happy  :)).

Appreciation : Top level service !!!!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nikki (Czech)
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2015, 17:14:44 »
Het is een beetje vreemd.  Nikki werkt al jaren in PSR en er wordt nauwelijks over geschreven.  Als er over een dame stil gezwegen wordt, betekent dat doorgaans maar twee dingen: 1) ze is zeer slecht en slechte sessies worden niet snel neergeschreven, overigens jammer 2) ze steekt qua service uit boven de rest en sommige hoerenlopers blijven denken dat ze een hoer voor hen alleen kunnen hebben.  In het geval van Nikki zitten we in geval 2). 
Waarom ik er nog niets over schreef?  Omdat ik er nog niet mee op kamer ben geweest in al die tijd.  Ik heb er een jaar geleden of zo eens een keer een uur mee in de sofa gelegen in de lounge met een wijntje.  Gewoon gezellig maar er schoot geen kamertijd meer over.  Sluitingstijd van de club naderde.  Nikki is ook bijna continue bezet en moeilijk boekbaar.  De eerste uurtjes overdag durft ze nog wel eens alleen te zijn maar dan ga ik door de band nog niet kameren.  Nikki bleef gedurende dat dikke jaar altijd heel vriendelijk en lief tegen me.  Ondanks ik enkel nog maar een uurtje van haar tijd nam in een sofa.  Dat typeert haar helemaal.  Ongedwongen, spontaan....

Afgelopen woensdag had ik voor mezelf besloten om ten laatste om negen uur 's avonds de club te verlaten.  De dag nadien was weer werkendag.  Toen ik in het restaurant zag dat Nikki vrij bleek te zijn (op een avonduur!), kreeg ik de kriebels en kreeg ik al een vaag vermoeden dat mijn eigen vooropgesteld uur, niet zou gehaald worden.

Na het eten zag ik ze niet meer.  Het moest wel nu gebeuren want als ik nog lang zou moeten wachten, zou het echt te laat worden.  Ik loop een rondje door de club en zie haar in de biljartzaal bezig met haar vriendin met hun telefoon.  Haar vast stekje aan de bar ken ik nu al wel dus ging ik in een sofa liggen waar ze zeker voorbij zou moeten komen.  Ik hoopte toch stiekem dat ze niet te lang met dat ding zou bezig zijn.  Ik had geluk.  Weinige minuten later passeerde ze met haar vriendin.  Ik wenkte haar.  Ze vroeg of ze bij me moest komen zitten en ik antwoordde positief. 

Zo zaten we even later dus in mekaar geknuffeld in de sofa.  Al snel werd er geflirt, gezoend en getongzoend en andere ondeugende dingen.  Ik (of beter we) speelden het weer klaar opdat dames en heren weer maar gefixeerd waren op een punt (op ons).  Mij stoort dat niet, Nikki ook niet.  Tof!  Nikki roept op een gegeven moment nog naar haar vriendin dat we alle twee een vijs los hebben.  Ik kreeg enorm zin om verder te gaan en aan dingen te beginnen die niet iedereen mee moet volgen en vroeg haar dan ook na een kwartiertje om naar kamer te gaan.  Het moest vooruit gaan, van mijn kant, remember (de tijd). 

Op kamer ga ik half op bed liggen en komt Nikki rechtstaand boven me gewandeld op het bed.  De eerste kusjes op kamer werden gegeven.  Al waren het dan kusjes van mij op haar poesje.  Ze komt naar beneden gezakt en al snel liggen we heerlijk te knuffelen, strelen we mekaar en begonnen we ook flink te zoenen en te tongzoenen.  Dan vraagt Nikki om op haar te komen zitten, terwijl zij op haar rug op het bed al gelegd was door mij, door het rollebollen.  We tongzoenen nog wat en dan begint ze mij in die positie te pijpen.  Pijpen doet ze erg goed.  Ondertussen speel ik wat met mijn vingers met haar poesje.  Dat werd al snel nat.  Ik geniet van het pijpen maar moet haar toch even afremmen.  We kussen weer wat maar mijn lul begint wat van zijn oorlogssterkte te verliezen.  Helemaal niet de fout van Nikki.  Zelf zat ik (onbewust allicht) onder tijdsdruk (= stress = libidokiller), had ik al enkele halve liters witbier op en voelde ik me niet 100 % vanwege een opkomende verkoudheid (of zo'n ongemak, waar ik nu volledig mee zit).  Chapeau voor Nikki dat ze niet begint te zuchten of te vragen wat er scheelt maar gewoon ontspannen doordoet alsof er niets gebeurd was.  Ik blijf op haar zitten en speel nog wat met haar lipjes onderaan.  Nikki begint weer te pijpen en begint ook met mijn tepels te spelen.  Ze testte ook even uit of het mij kan opwinden als ze mijn tepels wat pijnigt en al snel kon ze van mijn lul aflezen dat ik dat opwindend vind.  Helemaal weer op oorlogssterkte begint ze aan een blow job om u tegen te zeggen.  Geweldig!  Op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik gewoon in haar poes aan het neuken was.  Zo'n intens super gevoel!  Buiten besef van de tijd trok ik op een gegeven moment mijn lul uit haar mond omdat ik dacht dat het anders te laat zou zijn.  Spijtig genoeg zat ik al aan het point-of-no-return en sproeide ik haar prachtige lijf helemaal onder met mijn wit spul.  Eigenlijk had ik het anders gewild maar dit vond ik ook geil.  We kusten ook nog wat.  Nikki was niet vies van mijn sperma en stond niet te springen om zo snel mogelijk wat doekjes te kunnen nemen.  Zelf besloot ik wel om na heel even die doekjes te nemen en om haar mooie lijf weer te laten blinken en droog te maken.  Door dit stomme toeval kon ik na nog wat naknuffelen en doen de sessie nog afronden na dik 30 minuten. 

Het zal niet zo lang meer duren vooraleer ik nog eens met Nikki ga spelen en ik voel precies aan dat ik dan langer en intenser met haar zal gaan spelen. 

Hoewel ik nu echt niet langer meer kon blijven hangen, trakteerde ik Nikki nog op een glas witte wijn.  Haar lievelingsdrankje.  Toen ik vertrok zat ze op haar vaste stekje aan de bar, vlak bij de trap om naar beneden te gaan en kreeg ik nog enkele mondkusjes  :douchen.     
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man