Auteur Topic: Nadine (Pools)  (gelezen 1701 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Nadine (Pools)
« Gepost op: 6 september 2010, 19:49:20 »


[box title=NADINE]
Land:           Polen
Taal:            Pools, Duits
Leeftijd:       24
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:        1,74m
Model:          normaal
BH:               C
Kont:            Jünther approved
Haarkleur:    Blond, met fijne krul
Haarlengte:  Halflang, opgestoken
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]

[box title=PRO EN CONTRA]
+ Prima pijpwerk, hemels
-  Het zoenen kan beter, met meer passie
[/box]

[box title=EXTRA INFO]
Op zondag 5/9/2010 was Poolse Nadine mijn eerste wip. Ze heeft een redelijke lengte en straalt enige klasse uit.
Tijdens het gesprekje bleek dan ook dat ik met een mooie studente van doen had, die weet wat ze wil: psychologe worden.
Nadine is een aangename gesprekspartner voor korte duur, en verwacht dan, professioneel als ze is, de kamergang.
Ik heb daar nooit problemen mee. Nadine is een efficiente, doch aardige Poolse uitbuiter die gewoon centen wil voor de studie. Daarvoor krijg je een prima service, maar daarna is het weer gewoon business as usual. Poolser kan haast niet, en ik hou wel van deze duidelijke vrijbuiters-mentaliteit, welke veel Poolse werknemers kenmerkt. "Wat wil je, en voor welke prijs?" Dan krijg je dat, maar verwacht ook verder geen uitgebreide aftersales.

Op de kamer had ik een prima tijd met Nadine. Ze heeft een heerlijk, licht gebruind vrouwelijk lichaam, met mooie tieten.
Het pijpen gebeurt grondig en is gewoon goed. Het neuken van achteren vond ik wat minder, maar in stelling 'normaal' kon ik mij prima uitleven.

Samenvatting: mooi lichaam, goede sex, redelijk professioneel, aardig, verwacht als klant geen uitgebreide pre/after-sales
[/box]
« Laatst bewerkt op: 6 september 2010, 20:05:47 door Jünther »

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Nadine (Pools)
« Reactie #1 Gepost op: 10 september 2012, 16:54:01 »
Yup, kan de recensie van Jünther quasi volmondig onderschrijven, geen GFE-dame, wel Poolse degelijkheid, no nonsense service waarbij ontgoocheling een quasi-onmogelijkhied lijkt... Bovengemiddelde clubservice zonder extremen of manco's...