Auteur Topic: Michaëla, 24 jaar, Roemeens  (gelezen 874 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Michaëla, 24 jaar, Roemeens
« Gepost op: 4 november 2012, 22:06:25 »
Naam : Michaëla

Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits

Leeftijd : 24

Haarkleur/-lengte : blond haar tot net boven schouders

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : slank strak, B cup

Tatoeages/Piercing : nee

Service: doet alles behalve anaal

Voordelen: haar persoonlijkheid en rust.

Nadelen: heb ik niet kunnen ontdekken

Deze Michaëla viel me al eerder op. Tja, er waren deze avond wel heeeel veel donkerharige dames. Dus dan val je al snel op als je wat blonder bent. Ze zat rustig af te wachten in een hoekje bij het schaakbord. Ik vond het lastig om een goed verhaal met haar te beginnen, als je vragen stelt en hier telkens een gesloten antwoord op krijgt. Omdat het al rond 22u was en ik op tijd toch weer richting huis wilde zat ik te twijfelen of ik nog een goede afsluiting van de dag zou doen, voor ik terug naar huis zou gaan. Uiteindelijk hebben mijn lustgevoelens het toch gewonnen. Het leek een hele opluchting voor haar te zijn toen ik haar vroeg of ze alsnog met mij naar de kamer wilde gaan?

Eerst wilde we naar een kamer gaan, maar die was te klein om daar ook mijn rolstoel kwijt te kunnen. Dus wilden we naar kamer nr. 10. Maar op hetzelfde moment kwam daar een andere dvp met een cliënt. Zij had totaal geen oog voor onze situatie….zette ons de kamer uit en ging gewoon haar gang. Dat verwonderde mij wel, dat de collega’s zo met elkaar omgaan….ikke ikke dus.

Gelukkig vonden we snel een andere kamer….en die was nog warmer ook…dus was ik extra blij. Toen ik haar naakte lichaam zag, was ik nog meer blij…want och wat een mooie dame. Dat ik haar mooi vond had ik haar al bij het café gedeelte gezegd, maar dat heb ik gedurende dit half uur toch een paar keer doelbewust herhaald. Gedurende de sessie hebben we de standaard dingen gedaan als beffen, vingeren, TZ en natuurlijk in verschillende standjes geneukt. Toen de tijd voorbij was heb ik mijzelf aangekleed waar zij nog bij was en daarna is zij naar het hotel gedeelte (voor de dames) gegaan om te gaan slapen (rond 23.00u) en ben ik terug naar huis gegaan.

** Deze dame was deze week voor het eerst in PSR, daarvoor heeft ze gewerkt bij INSOMNIA.**