Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1125002 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #975 Gepost op: 26 september 2017, 20:04:01 »
Afgelopen vrijdag een gezellige dag in Babylon gehad. Er liep een look-a-like van de Nederlandse Michelle daar rond. Ik heb haar niet aan gesproken maar weet iemand wie deze dame is?

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #976 Gepost op: 27 september 2017, 07:13:04 »
Laten we eens kijken als we vandaag een  :censored verslag van de Hotel-Babylon
""Sjeufkes zijn huis"" hebben.

vanKees

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #977 Gepost op: 27 september 2017, 09:34:34 »
Afgelopen vrijdag een gezellige dag in Babylon gehad. Er liep een look-a-like van de Nederlandse Michelle daar rond. Ik heb haar niet aan gesproken maar weet iemand wie deze dame is?
Heb je iets meer aanwijzingen?
In een eerste oprisping denk ik aan Aranca, louter en alleen op basis van de foto.
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20436.msg84235.html#msg84235

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #978 Gepost op: 27 september 2017, 14:24:08 »
Ok thanks. Tja blijft gissen. De volgende keer spreek ik haar wel aan. Ze had nu constant volk om haar heen als ik haar tegen kwam.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #979 Gepost op: 3 oktober 2017, 19:52:12 »
Een van mijn laatste bezoeken 23/09

Tegen 17.00 werd ik ontvangen door de vriendelijke theke en enkele dvp's.
Het was behoorlijk druk, dus ook veel bedrijvigheid.
Eerst ff wat eten en een pijpje opgestoken.
Sjeufke, had mij een pb gestuurd dat hij er ook was, maar omdat wij ons niet kende,
Heb ik hem gezegd ,denk dat er geen pijproker aanwezig zal zijn, dan mij alleen.
Dus al snel kwam er een vriendelijke ijsbeer op mij afgelopen.
Ondertussen kwam er een dvp naast mij zitten, wat wel vaker gebeurt als ik een pijpje rook.
Nieuwsgierig ,maar ook een goede moment om contact te leggen natuurlijk.
Emma was haar naam, niet de jongste maar een leuke verschijning, en vriendelijk.
Ze begon over wat masseren en waar ze goed in was, ok verkocht.
Op naar de kamer.
Op bed beland, kwam er een flesje olie te voorschijn.
Heb haar goed geconserveerd, hehe, ondertussen haar gevingerd ,wat ze kon waarderen.
Goed geil was ze geworden en hop standje 69, haar pijpkunsten zijn erg goed, dacht op dat moment de beste.
We namen heerlijk de tijd ervoor.
Maar goed ik voelde dat hij op springen stond en heb haar in verschillende standjes genomen.
Een flinke explosie toen ze als cowgirl op mij zat.
Tevreden van de kamer afgegaan.
De aftersales met haar is ook goed, gewoon een topmeid.

De bbq was aan en daar werd goed gebruik van gemaakt, ook door mij.
Tijd om ff wat te relaxen, sjeufke zei al Emma was een goede keuze en dat klopte.
Na een tijdje al dat moois gezien te hebben, was ik aan het twijfelen, Bella en Sugar waren er niet.
Cosmina had een ijsbeer om haar hen hangen en Laura zat volgens mij niet goed in haar vel.
Er liep ook een redelijke dame steeds van de bios en de bar te ijsberen.
Wel mijn type ,maar meestal geen goede keuze, een blonde meid met ja eigenlijk hangtieten.
Heb haar vaker gezien , meestal heeft ze kousen aan. Zou het wat zijn, volgende keer eens wat erin stoppen.
Maar goed het voordeel was vandaag dat sjeufke er was, althans als hij niet met Violeta was aan het plakken.
Net twee pubers, haha( gelijk heb je).
Ff bij hem en twee andere gaan zitten en net kwam er een dvp roken, kijk die is heel goed zegt sjeuf.
Nou als ijsbeertje neem ik dat gelijk aan, van een ervaren isbeer.

Luana was haar naam, een leuke meid, voor mij mooi figuur en mooi koppie.
Bij de bios kwam ik haar tegen en vroeg aan haar, om ff wat op een bankje te gaan zitten.
Natuurlijk geen probleem, ff wat kletsen en snel voelde het goed.
Het werd al snel een stoei partijtje, had haar mijn wensen aangegeven en hop naar een kamer.
Heerlijk strelend en zoenend belandt op het bed, kwam het beste van de avond en beste ever.
Een geweldige blowjob en een lange, heerlijk zacht ,soms versnellend, diep de tong overal.
Meestal is zoiets van korte duur, maar de grootste tijd op de kamer was die blowjob.
Overgegaan op 69 een feest , geniet er nu nog van.
Graag wilde ik haar op mij zien zitten als cowgirl, en ja ze heeft mij heerlijk op verschillende manieren klaar bereden.
Sjeuf, bedankt voor je tip!
Trouwens de aftersale met haar is ook goed, luana tot de volgende keer, Top.

Ff de sauna in, goed uitdampen, kwam er in gesprek met een duitse ijsbeer.
Die volgens mij alle clubs in nl en de bezocht had.
Daar is het goed daar niet.
Nou goed, ff wat drinken en ja naar huis of toch......!

Ik had mij voorgenomen als je een topsessie hebt gehad, ga daarna niet meer, want dat valt alleen maar tegen.
Tsja, die met dat mooi kapsel en tattoo's en tongpiercing, trok toch mijn aandacht.
Ze werkte pas twee dagen in de club, vriendelijk en attent.
Ze staat ook niet op de planner van de club, iets van Jenny,Jessie of kelly, zowat.
Nou als toetje dan maar.
Wenkte naar haar en ze kwam bij mij zitten, eigenlijk gingen er diverse bellen rinkellen bij mij.
Geen van dit wordt het niet, maar meer van onrust bij haar.
Heb haar wat ontdooit en we zijn de kamer gaan opzoeken, nou ik heb haar naar de juiste kamer geleid.
Ze wist echt niet waar no 10 was. zeg das de kelder.
Volg mij maar, raar meestal loop ik erachteraan, hehe.
Yes de kamer gevonden,zo wat ik voelde was, de onrust bij haar.
Raar, meestal ben ik de zenuwachtige, maar dacht laat maar eens gaan.
Don't panic , zei ze in zich zelf, haha.
Heb haar eerst maar eens gerust gesteld , anders wordt het niks.
Wat strelen ,voelen bij haar en haar de weg gewezen naar mijn mini tarzan(volgt).
Eerlijk is eerlijk, haar pijpkunsten zijn uitstekend (geen luana).
Daarna is ze boven mij gaan zitten, zodat ik haar spleetje goed kon bekijken.
Maakte mooie geluidjes daarbij, ze ontdooit wat nu, dacht ik dan.
wat pijpkunsten nog en hoppa we gaan neuken.
Rubbertje om en ze zegt ben wel erg smal van onder, nou zeg ik heb maar een mini tarzan.
Nou goed, ze zakte op mijn leuter en ja ging moeizaam en zat er erg strak cq beklemd in.
Paar keer op en neer en hij schoot eruit, was niet meer keihard, zat echt te strak, vond dat niet fijn.
Ze was gewoon te gespannen denk ik.
Ze verontschuldigde zich ervoor en bracht hem weer op sterkte met haar pijpkunsten.
Nou pak maar de olie en maak het met de hand maar af en dat heeft ze ook vakkundig gedaan.
Wel met versnellings tip van mij, verwen mijn tepels maar ff met je mond.
We zijn een 3 kwartier op kamer geweest, nee met het zoeken en ook nog gestoord worden, omdat ze waarschijnlijk niet
goed genoteerd had.
Was het 3 kwartier en heb haar als 30 minuten betaald, wat ze goed vondt.
Moet ik nu zeggen het was slecht, nee.
Deze meid kan een topper worden als ze wat(veel) meer ontspannen is.

Heb ik het goed gehad in bb , ja top avond!
Afscheid genomen van de tortelduifjes Sjeuf en violetta.
En bij het naar de omkleedruimte lopen , nog een dikke kus van Luana, tevreden naar huis.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #980 Gepost op: 5 oktober 2017, 00:43:17 »
Alle posts over de transfers van Babylon zijn opgesplitst in een nieuwe topic: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,23537.msg110614.html#msg110614
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #981 Gepost op: 5 oktober 2017, 03:15:20 »
Geen idee waar Duitsers tegenwoordig hun dag van de eenheid vieren, maar in Babylon was het dit jaar in ieder geval niet. Op een paar na. Had het met de uitgedunde aanwezigheidslijst te maken? Zou kunnen, want het was al een lijst met grote gaten, en die werden in de loop van de dag alleen maar groter. En net nu ik een relaxxxkaartje stuk kwam slaan.

Zodoende in aanraking gekomen met een ex Livingroompje. Valentina, mooie meid, ook niet onaardig, maar geen Babylon standaard. Typische LR-kusjes, de punten van de tongen konden contact maken maar veel meer dan dat was het niet. Het is dat het een knappe meid was, en dat ze de eerste was, anders zou ik ‘orgasmusunfähig’ geworden zijn bij zo’n sessie.

Na de brunch kwam ik een oude bekende tegen, Alice is back in town. Ze was helaas niet in topvorm en was wel zo netjes om te melden dat ze geen anaconda kon hebben. Buikpijn. Nou kan Alice wel een potje breken bij me. Zullen we eens naar de kino gaan? Kiespijn heb je hopelijk niet? Nee, dat niet. Een half uur later kwam ik dan ook de trap afgestrompeld, mezelf met beide handen vasthoudend aan de leuning, na een heel wat heftiger orgasme dan bij het ex Livingroompje.

De rest van de middag maar wat rondgedoold door de club, de vorderingen van de verbouwing bekeken. Het eind lijkt toch wel in zicht te komen. Emma had het al over een trio gehad. Met Emma zit je qua service wel goed. Ik heb graag een meid met billen waar ik de handen goed val aan heb, en op dat punt is ze wat dunnetjes. Ze stelde Erika voor als secondante. Nou vooruit, die heeft daar in ieder geval meer dan genoeg. Het is een beproefd concept, bij een threesome laat je ze zelf een partner kiezen, dan pakt het eigenlijk altijd goed uit. Ook leuk als ze lachend toekijken hoe het colle-gaatje geneukt wordt. Tot ze er zelf aan gaan en liggen te steunen bij iedere stoot. En lekker zoenend met Erika en haar dikke billen knedend, door Emma aan mijn gerief geholpen. Goede eindspurt.

Verder was het een slap dagje, in tegenstelling tot zaterdag toen je over de koppen kon lopen. Of dat nou te verkiezen is? Mannen, bedankt voor de rabatkaart, hopelijk is er de volgende keer wat meer evenwicht in de tent.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Bearke

  • rakkertje
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #982 Gepost op: 5 oktober 2017, 17:24:06 »
Zaterdag 23 september
Even na 11uur de auto achter Babylon geparkeerd.
Aangebeld en bij de theke met korting de inkom voldaan met dank aan RB voor het kortingskaartje.
Snel omgekleed en de relax dag kon beginnen.
Ontbijt werd spek met ei en een broodje dat goed smaakte.
Op het terras plaats genomen in het zonnetje samen met Bianca en Klara.
Beide waren blij dat ik hun besteld partydrankje heb kunnen krijgen.
De eerste kamer was voor Bianca en dit was weer een uurtje vol genot.
Op het moment van schrijven heb ik wel vernomen dat ze niet meer in Babs werkt.
Het was tegen de middag gezellig druk en de sfeer was uitermate goed, dit kon helaas niet gezegd worden van mijn hersenpan waar ik een lichte druk voelde.
Dan maar eens wat eten en hoop dat de hoofdpijn zou verdwijnen.
Aan het eten lag het niet dat was weer super.
Dan maar eens een kamer proberen en de keus was niet moeilijk.
Klara zou het worden zeker daar Bianca niet in de buurt was.
Wauw wat een super dame is dit en jammer dat ook zij nu weg is.
Maar ja het blijven chicks en niets is zo veranderlijk als een DVP.
Na de kamer met Klara besloot ik de sauna eens nader te inspecteren.
Na 15 min en een uurtje chillen liep het tegen 9 uur en de hoofdpijn zou toch de spelbreker vandaag blijken te zijn.
Ik besloot naar huis te gaan en eens met het eigen bed en wat slaap te proberen.
Babylon en RB bedankt,
Bearke

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #983 Gepost op: 8 oktober 2017, 17:11:58 »
Onlangs de Babylon voor het eerst sinds jaren weer eens bezocht, de tent zou vernieuwd zijn dus was behoorlijk nieuwsgierig.
Echter er leek niet zo heel veel veranderd om te beginnen met het eten door sommige veel geprezen maar ik moet zeggen dat viel tijdens mijn bezoek erg tegen.
Wat er was is nog niet zo slecht maar toch aantal stukken vlees flink koud, en voor de rest friet met worst etc. niet zo heel speciaal vind ik.

Nou ja bij het verder rond kijken viel me op dat de club nog altijd erg huiselijk en relatief klein aan doet, het bubbelbad wat vroeger in de kelder stond heb ik ook niet meer terug gevonden.
Dus de WOW factor van de Babylon na de renovatie ontbrak bij mij een beetje, over de line up die vond ik zelf matig, echte stunners waren er eigenlijk niet.
Maar er liep links en rechts wel een leuke dame tussen grootste plus van de club vind ik het FKK beleid voor de dames waardoor je precies weet wat je krijgt.
Maar het feit dat de je geen badjas krijgt en alleen een handdoek ervaar ik persoonlijk dan weer als een flinke min.

Zelf een kamergang gemaakt met de Roemeense Mira en die was zeker de moeite waard, goede sex zonder op de klok te hoeven kijken met alles erop en eraan.
Wat dat betreft maken de meeste dames in de club hun beloftes zeker waar, want het schijnt dat dames die in deze club regelmatig een wanprestatie leveren gewoon niet hoeven terug te komen.

Maar goed al met al een leuke avond gehad want de club doet wel weer heel huiselijk en open aan, en een groot pluspunt is het speciaalbier dat gratis bij de inkom zit.
Al met al blijft Babylon een beetje apart voor mij, maar zeker niet slecht al vind ik de entree prijs van 60 euro eigenlijk te hoog voor de faciliteiten die geboden worden.

Offline Jazzman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #984 Gepost op: 9 oktober 2017, 17:21:20 »
Hoi
Vraagje mbt line-up... Zijn de dames dan in het echt minder knap dan wat de foto's op de website suggereren? Ik plan nl een bezoekje op woensdag...
Grt
Jazzman
Onlangs de Babylon voor het eerst sinds jaren weer eens bezocht, de tent zou vernieuwd zijn dus was behoorlijk nieuwsgierig.
Echter er leek niet zo heel veel veranderd om te beginnen met het eten door sommige veel geprezen maar ik moet zeggen dat viel tijdens mijn bezoek erg tegen.
Wat er was is nog niet zo slecht maar toch aantal stukken vlees flink koud, en voor de rest friet met worst etc. niet zo heel speciaal vind ik.

Nou ja bij het verder rond kijken viel me op dat de club nog altijd erg huiselijk en relatief klein aan doet, het bubbelbad wat vroeger in de kelder stond heb ik ook niet meer terug gevonden.
Dus de WOW factor van de Babylon na de renovatie ontbrak bij mij een beetje, over de line up die vond ik zelf matig, echte stunners waren er eigenlijk niet.
Maar er liep links en rechts wel een leuke dame tussen grootste plus van de club vind ik het FKK beleid voor de dames waardoor je precies weet wat je krijgt.
Maar het feit dat de je geen badjas krijgt en alleen een handdoek ervaar ik persoonlijk dan weer als een flinke min.

Zelf een kamergang gemaakt met de Roemeense Mira en die was zeker de moeite waard, goede sex zonder op de klok te hoeven kijken met alles erop en eraan.
Wat dat betreft maken de meeste dames in de club hun beloftes zeker waar, want het schijnt dat dames die in deze club regelmatig een wanprestatie leveren gewoon niet hoeven terug te komen.

Maar goed al met al een leuke avond gehad want de club doet wel weer heel huiselijk en open aan, en een groot pluspunt is het speciaalbier dat gratis bij de inkom zit.
Al met al blijft Babylon een beetje apart voor mij, maar zeker niet slecht al vind ik de entree prijs van 60 euro eigenlijk te hoog voor de faciliteiten die geboden worden.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #985 Gepost op: 9 oktober 2017, 17:46:40 »
Zoals gezegd er zitten een aantal leuke dames bij, maar echte stunners of optick fucks die vond ik bijna niet aanwezig.
De meeste foto´s zijn zonder gezicht op de site maar laten we maar zeggen ik had wel op een iets hoger niveau gehoopt.
Maja de hamvraag blijft wat vind iemand knap, wat de ene man te gek vind knapt de andere op af, maar laten we zeggen als jij het niveau van de GT gewend bent b.v. dan zal dit je wel eens kunnen tegen vallen ja.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #986 Gepost op: 9 oktober 2017, 18:01:42 »
Zoals gezegd er zitten een aantal leuke dames bij, maar echte stunners of optick fucks die vond ik bijna niet aanwezig.
De meeste foto´s zijn zonder gezicht op de site maar laten we maar zeggen ik had wel op een iets hoger niveau gehoopt.
Maja de hamvraag blijft wat vind iemand knap, wat de ene man te gek vind knapt de andere op af, maar laten we zeggen als jij het niveau van de GT gewend bent b.v. dan zal dit je wel eens kunnen tegen vallen ja.

toch zijn er een aantal optick fucks bij bijvoorbeeld alesia jeanete thea als je bedoel dat het silicone gehalte in babylon laag  is dan heb je een punt   :lol

Offline Jazzman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #987 Gepost op: 9 oktober 2017, 18:12:23 »
Ik heb geen enkele ervaring... Nooit bij een dame van plezier geweest 😎... Dus vergelijken zal er niet inzitten. Ik hou van natuurlijke schoonheid, dus liefst geen neptieten, valse wimpers van drie cm lang (lol)... Op de website zie ik toch knappe kontjes en borsten...
Hopelijk maak ik met Babylon een goede keuze... moet toch een uur rijden... 😶
Grtn
Jazzman

Zoals gezegd er zitten een aantal leuke dames bij, maar echte stunners of optick fucks die vond ik bijna niet aanwezig.
De meeste foto´s zijn zonder gezicht op de site maar laten we maar zeggen ik had wel op een iets hoger niveau gehoopt.
Maja de hamvraag blijft wat vind iemand knap, wat de ene man te gek vind knapt de andere op af, maar laten we zeggen als jij het niveau van de GT gewend bent b.v. dan zal dit je wel eens kunnen tegen vallen ja.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #988 Gepost op: 9 oktober 2017, 18:56:53 »
Ik heb geen enkele ervaring... Nooit bij een dame van plezier geweest 😎... Dus vergelijken zal er niet inzitten. Ik hou van natuurlijke schoonheid, dus liefst geen neptieten, valse wimpers van drie cm lang (lol)... Op de website zie ik toch knappe kontjes en borsten...
Hopelijk maak ik met Babylon een goede keuze... moet toch een uur rijden... 😶
Grtn
Jazzman

Zoals gezegd er zitten een aantal leuke dames bij, maar echte stunners of optick fucks die vond ik bijna niet aanwezig.
De meeste foto´s zijn zonder gezicht op de site maar laten we maar zeggen ik had wel op een iets hoger niveau gehoopt.
Maja de hamvraag blijft wat vind iemand knap, wat de ene man te gek vind knapt de andere op af, maar laten we zeggen als jij het niveau van de GT gewend bent b.v. dan zal dit je wel eens kunnen tegen vallen ja.

Begin er dan maar niet aan voordat je verloren bent!!!
Doe het niet!!!
Ga terug!!!!

En als je toch gaat.... eigen schuld als je deze niet meer kunt weerstaan:  :gtgal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #989 Gepost op: 9 oktober 2017, 19:15:04 »
Alvorens er weer een discussie ontstaat over stunners en optick fick. Een eindeloze discussie!

Zelf heb ik inmiddels 18 clubs van binnen gezien. PTXanten, Sixsens, Babylon, Acapulco, Acapulco Gold, Villa Marisol, Lekker Ding, Dolce Vita, Samya, Freude 39, Heaven7, Living Room, Park Sauna Residenz, Planet Happy Garden, Mondial, YinYang, Viva Würzburg, Planet Eden. Als je mij vraagt......zoek de verschillen in line-up, dan kan ik ze je niet geven (Wellicht dat Xanten lager scoort).
De line up in alle clubs onderscheidt zich nauwelijks van elkaar. Enige mogelijke uitzondering is Golden Time. Ik ben er nog nooit geweest en ik HOOR altijd dat de line-up daar beter is.

Verder is de beoordeling van de line-up in een club altijd een subjectieve beleving.
Laat forgetskinnyletsgofatty en KanariePiet dezelfde line-up onafhankelijk van elkaar beoordelen (ik ken de smaak van beide heren  ;)), dan krijg je absoluut twee verschillende antwoorden.

@Jazzman. Op jouw vraag of de dames minder mooi zijn dan op de foto's......de foto's van Babylon zijn niet gefotoshopt! WYSIWYG. Enkele dames met een buikje zullen zo gaan zitten, dat je die niet ziet. Gezichten kunnen meervallen of tegenvallen, maar die zie je pas als je er bent.

Case Closed
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke